Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.185 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

24 Mei 2012, 16:16:15
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Tour de France 2007
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: Tour de France 2007  (gelezen 3822 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
geje
Forzona Member

Geslacht: Man

"voorbijganger"

« Antwoord #25 Gepost op: 27 Juli 2007, 22:47:01 »

Voorlopig zijn ze aan het uitzoeken of hij daadwerkelijk in Italie is geweest want het is bevestigd dat hij wel degelijk in Mexico is geweest... dus mocht dit onderzoek positief zijn voor hem, is hem toch de gele trui door de neus geboord

Boogerd had vandaag een goede kans maar liet hem lopen, helaas.
hij schijnt in Italie een huis te hebben, dus hij kan best een retourtje Mexico-Italie gedaan te hebben

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
Boefje
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #26 Gepost op: 30 Juli 2007, 20:54:42 »

Volgens mij moeten ze heel veel uitzoeken op dit moment, wat een sport zeg laughing
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #27 Gepost op: 30 Juli 2007, 22:15:32 »

Iban Mayo betrapt op epo-gebruik

Iban Mayo is betrapt op het gebruik van epo. De Spanjaard van Saunier Duval testte positief op de tweede rustdag, tussen de tweede en derde Pyreneeënrit, zo heeft de UCI bekendgemaakt. Saunier Duval heeft Mayo direct geschorst.

Mayo sloot de jongste Tour de France af op een 16de plaats. In de achtste etappe eindigde hij als tweede, achter Michael Rasmussen die na een solo de rit won en de gele en bolletjestrui veroverde.

In de Giro testte Mayo ook al positief, op synthetisch testosteron. Later bracht de UCI echter naar buiten dat hij geen dopingregels had overtreden. Mayo won de 19de etappe in de Giro.

Bron: NOS.nl

cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #28 Gepost op: 30 Juli 2007, 22:59:14 »

doh
En we gaan gewoon door..

Citaat
'Zege Contador grootste zwendel'

NEUSS - De Duitse dopingexpert Werner Franke heeft de Tour-zege van de Spanjaard Alberto Contador bestempeld als de grootste zwendel in de sportgeschiedenis.

Voor de Duitse televisiezender ZDF heeft hij gezegd in het bezit te zijn van documenten die bewijzen dat Contador verboden middelen heeft gebruikt. De papieren zouden in beslag zijn genomen bij een huiszoeking bij de Spaanse arts Eufemiano Fuentes.

Volgens Franke staat in de documenten dat Contador insulinepreparaten heeft genomen om de aanmaak van testosteron te verhogen en het astmamiddel trigon heeft gebruikt. "De bevindingen zijn in mijn aktetas beland, maar de zaak wordt in de hoogste Spaanse kringen goed afgedekt."

De naam van Contador wordt al tijden genoemd in de zaak rond Fuentes. Zijn naam zou door zijn rol als kroongetuige echter van de lijst zijn geschrapt. (bron:NU.nl)

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportForzona StadionTopic: Tour de France 2007
Ga naar: