Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 April 2008, 20:13:40 » |
|
En, is Gizmo al een beetje gewend? En de andere beessies aan haar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 24 April 2008, 20:17:18 » |
|
Jazeker, het is een beste hittepetit zeg, echt een wijffie hoor. Met Jimmy is ze het best bevriend geraakt. Hier nog wat nieuwe foto's. Beetje internetten op z'n tijd vind ik wel leuk;  Hier hang ik nog een beetje onbenullig te bungelen, maar nu ga ik als een speer hoor!!!  Met Jimmy kan ik het wel heel goed vinden, hoewel ze me ook wel eens zat wordt hoor en dan krijg ik klapjes...... :roll:  Je kunt het toch niet ontkennen he....ben ik een beauty of niet???? :fluit  En als ik moe word, plof ik gewoon overal neer....mijn vrouwtje schijnt dat wel heel cute te vinden.  Het vrouwtje wil me steeds strelen....dat mag wel hoor, vind ik best fijn.  En wat ik ook heeeeeel lekker vind, is effe een tukkie doen in het zonnetje, jammer genoeg mag ik van het baasje en vrouwtje nog niet naar buiten, hoewel ik daar wel steeds op zit te azen, ben al 1 keer stiekem naar buiten ontsnapt toen Jimmy via het kattenluikje naar binnen kwam, toen piepte ik er snelk tussen en stond ineens zomaar buiten, maar ik werd meteen weer opgepakt en binnen gezet :blush  En als laatste van deze fotoshoot zing ik een liedje voor jullie..... 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 April 2008, 22:38:28 » |
|
Geweldig beessie!  Heeeeeeeerlijk, zoals ze daar in de zon ligt. Doet onze Lady ook wel es, dan zoekt ze net een streepje zonlicht op om in te gaan slapen. Soms moet ze om het half uur dan een eindje om gaan liggen, omdat de zon draait, en dat doet ze dan ook steeds. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 24 April 2008, 23:05:49 » |
|
Wat een prachtig en schattig beesie..  zo leuk dat ze overal lekker gaat liggen, zelfs in de magazine-mand. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 25 April 2008, 10:40:50 » |
|
Mooi beestje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 25 April 2008, 14:48:07 » |
|
zo leuk dat ze overal lekker gaat liggen, zelfs in de magazine-mand.  Doet jullie Sammy dat niet dan? Overal inkruipen waar maar ruimte is? Onze katten hebben het momenteel heel moeilijk: ze mogen niet in de kinderwagen, niet in het wipstoeltje, niet in de boxen, niet in de maxi cosi, niet in het ledikantje... Gelukkig heeft Lady nu een klein plekje achter de tv goedgekeurd en ligt Disney in een hoekje bij de verwarming. Dat vinden ze maar zozo, maar ze moeten het ermee doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 25 April 2008, 20:21:31 » |
|
Niet zomaar overal, hij heeft voorkeur voor bed,bank, mand of kussen(s), hij zal niet maarzo in een doos ofzoiets kruipen.  Wel kroop hij destijds als hij de kans kreeg in het kampeerbedje van Thijs en Daan.  Soms lijkt het dan of ze jaloers zijn. Kan me voorstellen dat de babyspullen van Jesse verboden gebied zijn, is ook niet zo fris met al die haren.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 25 April 2008, 21:42:58 » |
|
Toch moet ik best nog wel es een kattehaartje van z'n pikvingertjes plukken. Ze zweven toch wel enigzins door het huis. Maarja, dan went hij eraan. Maar ik ben aardig off topic. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 25 April 2008, 22:00:23 » |
|
Inderdaad, dat zal hem heus geen kwaad doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 26 April 2008, 13:00:42 » |
|
Je hebt zeker geen geluid bij die laatste 'zingende' foto, Shanon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 26 April 2008, 22:12:29 » |
|
Nee, dat niet hahahaha
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 26 April 2008, 23:12:21 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 27 April 2008, 14:24:33 » |
|
Je hebt zeker geen geluid bij die laatste 'zingende' foto, Shanon?
Ik heb hier wel een stel 'headbangende' kittens. http://www.planet.nl/planet/show/id=75064/contentid=922839/sc=0afc51
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 27 April 2008, 16:45:51 » |
|
ze zijn goed afgericht 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 04 Juli 2008, 00:50:47 » |
|
Hoe zou het met Gizmo zijn?... en met haar bazinnetje? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 04 Juli 2008, 11:04:24 » |
|
't Is alweer een paar daagjes geleden dat ik Bazinnetje van Gizmo sprak op hyves... Toen schreef ze dat ze niet zo lekker in d'r velletje zat helaas. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 04 Juli 2008, 12:34:02 » |
|
He wat vervelend.. als je dit lees Shanon.. kop op meid.. komt vast weer goed. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 04 Juli 2008, 12:43:18 » |
|
ik had op hyves ook al geinformeerd, maar ook hier sterkte 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 09 Juli 2008, 10:34:43 » |
|
Thanx. Gizmo is zo'n beetje hier de baas aan het worden. Ze is een felle donder maar ook heel lief en aanhalig. Gelukkig blijft ze veel in de tuin, soms effe eruit, gaat ze achter Jimmy aan maar ze is altijd binnen notime weer terug. Ik hoop dat dat zo blijft. Ze is alweer 5 maanden, wat gaat het toch snel.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 09 Juli 2008, 10:38:53 » |
|
Jeugdige overmoed van de kleine Gizmo, en nog heel speels zo te lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 09 Juli 2008, 10:41:05 » |
|
Ja echt wel! Zodra ze Jimmy ziet is hij de lul, ze springt er meteen bovenop. Jimmy vindt het niet altijd even leuk meer, en dan taait hij maar weer af, wel een beetje sneu. Maar goed, Gizzy zal ook wel weer wat rustiger worden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 09 Juli 2008, 10:52:22 » |
|
Vast wel, het is net als bij kinderen, die gaan ook oneindig door lijkt het soms wel. Maar kleine poesjes worden ook weleens zo moe dat ze onder je handen in slaap vallen. http://www.dumpert.nl/mediabase/171411/a7e653cf/poesje_is_moe.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 09 Juli 2008, 11:03:13 » |
|
Ahhhhh, die is liehief!! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 09 Juli 2008, 11:15:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|