Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Gepost op: 05 Maart 2008, 21:04:11 » |
|
 Bron: FOK!/National Enquirer Slecht nieuws voor de fans van Patrick Swayze: de 55-jarige acteur heeft nog maar korte tijd te leven. Tenminste; dat meldt het Amerikaanse tabloid 'The National Enquirer'. Bij de acteur zou in januari alvleesklierkanker zijn geconstateerd. De ziekte zou inmiddels in een vergevorderd stadium bevinden. Artsen geven de ster uit de tv-serie North & South en de films Dirty Dancing en Ghost hooguit vijf weken, aldus de tabloid. De afgelopen weken onderging Swayze een chemokuur in het Stanford Cancer Center in de Amerikaanse stad Palo Alto, maar die sloeg niet aan. "Na de derde chemotherapie kreeg Patrick weer een beetje hoop, omdat de tumor kleiner werd", zo meldt de krant, "Maar niet veel later werd hij opgegeven door de artsen." Wat een triest bericht, Heb zijn films met veel plezier gekeken. Alvleesklierkanker is een vreselijke kankersoort. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 05 Maart 2008, 21:14:58 » |
|
Vreselijk..  Het lijkt wel of die rotziekte steeds meer jongere slachtoffers maakt. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Maart 2008, 00:43:07 » |
|
 Bron: FOK!/National Enquirer Slecht nieuws voor de fans van Patrick Swayze: de 55-jarige acteur heeft nog maar korte tijd te leven. Tenminste; dat meldt het Amerikaanse tabloid 'The National Enquirer'. Bij de acteur zou in januari alvleesklierkanker zijn geconstateerd. De ziekte zou inmiddels in een vergevorderd stadium bevinden. Artsen geven de ster uit de tv-serie North & South en de films Dirty Dancing en Ghost hooguit vijf weken, aldus de tabloid. De afgelopen weken onderging Swayze een chemokuur in het Stanford Cancer Center in de Amerikaanse stad Palo Alto, maar die sloeg niet aan. "Na de derde chemotherapie kreeg Patrick weer een beetje hoop, omdat de tumor kleiner werd", zo meldt de krant, "Maar niet veel later werd hij opgegeven door de artsen." Wat een triest bericht, Heb zijn films met veel plezier gekeken. Alvleesklierkanker is een vreselijke kankersoort.  die mensen hebben wel een onregelmatig leven. daar moet je ook tegen kunnen
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 06 Maart 2008, 07:50:58 » |
|
Ik denk dat je bedoelt dat het je meer aanspreekt of doet. De dood van de een is niet belangrijker dan die van een ander.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Maart 2008, 23:46:34 » |
|
Precies Edward. Ik schrok er dus wel heel erg van want jee, wat heb ik met plezier naar die man gekeken in alles wat hierboven vermeld staat. En het mooie aan hem vond ik dat hij ondanks zijn zovele vrouwelijke bewonderaars altijd trouw aan zijn vrouw is gebleven, dat kan je nog maar van weinig celebs zeggen!!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 06 Maart 2008, 23:55:39 » |
|
klopt, vaak is het bij die lui net een duiventil. 't vliegt in en uit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 07 Maart 2008, 08:00:47 » |
|
De films Dirty Dancing, Roadhouse en met name Ghost waren de meest bekende films Die man kon prachtig dansen maar ook het andere uiterste, vechten. Hij had charisma. Ghost met Whoopy Goldberg en Demi Moore is een van mijn favoriete films. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 07 Maart 2008, 09:10:15 » |
|
Had het ook gelezen en schrok er ook heel erg van. Ik ken hem het beste van 'North and South'.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 07 Maart 2008, 11:26:41 » |
|
De films Dirty Dancing, Roadhouse en met name Ghost waren de meest bekende films Die man kon prachtig dansen maar ook het andere uiterste, vechten. Hij had charisma. Ghost met Whoopy Goldberg en Demi Moore is een van mijn favoriete films.  oh Ghost, zwijmel zwijmel wat een prachtfilm
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 10 Maart 2008, 15:07:34 » |
|
Ook journalist en oud RTL-nieuwslezer Sander Simons geveld door kanker. Bron: http://www.telegraaf.nl/prive/Sander Simons heeft longkanker door onze redactie  AMSTERDAM - Bij journalist en oud RTL-nieuwslezer Sander Simons is een tumor ter grootte van een golfbal in zijn longen geconstateerd. "Ik dacht aan hartklachten. Die komen in mijn familie voor. Maar toen de radioloog zei: 'ik zie iets in je longen wat me niet bevalt', wist ik het meteen", vertelt Sander in het AD. De prognose is op dit moment één à twee jaar. Binnenkort gaat Sander beginnen met een behandeling in het VU Medisch Centrum, waar een team zit dat zich heeft gespecialiceerd in het zogeheten adeno-carcinoom. "Met een agressieve behandleing weten zij heel soms succes te boeken. Ze willen het proberen bij mij. Er is een ander perspectief." Zijn ervaringen houdt Sander sinds de diagnose bij op papier. "Het is goed voor mezelf, maar ik zou het niet doen als ik niet dacht dat anderen er ook wat aan zouden hebben." Op dit moment voelt hij zich goed, maar het besef van zijn ziekte kan, zeker 's ochtends, nog een aardige klap geven " Je denkt: 'wat was er ook al weer aan de hand? Oh ja, ik heb kanker! Mijn lichaam heeft het met me uitgemaakt!' Daarna kijk ik in de spiegel en zien ik dat ik er nog net zo uitzie als vroeger. Vervolgens ga ik me aankleden, koffie zetten en aan het werk. Ik aanvaard het. Alsof het autopech is, maar dan erger."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 10 Maart 2008, 15:28:53 » |
|
bij de ene wat vroeger en bij de andere wat later, maar we krijgen allemaal onze laatste adem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 Juli 2008, 15:13:38 » |
|
Ik zag dat het bericht van Patrick Swayze al van begin maart is en nog maar enkele weken te leven zou hebben... heeft iemand er nog iets over gehoord sindsdien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Juli 2008, 01:29:58 » |
|
ik niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 Juli 2008, 10:45:56 » |
|
Patrick Swayze reageert goed op behandeling Uitgegeven: 9 april 2008 09:05 Laatst gewijzigd: 9 april 2008 09:11
AMSTERDAM - Patrick Swayze reageert goed op de behandelingen tegen kanker. "We zijn ontzettend dankbaar voor het feit dat de behandelingen goed aanslaan", zo lieten Swayze en zijn vrouw Lisa dinsdag weten aan het Amerikaanse tijdschrift People. Wenn
"We hebben het gevoel dat alle gebeden, meditaties en goede gedachtes een verschil hebben gemaakt. Bedankt daarvoor", zo zegt het koppel.
Vorige maand werd bekend dat de 55-jarige acteur alvleesklierkanker heeft. Swayze krijgt chemotherapie, maar wordt niet bestraald.
Volgens zijn woordvoerder is de kanker niet uitgezaaid, hoewel verschillende Amerikaanse media vorige maand een grimmiger beeld schetsten. Zo zouden bronnen in de nabijheid van de acteur hebben gezegd dat de kanker wel degelijk uitgezaaid is.
Roken
De acteur, vooral bekend vanwege zijn rol in Dirty Dancing, is een zware roker. Naar verluidt is het hem niet gelukt om te stoppen met roken sinds bekend werd dat hij kanker heeft.
Bron nu.nl en een stukje uit een recenter artikel Patrick Swayze’s New TV Series Will Proceed Despite His Cancer
Published: June 7, 2008
Patrick Swayze, who only a few months ago was found to have a life-threatening case of pancreatic cancer, has recovered enough that his planned drama series for the A&E network will go into production this summer, with him in the starring role.
Executives from A&E and Sony Pictures Television, the studio producing the show, said on Friday that based on reports from Mr. Swayze and his doctors, they had made the decision to go forward with the series, “The Beast,” in which Mr. Swayze plays an F.B.I. agent with a checkered past.
In an e-mail message on Friday, Mr. Swayze said, “I can’t wait to get to work on this.”
Bron nytimes.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 20 Juli 2008, 11:07:52 » |
|
die twee stukjes had ik ook gegoocheld, maar we zijn bijna zes weken verder dus gezien de aard van de ziekte kan er veel veranderd zijn in die zes weken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 20 Juli 2008, 11:11:33 » |
|
Ik neem aan dat als er veel veranderingen waren dat tijdens het googlen wel boven water gekomen zou zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 20 Juli 2008, 11:18:10 » |
|
die kans is wel aanwezig, maar ik kan me voorstellen dat betrokkene de pers ook graag op afdstand houden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 20 Juli 2008, 11:24:55 » |
|
 Foto is genomen in mei. Zo te zien laat de ziekte wel zijn sporen na aan de andere kant..... voor iemand die in febr/mrt zou hebben moeten overlijden....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 20 Juli 2008, 11:33:19 » |
|
er zijn mensen die er slechter uit zien, alhoewel zijn blik is ook niet helder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 20 Juli 2008, 18:36:56 » |
|
inderdaad, het valt mee als je bekijkt hoe ziek hij zijn zou, maar je moet anders goed kijken wie het is... dus in die zin valt het me niet mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 20 Juli 2008, 22:55:23 » |
|
zoveel jaar later en zonder al de opmaak kun je ook moeilijk vergelijken met hoe die er in de film uitzag he.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 31 Juli 2008, 16:47:31 » |
|
hihihi, daar heb je gelijk in. Ik heb echt nog het beeld van de films van hem, voor ogen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 31 Juli 2008, 23:17:08 » |
|
Nou zeg, in Dirty dancing....oohhh,wat was ie toen lekkerrrrrrrrrrrrrrrr!!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 05 Augustus 2008, 22:53:47 » |
|
Hij is gewoon weer aan het werk en een nieuwe dirty dancing ofzo is ook in de picture.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 28 November 2008, 10:56:39 » |
|
Kanker verspreid, Swayze's afscheidDe kanker in het lichaam van Patrick Swayze heeft zich verplaatst naar de lever. De Amerikaanse acteur is begonnen met het nemen van afscheid. Hij heeft de strijd tegen de slopende ziekte opgegeven... In januari jongstleden werd bij Swayze 'alvleesklierkanker' gevonden. Nu, bijna een jaar later, bereidt hij zich voor op de dood. "Patrick hoorde enkele dagen geleden dat de kanker nu ook in zijn lever zit", vertelde een bron in het magazine National Enquirer. "De dokters noemden de uitbreiding naar zijn lever 'het begin van het einde'." De bron vervolgt: "Patrick wist dat het zou komen. Hij toonde zichzelf sterk, maar Patrick is vaak zo zwak dat hij niet eens kan lopen." Bron: Spitsnieuws
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 29 November 2008, 17:24:58 » |
|
Hij is het laatste jaar in ieder geval niet weggekwijnd en nog een mooie tijd gehad zolang het ging. Jammer dat de goede hoop en posiviteit van de man niet het gewenste resultaat brachten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 25 Januari 2009, 00:24:15 » |
|
toevallig heb ik vanavond nog naar een film zitten kijken met hem. ik was vergeten dat hij alvleeskanker had, mijn gedachten zaten bij longkanker, aan de sigaretten te zien die hij in die film versleet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 11 Februari 2009, 21:53:04 » |
|
Afgelopen week waren Dirty Dancing I en II erop, waar hij echt uitblonk van gezondheid en levenskracht. Gek idee dat hij inmiddels zo heel erg ziek is...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 12 Februari 2009, 11:19:55 » |
|
za 17 jan 2009, 11:42 Patrick Swayze verlaat ziekenhuis
AMSTERDAM - Na zijn spoedopname eerder deze week vanwege een longonsteking heeft de zieke Patrick Swayze het ziekenhuis weer verlaten.
De Amerikaanse acteur, die aan alvleesklierkanker lijdt, kon na een behandeling weer naar huis. Swayze onthulde laatst in een openhartig interview dat hij nog maar twee jaar te leven heeft. 'Maar leef nog en ik ben niet van plan zomaar op te geven.'
Door zijn ziekenhuisopname moest de 52-jarige acteur de promotie van de nieuwe Amerikaanse tv-serie The Beast afzeggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 11 April 2009, 21:27:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 11 April 2009, 21:38:27 » |
|
zeg dat wel.. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 13 April 2009, 09:50:18 » |
|
Vreselijk he, arme kerel... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 13 April 2009, 10:50:04 » |
|
Juist omdat hij zo bekend is zien we het natuurlijk... er zijn veel meer mensen in die situatie en daar hoor je niks over. Niet minder erg natuurlijk, maar ook niks erger als bij onbekende mensen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 13 April 2009, 11:59:50 » |
|
die bekende mensen kunnen wel een voorbeeld functie vervullen. zoals Claus of JohannesPaulesII hun parkinson etaleerden was ergens natuurlijk wel zielig maar lotgenoten konden wel hierdoor kracht krijgen om verder te leven. voor het grote publiek werd die ziekte herkenbaar en bespreekbaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 14 April 2009, 17:37:05 » |
|
Tis inderdaad een soort etalage voor een dergelijke ziekte, weet menigeen gelijk wat het betekend. Je ziet in de commentaren ook steevast dat men moet ventileren het van dichtbij meegemaakt te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 15 September 2009, 22:47:27 » |
|
Acteur Patrick Swayze (57) overleden Uitgegeven: 15 september 2009 06:01 Laatst gewijzigd: 15 september 2009 11:41 LOS ANGELES - De Hollywoodacteur Patrick Swayze is maandag (lokale tijd) overleden na een lang gevecht tegen kanker. Hij werd 57 jaar. Dat meldde zijn woordvoerder.
De familie van de acteur was bij zijn overlijden aanwezig. In maart 2008 werd bekend dat de acteur alvleesklierkanker had, waar hij toen al enige maanden aan leed. Ondanks de agressieve ziekte en intensieve behandelingen bleef Swayze doorwerken als acteur. Hij was vijf maanden lang een FBI-agent in de televisieserie The Beast.
Dirty Dancing De acteur verwierf de sterrenstatus door een serie goed ontvangen films in de jaren '80 en '90. Hij werd vooral bekend door de hitfilm Dirty Dancing (1987), waar hij de rol van dansleraar had, en in het romantische drama Ghost (1990), waar hij de tegenspeler was van actrice Demi Moore. In 1991 werd Swayze door showbizzblad People uitgeroepen tot de meest sexy man op aarde.
North and South Als jongeman uit Texas vertrok hij in 1972 naar New York om een dansopleiding te volgen. De jonge danser bleek al snel ook acteertalent te hebben. Swayze werd bekend door zijn hoofdrol in de televisieserie North and South (1985), over de Amerikaanse Burgeroorlog. © ANP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 15 September 2009, 23:33:08 » |
|
Het was te verwachten, maar toch triest voor zo'n jonge talentvolle man. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 16 September 2009, 00:24:20 » |
|
verder lijden is hem in ieder geval bespaard gebleven