cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 26 Juni 2007, 22:38:28 » |
|
Ik las dat Janet vandaag bezig geweest is om kleding uit te zoeken die weg kan, en dat bracht me op dit topic. Ik heb zelf wel favoriete kledingstukken, denk alleen maar aan dat onderhand beruchte spijkerjekkie.  En zo zijn er wel meer dingen die ik tot op de draad verslijt om het zo maar te zeggen, terwijl ik andere dingen heel makkelijk wegdoe, terwijl ik ze soms maar een paar keer gedragen heb. Ik heb heerlijke truien en shirts die al heel oud zijn maar die ik toch iedere keer weer draag. Er zijn ook kledingstukken met herinneringen die ik heel moeilijk weg kan doen. Hoe is dat bij jullie?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 Juni 2007, 23:05:00 » |
|
Tsja, sommige kledingstukken kunnen (soms) bepaalde herinneringen oproepen. Maar het is niet zo dat ik bepaalde favorieten heb ofgeen afstand kan doen.
Het is wel zo dat ik kleding meestal draag tot 't niet meer om aan te zien is, of gewoon kapot is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 Juni 2007, 23:14:17 » |
|
Heb je nooit een miskoop gedaan die meteen weer in de zak van Max belandde?  Ikke wel.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 Juni 2007, 23:23:05 » |
|
Oh ik ook wel. Soms koop ik wel eens een shirt dat later niet goed blijkt te passen, dat het bijv. getailleerd lijkt te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 Juni 2007, 23:26:36 » |
|
Wat ik al bijna 24 jaar in de kast heb hangen: m'n bruidsjapon plus toebehoren. Ik ben zo akelig romantisch en bewaarderig, wat dat betreft. Ook m'n bruidsboeket en haarstukje met roosje heb ik nog. M'n schoenen, handschoenen, zelfs de bh die ik toen droeg. En toen we 12 1/2 jaar getrouwd waren, had ik een gele rok met geelgeruite bloes, die heb ik ook nog. De schoenen enzo niet meer hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 26 Juni 2007, 23:34:51 » |
|
De trouwjurk heb ik dus ook nog, al 41 jaar. Van de sluier heb ik de wieg bekleed, het roosje wat eraan vastzat ook nog, en het lint van het boeket. ik heb zelfs nog wat babykleertjes bewaard  Ik heb ook nog een lila broekpak hangen van een bruiloft, met bijpassende schoenen en tas... nooit meer gedragen, maar nog steeds bewaard.  Volgende keer de tanden maar eens op elkaar en wegdoen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Juni 2007, 23:55:26 » |
|
Ik heb zelf wel favoriete kledingstukken, denk alleen maar aan dat onderhand beruchte spijkerjekkie.  Dat jekkie van 31-08-2006???  Ik heb mijn rode trouwjurk nog en die gaat nooit weg, ondanks dat dat huwelijk gestrand is want ik heb die jurk nog van mijn moeder gekregen. Ze was toen al behoorlijk ziek aan het worden. Ik wete nog goed dat ik haar moest helpen toen ze het geld van haar rekening af ging halen en meteen opzeggen, haar handtekening te zetten, want dat lukte toen al niet zo goed meer. En ooohhhh...wat was mijn moeder trots op me die dag in mijn mooie rode trouwjurk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 Juni 2007, 00:02:02 » |
|
Dan is het denk ik meer een lieve herinnering aan je moeder, dan aan het huwelijk zelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 Juni 2007, 00:13:02 » |
|
Aan beiden hoor. Mijn keus was niet om te scheiden, maar m ijn ex werd verliefd op een collega en nam te kuierlatten. ik hield zielsveel van die vent.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 Juni 2007, 02:43:08 » |
|
een regenjas die ik 35jaar gelden dagelijks naar school aan deed, heb ik zo nu en dan nog wel eens in gebruik. maar hij is helaas niet meer echt waterdicht
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 Juni 2007, 12:09:19 » |
|
een regenjas die ik 35jaar gelden dagelijks naar school aan deed, heb ik zo nu en dan nog wel eens in gebruik. maar hij is helaas niet meer echt waterdicht
Die me denken aan het liedje van Dorus..  "Er zitten 2 motten, in m'n ouwe jas"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Juni 2007, 12:11:04 » |
|
Idd Cyber ,zullen er bij Geje ook een Charlotte en een Bas in de jas zitten?? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 27 Juni 2007, 12:12:22 » |
|
En misschien inmiddels ook een stel "mottenkinderen" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 27 Juni 2007, 13:46:34 » |
|
hij vreet m'n hele jas kapot, alleen voor haar, die dot van een mot... schattig liedje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 27 Juni 2007, 19:21:50 » |
|
Als een spijkerbroek lekker zit dan draag ik 't tot 't echt versleten is, tot de gaten erin vallen. Ook shirts en truien, als ik ze mooi vind en als ze ook goed zitten dan draag ik ze tot ze versleten en of verwassen zijn.
Een enkele miskoop heb ik ook weleens gehad en die laat ik dan onder in de kast liggen totdat ik het uiteindelijk wegdoe.
En mijn trouwjurk, ook van mijn moeder gekregen, die hangt nu 11 jaar in de kast en die doe ik uiteraard ook niet weg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Juni 2007, 23:25:43 » |
|
Als een spijkerbroek lekker zit dan draag ik 't tot 't echt versleten is, tot de gaten erin vallen. Ook shirts en truien, als ik ze mooi vind en als ze ook goed zitten dan draag ik ze tot ze versleten en of verwassen zijn. Ik herken het helemaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Juni 2007, 20:24:15 » |
|
Heb zojuist bijna een vuilniszak vol weggedaan, alleen al van mezelf. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 02 Juli 2007, 22:32:45 » |
|
Als ik weer eens echt de kasten ga opruimen red ik dat ook wel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 02 Juli 2007, 22:40:53 » |
|
Bij ons is het heerlijk opgeruimd in de kasten. Poeh  In totaal wel zo'n 6 vuilniszakken, schat ik. Daar zaten ook wel een paar winterjassen bij, dus heb je gauw een zak vol,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 02 Juli 2007, 22:54:38 » |
|
Er hangt hier ook nog wat spul op zolder, ook meest jassen.. daar kan ook vast wel wat van weg. Ik moet het wel doen als hubbie er niet is, want die wil altijd alles bewaren. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 08 Juli 2007, 22:27:02 » |
|
Bij mij is het altijd het nadeel: als ik iets wegdoe, heb ik het prompt twee weken later nodig. Dus binnenkort zal ik wel iets nodig hebben van de spullen die we laatst hebben weggedaan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 08 Juli 2007, 22:40:28 » |
|
Mijn vader zei altijd "als ik het vandaag weggooi heb ik het morgen nodig" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 09 Juli 2007, 00:20:44 » |
|
wie wat bewaard heeft wat is ook al zo'n uitspraak