geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 07 Mei 2010, 10:03:17 » |
|
en in feite de dupe is van het niet meer nuchter kunnen denken van de omstanders. 10 jaar gelden was hem toegesnauwd 'bek dicht' en men was verder gegaan met de orde van de dag
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 07 Mei 2010, 12:34:20 » |
|
Dat denk ik ook, maar sinds de koninginnedag van 2009 regeert de angst.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 07 Mei 2010, 12:56:29 » |
|
Maar dan nog, als je in zo'n stiltemoment zit, en dat wordt ineens wreed verstoord, daar schrik je toch van? Dat heeft niet eens zoveel met andere gebeurtenissen te maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 07 Mei 2010, 16:45:54 » |
|
dat gebeurd wel vaker. ik kijk maar weinig tv, maar ik me wel sportmomenten herinneren waarbij in een stadion stilte gevraagd werd in verband met het overlijden van ene bobo. dan is vaak wel een hooligan die zich dan even moet uiten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 07 Mei 2010, 17:02:05 » |
|
Dat is toch anders. De dodenherdenking is iets waar iedereen vanuit gaat dat daar respect voor wordt getoond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 07 Mei 2010, 17:46:58 » |
|
Gewoon een zwerver dus die nu erg veel spijt heeft van z'n daad.  Of het juist erg naar z'n zin heeft nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 07 Mei 2010, 17:55:53 » |
|
Maar dan nog, als je in zo'n stiltemoment zit, en dat wordt ineens wreed verstoord, daar schrik je toch van? Dat heeft niet eens zoveel met andere gebeurtenissen te maken.
Dat geloof ik niet. De aanslagen wereldwijd(en Londen dichterbij huis) uit moslimland hebben daar zeker een groot deel in, echt niet alleen die Karst Tates in z'n Swift. Er was een paniekgolf die snel oversloeg naar alles wat er rondom verbleef. De man droeg altijd zwart met een hoedje en er werd al een extremistische Jood met pijpekrullen van gemaakt. Reden temeer om geen narigheid te verwachten eigenlijk. Welnee, alles staat al jaren op scherp. Geje is nog erg voorzichtig met z'n 10 jaar, maak er maar 30 van. 10 jaar geleden kwam de ME al in actie voor wat jongetjes die soldaatje speelden met een pvc buisje op een plankje en een verontruste buurtbewoonster die terroristen zag rennen  (Zulke mensen gelijk de TV afpakken en een aansluitverbod geven trouwens)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 10 Mei 2010, 10:56:25 » |
|
Of het juist erg naar z'n zin heeft nu   Hij heeft in ieder geval nu een dak boven zijn hoofd, goed te eten, en een warm bed.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 10 Mei 2010, 12:38:37 » |
|
de volgende weer roept hij wat met prinsjesdag. dan heeft hij in ieder geval in de winter onderdak
vroeger heeft mijn vader wel eens een zwerver in de schuur getroffen. die vroeg toen of hij mocht slapen in het stro. zolang de man niet rookt is het prima. als een schuur niet is afgesloten komt hij toch terug, ook als je het hem verbied. hij zij toen dat hij in de herfst vaak bij mensen inbrak op een manier dat hij heel vlug gepakt zou worden. dan had hij in de winter in ieder geval onderdag en voeding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 11 Mei 2010, 20:52:22 » |
|
tjonge, da's toch ook wat. Stiekem moet ik er een beetje om lachen: een slimme zwerver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 11 Mei 2010, 21:42:31 » |
|
zwervers hoeven niet dom te zijn. zeker vroeger was het heel moeilijk om uit een bepaalde sociale klasse te komen. hoe slim je ook was
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 22 Juni 2010, 14:11:38 » |
|
Dievegge verstopt tv onder rok
VEGHEL - De politie heeft maandag een 42-jarige man en een 45-jarige vrouw uit Den Bosch aangehouden voor diefstal. De vrouw had onder meer een flatscreen-televisie uit een winkel gestolen door deze onder haar rok te verstoppen.
Het tweetal trok de aandacht van oplettende buurtbewoners omdat zij een aantal keer vanuit een winkel op en neer naar hun auto liepen. Toen agenten poolshoogte gingen nemen zagen zij dat de auto vol lag met gestolen spullen.
De man en de vrouw zijn aangehouden en zitten vast. De personenauto en de goederen zijn in beslag genomen voor nader onderzoek.
Onder haar rok????? OF het was een hele grote dikke vrouw... of het was een verrekt kleine flatscreen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 22 Juni 2010, 16:40:38 » |
|
Ik denk het laatste. Lijkt me lastig lopen hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 22 Juni 2010, 18:48:52 » |
|
ik zie een beeld voor me!!.......en zeg er maar beter niks over, het zou als onzedelijk gezien wortden WHAHAHAHAHAHAHAHA 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 23 Juni 2010, 00:13:13 » |
|
Bedoel je dat er k*tbeeld op die tv zit? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 23 Juni 2010, 07:29:21 » |
|
ja!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 23 Juni 2010, 13:09:14 » |
|
dames dames toch 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 23 Juni 2010, 14:12:01 » |
|
Sorry Aladin, ik wist niet dat jij daar niet tegen kon. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 23 Juni 2010, 20:24:25 » |
|
hij wel............... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 24 Juni 2010, 12:46:06 » |
|
Ik ben geschokt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 24 Juni 2010, 14:55:19 » |
|
 "gaat het weer een beetje meneer Dröge" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 01 Juli 2010, 16:37:33 » |
|
'Oma' blijkt drugskoerier te zijn
donderdag 1 juli 2010 10:02
Maastricht - Toen agenten dinsdagmiddag in Maastricht een 75-jarige vrouw achter het stuur van een auto zagen zitten terwijl ze geen gordel droeg, besloten zij de vrouw hierover aan te spreken. De vrouw leek aanvankelijk de signalen van de agenten niet te zien of te horen, maar stopte na verloop van tijd toch.
Tot hun verbazing zagen de agenten echter dat de vrouw snel iets uit de auto gooide. Nog groter werd hun verbazing toen bleek dat het om een geringe hoeveelheid verpakte cocaïne ging.
Op de vraag of ze nog meer verdovende middelen bij zich had, antwoordde de vrouw dat ze ook een kleine hoeveelheid weed bij zich had. Nadat ze was aangehouden, verklaarde de vrouw tijdens haar verhoor dat ze heel af en toe kleine hoeveelheden verdovende middelen vervoerde, waarvoor ze dan een geringe vergoeding kreeg. Volgens de vrouw had ze het geld nodig om haar huisdieren te onderhouden. In haar woning bleken tientallen katten rond te lopen. De vrouw verklaarde spijt te hebben en beloofde dit nooit meer te zullen doen. Foei oma.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 01 Juli 2010, 17:27:46 » |
|
Nou meer dan foei ook wel. Ze wist het dondersgoed ook anders probeerde ze het niet snel weg te mikken. Kan best een zielig verhaal ophangen maar feit blijft dat er veel kinders naar de kloten gaan door die troep en wie daar aan meewerkt verdiend weinig meelij van mij. En nee, heb zelf gelukkig(!) geen Kids die dat gebruiken Heidi maar heb er toch die mening over, raar he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 01 Juli 2010, 18:05:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 02 Juli 2010, 00:41:32 » |
|
Daar heb je ook eigenlijk groot gelijk in Ala... oma had eigenlijk straf verdiend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|