Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.178 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

24 Mei 2012, 10:25:23
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Verstappen gaat geen Champcar rijden
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Verstappen gaat geen Champcar rijden  (gelezen 1018 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Gepost op: 21 Februari 2007, 11:17:10 »

Verstappen geeft hoop op Champ Car op

Jos Verstappen zal dit jaar niet uitkomen in de Champ Car World Series. De Nederlander was de afgelopen maanden met een aantal teams in gesprek voor een zitje voor het aanstaande seizoen. Op zijn officiële website laat hij weten dat zijn geduld op is.

"We zijn hier alweer drie maanden mee bezig en ik ben het wachten meer dan zat," aldus Verstappen. "Het is steeds weer hetzelfde politieke spelletje waarbij het alleen maar weer gaat om geld. Welnu, ze kennen mijn eisen en ze weten wat voor een coureur ik ben. Er is absoluut interesse van een aantal teams maar niemand hakt knopen door. Ik wil me goed kunnen voorbereiden. Voor mij is het nu over."

Nadat hij kort voor de start van het nieuwe A1 Grand Prix-seizoen uitstapte bij het team van Jan Lammers, beloofde Verstappen zijn fans dat hij snel weer in een serieuze raceklasse te zien zou zijn. Aangezien Champ Car deze zomer voor het eerst naar Assen komt, was de link naar dit kampioenschap snel gelegd.

"Het is jammer voor iedereen," vat Verstappen samen. "Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden. Maar blijkbaar is het erg moeilijk om als coureur nog ergens onderdak te vinden als je gewoon voor je werk betaald wilt worden."

"Als je maandenlang in het ongewisse wordt gelaten is de teleurstelling erg groot. Ik wil niet wéér al mijn de fans zo lang in onzekerheid laten om ze vervolgens om één minuut voor twaalf te moeten teleurstellen. Zij hebben dat zeker niet verdiend."

Bron: GPUpdate.net

cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 21 Februari 2007, 13:34:12 »

Hij kon zeker weer geen "betalings-garantie" krijgen.  shutup
Looser.  gaap

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #2 Gepost op: 21 Februari 2007, 13:43:37 »

Inderdaad de Looser!! En dan nog zeggen dat hij zich niks verbeeld, maar wel zeker weet dat Assen zo uitverkocht zou zijn als hij mee reed. Kom op zeg, hij is allang passé! Hij heeft het bij mij na die A1 GP stunt al verknalt! Als ie geen zin meer heeft om te racen, dan kan hij dat ook wel gewoon zeggen! En steeds maar zeggen dat ie zo'n goeie coureur is! Nou, laat zien dan en niet zeuren om die centen! Ik vind Jeroen het veel beter doen dan hij deed in de A1!

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #3 Gepost op: 21 Februari 2007, 13:50:13 »

Laat 'm maar de manager van z'n zoontje worden. Kan ie z'n zoontje goed leren hoe het niet moet.

geje
Forzona Member

"voorbijganger"

« Antwoord #4 Gepost op: 21 Februari 2007, 14:02:22 »

best een goede chauffeur, maar met iets minder ego reed hij denk ik iets beter in de prijzen

deze voorbijganger op uw levensweg groet u
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #5 Gepost op: 21 Februari 2007, 14:03:26 »

Als je echt wil, dan moet je gewoon niet zo moeilijk doen. Tuurlijk moet er betaald worden, maar als je hetzelfde behandeld wordt als de rest van de rijders dan moet je niet denken dat jij een voorkeursbehandeling kan krijgen!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #6 Gepost op: 21 Februari 2007, 16:11:10 »

Laat 'm maar de manager van z'n zoontje worden. Kan ie z'n zoontje goed leren hoe het niet moet.

laughing

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Verstappen gaat geen Champcar rijden
Ga naar: