cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 14 Juni 2007, 11:04:38 » |
|
Eierkoek niet aan te slepenAMSTERDAM - Dankzij Sonja Bakker is de eierkoek niet meer aan te slepen in dit land. Het grootste bedrijf dat de koeken verkoopt zag de omzet in korte tijd vertienvoudigen, in het zuiden steeg de verkoop met 3000 procent. De verkoopcijfers zijn als een raket gestegen vanaf het moment dat de dieetgoeroe in haar nieuwste boek de eierkoek als 'verantword tussendoortje' aanprees, zo schrijft de Stentor. In de magazijnen van de Gulden Krakeling in Zwolle hebben de werknemers de koek omgedoopt tot vliegende schotel. „Want ze vliegen de loodsen uit”, zegt verkoopleider Jan van Gerner tegen de regiokrant. De eierkoekproducenten draaien op volle toeren, en toch moeten veel winkels 'nee' verkopen. In een eierkoek zitten slechts 85 kilocalorieën - en in een gewoon ei al 82 - en dus is het niet verwonderlijk dat de koek zich in een grote populariteit kan verheugen. Zeeuwen zijn overigens de grootste eierkoeketers. Besmeerd met boter, dat weer wel. Laat Sonja Bakker het maar niet horen. (bron:telegraaf) Ik ben er niet dol op, ik vind het maar droge dingen. Maar ik heb zo'n idee dat hubbie vanmiddag met een pak van die dingen thuiskomt.. voor zichzelf dan 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Juni 2007, 11:12:42 » |
|
mijn moeder had ze vroeger ook wel eens. een dikke laag boter en bestrooid met hageslag was het goed om te eten
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Juni 2007, 11:27:35 » |
|
He, dat wist ik niet..  Maar, sinds wij aan het SonjaBakkeren zijn hebben wij ze ook in huis en voorheen eigenlijk nooit. Ik vind ze erg lekker, toegegeven ik heb liever een plak cake, maar dit is een goede vervanging 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Juni 2007, 19:10:40 » |
|
Zou het nog wat uitmaken of ze van de bakker of de supermarkt komen? en dan bedoel ik qua callorieën.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Juni 2007, 21:05:07 » |
|
wij hebben ze heel vaak in huis en dan eten we er een 's morgens bij de koffie. Vanaf volgende week ga ik ook Sonja Bakkeren, dus dan zullen we zeker nog meer inslaan.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Juni 2007, 23:14:19 » |
|
Zou het nog wat uitmaken of ze van de bakker of de supermarkt komen? en dan bedoel ik qua callorieën. Heb geen idee eigenlijk, ik koop ze gewoon in de supermarkt. wij hebben ze heel vaak in huis en dan eten we er een 's morgens bij de koffie. Vanaf volgende week ga ik ook Sonja Bakkeren, dus dan zullen we zeker nog meer inslaan.
He collega 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Juni 2007, 23:26:47 » |
|
Hee leuk, ga je ook beginnen en ben je er al mee bezig?? Ik vrees alleen dat ik net zoveel groente lust die zij aangeeft die je eten moet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Juni 2007, 07:51:46 » |
|
voor Sonja verslond ik ze ook al heerlijk heb ik ze altijd gevonden en ook wist ik al dat er ""weinig" in zit
de ene eierkoek is de andere niet vind ik. sommige ruiken onwijs sterk naar ammoniak, kattenpis ofzo, mennn als je dat zakje open doet ruik je het al
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Juni 2007, 09:39:48 » |
|
eierkoeken is net als met wostenbrood. je hebt de fabrieksversie en je hebt de bakker die ze in eigen bakkerij creeërt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Juni 2007, 14:42:40 » |
|
Hee leuk, ga je ook beginnen en ben je er al mee bezig??
Ja, wij zijn nu met week 8 bezig (week 5 hebben we trouwens 2x gedaan, het ging die week niet zo goed) Maar verder gaat het goed, ben al 8 kilo kwijt. Na jarenlang proberen en geen resultaat ben ik zo blij dat dit nu wel werkt!! Ik vrees alleen dat ik net zoveel groente lust die zij aangeeft die je eten moet.
Dan eet je toch gewoon wat minder groente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Juni 2007, 17:09:20 » |
|
Dat klinkt hoopvol Maj. Ik hoop dat het bij mij ook gaat lukken. Dat zou toch wel heel mooi zijn. En hopelijk gaat het gewicht er dan ook op de juiste plekken af!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Juni 2007, 20:52:58 » |
|
Al jaren eet ik regelmatig een eierkoek. Niet omdat ik persé wil afvallen, maar het is inderdaad een koek met weinig caloriën, en dat is altijd beter voor diabetespatiënten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Juni 2007, 17:08:48 » |
|
Eierkoeken zal ik vast weleens gegeten hebben. Voor mij is het elke dag een SAS-dag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 16 Juni 2007, 19:06:19 » |
|
Vanaf volgende week ga ik ook Sonja Bakkeren, dus dan zullen we zeker nog meer inslaan.
Je realiseert je toch wel dat je dan helemaal geen boterhammetje met hagelslag meer mag he...  die heb ik dus al 2 maanden niet meer op...  Voor mij is het elke dag een SAS-dag.  Wa's da?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 16 Juni 2007, 19:13:19 » |
|
Schijt Aan Sonja-dag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 16 Juni 2007, 23:39:52 » |
|
He Maj, je doet aan Sonja en je weet niet wat een Sasdag is???????????? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juni 2007, 09:22:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Juni 2007, 11:09:10 » |
|
Jeetje maj ,je bent dus al 2 maanden bezig? Mag ik vragen hoeveel je eraf hebt in die tijd? En geen boterham met hagelsag meer....ppppffiieehhh... Wat eet jij daarvoor in de plaats dan??
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Juni 2007, 11:54:47 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 Juni 2007, 14:34:28 » |
|
Hee, ik hoorde vandaag dat Sonja Bakker is opgenomen in het ziekenhuis. Anarexia........... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 17 Juni 2007, 17:16:07 » |
|
Jeetje maj ,je bent dus al 2 maanden bezig? Mag ik vragen hoeveel je eraf hebt in die tijd?
Tot mijn verbazing 8 kilo, ben zo blij  En geen boterham met hagelsag meer....ppppffiieehhh... Wat eet jij daarvoor in de plaats dan??
Wat zij heeft bedacht, ik zal een paar voorbeelden noemen: * Yoghurt met fruit * Brood met 30+ kaas of halvajam of kipfilet * Volkoren crackers besmeerd met bijv. halvajam of smeerkaas of kipfilet * rijstcrackers met halvajam of 30+ kaas * Hero fruitontbijt * Ontbijtkoek * Pistolet met ham en 30+ kaas * Boterham met een gekookt ei * Yoghurt met musli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 18 Juni 2007, 10:42:53 » |
|
klinkt ook wel erg lekker. en je neemt nu nooit meer hagelslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juni 2007, 10:53:52 » |
|
Daar moet ik dus een keus uit maken. Hhmmm...keus genoeg dus eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juni 2007, 11:08:13 » |
|
klinkt ook wel erg lekker.
Ja hoor, is ook lekker  en je neemt nu nooit meer hagelslag?
 Daar moet ik dus een keus uit maken. Hhmmm...keus genoeg dus eigenlijk.
Inderdaad veel variatie, maar het is zo dat zij die keuze voor jou maakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 18 Juni 2007, 12:09:37 » |
|
ook geen hagelslag op de eierkoek, dat is nl lekker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Juni 2007, 13:08:01 » |
|
Hubbie bracht vanmorgen eierkoeken mee van de warme bakker.. het lijken wel vliegende schotels zo groot. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Juni 2007, 15:47:49 » |
|
Zou het nog wat uitmaken of ze van de bakker of de supermarkt komen? en dan bedoel ik qua callorieën. als de bakker ze zelf bakt uiteraard wel. groter en duurder maar ook weinig conserveermiddel zoals de grote bakkerijen gebruiken voor langere houdbaarheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Juni 2007, 15:48:48 » |
|
hihi had ik bovenstaand bericht nog niet gezien want 2e blad 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 19 Juni 2007, 10:45:26 » |
|
hihi had ik bovenstaand bericht nog niet gezien want 2e blad  Dat gebeurd mij ook weleens. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 19 Juni 2007, 21:59:53 » |
|
Het boek is binnen, de meeste spullen die we mogen hebben we gehaald en vanaf morgen geht es los. Ronald doet ook mee ,we moeten elkaar dus stimuleren. Hoewel hij net al met vragen aankwam wat wel of niet mag waar hij eigenlijk zelf het antwoord wel op zou moeten weten  Morgen ochtend op de weegschaal, "schrik schrik" en dan volgende week weer. Ik zal wel geregelt van groente moeten wisselen, want veel lust ik echt niet. En ja, het is wel de bedoeling dat we blijven eten natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:27:53 » |
|
Succes toegewenst  ben erg benieuwd hoe het zal gaan  Wat is jullie eerste indruk van het boek trouwens?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:34:22 » |
|
Ronald heeft hem niet gelezen, ik wel. Tja...eerste indruk...hhmm... Kan niet echt zeggen, ja joepie....daar ga ik met heel veel plezier aan beginnen. Maarja....dat zal bij ieder dieet en voedings aanpassen zo zijn. kloopt het dat je helemaal gene suiker meer mag gebruiken??? Ik vind namelijk die zoetjes in de koffie zo vreselijk goor, dat heeft zo'n chemische smaak! Ja en verder wat ik al zei...als ik lees dat ik op ene bepaalde dag gekookte prei of witlof moet eten, dan kan je me wegvegen want dat krijg ik echt niet door mijn strot. Ik vind dus dat er voor moeilijke eters weinig te veranderen valt aan haar dagmenu's Had liever gezien dat er in had gestaan dat je dagelijks wat meer keus zou hebben tussen verschillende groenten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:39:21 » |
|
Van die suiker weet ik eigenlijk niet  ik drink geen koffie en in de thee doe ik eigenlijk zowiezo al geen suiker, zodoende. En wat groente betreft, volgens mij maakt het niet uit wat voor groente je neemt. Ik vind bijvoorbeeld rode bietjes en spruitjes niet lekker, nou dan nemen we ook wat anders.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:51:52 » |
|
Okee, dan mag je dus wel wisselen, want jij bent al lekker afgevallen ermee. Suiker is eigenlijk wel logisch dat je dat niet mag hebben, maar ik moet dat echt in de koffie hebben, heb al wel gemindert, maar zonder suiker krijg ik het niet weg, dus ga ik nu koffie ansich erg minderen. Bietjes....ik houd er ook niet van, maar heb ze toch vandaag gekocht. Heb nog nooit verse bieten gemaakt, ze zijn wel gekookt, maar nog van die knollen dus. Moet ze dan nog raspen en neem aan dat ze dan al zo goed als gaar zijn. Uitje erdoor bakken , neus dicht en happen maar  Heb net ene glas chocomel light gedronken,dat vind ik wel fijn dat je dat zo af en toe wel mag hebben, toch nog een beetje chocolade smaak in je mond. mis jij de hagelslag erg?? Ik heb nu vruchtenhagel gekocht, neem jij dat ook als zoete alternatief voor de hagelslag??
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 19 Juni 2007, 22:59:10 » |
|
Even een Sonja Bakker-joke ertussendoor.. Vanmiddag was Daan hier met z'n boezemvriend Robin.. Ik stak buiten een sigaret op, en Robin zei "Mag dat wel van Sonja Bakker"..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 19 Juni 2007, 23:32:29 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 20 Juni 2007, 09:02:21 » |
|
Okee, dan mag je dus wel wisselen, want jij bent al lekker afgevallen ermee. Suiker is eigenlijk wel logisch dat je dat niet mag hebben, maar ik moet dat echt in de koffie hebben, heb al wel gemindert, maar zonder suiker krijg ik het niet weg, dus ga ik nu koffie ansich erg minderen.
Als jij dat zo lekker vind dan zou ik er gewoon een beetje suiker in blijven doen hoor!! mis jij de hagelslag erg??
Ja, heel erg...  want ik vind dat zo verschrikkelijk lekker!! En chocolademelk lust ik weer niet, gek he...  Ik heb nu vruchtenhagel gekocht, neem jij dat ook als zoete alternatief voor de hagelslag??
Nee, alleen de halvajam. Vruchtenhagel heb ik nog niet geprobeerd. Even een Sonja Bakker-joke ertussendoor.. Vanmiddag was Daan hier met z'n boezemvriend Robin.. Ik stak buiten een sigaret op, en Robin zei "Mag dat wel van Sonja Bakker".. Da's een goeie  dus m.a.w. in die familie zijn ze ook bezig... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 20 Juni 2007, 11:28:06 » |
|
Da's een goeie  dus m.a.w. in die familie zijn ze ook bezig... Ongetwijfeld, en ik vond het zo mooi dat zo'n peuter dat opvangt en onthoud. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 20 Juni 2007, 11:37:06 » |
|
Hahaha, zelfs de kleintjes kennen Sonja dus al, geweldig!!!
vanmorgen gewogen, 75 kilo. begonnen met een bakje magere kwark en een kiwi. Ben benieuwd of het gaat werken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 20 Juni 2007, 11:38:36 » |
|
 Veel succes! ik doe gewoon weer een SAS-dag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 20 Juni 2007, 21:09:20 » |
|
Ik denk dat je af en toe gewoon ook eens wat lekkers moet nemen, dames! Anders hou je het absoluut niet vol!
Als je jezelf bv beloont met 1 x per week een boterham met hagelslag, moet dat toch kunnen? Als je zo strak in je dieet zit, kun je er op wachten dat het op een gegeven moment niet meer lukt. Je moet wel het idee hebben dat je ook een beetje leuk leeft hoor. Dan doe je de volgende zes dagen gewoon weer stipt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 20 Juni 2007, 23:22:15 » |
|
Klopt helemaal Janet, gewoon af en toe nemen waar je trek in hebt, dan is het een dubbele traktatie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 20 Juni 2007, 23:28:22 » |
|
Oh ja, zeker wel. Maar dat doen we ook wel hoor (denk ik)
vandaag had ik verse bieten gemaakt ,jasses...echt vies, was blij dat ik de laatste hap door mijn strot had. biefstukje erbij, in tweeen gedeelt, maar dat vind ik dus ook niet te kanen. we hebben nu net beiden een handje vol met japanse mix genomen, dat mag je hebben als je de bolletjes waar pinda's in zitten maar uit haald, maar die heeft Ronald op gegeten.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 21 Juni 2007, 12:00:29 » |
|
Vanmiddag 1 boterham met ontbijtkoek en ontbijtkoek lust ik echt niet. Ik neem lekker 2 boterhammen met hagelslag. Man wat zal ik genieten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 21 Juni 2007, 12:52:56 » |
|
Hoe kun je nou geen ontbijtkoek lusten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 21 Juni 2007, 12:54:28 » |
|
ze zal er geen boeter op doen en het zal ontbijtkoek zijn zonder lekkere sucade
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 21 Juni 2007, 13:45:37 » |
|
Zelfs met boter lust ik 't niet. Maar heb wel genoten van m'n boterhammetje met hagelslag!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 21 Juni 2007, 13:46:44 » |
|
hey, dat is toch heerlijk! Nu kun je d'r weer een week tegen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 21 Juni 2007, 15:35:02 » |
|
Jaaaaaaaaaaa  Die kleine komt dan heel dicht bij me zitten en die eet dan de hagelslag op die van m'n brood gevallen is...  ja dat gaat goed met die kleine vingertjes.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 21 Juni 2007, 19:35:24 » |
|
vanmorgen een kwi op en een flesje optimel. Ik was met mijn vriendin in de stad en daar heb ik ene pstoletje met filet american genomen (mooi dat dat mag van Sonja) en vanavond hadden we broccoli met aardappeltjes. Heb de hele dag nog geen tussen doortje genomen en vanavond is het "streng". Ik moet eerlijk zeggen dat het me reuze meevalt tot nog toe.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 21 Juni 2007, 19:37:29 » |
|
Jaaaaaaaaaaa  Die kleine komt dan heel dicht bij me zitten en die eet dan de hagelslag op die van m'n brood gevallen is...  ja dat gaat goed met die kleine vingertjes..  Maakt ze haar vingertje dan ook nat, zodat het beter blijft plakken? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 21 Juni 2007, 19:47:21 » |
|
mmmm. je vinger nat maken en als niemand kijkt stiekem in de box met hagelslag stoppen. Offe.....je vork door de roomboter en dan ook ff vorkje prikken in de hagelslag pot. Laat Semmeke het niet zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 21 Juni 2007, 19:57:03 » |
|
mmmm. je vinger nat maken en als niemand kijkt stiekem in de box met hagelslag stoppen. Offe.....je vork door de roomboter en dan ook ff vorkje prikken in de hagelslag pot. Laat Semmeke het niet zien  Misschien doet ze dat zelf ook weleens. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 21 Juni 2007, 20:07:18 » |
|
met een vork?????????? dat lukt toch veel beter met een lepel! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 21 Juni 2007, 20:08:31 » |
|
Jij hebt vast ervaring. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 21 Juni 2007, 21:15:17 » |
|
Maakt ze haar vingertje dan ook nat, zodat het beter blijft plakken?  Gelukkig niet...  Wat ik ook altijd lekker vond, is een boterham met hagelslag en daar kaas overheen  dat deed ik natuurlijk niet te vaak he... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 21 Juni 2007, 21:25:53 » |
|
Gewoon magere kaas uit een een kuipje en daar wat hagelslag over strooien.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 21 Juni 2007, 21:26:27 » |
|
Oh, dat kan ik ook wel eens proberen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 21 Juni 2007, 23:34:23 » |
|
Jij hebt vast ervaring.  nee, echt niet! Ik eet zelfs nooit boter!!!! bleeeeeeeeeeeeeeeh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 22 Juni 2007, 00:20:32 » |
|
Nou dan gewoon de lepel in de hagelslag. :clown002:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 22 Juni 2007, 00:23:41 » |
|
wwwhhheeee....houden jullie effe op...zit met een knorrende maag, heb nu effe erg veel trek in wat lekkers. "Zou nu zo een zak chips open willen trekken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 22 Juni 2007, 15:05:41 » |
|
Niet elke dikke buik is slecht Duizenden mensen met een dikke buik zijn zo gezond als een vis. In tegenstelling tot wat artsen en voorlichters ons vertellen, is niet elke vetlaag per definitie slecht. Dat meldde de Wageningen Universiteit. Een onderzoeker die in Wageningen promoveert, ontdekte dat onze grote vetrollen waarschijnlijk helemaal niet zo gevaarlijk voor de gezondheid zijn, tenminste wanneer er meer goede dan slechte vetten in liggen opgeslagen.
Gevaar Het ongezonde aan grote vetlagen is dat ze bepaalde immuuncellen aantrekken als ze groeien. Die kunnen op hun beurt weer ontstekingseiwitten afgeven die mede schuldig kunnen zijn aan suikerziekte en dichtslibbende aderen.
Promovendus Rinke Stienstra mestte muizen op zo'n manier vet dat hij vetlagen kon nabootsen die overwegend uit gezondere vetten bestaan. De vetrollen trokken nu weliswaar nog meer immuuncellen aan, maar dan van een soort die geen vervelende eiwitten aanmaakt.
Vrijdag 22 juni 2007, ANP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 22 Juni 2007, 15:54:54 » |
|
Ik denk dat veel mensen blij zijn met dit bericht.. maarreeeeeeh.. hoe kun je weten of er goede of slechte vetten opgeslagen zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 22 Juni 2007, 16:24:02 » |
|
zal ook wel van je spijvertering en je menu afhangen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 22 Juni 2007, 19:09:09 » |
|
laat je buik opensnijden en controleren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 22 Juni 2007, 20:33:54 » |
|
met een vork?????????? dat lukt toch veel beter met een lepel!  Ik eet mijn brood meestal met een vork.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 22 Juni 2007, 20:37:24 » |
|
ik meestal met witte chocoladepasta 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 22 Juni 2007, 22:55:20 » |
|
ik het liefst met hagelslag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 22 Juni 2007, 23:00:01 » |
|
brood met vork lijkt me best zwaar op de maag liggen, als ik eerlijk ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 23 Juni 2007, 01:44:03 » |
|
ork-ork.. soep eet je met een..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 23 Juni 2007, 11:09:40 » |
|
....mes!  Misschien doet ze dat zelf ook weleens.  Zo'n beschaafd meisje als ik doet zoiets nooit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 23 Juni 2007, 16:27:28 » |
|
Tuurlijk geloven wij dat metéén! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 23 Juni 2007, 20:39:49 » |
|
Uiteraard.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 23 Juni 2007, 23:06:33 » |
|
'k heb vanmiddag bij de supermarkt es opgelet: inderdaad geen eierkoek meer te bespeuren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 23 Juni 2007, 23:57:57 » |
|
Hubbie heeft ze vorige week van de bakker meegebracht, ik vond ze net zo droog als van de supermarkt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 24 Juni 2007, 01:06:11 » |
|
Ergens snap ik het niet zo goed. Het lijkt nu wel alsof je onbeperkt eierkoeken mag eten van Sonja, maar das dus helemaal niet zo.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 24 Juni 2007, 01:20:39 » |
|
Neejoh, dat is ook onzin natuurlijk, maar als erover geschreven word springt iedereen er meteen op in. Bij Appie lagen ze al bij die bakkie bij de kassa's. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 24 Juni 2007, 09:48:41 » |
|
Lekker belangrijk of iets wel of niet mag van "Sonja"... Dat bepaal ik toch zeker zelf?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 24 Juni 2007, 12:46:03 » |
|
Dat vind ik ook Puc.  Haar boek kan een steun zijn, maar zo zijn er in het verleden wel meer "dieet-goeroes" geweest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 24 Juni 2007, 13:43:45 » |
|
Ik denk dat je met een beetje algemene kennis van voedsel en wat het allemaal doet ook best zelf kan opletten, ipv dat een of andere goeroe het jou moet vertellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 24 Juni 2007, 18:08:44 » |
|
Kijk, dat vindt ik nu eens heerlijk nuchter gezegd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 25 Juni 2007, 00:43:32 » |
|
Ben waarschijnlijk een beetje achter gebleven met die algemene kennis. Maar jij mag denken wat je wilt. Ik vind het een goed te doen dieet waarbij je jezelf alles behalve gaat uithongeren. Dus ik bepaal voor mezelf of ik dit goed vind of niet. :bleuh: ik merk in ieder geval dat ik hierdoor steeds meer de disipline krijg om gezond en gevarieerd te eten, iets wat voorheen nog wel eens te wensen over liet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 25 Juni 2007, 11:11:02 » |
|
Tuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf weten, als je je er prettig bij voelt, vooral doen.  Er is keus genoeg wat dieten betreft. http://www.alledieten.nl/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 25 Juni 2007, 11:15:11 » |
|
Nou kijk, zo heb je dus ook mensen die er positief over zijn. Ook dat is mooi! Laatst sprak ik iemand die zei dat ze het boek ook prettig vond, omdat ze nu gewoon domweg kon eten wat er op het lijstje staat en niet meer hoeft na te denken wat ze wel of niet eten mag. Zelf heb ik die kennis helaas al jaaaaaaaaaren, omdat ik al sinds m'n peutertijd te dik was, en dat is altijd zo gebleven. Dus ik heb al heel wat tijd moeten verprutsen aan het calorietjes tellen. Dus ik weet van de meeste etenswaren wel of je ze wel of niet veilig eten kunt. Maar ondanks die kunde is het me nog niet gelukt om slank te worden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 25 Juni 2007, 12:33:40 » |
|
Broodje kaas beste ontbijt
AMSTERDAM - Vergeet de cornflakes, eieren en pap. Een volkoren broodje met ham en kaas is volgens Britse onderzoekers de beste manier om de dag te beginnen, omdat de voedingstoffen in dit ontbijt langzaam aan het bloed worden afgegeven.
De onderzoekers aan Swansea University gaven verschillende groepen schoolkinderen een maand lang verschillende soorten ontbijt. De kinderen bleken met een broodje hamkaas langer te luisteren en harder te werken dan met cornflakes of eieren, schrijft Times Online.
Een volkoren broodje met ham en kaas heeft veel eiwitten en suikers die langzaam worden verbrandt.” zegt Professor David Benton, die het onderzoek leidde. „Een ontbijt met eieren, spek en worst hoeft daarom niet ongezond te zijn.” (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 25 Juni 2007, 14:22:11 » |
|
Ik denk dat je met een beetje algemene kennis van voedsel en wat het allemaal doet ook best zelf kan opletten, ipv dat een of andere goeroe het jou moet vertellen.
Ik zie Sonja Bakker niet als een of andere goeroe, maar als mijn coach, mijn hulp. Het gaat meer om de combinaties die zij gemaakt heeft en dat je je eten moet afwegen. Het dieet bestaat gewoon uit normale dingen en 's-avonds normaal eten. Gewoon aardappels, groente en 75 gram vlees. Verder nog nasi of macaroni of whatever. En er zijn nog dingen waar ik normaal niet aan dacht en daar heeft ze me goed mee geholpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 26 Juni 2007, 12:52:31 » |
|
en als je erg trek krijgt: lekker fruit eten met weinig calorieën, zoals aardbeien, rode bessen en watermeloen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 26 Juni 2007, 15:12:17 » |
|
Dat zegt Sonja dus ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 26 Juni 2007, 16:16:57 » |
|
Ja, dat valt bij haar onder de noemer "veilig fruit" Ik ben nu in mider dan een week anderhalve kilo afgevallen. Moet er wel bij zeggen dat ik gister en vandaag ook flink aan de diaree ben. Morgenochtend officieel wegen, dan is het precies een week. Ben hier dus heel tevreden mee.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 26 Juni 2007, 18:58:33 » |
|
Mooi dames! Succes hoor!  En die diaree gaat wel weer over hoor (en als het te lang duurt, dan ff iets innemen)maar meestal moet je maag gewoon even wennen aan meer fruit, vezels en groenten en minder vlees.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 26 Juni 2007, 22:05:37 » |
|
Jullie gaan goed zeg.. :bravo:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 27 Juni 2007, 00:48:21 » |
|
Ja, best wel, maar dit is pas onze eerste week he. weet niet of het iedere week bingo is natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 29 Juni 2007, 00:42:27 » |
|
eerste week gaat het wel het hardst, maar later krijg je vaak meer energie om het vol te houden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 30 Juni 2007, 16:45:05 » |
|
Hoe gaat ie Shanon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 30 Juni 2007, 19:42:21 » |
|
Hier gaat het heel goed. Ben ruim 3 kilo kwijt en eet niet eens alles wat je mag hebben op een dag. Heb er dus totaal geen moeite mee. Alleen gister, toen we effe in de stad liepen en je loopt langs die friet kraams of waar ze verse stroopwafels staan bakken, ja....dan loopt me het water me wel effe in de mond. Vanavond hadden we een afspraak om bij ene vriend van stal te gaan eten, maar daar was wat vervelends tussen gekomen, komt hij een doos met 4 gebakjes brengen 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 30 Juni 2007, 19:49:46 » |
|
Een doos gebakjes.......  hahaha, en wat nu?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 30 Juni 2007, 20:02:44 » |
|
Tja....ik denk een keer zondigen dan maar 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 30 Juni 2007, 20:06:43 » |
|
Heeeeeeey, dat vind ik knap: Lekker een klein Sas-avondje houden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 30 Juni 2007, 21:17:31 » |
|
Achja, moet kunnen toch? Daar kun je weer even op teren. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 30 Juni 2007, 22:37:13 » |
|
Shanon is zooooooooow rustig vanavond, ze is zeker lekker aan het snaaien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 30 Juni 2007, 23:30:07 » |
|
Jeetje, als je zoveel bent kwijt geraakt dan mag je best wel ff zondigen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 01 Juli 2007, 10:49:11 » |
|
pas op he? niet teveel snoepen op de zondag. Dan doe je vaak wat minder en eet je wat meer........ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 01 Juli 2007, 10:57:24 » |
|
Nou, ik heb gister avond een heerlijke moorkop op....jee, wat was dat lekkerrrrr!!!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 01 Juli 2007, 12:42:41 » |
|
Ooooooooooh heerlijk, ik zag ze gisteren ook liggen in de winkel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 01 Juli 2007, 21:11:37 » |
|
Ggrrrr...eergister woog ik 72 kilo en wat denk je....vanmorgen weer 74!! Hhhmmm, dat kan toch nooit aan dat ene gebakje liggen?? Wel drink ik veel water, in het begin moest ik echt veel piesen. Nu drink ik nog net zoveel water, maar pies veel minder. Terwijl ik aan mijn vingers niet echt kan merken dat ik vocht vast houd. Vreemd hoor....maar we gaan vrolijk verder met bakkeren. :bleuh:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 01 Juli 2007, 21:38:59 » |
|
Gewoon niet vaker wegen dan 1 keer per week Shanon. Het schijnt gewoon dat een mens ene dag zomaar een kilo zwaarder is dan de dag ervoor. Dat heeft met van alles te maken, misschien heb je iets zouter gegeten en daardoor vocht vastgehouden, het kan ook met hormonen te maken hebben, tegen de tijd van je menstruatie kan je ook even wat zwaarder zijn... Dus 1 keer per week, 't liefst 's morgens wegen in je blootje, als je net geplast hebt. Dan krijg je het zuiverste beeld (vertelde mijn huisarts)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 01 Juli 2007, 23:49:07 » |
|
Dat klopt ook Janet. Ik weeg ook eigenlijk maar eens per week 's ochtends. Maar vanwege de grote misser van gister, wilde ik toch effe spieken 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 14 Juli 2007, 15:27:36 » |
|
en hoe is het nu met de lijners?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 14 Juli 2007, 15:36:15 » |
|
Ik moet ook eens wat meer op gaan letten, want de afgelopen weken heb ik me op eten-gebied nogal misdragen.
Maar ik wil niet specifiek een dieet gaan volgen ofzo, en zeker niet meegaan in de Sonja Bakker hype!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 14 Juli 2007, 18:50:35 » |
|
Als je gewoon let op je snoepgedrag en iets vaker de fiets neemt (of andere beweging) dat komt het meestal ook wel goed. Maar consequent zijn is altijd moeilijk, ook al lijn je 'op jezelf' of via een dieet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 15 Juli 2007, 18:58:02 » |
|
en hoe is het nu met de lijners?
Ben dankzij Sonja 9 kilo kwijt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 15 Juli 2007, 19:01:02 » |
|
Ben dankzij Sonja 9 kilo kwijt Niet dankzij jezelf?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 15 Juli 2007, 20:36:35 » |
|
Niet dankzij jezelf?
Ik moet het uiteindelijk wel zelf doen ja, maar ik bedoel dankzij haar hulp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 15 Juli 2007, 20:40:05 » |
|
Maar alle eer komt toch jezélf toe, Maj. Met een extra duwtje van Sonja. Maar je moet zelf toch de kracht opbrengen om overal maar vanaf te blijven. Sonja staat uiteindelijk niet al die weken achter om je dit en dat te verbieden. Dusssssssssss: groot applaus voor MAJ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 15 Juli 2007, 22:22:43 » |
|
ik ben bij 9 kilo blijven steken. ze zeggen bij Sonja moet 1 kilo in de week lukken. het schema is 9 weken dus dat klopte wel ben daarna weer bij week 1 begonnen in de hoop op nog wat kilootjes kwijt. lukte niet. toen na 2 weken op vakantie gegaan. in de vakantie niet aangekomen ondanks wat lekkere hapjes, drankjes en slechte eetgewoontes. heb toch wel enigszins opgelet maarjah tis niet allemaal even gezond geweest. na thuiskomst kon ik me niet weer tot Sonja zetten
morgen weer een poging wagen want wil er nog een kilo of 3 af
goed zo Maj, goed gedaan, stop je nu of wil je er nog wat af
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 16 Juli 2007, 00:38:41 » |
|
Ik ben nu in drie weken vier kilo kwijt. maar het zal deze week wel wat blijven steken, want heb behoorlijk wat gezondigt!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 16 Juli 2007, 09:04:00 » |
|
Applaus voor alle dames  Zelf ben ik (door alle pruimen) wel een kilo gegroeid de afgelopen week. Maar nog een paar dagen, dan zijn de pruimen op, en zal ik het er wel weer af moeten zien te krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 16 Juli 2007, 10:55:45 » |
|
wist niet dat een pruim een dikmaker is. zal eerder denken dat veel pruimen laxerend werkt dus dat je het dan zo weer kwijt bent
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 16 Juli 2007, 10:59:59 » |
|
in een pruim zit vrij veel suiker. Plus dat ik me zo ongeveer elke dag wel te goed doe aan een heeeeeeeeeeeeeeeele zooi pruimen  Ze zijn zo lekker dat ik er gewoon niet vanaf kan blijven, plus nog es een nadeel dat de boom dit jaar echt doorboog van de vele pruimen. Ik denk dat m'n suikerspiegel wel hoger zal zijn  Maar goed: nog een paar dagen, dan zijn ze gelukkig op. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 16 Juli 2007, 14:50:20 » |
|
Maar alle eer komt toch jezélf toe, Maj. Met een extra duwtje van Sonja. Maar je moet zelf toch de kracht opbrengen om overal maar vanaf te blijven. Sonja staat uiteindelijk niet al die weken achter om je dit en dat te verbieden. Dusssssssssss: groot applaus voor MAJ  Dat is ook zo Janet  dank je wel voor je pluimpje  ik ben bij 9 kilo blijven steken. ze zeggen bij Sonja moet 1 kilo in de week lukken. het schema is 9 weken dus dat klopte wel ben daarna weer bij week 1 begonnen in de hoop op nog wat kilootjes kwijt. lukte niet. toen na 2 weken op vakantie gegaan. in de vakantie niet aangekomen ondanks wat lekkere hapjes, drankjes en slechte eetgewoontes. heb toch wel enigszins opgelet maarjah tis niet allemaal even gezond geweest. na thuiskomst kon ik me niet weer tot Sonja zetten morgen weer een poging wagen want wil er nog een kilo of 3 af
Heel knap gedaan Trolly  Misschien lukt het nu niet meer omdat je eigenlijk al op het juiste gewicht zit?  goed zo Maj, goed gedaan, stop je nu of wil je er nog wat af
Ik ga door want ik zou er nog zeker 10 kilo afwillen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 16 Juli 2007, 17:22:21 » |
|
Petje af voor de lijners..  Ik doe er niet aan mee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 17 Juli 2007, 12:53:16 » |
|
ik ook niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 17 Juli 2007, 14:20:19 » |
|
Ben de laatste dagen echt mijn boekje te buiten gegaan. Als je steeds visite hebt is het toch moeilijker. Gister avond heb ik een goulash kroket gegeten en wat ships  Nu moet ik echt een paar strenge balans dagen in lasten. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 17 Juli 2007, 22:30:11 » |
|
Pjew, ik ben heel blij dat m'n pruimenboom zo goed als leeg is. Morgen ga ik ook weer beter opletten, hoewel ik niet aan de lijn doe hoor, maar ik moet sowieso altijd erg opletten met wat ik eet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 12 Augustus 2007, 11:05:33 » |
|
Hoe gaat het met de "lijners"? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 12 Augustus 2007, 11:06:59 » |
|
pruimen koop ik nu uit de winkel, maar eet ze met mate. Ben mooi een kilootje kwijt. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 12 Augustus 2007, 12:16:30 » |
|
Hoe gaat het met de "lijners"?  Niet zo goed...  Ben nog steeds 8 kilo kwijt en ik zou er nog graag wat meer kwijt willen, maar ik kan het op de een of andere manier niet meer opbrengen. Ben wel van plan om morgen weer te beginnen, maar ja dat zei ik vorige week ook al en die keer ervoor ook...  ik vergeet ook steeds om water te drinken, stom he... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 12 Augustus 2007, 12:35:30 » |
|
8 kilo vind ik al heel wat hoor, een beetje positief denken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 12 Augustus 2007, 15:37:56 » |
|
Niet zo goed...  Ben nog steeds 8 kilo kwijt en ik zou er nog graag wat meer kwijt willen, maar ik kan het op de een of andere manier niet meer opbrengen. Ben wel van plan om morgen weer te beginnen, maar ja dat zei ik vorige week ook al en die keer ervoor ook...  ik vergeet ook steeds om water te drinken, stom he...  je hebt hetzelfde als ik had en heb na de vakantie (Egypte) was er niks bij. Geweldig vond ik het. Maar nu 1,5 maand later is er 1,5 kilo weer aan. ik deed dus niks meer aan SOnja en alle hapjes en drankjes smaakten ook prima. ik kan me er nu ook niet toe zetten maar heb me voorgenomen als 3 sept de school weer begint en alles loopt weer "normaal" dat het dan makkelijker is. tis nu steeds makkelijker met een visite hier een dagje daar en straks als alles weer normaal is is het makkelijker om Sonja als vriendin te hebben misschien moet je ff een maandje pauze nemen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 12 Augustus 2007, 17:21:50 » |
|
dat is het meest stomme van lijnen: je hebt levenslang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 12 Augustus 2007, 19:25:13 » |
|
Niet zo goed...  Ben nog steeds 8 kilo kwijt en ik zou er nog graag wat meer kwijt willen, maar ik kan het op de een of andere manier niet meer opbrengen. Ben wel van plan om morgen weer te beginnen, maar ja dat zei ik vorige week ook al en die keer ervoor ook...  ik vergeet ook steeds om water te drinken, stom he...  Nou Maj en Trolly...wederom kunnen we elkaar een hand geven. Ik ben 5 kilo kwijt, maar momenteel lukt het me ook niet zo goed meer om me er strikt aan te houden. intussen is er dus ook weer een pondje bij op gekomen!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 12 Augustus 2007, 20:20:07 » |
|
ik denk dat er ook op letters gelijnd wordt omdat ze zo weinig schrijven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 12 Augustus 2007, 21:51:42 » |
|
ik denk dat er ook op letters gelijnd wordt omdat ze zo weinig schrijven
 misschien val je van veel typen ook wel af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 13 Augustus 2007, 14:57:50 » |
|
Nou, gister dagje diaree en vandaag kotsen levert ook wat goeds op...ruim een kilo eraf, zit nu aan net ietsie boven de 70 kilo.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 13 Augustus 2007, 17:15:39 » |
|
ik denk dat er ook op letters gelijnd wordt en je kunt deze regel ook mooi omdraaien: er wordt ook op lijners gelet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 13 Augustus 2007, 22:28:19 » |
|
en je kunt deze regel ook mooi omdraaien: er wordt ook op lijners gelet
 ja inderdaad..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 14 Augustus 2007, 08:49:10 » |
|
Vanmorgen was ik (zonder Sonja of wat dan ook) op m'n weegschaal voor het eerst onder de 80 kg! 79,7 kg om precies te zijn! Da's zeker al in geen 12 of meer jaar gebeurd! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 14 Augustus 2007, 10:23:59 » |
|
wat dat is super zeg
applausje waard :bravo:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 14 Augustus 2007, 11:23:57 » |
|
Soheeeeeee, en dat zonder Sonja.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 14 Augustus 2007, 11:31:45 » |
|
Zo, dat is mooi Janet! Lekker is dat he als je onder ene bepaald gewicht komt? Toppie hoor!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 14 Augustus 2007, 12:55:21 » |
|
Maar nu moet ik heeeeeeeeeel goed m'n best doen om niet weer te groeien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 15 Augustus 2007, 14:08:24 » |
|
Vanmorgen was ik (zonder Sonja of wat dan ook) op m'n weegschaal voor het eerst onder de 80 kg! 79,7 kg om precies te zijn! Da's zeker al in geen 12 of meer jaar gebeurd!  Wat goed Janet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 15 Augustus 2007, 14:37:25 » |
|
ik heb mijn gezonde en verandwoorde hapjes weer binnen. Overdags gaat het goed, maar 's avonds krijg ik steeds zo'n trek en dan kan ik me daar moeilijk tegen wapenen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 18 Augustus 2007, 01:29:57 » |
|
Lijners.. ik heb iets geweldigs voor jullie ontdekt.  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 18 Augustus 2007, 09:45:27 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 18 Augustus 2007, 13:30:30 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 18 Augustus 2007, 14:00:47 » |
|
 Inderdaad kun je hier in Nederland gewoon kraanwater drinken. In het buitenland zou ik toch liever flessenwater kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 18 Augustus 2007, 22:35:12 » |
|
Maar nu moet ik heeeeeeeeeel goed m'n best doen om niet weer te groeien  jij mag nu wel groeien hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 19 Augustus 2007, 09:06:56 » |
|
Toch ben ik dat niet van plan eigenlijk. jaaaaaaaa, wel plaatselijk, maar niet in gewicht 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 19 Augustus 2007, 12:55:00 » |
|
Toch ben ik dat niet van plan eigenlijk. jaaaaaaaa, wel plaatselijk, maar niet in gewicht  Weet je wat helpt?.. zoutarm eten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 19 Augustus 2007, 17:29:38 » |
|
dat doe ik al zolang ik met de bloeddruk kwakkel. Heel weinig zout. Dus als de bloeddruk omhoog gaat, zal ik nog meer moeten minderen... Maar vooralsnog was het vrij normaal (ondanks de eerste jachtige dagen) dus hopelijk blijft het zo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 20 Augustus 2007, 21:57:36 » |
|
Toch heb ik het idee dat de hype 'Sonja' er een beetje af is... Sinds maart dit jaar ben ik al 13,5 kilo kwijt, geen idee waar ze gebleven zijn  Ik doe er niets voor maar ben ze wel mooi kwijt, van mij mogen er nog 8 af eigenlijk maar dat is even een streven en misschien wel een droom...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 20 Augustus 2007, 22:47:05 » |
|
overdags gaat het bij mij nog erg goed, ik heb dan ook weinig behoefte aan snaaierijen. Maar 's avonds word het moeilijker en neem ik geregelt wat lekkers, dat blijf ik ook doen want al met al heb ik er nu toch 6 kilo af en vind het wel lekker dat de wegschaal nu 70 aan geeft. natuurlijk als zometeen de 69 daar is, ben ik helemaal happy want onder de 70 heb ik al sinds ik mijn medicijnen ben gaan gebruiken niet meer gewogen en dat is al zo'n 11 jaar.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: 20 Augustus 2007, 23:50:14 » |
|
dat doe ik al zolang ik met de bloeddruk kwakkel. Heel weinig zout. Dus als de bloeddruk omhoog gaat, zal ik nog meer moeten minderen... Maar vooralsnog was het vrij normaal (ondanks de eerste jachtige dagen) dus hopelijk blijft het zo.
Het was bij mij niet voor de bloeddruk, maar in verband met de rhesus-factor, de placenta blijft dan zuiverder. En doordat ik zoutloos brood en kaas enzo niet te eten vond kwam ik ook niet veel aan, maar de baby's groeiden als kool. (allemaal ± 8 ponders) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: 24 Augustus 2007, 14:32:48 » |
|
Heeft iemand interesse??  Sonja Bakker zoekt geslaagde afvallers
AMSTERDAM - Sonja Bakker zoekt aanhangers van haar afslankmethode die dankzij haar boeken kilo's zijn afgevallen. Succesvolle afvallers kunnen zich aanmelden voor een fotoreportage.
Samen met hun persoonlijke succesverhaal komen de foto's in het nieuwste boek van de dieetgoeroe, dat eind dit jaar in de winkel moet liggen.
Het liefst ziet de 32-jarige gewichtsconsulente afvallers die gezamenlijk de strijd met overgewicht aangaan. "Hierbij denk ik aan moeder en dochter, collega's op het werk, echtparen of hele gezinnen", schrijft ze op haar website.
"Wat ik wil weten, is wat je ervaringen zijn met de methode en hoe je dat nog steeds weet vol te houden."
Prachtige locatie Geïnteresseerden kunnen zich via de website opgeven. Afvallers die worden geselecteerd, krijgen een 'leuke dag' op een 'prachtige locatie', waarbij een serie professionele foto's wordt gemaakt, kondigt Bakker aan.
Met haar drie dieetboeken staat Bakker al maanden hoog in de bestsellerlijsten. (c) Novum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: 24 Augustus 2007, 16:10:16 » |
|
Te makkelijk... En dat gaan andere mensen dan weer kopen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: 27 Augustus 2007, 12:14:29 » |
|
vanmorgen was ik m'n magische getal (onder de 80) weer kwijt  Jammer, het duurde maar een week ofzo, maar het was wel ff leuk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: 27 Augustus 2007, 12:20:37 » |
|
je kunt niet alles tegelijk willen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: 28 Augustus 2007, 09:16:58 » |
|
da's waar hoor, en het spijt me ook niks 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: 28 Augustus 2007, 09:22:33 » |
|
spijt had ik niet verwacht in dit geval 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: 28 Augustus 2007, 11:40:48 » |
|
Ik ben de laatste dagen weer erg aan het steggelen, maar goed...blijf redelijk op gewicht.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: 28 Augustus 2007, 11:42:56 » |
|
geeft steggelen bij jou dan gewichtstoename?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: 28 Augustus 2007, 11:51:26 » |
|
Als ik teveel steggel wel ja...want ja, ieder pondje gaat door het mondje he? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: 28 Augustus 2007, 12:53:46 » |
|
het is fonetisch hetzelfde maar ik had een ander in gedachte ste·che·len (onov.ww.) 1 kibbelen 2 vals spelen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|