mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Gepost op: 26 Oktober 2007, 18:48:19 » |
|
Jarig: Nee hè, drie keer zoenen!
De verplichte drie zoenen van collega’s op hun verjaardag is voor één op de vier vrouwelijke werknemers een ware nachtmerrie. Ook één op de vijf mannelijke collega’s is niet gecharmeerd van op de wang zoenende vrouwen. Dit blijkt uit het verjaardagsvergelijkingsonderzoek van Vergelijk.nl onder 1455 Nederlanders. Ook ergert bijna 18 procent van de mensen zich aan het verplicht trakteren op het werk. Op sommige werkplekken is het zelfs verplicht om te zingen voor de jarige Job: één op de acht mensen kan wel door de grond zakken bij zulke ’gemaakte’ acties. Toch vinden drie op de vier mensen het over het algemeen leuk om zijn of haar verjaardag thuis of in de kroeg te vieren. Ondanks het feit dat het vaak verplichte kost is, zegt ook het merendeel zich op verjaardagen prima te amuseren.
Ook ik erger me aan die drie zoenen! En als het nou zoenen waren, nee het het is meer luchthappen! De zoen komt namelijk zelden op de wang terecht! Waarom eigenlijk 3, wat is er mis met 1 of 2? Ik heb het proberen uit te bannen, maar dan krijg je weer kritiek en doen ze het toch. Wat vinden jullie ervan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Oktober 2007, 18:49:16 » |
|
Ik hoef niet te zoenen met collega's. Daar heb ik familie en vrienden voor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Oktober 2007, 18:52:25 » |
|
Maar bij familie en vrienden vind ik het ook niet leuk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Oktober 2007, 20:52:19 » |
|
Ben ook niet zo zoenerig geloof ik... wel met 'eigen' volk hoor, of goede vrienden, maar toch niet zoals sommige, die willekeurig bijna zoenen uitdelen of ze met iedereen goed bevriend zijn... Ik hoorde trouwens van Anikó dat de Britten maar één keer zoenen, en Hongaren doen dat twee keer (weet ik uit ervaring). Dus drie vind ik sowieso maar een vreemd en oneven getal. Dat drie maal is toch ook niet altijd zo geweest hier. Volgens mij was twee keer toch de gewoonte toen ik nog klein was?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Oktober 2007, 21:48:33 » |
|
ze kunnen van mij allemaal de pot op, er wordt niet gezoend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Oktober 2007, 22:31:14 » |
|
Ik kan me anders nog een leuke foto herinneren.  Dat drie maal is toch ook niet altijd zo geweest hier. Volgens mij was twee keer toch de gewoonte toen ik nog klein was?
Klopt Janet, ik denk dat het zo'n 20 jaar geleden is dat het begon, voor mij hoeft het ook niet zo nodig, ik bedoel 1 of 2 is ook genoeg.. maarja hoe draai je zoiets terug. zo'n derde die nergens terecht komt is ook zo raar.  En ik heb dan het idee dat ze denken dat ik het vervelend vind, terwijl ik toch best een knuffelaar ben. Ik zie het weleens bij Oprah, daar doen ze even de armen om elkaar, vind ik ook wel wat hebben. Maargoed ik zal niet de eerste zijn die het terugdraait. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Oktober 2007, 00:37:15 » |
|
Als iedereen nu eens begint met 2 keer, dan zijn we goed op weg! Maar ja, de meute hè!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Oktober 2007, 09:51:50 » |
|
Ik hoor daar al meer mensen over, maarja gewoontes zijn soms moeilijk af te leren. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Oktober 2007, 10:31:41 » |
|
leugenaar!!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Oktober 2007, 20:01:01 » |
|
leugenaar!!!!!!!   Ik schreef ook al dat ik iets anders gezien had.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Oktober 2007, 20:08:42 » |
|
Hij zit in z'n ontkenningsfase 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Oktober 2007, 20:09:56 » |
|
 Ik heb het bewijs nog in handen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 29 Oktober 2007, 13:17:54 » |
|
Jarig: Nee hè, drie keer zoenen! Ik heb er ook een hekel aan, vind 1 keer al meer dan genoeg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Oktober 2007, 13:56:49 » |
|
Jarig: Nee hè, drie keer zoenen!
De verplichte drie zoenen van collega’s op hun verjaardag is voor één op de vier vrouwelijke werknemers een ware nachtmerrie. Ook één op de vijf mannelijke collega’s is niet gecharmeerd van op de wang zoenende vrouwen. Dit blijkt uit het verjaardagsvergelijkingsonderzoek van Vergelijk.nl onder 1455 Nederlanders. Ook ergert bijna 18 procent van de mensen zich aan het verplicht trakteren op het werk. Op sommige werkplekken is het zelfs verplicht om te zingen voor de jarige Job: één op de acht mensen kan wel door de grond zakken bij zulke ’gemaakte’ acties. Toch vinden drie op de vier mensen het over het algemeen leuk om zijn of haar verjaardag thuis of in de kroeg te vieren. Ondanks het feit dat het vaak verplichte kost is, zegt ook het merendeel zich op verjaardagen prima te amuseren.
Ook ik erger me aan die drie zoenen! En als het nou zoenen waren, nee het het is meer luchthappen! De zoen komt namelijk zelden op de wang terecht! Waarom eigenlijk 3, wat is er mis met 1 of 2? Ik heb het proberen uit te bannen, maar dan krijg je weer kritiek en doen ze het toch. Wat vinden jullie ervan?
al die luchtkussens hoeven van mij ook niet. een handdruk is prima en zegt vaak meer
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 29 Oktober 2007, 13:57:35 » |
|
leugenaar!!!!!!!  ik kan me voorstellen dat in speciale gevallen van de basisregel afgeweken wordt 
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 29 Oktober 2007, 22:38:03 » |
|
Jajaaaaa en nog wel over een tafel heen he??!! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 30 Oktober 2007, 00:27:09 » |
|
al die luchtkussens hoeven van mij ook niet. een handdruk is prima en zegt vaak meer
Dat is duidelijke taal, dat weten we dan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 30 Oktober 2007, 19:24:05 » |
|
leugenaar!!!!!!!  ja ik heb natuurlijk wél zo mijn voorkeuren he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Oktober 2007, 19:25:43 » |
|
Jajaaaaa en nog wel over een tafel heen he??!!  ikke???  Dan heb je het wel heel bont moeten maken waarschijnlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 31 Oktober 2007, 01:19:45 » |
|
Puhhhh,....alsof je er zelf niet bij was :bleuh:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 31 Oktober 2007, 10:01:18 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 31 Oktober 2007, 11:13:26 » |
|
Puhhhh,....alsof je er zelf niet bij was :bleuh:
Die baard kriebelde he? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 02 November 2007, 16:45:48 » |
|
kan alleen nog bedenken dat het dan wel gemeend was en vast geen verplicht nummer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 02 November 2007, 19:38:25 » |
|
Whahaha zo te zien heeft Aladin een tongzoen weggegeven aan Shanon. Weet Ronald dat wel eigenlijk?  Maarre dat zoenen..... Nee van mij hoeft dat ook niet. Probeer het meestal ook te ontwijken.
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 02 November 2007, 22:43:33 » |
|
 Ronald zat ernaast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|