Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Gepost op: 10 December 2006, 00:25:49 » |
|
Vandaag hebben we onze oudste zoon helpen overhuizen. Van een kleine kamer buiten het centrum naar een grotere in de binnenstad. Een mooi oud pandje, heel dichtbij een gracht. Er zijn 5 studenten daar, met wie hij de keuken en badkamer delen moet. Je houdt het niet voor mogelijk, wát er allemaal in die kleine kamer heeft gestaan! Pffffff, en dan hebben we het slechts over één kamer! Hoe erg moet het wel zijn als je een heel huis(houden) moet overhuizen, ik moet er niet aan denken. Alle rommel staat nu nog in dozen in zijn nieuwe kamer, die moet hij later zelf uitpakken. Vanmiddag een nieuwe open kast en gordijnroeden bij Ikea gehaald, en de gordijnen liggen al genaaid klaar. Die kan hij dan zo ophangen. Houden jullie ook van overhuizen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 December 2006, 01:20:17 » |
|
Dus je hebt je dag weer nuttig besteed. :cheesy: Wel lekker dat hij nu een grotere kamer heeft. Overhuizen, poeh ik weet er alles van. De eerste keer toen we net getrouwd waren tel ik niet mee, dus wij zijn 2 keer "ver"huisd, de eerste keer met de 4 kinderen, en de tweede keer met 2... je wilt niet weten wat er dan allemaal ingepakt en vervoerd moet worden. Het voordeel vind ik dat je dan weer eens alles door je handen hebt laten gaan, en veel dingen die overbodig zijn eindelijk gewoon eens wegmikt. Ook de jongens heb ik al verschillende keren geholpen met verhuizen. :cool:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 December 2006, 08:06:03 » |
|
Ik heb nu al een pest aan het verhuizen, heb het voor mjn gevoel al teveel gedaan in mijn korte leventje ;) en verhuizen vind ik ook iets waar ik moeilijk mee om kan gaan. Als je er eenmaal zit is het niet erg maar al dat gesjouw en geregel...
Hopelijk bevalt de nieuwe kamer voor je zoon Janet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 December 2006, 10:48:41 » |
|
ben vroeger heel veel verhuisd door het werk van mijn vader
toen vond ik dat niet erg. nu heb ik het idee dat ik daardoor ook niet een echte vriendin heb die ik al jaren ken ofzo
toen bestond er ook nog geen mail en msn dat je veel contact hield. na een jaar schrijven bloede het vaak dood
met Stekel ben ik ook al wat verhuisd.
heb net ff geteld. In mijn totale leven 10x verhuisd. volgend jaar wordt ik 40 dus daar is gemiddeld 4 jaar ergens wonen
(ik woon nu al 9 jaar in dit huis en ga ook niet meer weg hoor)
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 December 2006, 20:01:30 » |
|
Wow, tien keer verhuisd!!!!!!!!! Ikke maar een keer: toen ik trouwde. En toen had ik nog niet veel spullen, alleen m'n kleren en wat spulletjes uit m'n slaapkamertje. Ok, ik had al wel veel voor m'n uitzet gespaard, maar dat stond sowieso al in dozen op de zolder, dus dat pakte wel makkelijk uit. Janco was vandaag nog even thuis, we moesten nog Sinterklaas vieren. Hij heeft al wat dozen uitgepakt, en gaat daar de komende dagen/weken nog mee door. Maar vannacht had hij al lekker geslapen, vertelde hij. Dus het begin ís er alvast. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 December 2006, 23:38:03 » |
|
1 keer verhuisd en toen waren eigenlijk de meeste spullen van Hus. Ik moet er ook niet aan denken om de hele toko te moeten inpakken. Vind de zolder leeghalen voor de verbouwing straks al erg genoeg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 December 2006, 08:05:22 » |
|
ik moet zeggen dat het soms wel kriebelt bij me mar gelukkig stop ik die kriebels ook zo weer weg hahahah lijk wel een zigeuner
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 December 2006, 14:00:38 » |
|
Heb gisteren de kerstboom en kerstspullen van zolder gehaald en moest er toch nog aan denken. Moet er niet aan denken om te verhuizen, als je alleen al ziet wat er toch allemaal op zolder staat...  Nee, verhuizen, dat lijkt me echt vreselijk... :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 December 2006, 18:18:21 » |
|
Lekker dat hij nu over is Janet en leuk zeg, midden in de stad, lijkt me heel gezellig!
Routine zal het voor mij nooit worden. Wij zijn sinds we getrouwd zijn ook al 5 X verhuisd i.v.m. het werk van mijn man. Het opnieuw inrichten van een ander huis vind ik altijd wel een uitdaging maar zodra die dozen er aan te pas komen vind ik het elke keer weer vreselijk, bluh!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 12 December 2006, 22:18:03 » |
|
Morgen ga ik er weer een dagje naartoe. De gordijnen ga ik ophangen en misschien nog wat spullen afwassen. En verder ook voor de gezelligheid. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 December 2006, 22:48:13 » |
|
Leuk Janet.  fijne dag! We blijven maar druk met die zoons. ;)
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 13 December 2006, 13:11:34 » |
|
De afgelopen 20 jaar 7 keer verhuisd en ik verwacht dat ik in de nabije toekomst nog een keer verhuis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 13 December 2006, 16:52:38 » |
|
De afgelopen 20 jaar 7 keer verhuisd en ik verwacht dat ik in de nabije toekomst nog een keer verhuis. Na de laatste ervaring lijkt me dat niet zo'n slecht idee. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 16 December 2006, 00:17:48 » |
|
Leuk Janet.  fijne dag! We blijven maar druk met die zoons. ;) We zijn nog geen half uurtje bezig geweest, hij had vanaf zaterdag zelf bijna alles al ingeruimd! :Xapplaus: Dus alleen gordijnen opgehangen, en toen hadden de dames (m'n zus was ook mee) tijd om de rest van de middag te winkelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 16 December 2006, 00:26:31 » |
|
We zijn nog geen half uurtje bezig geweest, hij had vanaf zaterdag zelf bijna alles al ingeruimd! :Xapplaus: Dus alleen gordijnen opgehangen, en toen hadden de dames (m'n zus was ook mee) tijd om de rest van de middag te winkelen. Kijk, dat zijn leuke berichten. :Xlaughing: :Xapplaus:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 16 December 2006, 00:36:50 » |
|
Oja, m'n moeder had daar zaterdag de ramen gelapt, het water was echt PIK zwart! We hoorden dat Janco's voorganger er drie jaar gewoond had. Nou, ik weet wel zeker dat die nooit de ramen gelapt had
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|