cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Juni 2007, 13:08:01 » |
|
Hubbie bracht vanmorgen eierkoeken mee van de warme bakker.. het lijken wel vliegende schotels zo groot. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2007, 15:47:49 » |
|
Zou het nog wat uitmaken of ze van de bakker of de supermarkt komen? en dan bedoel ik qua callorieën. als de bakker ze zelf bakt uiteraard wel. groter en duurder maar ook weinig conserveermiddel zoals de grote bakkerijen gebruiken voor langere houdbaarheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Juni 2007, 15:48:48 » |
|
hihi had ik bovenstaand bericht nog niet gezien want 2e blad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 19 Juni 2007, 10:45:26 » |
|
hihi had ik bovenstaand bericht nog niet gezien want 2e blad  Dat gebeurd mij ook weleens. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 19 Juni 2007, 21:59:53 » |
|
Het boek is binnen, de meeste spullen die we mogen hebben we gehaald en vanaf morgen geht es los. Ronald doet ook mee ,we moeten elkaar dus stimuleren. Hoewel hij net al met vragen aankwam wat wel of niet mag waar hij eigenlijk zelf het antwoord wel op zou moeten weten  Morgen ochtend op de weegschaal, "schrik schrik" en dan volgende week weer. Ik zal wel geregelt van groente moeten wisselen, want veel lust ik echt niet. En ja, het is wel de bedoeling dat we blijven eten natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:27:53 » |
|
Succes toegewenst  ben erg benieuwd hoe het zal gaan  Wat is jullie eerste indruk van het boek trouwens?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:34:22 » |
|
Ronald heeft hem niet gelezen, ik wel. Tja...eerste indruk...hhmm... Kan niet echt zeggen, ja joepie....daar ga ik met heel veel plezier aan beginnen. Maarja....dat zal bij ieder dieet en voedings aanpassen zo zijn. kloopt het dat je helemaal gene suiker meer mag gebruiken??? Ik vind namelijk die zoetjes in de koffie zo vreselijk goor, dat heeft zo'n chemische smaak! Ja en verder wat ik al zei...als ik lees dat ik op ene bepaalde dag gekookte prei of witlof moet eten, dan kan je me wegvegen want dat krijg ik echt niet door mijn strot. Ik vind dus dat er voor moeilijke eters weinig te veranderen valt aan haar dagmenu's Had liever gezien dat er in had gestaan dat je dagelijks wat meer keus zou hebben tussen verschillende groenten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:39:21 » |
|
Van die suiker weet ik eigenlijk niet  ik drink geen koffie en in de thee doe ik eigenlijk zowiezo al geen suiker, zodoende. En wat groente betreft, volgens mij maakt het niet uit wat voor groente je neemt. Ik vind bijvoorbeeld rode bietjes en spruitjes niet lekker, nou dan nemen we ook wat anders.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:51:52 » |
|
Okee, dan mag je dus wel wisselen, want jij bent al lekker afgevallen ermee. Suiker is eigenlijk wel logisch dat je dat niet mag hebben, maar ik moet dat echt in de koffie hebben, heb al wel gemindert, maar zonder suiker krijg ik het niet weg, dus ga ik nu koffie ansich erg minderen. Bietjes....ik houd er ook niet van, maar heb ze toch vandaag gekocht. Heb nog nooit verse bieten gemaakt, ze zijn wel gekookt, maar nog van die knollen dus. Moet ze dan nog raspen en neem aan dat ze dan al zo goed als gaar zijn. Uitje erdoor bakken , neus dicht en happen maar  Heb net ene glas chocomel light gedronken,dat vind ik wel fijn dat je dat zo af en toe wel mag hebben, toch nog een beetje chocolade smaak in je mond. mis jij de hagelslag erg?? Ik heb nu vruchtenhagel gekocht, neem jij dat ook als zoete alternatief voor de hagelslag??
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:59:10 » |
|
Even een Sonja Bakker-joke ertussendoor.. Vanmiddag was Daan hier met z'n boezemvriend Robin.. Ik stak buiten een sigaret op, en Robin zei "Mag dat wel van Sonja Bakker"..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 19 Juni 2007, 23:32:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 20 Juni 2007, 09:02:21 » |
|
Okee, dan mag je dus wel wisselen, want jij bent al lekker afgevallen ermee. Suiker is eigenlijk wel logisch dat je dat niet mag hebben, maar ik moet dat echt in de koffie hebben, heb al wel gemindert, maar zonder suiker krijg ik het niet weg, dus ga ik nu koffie ansich erg minderen.
Als jij dat zo lekker vind dan zou ik er gewoon een beetje suiker in blijven doen hoor!! mis jij de hagelslag erg??
Ja, heel erg...  want ik vind dat zo verschrikkelijk lekker!! En chocolademelk lust ik weer niet, gek he...  Ik heb nu vruchtenhagel gekocht, neem jij dat ook als zoete alternatief voor de hagelslag??
Nee, alleen de halvajam. Vruchtenhagel heb ik nog niet geprobeerd. Even een Sonja Bakker-joke ertussendoor.. Vanmiddag was Daan hier met z'n boezemvriend Robin.. Ik stak buiten een sigaret op, en Robin zei "Mag dat wel van Sonja Bakker".. Da's een goeie  dus m.a.w. in die familie zijn ze ook bezig... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 20 Juni 2007, 11:28:06 » |
|
Da's een goeie  dus m.a.w. in die familie zijn ze ook bezig... Ongetwijfeld, en ik vond het zo mooi dat zo'n peuter dat opvangt en onthoud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 20 Juni 2007, 11:37:06 » |
|
Hahaha, zelfs de kleintjes kennen Sonja dus al, geweldig!!!
vanmorgen gewogen, 75 kilo. begonnen met een bakje magere kwark en een kiwi. Ben benieuwd of het gaat werken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 20 Juni 2007, 11:38:36 » |
|
 Veel succes! ik doe gewoon weer een SAS-dag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 20 Juni 2007, 21:09:20 » |
|
Ik denk dat je af en toe gewoon ook eens wat lekkers moet nemen, dames! Anders hou je het absoluut niet vol!
Als je jezelf bv beloont met 1 x per week een boterham met hagelslag, moet dat toch kunnen? Als je zo strak in je dieet zit, kun je er op wachten dat het op een gegeven moment niet meer lukt. Je moet wel het idee hebben dat je ook een beetje leuk leeft hoor. Dan doe je de volgende zes dagen gewoon weer stipt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 20 Juni 2007, 23:22:15 » |
|
Klopt helemaal Janet, gewoon af en toe nemen waar je trek in hebt, dan is het een dubbele traktatie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 20 Juni 2007, 23:28:22 » |
|
Oh ja, zeker wel. Maar dat doen we ook wel hoor (denk ik)
vandaag had ik verse bieten gemaakt ,jasses...echt vies, was blij dat ik de laatste hap door mijn strot had. biefstukje erbij, in tweeen gedeelt, maar dat vind ik dus ook niet te kanen. we hebben nu net beiden een handje vol met japanse mix genomen, dat mag je hebben als je de bolletjes waar pinda's in zitten maar uit haald, maar die heeft Ronald op gegeten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 21 Juni 2007, 12:00:29 » |
|
Vanmiddag 1 boterham met ontbijtkoek en ontbijtkoek lust ik echt niet. Ik neem lekker 2 boterhammen met hagelslag. Man wat zal ik genieten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 21 Juni 2007, 12:52:56 » |
|
Hoe kun je nou geen ontbijtkoek lusten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 21 Juni 2007, 12:54:28 » |
|
ze zal er geen boeter op doen en het zal ontbijtkoek zijn zonder lekkere sucade
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 21 Juni 2007, 13:45:37 » |
|
Zelfs met boter lust ik 't niet. Maar heb wel genoten van m'n boterhammetje met hagelslag!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 21 Juni 2007, 13:46:44 » |
|
hey, dat is toch heerlijk! Nu kun je d'r weer een week tegen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 21 Juni 2007, 15:35:02 » |
|
Jaaaaaaaaaaa  Die kleine komt dan heel dicht bij me zitten en die eet dan de hagelslag op die van m'n brood gevallen is...  ja dat gaat goed met die kleine vingertjes.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 21 Juni 2007, 19:35:24 » |
|
vanmorgen een kwi op en een flesje optimel. Ik was met mijn vriendin in de stad en daar heb ik ene pstoletje met filet american genomen (mooi dat dat mag van Sonja) en vanavond hadden we broccoli met aardappeltjes. Heb de hele dag nog geen tussen doortje genomen en vanavond is het "streng". Ik moet eerlijk zeggen dat het me reuze meevalt tot nog toe.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|