Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 03 Februari 2008, 18:48:00 » |
|
Spaanse fans misdragen zich in BarcelonaHet komt nooit meer goed tussn de Spaans fans en McLaren. Vooral Lewis Hamilton moet er de laatste tijd flink aan geloven tijdens de tests in Valencia en Barcelona. Het is zelfs zo erg, dat officials in Barcelona een deel van de tribunes hebben afgesloten voor publiek, omdat er zelfs dingen naar de McLarens gegooid worden. Sinds de openlijke ruzies tussen Alonso en McLaren, hebben de Spaanse fans zich tegen het team uit Woking gekeerd. Tijdens de tests op de Spaanse circuits is meer en meer te merken wat de fans denken over McLaren en Lewis Hamilton. In Barcelona klonk er onafgebroken gescheld en gefluit vanaf de tribunes als er een McLaren de baan op ging en toen de fans met rotzooi gingen smijten, werd het te gortig. McLaren vroeg aan de officials ter plaatse of er iets aan gedaan kon worden en vanaf nu is het gedeelte tegenover de McLaren-pits gesloten voor publiek. Ook zijn er bodyguards aangenomen om eventuele excessen te voorkomen. Bron: GPUpdate.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 04 Februari 2008, 02:12:07 » |
|
gaan nu dadelijk de britten Alonso bestoken?
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 04 Februari 2008, 08:34:43 » |
|
Hooligans in de Formule 1, dat zou wel nieuws zijn...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 04 Februari 2008, 11:25:21 » |
|
over enkele jaren is geen enkele sport nog veilig voor die lui
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Maart 2008, 08:23:28 » |
|
Zo, nog even dan gaat alles weer beginnen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Maart 2008, 11:02:36 » |
|
Ohja..  ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Maart 2008, 16:12:58 » |
|
Wat een chaos race! Het lijkt wel alsof bijna niemand het nog goed voor elkaar heeft! Veel fouten, veel mankementen... 7 auto's aan de finish.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Maart 2008, 17:50:01 » |
|
itslag (307,574 km/194 km/u): 1. Lewis Hamilton,Eng,McL 1.34.50,616 2. Nick Heidfeld,Dui,BMW + 5,478 3. Nico Rosberg,Dui,Wil + 8,163 4. Fernando Alonso,Spa,Ren + 17,181 5. Heikki Kovalainen,Fin,McL + 18,014 6. Kazuki Nakajima,Jap,Wil +1 ronde 7. Sebast.Bourdais,Fra,Tor +3 ronden 8. Kimi Räikkönen,Fin,Fer +5 ronden Uitgevallen (in ronde): Robert Kubica,Pol,BMW 48 Timo Glock,Dui,Toy 44 Takuma Sato,Jap,Sup 33 Nelsinho Piquet,Bra,Ren 31
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 Maart 2008, 14:34:25 » |
|
Inderdaad een chaos, maar wel spectaculair om te kijken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Maart 2008, 13:12:45 » |
|
Was er gisteren ook geen race?... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Maart 2008, 14:13:51 » |
|
Yep. Die van Maleisie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 05 April 2008, 19:03:09 » |
|
En we hebben een Pool op Pole! De eerste pole voor Robert Kubica en de eerste pole voor het BMW (Sauber) team! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 05 April 2008, 23:34:11 » |
|
En we hebben een Pool op Pole!   Ja dat riepen wij vanmiddag ook al.. die Polen weten wel raad met de BMW's. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 06 April 2008, 00:55:15 » |
|
ja, die toeren regelmatig op en neer van daar naar hier 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 06 Mei 2008, 15:00:20 » |
|
Stekker uit Super Aguri
Gepubliceerd op dinsdag 06 mei 2008 Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het doek definitief gevallen voor het noodleidende Japanse Formule 1-team Super Aguri. Financiële problemen dwingen teambaas Aguri Suzuki zijn team op te doeken.
Het lot van de Japanse renstal leek dit weekend al bezegeld toen het team niet welkom was op de grid van de Turkse Grand Prix in Istanbul. De trucks en het motorhome van Super Aguri werden de toegang geweigerd na een telefoontje van de directeur van Honda Racing, Nick Fry, de motorleverancier van Super Aguri. Fry zou de wedstrijdleiding al hebben verteld dat Super Aguri in Turkije niet aan de start zou verschijnen.
Geldgebrek Geldgebrek is de hoofdoorzaak van de teloorgang van Super Aguri. Het wegvallen van hoofdsponsor Magma Investment Group en het afketsen van deals met SS United Oil & Gas en de Duitse investeerders van Weitzl hebben motorleverancier Honda doen besluiten niet verder te gaan met Super Aguri.
Teambaas Aguri Suzuki had al rekening gehouden met een ‘moeizame periode’ maar baalt toch flink van het faillissement. ‘Ik heb ruim twee jaar meegedaan in de formule 1 en vind het dan ook spijtig dat ik er mee moet stoppen. Na het afketsen van een deal met Magma wist ik dat het moeilijk zou worden om het hoofd boven water te houden. Het afzeggen van de andere sponsoren heeft ons uiteindelijk de das omgedaan.’
Super Aguri debuteerde in 2006 in de formule 1. Met een jaarbudget van zo’n 50 miljoen euro was het een van de kleinste teams van het veld. In 41 races sprokkelden de Japanse bolides desondanks toch nog vier punten bij elkaar en finishten ze in 2007 als negende in het constructeurs kampioenschap. Dit seizoen was Super Aguri nog puntloos, met Takuma Sato’s dertiende plaats in de Grand Prix van Barcelona als beste resultaat.
Magere resultaten Ondanks de magere prestaties is Suzuki toch trots op zijn voormalige renstal. ‘Ik hou een hoop mooie herinneringen over aan mijn tijd in de Formule 1. Maar het meest trots ben ik toch wel op het feit dat we, ondanks onze beperkte middelen, toch altijd ons best hebben gedaan en hard hebben gewerkt.’ (bron:Planet.nl)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 06 Mei 2008, 16:06:25 » |
|
Dus toch... Jammer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 07 Mei 2008, 01:49:45 » |
|
het is eenmaal een dure sport
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 24 Mei 2008, 15:15:38 » |
|
Dit weekend de GP van Monaco. Het zou morgen weleens kunnen regenen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 24 Mei 2008, 15:41:24 » |
|
Ohja.. helemaal vergeten de kwalificatie te kijken.  Het is vreemd, maar nu er geen Nederlander meer meedoet heb ik minder belangstelling.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 24 Mei 2008, 15:48:44 » |
|
Nelson Piquet kun je nog als (halve) Nederlander zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 24 Mei 2008, 16:06:18 » |
|
Ohja dat is ook zo, ik denk wel dat ik morgen ga kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 25 Mei 2008, 11:46:28 » |
|
De Porsche Supercup was vanochtend in de regen (gestart achter de safetycar), met Jeroen Bleekemolen als winnaar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 25 Mei 2008, 12:11:27 » |
|
 top van Jeroen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 26 Mei 2008, 10:58:56 » |
|
Eerbetoon jubilaris Bleekemolen
Van onze speciale verslaggever
MONACO, maandag Waren het de regendruppels, gewoon zweet van de inspanningen of toch een traantje op het gezicht van Michael Bleekemolen? De 58-jarige autocoureur die gisteren voor de dertigste keer over het stratencircuit van Monaco raasde, gaf eerlijk toe dat hij geëmotioneerd was. En dat was begrijpelijk na een voor hem historische wedstrijd. Niet alleen brachten de baanofficials hem al tijdens de race een hommage door een bord met nummer 30 hoog te houden, doch hij werd door de organisatie ook uitgenodigd voor de ceremonie protocollaire na afloop van zijn Porsche Supercup-race. Dat hij daar in de prinselijke loge naast zijn zoon Jeroen Bleekemolen als racewinnaar stond, maakte het feest helemaal compleet. „Absoluut top”, zei de jubilaris. Voor de tweede achtereenvolgende maal leverde Jeroen Bleekemolen een prachtige prestatie door de prestigieuze Porsche-race in het prinsdom op zijn naam te schrijven. In tegenstelling tot vorig jaar moest de coureur uit Aerdenhout er in deze regenrace echter keihard voor knokken. Geen moment kon de latere winnaar verslappen en dat gaf zijn triomf betekenis. Het Wilhelmus bleef voor Giedo van der Garde echter achterwege. In een eveneens kletsnatte Formule Renault 3.5-race waarin vele coureurs van de baan vlogen of crashten, zat er voor hem niet meer in dan een tweede plaats. Monte Carlo (Mon). Uitslag Porsche Supercup, race met 1 ronde ingekort: 1. J. Bleekemolen (Ned) 15 ronden in 31.04,876 (gem. 96,714 km/ u), 2. Faulkner (Ier) op 0,695, 3. Edwards (Gbr) 1,290. Overige Nederlanders: 6. P. Huisman op 2,612, 12. Van Lagen 17,047, 17. S. Bleekemolen 41,549, 20. M. Bleekemolen 55,177, 22. Van Splunteren 1.22,738, 23. Frederiks 1.54,306.
Stand: 1. Seyffarth (Dui) en J. Bleekemolen 76 punten, 3. Faulkner 64. (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 05 Juni 2008, 14:31:00 » |
|
Komend weekend de GP Canada op het circuit van Montreal. Volgens de laatste weerberichten wordt er alle dagen regen verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|