cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 14 Juni 2007, 11:04:38 » |
|
Eierkoek niet aan te slepenAMSTERDAM - Dankzij Sonja Bakker is de eierkoek niet meer aan te slepen in dit land. Het grootste bedrijf dat de koeken verkoopt zag de omzet in korte tijd vertienvoudigen, in het zuiden steeg de verkoop met 3000 procent. De verkoopcijfers zijn als een raket gestegen vanaf het moment dat de dieetgoeroe in haar nieuwste boek de eierkoek als 'verantword tussendoortje' aanprees, zo schrijft de Stentor. In de magazijnen van de Gulden Krakeling in Zwolle hebben de werknemers de koek omgedoopt tot vliegende schotel. „Want ze vliegen de loodsen uit”, zegt verkoopleider Jan van Gerner tegen de regiokrant. De eierkoekproducenten draaien op volle toeren, en toch moeten veel winkels 'nee' verkopen. In een eierkoek zitten slechts 85 kilocalorieën - en in een gewoon ei al 82 - en dus is het niet verwonderlijk dat de koek zich in een grote populariteit kan verheugen. Zeeuwen zijn overigens de grootste eierkoeketers. Besmeerd met boter, dat weer wel. Laat Sonja Bakker het maar niet horen. (bron:telegraaf) Ik ben er niet dol op, ik vind het maar droge dingen. Maar ik heb zo'n idee dat hubbie vanmiddag met een pak van die dingen thuiskomt.. voor zichzelf dan 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 14 Juni 2007, 11:12:42 » |
|
mijn moeder had ze vroeger ook wel eens. een dikke laag boter en bestrooid met hageslag was het goed om te eten
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Juni 2007, 11:27:35 » |
|
He, dat wist ik niet..  Maar, sinds wij aan het SonjaBakkeren zijn hebben wij ze ook in huis en voorheen eigenlijk nooit. Ik vind ze erg lekker, toegegeven ik heb liever een plak cake, maar dit is een goede vervanging 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Juni 2007, 19:10:40 » |
|
Zou het nog wat uitmaken of ze van de bakker of de supermarkt komen? en dan bedoel ik qua callorieën.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Juni 2007, 21:05:07 » |
|
wij hebben ze heel vaak in huis en dan eten we er een 's morgens bij de koffie. Vanaf volgende week ga ik ook Sonja Bakkeren, dus dan zullen we zeker nog meer inslaan.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Juni 2007, 23:14:19 » |
|
Zou het nog wat uitmaken of ze van de bakker of de supermarkt komen? en dan bedoel ik qua callorieën. Heb geen idee eigenlijk, ik koop ze gewoon in de supermarkt. wij hebben ze heel vaak in huis en dan eten we er een 's morgens bij de koffie. Vanaf volgende week ga ik ook Sonja Bakkeren, dus dan zullen we zeker nog meer inslaan.
He collega 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Juni 2007, 23:26:47 » |
|
Hee leuk, ga je ook beginnen en ben je er al mee bezig?? Ik vrees alleen dat ik net zoveel groente lust die zij aangeeft die je eten moet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Juni 2007, 07:51:46 » |
|
voor Sonja verslond ik ze ook al heerlijk heb ik ze altijd gevonden en ook wist ik al dat er ""weinig" in zit
de ene eierkoek is de andere niet vind ik. sommige ruiken onwijs sterk naar ammoniak, kattenpis ofzo, mennn als je dat zakje open doet ruik je het al
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Juni 2007, 09:39:48 » |
|
eierkoeken is net als met wostenbrood. je hebt de fabrieksversie en je hebt de bakker die ze in eigen bakkerij creeërt
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Juni 2007, 14:42:40 » |
|
Hee leuk, ga je ook beginnen en ben je er al mee bezig??
Ja, wij zijn nu met week 8 bezig (week 5 hebben we trouwens 2x gedaan, het ging die week niet zo goed) Maar verder gaat het goed, ben al 8 kilo kwijt. Na jarenlang proberen en geen resultaat ben ik zo blij dat dit nu wel werkt!! Ik vrees alleen dat ik net zoveel groente lust die zij aangeeft die je eten moet.
Dan eet je toch gewoon wat minder groente 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Juni 2007, 17:09:20 » |
|
Dat klinkt hoopvol Maj. Ik hoop dat het bij mij ook gaat lukken. Dat zou toch wel heel mooi zijn. En hopelijk gaat het gewicht er dan ook op de juiste plekken af!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Juni 2007, 20:52:58 » |
|
Al jaren eet ik regelmatig een eierkoek. Niet omdat ik persé wil afvallen, maar het is inderdaad een koek met weinig caloriën, en dat is altijd beter voor diabetespatiënten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 16 Juni 2007, 17:08:48 » |
|
Eierkoeken zal ik vast weleens gegeten hebben. Voor mij is het elke dag een SAS-dag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 16 Juni 2007, 19:06:19 » |
|
Vanaf volgende week ga ik ook Sonja Bakkeren, dus dan zullen we zeker nog meer inslaan.
Je realiseert je toch wel dat je dan helemaal geen boterhammetje met hagelslag meer mag he...  die heb ik dus al 2 maanden niet meer op...  Voor mij is het elke dag een SAS-dag.  Wa's da?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 16 Juni 2007, 19:13:19 » |
|
Schijt Aan Sonja-dag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 16 Juni 2007, 23:39:52 » |
|
He Maj, je doet aan Sonja en je weet niet wat een Sasdag is???????????? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Juni 2007, 09:22:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 17 Juni 2007, 11:09:10 » |
|
Jeetje maj ,je bent dus al 2 maanden bezig? Mag ik vragen hoeveel je eraf hebt in die tijd? En geen boterham met hagelsag meer....ppppffiieehhh... Wat eet jij daarvoor in de plaats dan??
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 17 Juni 2007, 11:54:47 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 17 Juni 2007, 14:34:28 » |
|
Hee, ik hoorde vandaag dat Sonja Bakker is opgenomen in het ziekenhuis. Anarexia........... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 17 Juni 2007, 17:16:07 » |
|
Jeetje maj ,je bent dus al 2 maanden bezig? Mag ik vragen hoeveel je eraf hebt in die tijd?
Tot mijn verbazing 8 kilo, ben zo blij  En geen boterham met hagelsag meer....ppppffiieehhh... Wat eet jij daarvoor in de plaats dan??
Wat zij heeft bedacht, ik zal een paar voorbeelden noemen: * Yoghurt met fruit * Brood met 30+ kaas of halvajam of kipfilet * Volkoren crackers besmeerd met bijv. halvajam of smeerkaas of kipfilet * rijstcrackers met halvajam of 30+ kaas * Hero fruitontbijt * Ontbijtkoek * Pistolet met ham en 30+ kaas * Boterham met een gekookt ei * Yoghurt met musli
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 18 Juni 2007, 10:42:53 » |
|
klinkt ook wel erg lekker. en je neemt nu nooit meer hagelslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Juni 2007, 10:53:52 » |
|
Daar moet ik dus een keus uit maken. Hhmmm...keus genoeg dus eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Juni 2007, 11:08:13 » |
|
klinkt ook wel erg lekker.
Ja hoor, is ook lekker  en je neemt nu nooit meer hagelslag?
 Daar moet ik dus een keus uit maken. Hhmmm...keus genoeg dus eigenlijk.
Inderdaad veel variatie, maar het is zo dat zij die keuze voor jou maakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: