cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 27 Mei 2008, 23:29:00 » |
|
Zijn er hier voetballiefhebbers die niet kunnen wachten tot het allemaal begint?  De winkeliers varen er tenminste wel bij, en de grote tv-schermen schijnen niet aan te slepen te zijn. Oranjeartikelen vliegen de winkels uit, en ik denk dat het bier rijkelijk zal stromen.   Extra omzet van 125 mln. Oranjekoorts in winkel
door Harrie Nijen Twilhaar AMSTERDAM - Nederlandse gezinnen geven in de aanloop naar het Europees kampioenschap voetbal en de Olympische Spelen nu al kapitalen extra uit. Dat geld gaat op aan grote televisies, Oranjeartikelen, luxe eten en drinken.
Alleen al bij goede prestaties van het Nederlands elftal tijdens de groepswedstrijden in het Zwitserse Bern, kunnen winkeliers op een extra omzet-impuls van ruim 125 miljoen euro rekenen. De Raad Nederlandse Detailhandel (RND), met 20.000 aangesloten winkels en supermarkten, schat de extra omzet voor non-food, vooral elektronicaketens, de komende weken op 70 tot 80 miljoen euro.
"Samen met de verwachte extra omzet van 45 miljoen euro in de supermarkten, kun je gerust spreken van een ongekende koopgekte", zegt RND-directeur Henk Kok. De Olympische Spelen, die op 8 augustus van start gaan, hebben volgens de RND eveneens al invloed op het kooplustige consumentengedrag. De voetbaltoernooien in 2000, 2004 en 2006 leverden Nederlandse winkeliers 8 tot 13 procent extra omzet op. "Een eerste voorzichtige inschatting laat nu al een omzetstijging van 15 procent zien" , aldus Kok.
Verkopers van elektronicaketens als Media Markt, Dixons en BCC verwachten deze weken ook veel meer thuistaps en frituurpannen dan normaal te verkopen. Oranjefans willen zichzelf opvallend genoeg omringen met luxe artikelen" , aldus Kok. Werden in de zomer van 2006 tijdens het WK in Duitsland nog circa 125.000 extra televisies verkocht, de detailhandel verwacht dit jaar rond de 175.000 extra verkochte televisies uit te komen.
"Je ziet vooral dat de prijs van plasma- en lcd-televisies fors gedaald is. Daarnaast valt op dat grote schermen steeds poplairder worden. Met het EK en de Olympische Spelen voor de deur vliegen de grote televisies de winkels uit", aldus Kok. ,,Mensen kijken niet meer op een paar honderd euro. Het moet allemaal nog luxer en groter." (bron:telegraaf) Wie heeft er al oranje straten gespot?  Laten we er een leuk "oranje-topic" van maken, de trom-pet hadden we hier ergens al.. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Mei 2008, 23:39:12 » |
|
Ik zal binnenkort eens door een nieuwbouwstraatje van Elburg wandelen. Vorig jaar toen ik er nog post bezorgde, was het wel ZOOOOOOOOO oranje, dat je bijna geen huis meer zag!  Maar ik vind het altijd wel gezellig hoor, zo'n gekte zie je alleen maar in ons kikkerlandje en daar hou ik wel van.  Zelf hou ik overigens helemaal niet van voetbal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 Mei 2008, 23:42:36 » |
|
Als ze nou maar door de voorrondes komen, anders is al het oranje meteen weer weg en alle moeite voor niks.  Ik vind het ook wel gezellig staan hoor, maar doe er zelf ook niet aan mee.  Mochten ze heel ver komen willen wij hier er nog weleens voor gaan zitten. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Mei 2008, 00:52:12 » |
|
ik volg het enigzins, zonder toeters en bellen. mogelijk kijk ik een aantal wedstrijden, maar als er een goede film tegenover staat dan beperk ik me tot het krantenverslag
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 28 Mei 2008, 07:54:14 » |
|
Ik ben er net achter gekomen dat op mijn verjaardag de eerste wedstrijd is...
Het boeit me dus allemaal niet zoveel, maar ik ga wel kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 28 Mei 2008, 09:33:38 » |
|
ik dacht dat dan ook een vriendin haar verjaardag vierde, dus ik zal weinig van de eerste wedstrijd zien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 28 Mei 2008, 10:23:26 » |
|
Wij gaan het hier wel volgen maar doen niet mee aan de oranjeversierselen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 28 Mei 2008, 11:13:32 » |
|
Wuppie wordt Welpie.. Onze grootgrutter heeft ook weer iets nieuws bedacht. Opvolger Wuppie wordt Welpie
door Harrie Nijen Twilhaar ZAANDAM - Maar liefst 24 miljoen Welpies moeten de komende weken voor een ongekende EK-hype gaan zorgen. De aaibare mini leeuwtjes worden door Albert Heijn komende maandag in de ruim 700 Nederlandse supermarkten gelanceerd. De Telegraaf kreeg de primeur van de Zaandamse grootgrutter en mochten de vier mini-leeuwtjes als eerste presenteren.
Het succes van de Welpies, die verkrijgbaar zijn in de kleuren rood, wit blauw en oranje, moet de verzamelwoede van de Wuppies tijdens het WK in 2006 overtreffen. De Welpies, die gratis bij de kassa worden weggegeven, kunnen net als de Wuppies op het dashboard van auto’s op ramen en computers geplakt worden.
AH poogde de actie stil te houden. Speculaties over de EK-actie gingen al lange tijd de ronde. ,,Immers, iedereen was benieuwd naar de opvolgers van de Wuppies”, aldus een AH-woordvoerder. ,,De Wuppies werden een complete rage. Die waren niet meer aan te slepen.”
De supermarktketen lanceerde afgelopen voorjaar nog de Smurfen. ,,Die werden eveneens onder kinderen een hit.”
De Welpies zullen overigens ook volgende week hun internetdebuut maken. Via Windows Messenger Live kunnen kinderen de speciale Welpies icoontjes downloaden. Verder is er een heus Welpenlied en worden er ook een aantal ‘volwassen’ Welpies als pluchedieren op de markt te brengen.
AH heeft overigens besloten om geen super Welpies te fabriceren. ,,Tijdens het WK in Duitsland werden in ons land mensen met grote Wuppies die voor de autoruiten waren bevestigd, bekeurd.
Mocht Nederland de tweede ronde halen, dan zal de grootgrutter opnieuw de voorraden van de mini-leeuwtjes aanvullen. Wat een feest..  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 28 Mei 2008, 11:17:27 » |
|
oma kan weer gaan sparen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 28 Mei 2008, 11:27:00 » |
|
oma kan weer gaan sparen  Ohjee.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMister
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 28 Mei 2008, 11:28:47 » |
|
Jammer. De wuppies waren zo geslaagd, dan vind ik het een beetje slap om daar een aftreksel voor in de plaats te doen. Doe dan maar helemaal niets.  Ik ben overigens tijdens het EK op studiereis in Turkije. Weer eens iets anders..
|
|
|
|
|
|
<spam> 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 28 Mei 2008, 11:35:21 » |
|
Ik had ook iets originelers verwacht, Heineken heeft het wat dat betreft beter gedaan met z'n Trom-Pet.  Heb je daar ook gelegenheid om te kijken MMr?.. je bent toch een voetballiefhebber? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMister
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Mei 2008, 10:19:18 » |
|
Tjah kijken.. Ik zit in Turkije tijdens de groepswedstrijden, maar ik denk dat ik in het moderne Istanbul geen probleem zal hebben om een sportcafetje te vinden. In Bursa wordt het moeilijker..
Extra lullig is dat ik gisteravond kaartjes aangeboden kreeg voor Italie - Nederland..
|
|
|
|
|
|
<spam> 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Mei 2008, 11:41:53 » |
|
2 jaar geleden ten tijd van het Wk zaten wij in Turkije en toen ik terug kwam hadden ze op het werk voor mij een paar duitse vlaggetjes opgehangen. had ze helemaal wijs gemaakt dat ik natuurlijk voor duitsland was.
zoooo wat een commentaar kreeg ik erop van anderen zeg hahahaha en ik blijf dan natuurlijk dapper volhouden
zal zo eens in 1 van de dozen in het archief gaan kijken of er nog wat te vinden is anders moet ik maar even crea bea gaan doen
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Mei 2008, 10:30:40 » |
|
2 jaar geleden ten tijd van het Wk zaten wij in Turkije en toen ik terug kwam hadden ze op het werk voor mij een paar duitse vlaggetjes opgehangen. had ze helemaal wijs gemaakt dat ik natuurlijk voor duitsland was.
zoooo wat een commentaar kreeg ik erop van anderen zeg hahahaha en ik blijf dan natuurlijk dapper volhouden
zal zo eens in 1 van de dozen in het archief gaan kijken of er nog wat te vinden is anders moet ik maar even crea bea gaan doen
 Die Mannschaft..... schijnt altijd nog de "vijand" te zijn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 01 Juni 2008, 23:54:58 » |
|
 [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 02 Juni 2008, 00:00:44 » |
|
hij heeft er zin in 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 02 Juni 2008, 00:04:28 » |
|
waaaaaaaah die is echt gaaf 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 02 Juni 2008, 22:04:43 » |
|
Geweldige foto 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 04 Juni 2008, 22:53:21 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 07 Juni 2008, 11:44:32 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 08 Juni 2008, 16:51:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 09 Juni 2008, 11:40:06 » |
|
Oranje-leeuw  Je kan natuurlijk een oranje petje opzetten of een oranje pruik op je hoofd zetten, maar het kan nog veel gekker. André Luinge, voetbalfan tot op het bot, laat zijn kapper Bé Nijland in Coevorden de Nederlandse leeuw in zijn – uiteraard – oranje, gemillimeterde kapsel scheren. En nu maar hopen dat Oranje ver komt. Niet alleen voor André, maar ook voor zijn kapper. En als we zijn uitgeschakeld, laat je gewoon je haar groeien. [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 09 Juni 2008, 16:45:16 » |
|
Nou ik ben er klaar voor hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 09 Juni 2008, 17:24:50 » |
|
 Ik vind het ook best spannend.. alhoewel ik normaal nooit naar voetballen kijk  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 09 Juni 2008, 22:01:31 » |
|
Wanneer moet ons land? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 09 Juni 2008, 22:43:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 10 Juni 2008, 00:12:09 » |
|
Wanneer moet ons land?  ik dacht aanstaande vrijdag. tegenstander is dan Frankrijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 10 Juni 2008, 11:17:17 » |
|
Ik ben benieuwd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 10 Juni 2008, 12:57:56 » |
|
Ik heb vandaag hoofdpijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 10 Juni 2008, 13:13:16 » |
|
dat staat synoniem voor kater
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 10 Juni 2008, 13:21:51 » |
|
dat staat synoniem voor kater
Misschien in dit geval beter een familielid van de kater noemen? "Nederlandse leeuw"?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 10 Juni 2008, 13:33:16 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 11 Juni 2008, 00:51:04 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 11 Juni 2008, 07:40:16 » |
|
hey wat grappig die staart tjee das echt een stoer ventje, hahah hoe hij staat met zijn armpjes over elkaar lijkt wel een rapper 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 11 Juni 2008, 09:34:04 » |
|
Lekker menneke en de cap staat 'm goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 11 Juni 2008, 10:34:16 » |
|
je ziet hem genieten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 11 Juni 2008, 10:51:03 » |
|
hey wat grappig die staart tjee das echt een stoer ventje, hahah hoe hij staat met zijn armpjes over elkaar lijkt wel een rapper  Z'n vriendje stond erbij, en ja dan moet je wel stoer doen he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 11 Juni 2008, 11:13:07 » |
|
Oohhh hahahaha, wat stoerrrrrrrrrr!!! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 11 Juni 2008, 11:54:55 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 12 Juni 2008, 23:42:08 » |
|
Gaan jullie morgenavond ook weer kijken? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 13 Juni 2008, 00:19:10 » |
|
ik hoorde vanavond toen ik thuis kwam dat het Don Leo niet meezat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 13 Juni 2008, 00:39:03 » |
|
ik hoorde vanavond toen ik thuis kwam dat het Don Leo niet meezat
Beenhakker: We zijn bestolen
WENEN - Leo Beenhakker was kort na de wedstrijd Oostenrijk-Polen (1-1) laaiend op scheidsrechter Howard Webb. De Brit kende het gastland in de laatste minuut een strafschop toe, omdat een Poolse verdediger aan het shirt van Sebastian Prödl trok.
„We zijn werkelijk bestolen”, brieste Beenhakker. „Voor het toernooi kregen we een instructie-dvd met daarop voorbeelden van shirtje-trekken. De scheidsrechters zouden dat nu gaan bestraffen. Op het EK heb ik daar al tien voorbeelden van gezien, maar niemand die ervoor fluit. Nu wil hij waarschijnlijk laten zien wat voor grote jongen hij is, dat hij wel een strafschop durft te geven. Schei toch uit zeg”, foeterde de 65-jarige Nederlander. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 13 Juni 2008, 19:47:31 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 13 Juni 2008, 20:11:26 » |
|
 Laten we hopen dat ze het kunstje van maandag herhalen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 13 Juni 2008, 22:03:57 » |
|
wij hebben voetbal toch ook maar es aangezet, 2.0 is het zelfs al  en dat op vrijdag de dertiende!  Noujaaaaaaaaaa, we zijn d'r nog niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 13 Juni 2008, 23:49:53 » |
|
Jonge jonge...wat een avond weer!!!  wat een team hebben we staan en wat een geweldoge keeper!!  Ben benieuwd wat ze tegen roemenie gaan doen.....ik denk toch wel dat er wat spelers rust gegeven wprd, maar dat ze toch echt wel weer voor de winst gaan hoor. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 14 Juni 2008, 00:26:50 » |
|
Noujaaaaaaaaaa, we zijn d'r nog niet  Neeeeeee, we waren er nog niet. Het werd nóg leuker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 14 Juni 2008, 00:30:58 » |
|
wij hebben voetbal toch ook maar es aangezet, 2.0 is het zelfs al  en dat op vrijdag de dertiende!  Noujaaaaaaaaaa, we zijn d'r nog niet  als die fransen nog niet bijgelovig waren, dan worden ze het nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 14 Juni 2008, 11:34:03 » |
|
 ze zijn er in ieder geval goed ziek van.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 14 Juni 2008, 12:45:24 » |
|
Maar wij niet  
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 14 Juni 2008, 13:27:49 » |
|
6 spelers die scoren uit 7 doelpunten! Dat is toch niet normaal? Het was weer top gisteravond! Dat was ook weer te zien aan de watermeter: http://www.oasen.nl/Pages/actueel.aspx?if_ID=90
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 14 Juni 2008, 14:11:19 » |
|
als alle tegenstanders bij van Nistelrooy om de nek gaan hangen dan moeten de andere wel scoren, want hij kan het dan niet met al dat volk om zich heen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 15 Juni 2008, 12:47:07 » |
|
 Deze heeft welpies genoeg. [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 15 Juni 2008, 16:58:08 » |
|
en wanneer moet ons land weer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 15 Juni 2008, 17:57:41 » |
|
Dinsdag tegen Roemenie, en zaterdag kwartfinale tegen Zweden of Rusland.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 15 Juni 2008, 18:23:24 » |
|
Rusland zou leuk zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 16 Juni 2008, 00:06:56 » |
|
Hij houd het wel voor gezien.  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 16 Juni 2008, 22:37:56 » |
|
http://www.nuvideo.nl/home/video/show/14836EK-vlaggetjes zijn benzineslurpers
EK-vlaggetjes op de auto zijn met de huidige brandstofprijzen een dure versiering. Met twee kleine vlaggetjes verbruikt een auto zeker een halve liter extra brandstof per 100 kilometer. Bron: ANP Video / ANP Tja, je moet het er maar voor overhebben, biertje minder drinken dan maar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 16 Juni 2008, 22:41:59 » |
|
Met je raam open rijden slurpt ook benzine.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 16 Juni 2008, 22:45:40 » |
|
Klopt, met airco gebruik je ook meer, dus met warm weer maakt dat weer niks uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 17 Juni 2008, 23:44:41 » |
|
Gaat lekkerrrrrrrrrrrr.....  Heel sportief gespeeld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 18 Juni 2008, 17:47:22 » |
|
Zelfs in Madurodam hebben ze een "oranje-kroeg"... Het "Hol van de Leeuw"  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 18 Juni 2008, 23:21:32 » |
|
toch leuk dat ze daar ook op de hypes mee liften
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 19 Juni 2008, 00:10:34 » |
|
Zaterdag tegen het "Rusland van Guus Hiddink"..... een goeie ploeg. We blijven optimistisch over de uitslag toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:07:37 » |
|
wat er ook gebeurd, minstens een nederlander in de volgende ronde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:49:08 » |
|
wat er ook gebeurd, minstens een nederlander in de volgende ronde   ja inderdaad.. maar leuker is nog "Guus kom naar huus" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:53:39 » |
|
Guus is natuurlijk aan zijn nationaliteit verplicht om Oranje te laten winnen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:55:10 » |
|
 zou hij ook zo denken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 19 Juni 2008, 11:57:32 » |
|
Nederland is een exporterend land en we zijn trots op het feit dat onze export van sublieme kwaliteit is. daarom alleen al moeten we blij zijn met exportproduct Guus. een einduitslag 4-3 voor oranje, in verlenging gemaakt, zou daarom een ideaal plaatje zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 19 Juni 2008, 12:13:14 » |
|
 Helemaal mee eens. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 19 Juni 2008, 12:33:52 » |
|
Dat koet te doen zijn. Hoewel "we" in '88 de eerste wedstrijd van de Russen verloren.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:11:59 » |
|
toen was verlies van de russen nog niet hinderlijk, nu ligt dat ietsje anders
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:35:05 » |
|
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:38:31 » |
|
ze moeten niet zeuren of hij wel of niet meedoet. hij hoort bij zijn vrouw en laat zijn teamgenoten tzt de beker maar aan hem opdragen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 19 Juni 2008, 13:52:06 » |
|
Ik vind ook dat hij nu bij zijn vrouw hoort te zijn. Dit is een groot verdriet en er zullen veel zaken geregelt moeten gaan worden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 19 Juni 2008, 14:14:32 » |
|
 Mee eens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 19 Juni 2008, 15:43:58 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 19 Juni 2008, 23:02:10 » |
|
Speciaal voor het EK zie ik.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 19 Juni 2008, 23:03:12 » |
|
Duitsland-Portugal 3-2.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 19 Juni 2008, 23:05:18 » |
|
Een update: Boulahrouz gaat door
Khalid Boulahrouz heeft op het trainingsveld in Stade Olympique de la Pontaise geprobeerd zijn gedachten te verzetten. De verdediger blijft deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat heeft ook bondscoach Marco van Basten bevestigd.
Gisteren overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa in het ziekenhuis van Lausanne. Maar de international volhardt.
Nederland speelt zaterdag op het EK in Basel de kwartfinale tegen Rusland. Boulahrouz is daarvoor inzetbaar.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 20 Juni 2008, 00:05:50 » |
|
het is zijn keuze en inderdaad een goed toernooi kan een vet contract betekenen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 20 Juni 2008, 10:47:07 » |
|
Dat is zo... en voor hem ook afleiding natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 21 Juni 2008, 00:35:00 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 21 Juni 2008, 13:10:20 » |
|
Lange file met Oranjefans bij grens
Bij de Duits-Zwitserse grens staat een lange file met Oranjesupporters die op weg zijn naar Basel. Het Nederlands elftal speelt daar de kwartfinale tegen Rusland.
De Zwitserse douane controleert streng bij de grens en laat de Nederlanders één voor één door. Gisteren werd nog de garantie gegeven dat de maximale wachttijd een kwartier zou bedragen.
Intussen stroomt het grootste plein van Basel vol met Oranjefans. Voorafgaand aan de wedstrijd wordt op de Kaserne Riviera feest gevierd. Mogelijk zijn er vanavond 100.000 Nederlanders in de Zwitserse stad voor het EK-duel.
Bron: NOS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 21 Juni 2008, 20:14:43 » |
|
Ze lieten het net zien op tv, jeeeeeeeetje zeg, Basel is helemaal oranje van alle fans. Ze zullen daar wel denken: die zijn maf! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 21 Juni 2008, 20:20:20 » |
|
Volgens mij vinden ze het heel leuk.  Zwitsers koken spontaan voor Oranjefansdoor onze speciale verslaggevers AMSTERDAM - De normaal zo nuchtere Zwitsers komen inmiddels spontaan hun woningen uit om de Oranjefans eten te brengen en te begroeten. Voor het achttal uit het Brabantse Lith aan de Maas kan hun dag dan ook niet meer stuk. Foutgeparkeerd en voorzien van een tent, kwam de politie geen bekeuring brengen maar cadeautjes. ,,Het was echt niet te geloven. Met een grote glimlach werden Basel-sjaaltjes uitgedeeld en ons veel plezier gewenst", lacht Jan van Orsouw. Maar daar hield de gastvrijheid niet op. Net aangekomen met hun tot camper omgebouwde 26 jaar oude Mercedes vrachtwagen, kampten ze al snel met een lege accu door koelkast en magnetron. Van Orsouw trok de stoute schoenen aan en belde bij het eerste de beste huis aan met zijn verlengsnoer. ,,Mogen we misschien even stroom lenen voor onze Senseo en magnetron? Hup, meteen werd de kabel over het hek gesleurd en aangesloten", zegt de Oranjesupporter, die inmiddels met de hele groep een plek heeft veroverd op de fanzone langs de Rijn en zich nu heeft versierd met het blad van een vuilnisbak. "Niet veel later komt een deur verder een oud vrouwtje van zeventig jaar naar ons toe gestapt. Of we misschien al eten hebben. Ze wilde wel even wat voor ons bakken als we honger kregen. We mochten ook wel even bij haar in het appartement op adem komen. Toen we dat lachend afsloegen, verbaasd door haar suggestie, drong ze nog verder aan met de opmerking of ze het dan even langs moest brengen."  Alsof dat allemaal nog niet genoeg was, werd het minilegioen ook nog door een bewoner aan de overkant van de straat verrast met een groot uitgeprinte foto van de vrachtwagen en de Hollanders, die door hem een paar minuten daarvoor vanuit vogelperspectief gemaakt was vanaf het balkon. Ik ben blij dat ik gewoon thuis voor de buis kan gaan zitten.  Leuke avond allemaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 22 Juni 2008, 01:56:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 22 Juni 2008, 10:54:02 » |
|
Was een leuk avondje ondanks het verlies. Gisterenavond met familie de wedstrijd gezien en we waren bijna allemaal in het oranje gekleed. (we zeiden nog in de auto, zul je zien nu voor het eerst allemaal in het oranje, gaan we geheid verliezen vanavond  )  Ach ja......gaan we nu met z'n allen voor Guus 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 22 Juni 2008, 12:09:09 » |
|
Bij het begin van de wedstrijd had ik ook al zo'n voorgevoel.. snelle jongens die Russen van Guus. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 22 Juni 2008, 12:12:31 » |
|
zou leuk voor ze zijn dat ze prijs winnen, alhoewel voor Guus zou dat betekenen dat hij het best kan stoppen. want twee hoogtepunten lijkt me zelfs voor Guus veel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 22 Juni 2008, 12:28:41 » |
|
Helaas... De Russen waren beter. Wel weer stom dat er dan weer her en der rellen ontstaan... Zulke mensen zitten er dan wel heel erg in en houden het hoofd niet koel.
Ik hoop op een finale Turkije - Rusland.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 22 Juni 2008, 12:31:51 » |
|
dat zou bijna op een songfestival lijken, oosteuropese dominatie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 22 Juni 2008, 13:10:54 » |
|
Vonden jullie trouwen niet ook dat het Nederlandse publiek (de 12e man) niet echt fanatiek was tijdens de wedstrijd? Ze waren allemaal erg tam, je hoorde ze weinig zingen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 22 Juni 2008, 13:47:51 » |
|
Ja dat vond ik ook.. het had misschien niks uitgemaakt, maar was voor de jongens wel leuker geweest. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 22 Juni 2008, 14:14:27 » |
|
Ik ben op een gegeven moment opgehouden met kijken. Ik zat me te erg op te winden. Er gebeurde zulke domme dingen. Niet om aan te zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 22 Juni 2008, 18:57:06 » |
|
ik heb dus niets gemist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 23 Juni 2008, 11:49:32 » |
|
ik heb dus niets gemist
Jawel.. het verlies. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 23 Juni 2008, 12:11:22 » |
|
dat bezorgd mij geen slapeloze nacht
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 24 Juni 2008, 08:55:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 24 Juni 2008, 10:14:35 » |
|
in het echt had hij overigens hulp. van Gansewinkel, een regionale afvalverwerker, heeft een team naar Zwitserland gestuurd om de stad mee te poetsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 24 Juni 2008, 21:59:53 » |
|
Top zeg... een goed idee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 25 Juni 2008, 18:02:57 » |
|
Duitsland heeft de vlag al uithangen voor vanavond.  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 25 Juni 2008, 18:09:13 » |
|
die is wel leuk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:05:38 » |
|
Duitsland heeft de vlag al uithangen voor vanavond.  wat is er vanavond in Duitsland?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 25 Juni 2008, 19:06:08 » |
|
Duitsland moet vanavond voetballen tegen turkije
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 25 Juni 2008, 23:06:06 » |
|
en? hoe is dat afgestoken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 25 Juni 2008, 23:25:12 » |
|
duitsland gewonen met 3-2!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 25 Juni 2008, 23:31:58 » |
|
leuk voor de duitsers. ik heb ergens een poll ingevuld dat de duitsers kampioen zouden worden, maar toen wist ik nog niet dat Guus zo ver zou komen. dus ik hoop dat ik de poll niet win
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 25 Juni 2008, 23:40:40 » |
|
jawel win die poule maar GUus is een overloper.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 25 Juni 2008, 23:46:53 » |
|
Valt wel mee. Ik vind het geweldig om te zien hoe hij het voor elkaar krijgt om van teams die normaal niet zo goed presteerden toppers te maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 25 Juni 2008, 23:48:18 » |
|
Guus is een vakman en hij mag van mij best trots zijn dat hij het kunstje weer heeft geflikt om een matig team bovenmatig te laten presteren. dat heeft niets met overlopen te maken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 26 Juni 2008, 10:35:46 » |
|
Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint.. ik gun het Guus wel, maar de Duitsers zullen wel weer winnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 26 Juni 2008, 10:37:58 » |
|
Eerst moet Guus nog van Spanje winnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 26 Juni 2008, 10:41:42 » |
|
Inderdaad, we zullen het zien vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 27 Juni 2008, 21:40:39 » |
|
Hij heeft het niet gered he? Onze enige Hollander ligt d'r ook uit. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 28 Juni 2008, 02:11:39 » |
|
jammer, maar dan moedigen we de favoriet van Trolly maar aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 28 Juni 2008, 06:10:02 » |
|
dank u danku de vlaggetjes op kantoor hangen nog steeds mooi te hangen dit tot grote ergenis van sommige mensen hahah en ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook alleen maar daarom doe en tot overmaat van ramp kwam ik maandag het kazerne terrein oprijden met een duits vlaggetje aan de auto je had die gezichten moeten zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 28 Juni 2008, 09:05:59 » |
|
je roots verloochenen je nooit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 28 Juni 2008, 10:58:26 » |
|
toch gezond, een beetje rivaliteit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 28 Juni 2008, 11:08:00 » |
|
dank u danku de vlaggetjes op kantoor hangen nog steeds mooi te hangen dit tot grote ergenis van sommige mensen hahah en ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook alleen maar daarom doe en tot overmaat van ramp kwam ik maandag het kazerne terrein oprijden met een duits vlaggetje aan de auto je had die gezichten moeten zien   beetje plagen is leuk toch?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 28 Juni 2008, 11:47:50 » |
|
Ik ben voor geen van de ploegen die in de finale staan. Wat mij betreft mogen ze allebei verliezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 28 Juni 2008, 11:59:31 » |
|
Dat zou een mooie grap zijn.. geen winnaar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 28 Juni 2008, 13:45:33 » |
|
laten we Puc zijn zin maar geven. dat lukt natuurlijk niet, dat weet ik ook wel. maar ze kunnen het wel zo lang mogelijk uitstellen, tot strafschop 20 bijvoorbeeld. dat ik ook leuk voor het publiek, daar wordt het kaartje relatief goedkoper van 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 28 Juni 2008, 16:27:48 » |
|
ik heb net in Rotterdam ervaren wat discriminatie is
ik stond voor de stoplichten en heb dat duitse vlaggetje aan mijn raam stopt er naast me een man op de fiets en gebaart dat ik mijn raampje moet open doen ik denk die wil wat vragen dus doe het. zegt ie, zal ik je ff een doodschop geven. ben je helemaal verk**nkerd met dat vlaggetje.
nou heb mijn raam maar weer dicht gedaan en gezegd tegen Romy dat die meneer waarschijnlijk een hele slechte bui had.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 28 Juni 2008, 16:35:13 » |
|
Hahaha, altijd lachen met die Rotterdammers... Zit misschien ook nog wel een stukje WOII-haat in sommigen van hen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 28 Juni 2008, 16:50:32 » |
|
als ik alleen was geweest had ik nog wel wat gezegd maar ga dat niet doen waar een kind bij is.
wat denkt ie wel. ouwe l*l het liefst had ik hem van die fiets afgetrapt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 28 Juni 2008, 17:35:40 » |
|
pjew... en dat allemaal voor een (dom) spelletje als voetbal 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 29 Juni 2008, 00:13:25 » |
|
zeg dat wel, en daar steken ze miljoenen in terwijl diverse andere sporten waar sportief gedrag nog gewoongoed is op een houtje zitten te bijten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 29 Juni 2008, 01:31:40 » |
|
ik heb net in Rotterdam ervaren wat discriminatie is
ik stond voor de stoplichten en heb dat duitse vlaggetje aan mijn raam stopt er naast me een man op de fiets en gebaart dat ik mijn raampje moet open doen ik denk die wil wat vragen dus doe het. zegt ie, zal ik je ff een doodschop geven. ben je helemaal verk**nkerd met dat vlaggetje.
nou heb mijn raam maar weer dicht gedaan en gezegd tegen Romy dat die meneer waarschijnlijk een hele slechte bui had.
Walgelijk zeg..  Goed dat je zo reageerde met Romy erbij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 29 Juni 2008, 06:28:50 » |
|
hier bij ons thuis staat de auto bij ons in de straat of op het werk verder doe ik veel hier in de buurt op de fiets of gaan we met Stekel zijn auto als we met zijn allen weggaan
en ik dacht nog, als ik zo in Rotterdam ben en ik weet niet waar ik moet parkeren zal ik ff het vlaggetje eraf halen. hihiihi kwaad bloed was al gezet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 29 Juni 2008, 12:39:08 » |
|
Dat mensen zich zo druk maken om een vlaggetje zeg..  We waren laatst in Duitsland en kregen bij aankoop van iets ook zo'n vlaggetje... we zeiden nog tegen elkaar.... "zullen we?"... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 29 Juni 2008, 22:55:11 » |
|
Zo.....alles wat oranje is kan weer 2 jaartjes in de kast.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 29 Juni 2008, 23:13:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 29 Juni 2008, 23:53:32 » |
|
Jammer voor Trolly, maar m'n zwager vond het leuk dat Duitsland nu es niet gewonnen heeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 30 Juni 2008, 00:58:11 » |
|
Jammer voor Trolly, maar m'n zwager vond het leuk dat Duitsland nu es niet gewonnen heeft  Ik eigenlijk ook wel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 30 Juni 2008, 06:12:27 » |
|
heb gehuild gegild en gestampt  nou de beste heeft gewoon gewonnen zo dit topic kan weer opgeborgen en iedereen kan weer met een gerust hart slapen en al wat er bij hoort hahahah op naar het WK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 30 Juni 2008, 11:19:36 » |
|
heb gehuild gegild en gestampt Eeeeeeeeeeeecht??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 23 Augustus 2008, 01:36:51 » |
|
Onze oranje-sporters hebben het heel goed gedaan in China vind ik..  Er zij al heel wat plakken binnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 23 Augustus 2008, 01:59:45 » |
|
 :jaduim:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 24 Augustus 2008, 00:44:51 » |
|
het is nu toch gestopt? hoeveel goud, zilver en brons hebben wij als klein landje in de wacht gesleept?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 24 Augustus 2008, 01:16:37 » |
|
Hoho, nog 1 dag. Dan is het pas echt klaar. De marathon begint zometeen, mocht je 't live willen zien. Kamiel Maasse doet daar mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 24 Augustus 2008, 12:06:05 » |
|
En vanmiddag om 2 uur begint de sluitingsceremonie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 24 Augustus 2008, 22:20:31 » |
|
we hebben er nog een stukje van gezien, Janco is inmiddels thuis en hij vond het zo super om dat grote stadion te zien waar hij zelf ook een paar keer in het publiek heeft gezeten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 25 Augustus 2008, 00:16:23 » |
|
Nou zeg, dat kan ik me voorstellen.. heb je deze al gezien?.. net of je er zelf ook even bent. http://www.karikuukka.com/peking2008/100m/ je kunt het met je muis besturen, van boven tot beneden.... wat een mensenmassa he? Janco heeft vast veel te vertellen. :jaduim:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 25 Augustus 2008, 08:09:01 » |
|
Zo, en nu weer terug naar 't normale leven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 25 Augustus 2008, 11:25:30 » |
|
Wel even wennen.. de laatste weken ging de tv meteen aan s'morgens.. nu alleen nog even voor het journaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 25 Augustus 2008, 21:16:46 » |
|
Over 4 jaar kunnen we het weer op een normaal tijdstip kijken. :jaduim:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 25 Augustus 2008, 22:15:36 » |
|
Of er naartoe gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 25 Augustus 2008, 22:21:06 » |
|
Dat is voor de liefhebbers in ieder geval wat dichterbij, dus wat goedkoper wat reiskosten betreft. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 26 Augustus 2008, 02:49:12 » |
|
sporters van hier hebben dan ook minder aanpassingsproblemen