cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 14 September 2008, 23:20:40 » |
|
 voor Vettel.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 14 September 2008, 23:30:16 » |
|
Mooi podium wel! :jaduim:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 15 September 2008, 08:23:24 » |
|
Ja, Vettel heeft het geheel op eigen kracht gedaan, niks geluk met 't weer ofzo. Dat was voor iedereen gelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 26 September 2008, 01:00:11 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 26 September 2008, 01:05:08 » |
|
leuke promo
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 27 September 2008, 16:48:00 » |
|
Die animatie was echt flut, die "camera" bewoog de hele tijd alle kanten op. Je kon niet rustig de baan bekijken!
Maar, gelukkig is het nu live op tv. Echt een supermooie baan, en veel beter dan Valencia! Je kunt goed zien dat de baan erg technisch is en de coureurs hard moeten werken, het is soms ook best krap. En dat kruispunt waar 2 bochten van de baan samenkomen is ook leuk gevonden.
En wie weet komt er nog regen ook! Met de smalle pitstraat wordt dat nog erg interessant!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 27 September 2008, 20:48:15 » |
|
Ik vind het ook erg licht, voor ons is er niet veel verschil wat kijken betreft. Ja misschien de regen en de smalle pitstraat dan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 28 September 2008, 23:23:54 » |
|
Het was een mooie race, alleen jammer dat Trulli het nogal verpestte in het begin. Kan iemand die man even ontslaan? Bij City Racing in Rotterdam was hij ook al niet vooruit te branden!
Ik begrijp trouwens niet waarom Rosberg werd gestraft, het licht stond echt op groen toen hij de pits uit reed. En Massa doet 3 dingen fout (pitcrew omver rijden, bijna botsen met Sutil en de hele pitlane doorrijden met een tankslang), maar krijgt slechts een drive-trough. Rosberg en Kubica werden veel zwaarder gestraft.
Leuk dat we weer eens wat anderen vooraan zien en dat Alonso weer eens won, die jongen doet zo z'n best :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 28 September 2008, 23:56:56 » |
|
grote namen worden meestal gespaard als men ook kleintjes kan pakken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 29 September 2008, 08:57:44 » |
|
Massa is geen grote naam, toevallig rijdt ie in een FIArrari.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 29 September 2008, 17:15:26 » |
|
Ferrari word wel flink gematst. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 15 Oktober 2008, 22:25:21 » |
|
Potver, eerst gaat de GP van Canada van volgend jaar niet door en nu dit weer: Toch geen Grand Prix van Frankrijk in 2009 15 oktober 2008
Er wordt volgend jaar toch geen Grand Prix van Frankrijk verreden. Zo heeft de Fédération Française du Sport Automobile (FFSA) woensdagavond bekendgemaakt. De race stond voor 28 juni gepland op het circuit van Magny-Cours.
In een verklaring van de FFSA staat: "Om economische redenen hebben we besloten om de Grand Prix van Frankrijk, die gepland stond voor 28 juni 2009, af te gelasten. De FFSA wil iedereen bedanken die de afgelopen jaren de Franse Grand Prix heeft bezocht. De FFSA zal de trouwe fans die reeds een kaartje hadden gekocht voor 2009, hun geld teruggeven. Onze excuses voor het eventuele ongemak."
Door het verdwijnen van de Franse Grand Prix staan er volgend jaar nog maar zeventien races op de Formule 1-kalender, één minder dat dit seizoen.
Bron: GPUpdate.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 16 Oktober 2008, 01:09:36 » |
|
dan zal er wel weer iemand met oliedollars in dat franse gat springen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 03 November 2008, 18:02:28 » |
|
Zo, dat was effe spannend gisteren! Ik was m'n broertje al aan het bellen om mede te delen dat Massa kampioen was geworden, werd het toch nog Hamilton!
Wie heeft 't nog meer gezien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 03 November 2008, 22:22:20 » |
|
Ik heb het ook gezien... wat was dat spannend zeg.. ik dacht eerst ook dat Massa gewonnen had.  Hamilton heeft echt geluk gehad. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 04 November 2008, 09:17:46 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 05 December 2008, 08:44:59 » |
|
Officieel: Honda stapt uit de Formule 1Honda heeft vrijdagochtend tijdens een persconferentie in Tokio bevestigd dat zij per direct uit de Formule 1 vertrekt. Als reden noemt de Japanse onderneming de economische crisis. Honda leverde sinds 2000 weer motoren aan de Formule 1 en deed sinds 2006 mee met een volledig eigen fabrieksteam. "We zijn tot de conclusie gekomen dat we moeten stoppen met al onze Formule 1-activiteiten, waardoor 2008 ons laatste seizoen in deze sport zal zijn", liet Honda-president Takeo Fukui weten. "Deze moeilijke beslissing hebben we moeten nemen vanwege de snel verslechterende vooruitzichten voor de autoindustrie. Het is nu zaak dat we ons volledig concentreren op onze kernactiviteiten en onze toekomst voor de lange termijn veiligstellen. We gaan nu in gesprek met de mensen van het Formule 1-team van Honda en motorleverancier Honda Racing Development over de toekomst van deze twee bedrijven. Het team zal te koop worden aangeboden." Honda stopt dus ook met het leveren van motoren aan de Formule 1. Dat deed zij afgelopen jaar nog aan Super Aguri, dat inmiddels ook ter ziele is gegaan. In 2006 eindigde Honda nog als vierde in het constructeurskampioenschap. Jenson Button boekte dat jaar een overwinning in Hongarije en behaalde twee derde plaatsen in Maleisië en Brazilië. Het jaar daarop ging het een stuk minder bij Honda en werden er slechts zes punten bij elkaar gesprokkeld, voldoende voor een achtste plek in het kampioenschap. Afgelopen seizoen was het team uit Brackley ook vaak in de achterhoede te vinden en werd zij slechts negende bij de constructeurs. Bron: GPUpdate.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 05 December 2008, 09:53:28 » |
|
Het zal mij benieuwen wie de volgende is. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 05 December 2008, 10:25:11 » |
|
Toyota, die stappen eruit als de standaardmotor wordt ingevoerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 05 December 2008, 11:01:59 » |
|
en mogelijk nog een autofabrikant die op omvallen staat en derhalve dit speeltje schrapt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 05 December 2008, 14:19:40 » |
|
Was het kostenplaatje niet zo'n slordige 800 miljoen per jaar?..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 05 December 2008, 16:05:53 » |
|
daar kunnen de forzona leden met zijn allen mee uit gaan eten en dan blijft er denk ik nog een broodje over voor het thuisfront 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 07 December 2008, 22:22:31 » |
|
Het zal mij benieuwen wie de volgende is.  Renault.....misschien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|