Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.185 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

24 Mei 2012, 17:54:26
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Man heeft liefst huisvrouw.
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Man heeft liefst huisvrouw.  (gelezen 1812 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Shanon
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

tattoo bitch

« Antwoord #25 Gepost op: 19 September 2008, 11:50:14 »

Nee joh Trolly, maf mens, je trapt daarmee niemand op de teentjes, althans niet de mijne.
Als meid van 20 jaar had ik mijn leven ook heel anders gezien als dat het nu geworden is.
Mijn verlangen was toen ook een gezinnetje en een leuk parttime baantje erbij.
Maarja...zoals je weet, heb je vaak niet altijd voor het kiezen in je leven.
je probeert er dan op een andere manier wat van te maken.
Ik denk dat ik ondanks mijn beperkingen best wel een leuk mens ben hoor.
Heb een behoorlijke dosis humor en zolang het nog steeds gebeurt dat als ik een aantal dagen niet op stal ben geweest en dat dan die puber jongens me gaan sms'en of ik nog kom, ik dat dan best van mezelf kan zeggen.
Als het me goed gaat ben ik altijd bereid iedereen te helpen en daar word dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Voel ik me ook door gewaardeerd.
Denk dat dat wel belangrijk is, dat je je ergens gewaardeerd en gewenst voelt.

Doe eens normaal man!!!!
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #26 Gepost op: 19 September 2008, 12:37:29 »

Nee joh Trolly, maf mens, je trapt daarmee niemand op de teentjes, althans niet de mijne.
Als meid van 20 jaar had ik mijn leven ook heel anders gezien als dat het nu geworden is.
Mijn verlangen was toen ook een gezinnetje en een leuk parttime baantje erbij.
Maarja...zoals je weet, heb je vaak niet altijd voor het kiezen in je leven.
je probeert er dan op een andere manier wat van te maken.
Ik denk dat ik ondanks mijn beperkingen best wel een leuk mens ben hoor.
Heb een behoorlijke dosis humor en zolang het nog steeds gebeurt dat als ik een aantal dagen niet op stal ben geweest en dat dan die puber jongens me gaan sms'en of ik nog kom, ik dat dan best van mezelf kan zeggen.
Als het me goed gaat ben ik altijd bereid iedereen te helpen en daar word dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.
Voel ik me ook door gewaardeerd.
Denk dat dat wel belangrijk is, dat je je ergens gewaardeerd en gewenst voelt.

vriend

beperkingen???  bij ons allemaal, mijzelf incluis, loopt er wel ergens een streep door

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Aladin
Forzona Member

« Antwoord #27 Gepost op: 20 September 2008, 00:34:12 »

hm ja, zou kunnen...
Wel als het werk in de winkel waar ik werk (begin in november weer) daar kom je nog wel es mensen tegen met een bijzondere vraag of een 'verhaal', waar je iets van leert, waar je gein om kunt hebben, in elk geval wat iets met je dóét.
Maar of je daardoor leuker wordt? Ik in elk geval niet.
Ik vind mezelf nu als fulltime moeder veel meer nuttig en prettiger bezig dat in de jaren daarvoor.
En als je een hele dag op kantoor zit, of als kassiere in een supermarkt, heb je dan zoveel spannends te vertellen?  ehm

In zoverre dat je dan werkt om je eigen leven te bekostigen en in te mogen delen.
Dat jij het zo prettiger vind kan ik me voorstellen maar om het zo af te zetten aan die werkzame groep die een bijdrage leveren aan onze maatschappij en hun eigen leven wat breder ten dienste stellen?
De jonge moeders die werken om de extra's te kunen bekostigen voor hun gezin.
Om dat neer te zetten als nutteloze dingesen?
Nee
Janet
100.000 poster.
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

"Forzona's gewone mens"

« Antwoord #28 Gepost op: 20 September 2008, 13:59:25 »

aiai mannetje, jij leest niet goed (of schreef ik het onduidelijk, dat kan ook nog  lol002
Maar ik bedoelde dus dat IK (niet iemand anders, maar IKZELF) mezelf nu meer nuttig vind dan toen ik Jesse nog niet had om te verzorgen. Ik werkte 2 halve dagen in een winkel, fietste een paar uur met post, en verder runde ik de huishouding. Ik kan wel stellen dat ik toen heeeeeeeel veel vrije tijd had.
Nu ik Jesse te verzorgen heb, heb ik veel minder vrije tijd, en dus voel ik me nuttiger (en daardoor gelukkiger) dan de tijd daarvoor. Ik schreef dit dus puur voor mezelf. Hoe een ander dit ervaart, daar heb je mij niets over zien schrijven.....

Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerHet praatcafeTopic: Man heeft liefst huisvrouw.
Ga naar: