Oja.....vergeten

Maar goed, we begonnen met staande oefeningen ,ging allemaal best goed, tot we oefeningen op 1 been moesten doen voor je balans...nou, die heb ik niet zo zeer

Kukel nogal snel om.
Daarna op een matje, dat ging wat beter, vind alleen de combinatie met de oefeningen en de goede ademhaling erg moelijk.
Echt vanuit je onderbuik ademen ,ik zit altijd erg hoog met mijn ademhaling ,dus dat ging wel eens gepaard met vreemde geluiden bij de uitademing bij mij.
Daarna relaxen en dat was wel lekker (jaja, ik houd van relaxen)
Toen met het groeje, een stuk of zeven vrouwen bij elkaar en kwam er thee(zonder suiker

), maar goed ,mijn gezicht kon ik wel goed in de plooi houden bij iedere slok geloof ik.
Ze vroeg toen aan mij als nieuweling wat ik er van vond en vertelde haar dus over die ademhaling tijdens de oefeningen ,maar daar hebben er wel meer wat moeite mee en ze zei dat het vanzelf wel beter zou gaan.
Het was haar wel meteen opgevallen hoe lenig is ben, ze vroeg of ik misschien op aerobics zat ofzo.
Niet dus ,maar de lenigheid heb ik altijd behouden ,de spagaat leg ik nog zo neer.
Al met al was ik dnek ik toch wel zo ontspannen, dat ik wel mijn laarzen en jas weer aan deed toen ik weg ging, maar vergat mijn makkelijke broek uit te doen ,dus ben zo weg gegaan.
in de auto realiseerde ik me dat pas, dus mijn spijkerbroek is daar heel zielig blijven hangen.
Hopelijk krijg ik die maandag weer terug.
Maar al met al is het me dus goed bevallen en ga ik maandag er weer met een goed gevoel naartoe.