cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 04 Februari 2010, 19:55:28 » |
|
Afschuwelijk..  Turks meisje (16) levend begraven.
ANKARA - Een Turks meisje van 16 jaar oud is levend begraven door familieleden in het zuidoosten van Turkije. De puber werd het slachtoffer van eerwraak, omdat ze bevriend zou zijn geweest met jongens. Dat heeft het Turkse persbureau Anatolië donderdag gemeld. De politie vond het lichaam van Medine Memi dankzij een tip. Ze zat met haar handen vastgebonden op haar rug in een gat van 2 meter diep, dat was gegraven in een kippenren bij haar huis in het dorpje Kahta in de provincie Adiyaman. Het meisje werd al veertig dagen vermist.
Uit onderzoek bleek dat er een aanzienlijke hoeveelheid aarde in haar longen en maag zat. Dat betekent dat ze levend was begraven, aldus forensische experts. „Het autopsierapport is huiveringwekkend. Volgens onze onderzoeksresultaten had het meisje geen blauwe plekken of sporen van drugs of gif in haar bloed”, aldus een van de forensische experts. „Het meisje was volledig bij bewustzijn toen ze onder de grond werd gestopt.”
De politie heeft Medines vader en grootvader opgepakt. De vader zou tijdens zijn verhoor hebben gezegd dat hij er niet blij mee was dat zijn dochter mannelijke vrienden had.
Bij eerwraak wijst een familieraad iemand aan om het vrouwelijke familielid te vermoorden die de familie-eer zou hebben aangetast. Dat gebeurt vooral bij affaires buiten het huwelijk, maar soms worden ook slachtoffers van verkrachtingen omgebracht of vrouwen die met vreemde mannen hebben gepraat. Als families hun eer verliezen, worden ze door hun omgeving buitengesloten. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 04 Februari 2010, 22:12:15 » |
|
het is geen westers land en ze hebben geen westerse gebruiken. dit soort dingen zijn niet goed te praten, maar wie weet wat turken van ons denken
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 04 Februari 2010, 22:53:39 » |
|
Noem dat maar "gebruiken"..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 04 Februari 2010, 23:07:54 » |
|
Vreselijk dat je als vrouw hoe dan ook schuldig bent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 04 Februari 2010, 23:27:11 » |
|
het is te erg voor woorden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 27 Maart 2010, 12:05:29 » |
|
 Man leeft met 2000 muizen in huis
SURREY - Een man in Groot-Brittannië leefde met 500 muizen in huis, nadat de dierenbescherming al eerder 2.000 van deze dieren bij hem in beslag had genomen. Vorig jaar in november kwam een organisatie voor het welzijn van dieren de 2.000 muizen van de man uit Wales weghalen. Hij mocht er toen echter twee als huisdieren bijhouden, die plantten zich al snel voort tot een nest van 500 kleintjes. Die diertjes zijn nu in een asiel in Surrey geplaatst, de dertiger mag nooit meer muizen als huisdieren houden.
Overal Buren zeggen dat het huis verschrikkelijk was. "Er liepen letterlijk duizenden muizen, ze waren overal: op het bed, de sofa, het toilet, de televisie en ze nestelden zich in het tapijt. "Waarom de dierenbescherming hem eerst nog die twee muizen liet houden is onbegrijpelijk, ze hadden er ten minste voor kunnen zorgen dat het twee dieren van hetzelfde geslacht waren, zodat ze zich niet meer konden voortplanten."
De dierenbescherming zoekt nu wanhopig naar nieuwe baasjes voor de muizen.(bronAD) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 27 Maart 2010, 13:32:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 28 Maart 2010, 10:56:29 » |
|
Brrrr.........je moet er toch niet aan denken zeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 28 Maart 2010, 16:46:46 » |
|
ik had het graag hoogstpersoonlijk willen zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 28 Maart 2010, 17:05:36 » |
|
 maar wel met een elastiekje om de broekspijpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 28 Maart 2010, 20:14:08 » |
|
leuk! Ik hou ook wel van muizen, maar Gerrit voert ze altijd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 28 Maart 2010, 21:51:03 » |
|
 dan heb je er ook snel een paarhonderd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 28 Maart 2010, 21:57:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 28 Maart 2010, 22:08:14 » |
|
Whaaaaaaaaaaaa..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 28 Maart 2010, 23:05:00 » |
|
 dan heb je er ook snel een paarhonderd. Het ligt er maar helemaal aan wát je ze voert: In ons geval dus vergif. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 10 April 2010, 15:25:32 » |
|
Vrouw woont week samen met dode broer en zus  RHEINE - Een 77-jarige vrouw uit de West-Duitse stad Rheine heeft zeker een week lang met haar dode broer en zuster samengewoond. De lichamen van de twee overledenen werden in de afgelegen bungalow ontdekt, toen de medewerkster van de thuiszorg tevergeefs probeerde de bewoners te bereiken. Volgens de politie en het Openbaar Ministerie verkeerden de twee al langere tijd in een slechte gezondheidstoestand. De 67-jarige vrouw is een tot twee weken geleden overleden, haar 73-jarige broer was duidelijk al langer geleden gestorven. De 77-jarige vrouw heeft hulp gekregen van een psychiater. Volgens buren leefden de drie zeer op zichzelf. © ANP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 10 April 2010, 17:05:14 » |
|
Oeps 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 11 April 2010, 17:15:27 » |
|
die zal zich alleen hebben gevoeld op het laatst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 11 April 2010, 23:55:04 » |
|
Niet te snappen zoiets!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 12 April 2010, 08:41:57 » |
|
Niet leuk als niemand meer tegen je wil praten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 05 Mei 2010, 01:56:22 » |
|
Wat een gedoe weer tijden de dodenherdenking.  kunnen sommige mensen dan nooit hun fatsoen houden?  Ik schrok me rot.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 05 Mei 2010, 13:08:54 » |
|
Tsja, een of andere wacko. Je ziet nu goed wat er gebeurt als zo'n moment opeens verstoord wordt. Een schreeuw, iemand roept bom, hekken vallen om (wat klinkt als schoten) en dan is er massahysterie. Op een filmpje van de NOS kun je het goed horen: http://nos.nl/video/155148-bekijk-hoe-de-paniek-ontstond.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 05 Mei 2010, 21:21:31 » |
|
Ja maar kun je toch zien hoe de schrik er in zit. Men sluit er graag de ogen voor behalve als het naar eigen idee te dicht bij komt dat terrorisme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 05 Mei 2010, 22:43:51 » |
|
hij zit nog steeds vast en zegt niks........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 06 Mei 2010, 23:03:45 » |
|
Gewoon een zwerver dus die nu erg veel spijt heeft van z'n daad. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|