cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 24 December 2009, 18:59:03 » |
|
Eeeeeh misschien heeft de ervaring van de week me ff anders laten denken   Ik snap het nu..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 25 December 2009, 10:53:02 » |
|
Het is tijd om eens een goede opruiming te houden. Zowel in je huis of de emoties van je innerlijke leven. Schep vandaag eens orde. Dat geeft je rust en zelfvertrouwen. Neem je verantwoordelijkheid voor dingen die je maanden geleden eigenlijk al had moeten doen. Schep rust en orde en hou niet stug vast aan je eigen regels.
Weet je, ik ben verbaasd hoe vaak deze kaarten wel een beeld van de werkelijkheid geven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 25 December 2009, 13:24:16 » |
|
De Duivel XV
De laatste tijd denk je wel erg negatief he? Je kan soms zomaar overvallen worden door het gevoel dat alles fout gaat bij je. Het lijkt wel of het nooit eens goed kan gaan. Je doet dingen die je eigenlijk helemaal niet wilt doen. Tegen je zin heb je verplichtingen waar je eigenlijk het liefst onderuit zou willen komen. Gebonden aan iets wat totaal niet meer bij je past. Dat alles maakt je somber en vaak zie je daardoor het leven niet meer rooskleurig in. Het moeten en het niet willen moeten omdat je er slecht bij voelt. Ook kan deze kaart betekenen: je zit vol obsessie en verslaving.  Een tijdlang was dit regelmatig wel zo, maar juist nu eigenlijk niet meer ondanks alle lichamelijke mankementen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 26 December 2009, 13:34:06 » |
|
de kaart loopt bij jou eigenlijk een beetje achter, de gevoel heb ik ook vandaag, gisteren deed zich iets voor wat de verklaring van de kaart uitlegd maar vandaag voelt het net heel anders dan de tekst
Je voelt je vandaag echt in de kou gezet. Je krijgt vandaag zeker niet jouw zin en je hebt het gevoel dat je door iedereen wordt afgewezen. Je voelt je ellendig en uitgeput. Niemand lijkt zich om jouw te bekommeren en je voelt je eenzaam en alleen. Probeer vast te houden aan je innerlijke visie en zorg ervoor dat je het geloof niet in je jezelf verliest. Vertrouw op jezelf, hou vol en ga terug naar je anker. De basis van jezelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 15 Januari 2010, 22:30:57 » |
|
Je hebt je eigen touwtjes in handen genomen. Een groot zelfvertrouwen die tot een succes zal leiden. Je inzet zal vandaag beloont worden en er zal daarna een rust over je heenkomen. De opluchting dat je het hebt gered. Een groot compliment naar jezelf toe en je mag dan ook best wel eens jezelf een schouderklopje geven. Zie je nu wel dat je het kan? Als je maar jezelf voor 100% inzet en durft toont dan kan je alles aan! Goed zo! en nu er nog zelf in geloven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 15 Januari 2010, 23:58:37 » |
|
wie zichzelf goed bewaard, bewaard geen rotte appels zeggen ze ook wel eens
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 16 Januari 2010, 09:48:11 » |
|
Je grootste vijand is niet de buitenwereld maar zit in jezelf. Door de angsten kan je soms wel eens paniekerig reageren maar probeer je verstand te gebruiken. De lucht klaart op na een ruzie of een conflict. Vaak ben je wat onhandig omdat je op je hoede bent. Zie de feiten onder ogen ook al zou dat moeten betekenen dat je jouw fouten toe moet geven. Je bent eerlijk dus zet je ook je fouten recht. Je laat je niet uit het veld slaan want de aanhouder wint.
deze vind ik wel heel treffend
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 16 Januari 2010, 14:04:20 » |
|
Ik denk dat die voor veel mensen geld.  De Magier I
Door je sterke wil en zelfvertrouwen heb je het gevoel dat je vandaag heel de wereld aan kunt. Alles lijkt vandaag wel vanzelf te gaan. Als je plannen hebt, ga er dan mee aan de slag, je kan het! Nouja vanzelf... 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 19 Januari 2010, 11:21:18 » |
|
Tja, het leven valt niet mee. Zo spoel je over van geluk en zo zit je in een diep dal. Alles wat er op dit moment gebeurd heeft zo moeten zijn en hoort bij je levensweg (karma). Zoek eens het verband in je even waarom dingen soms terugkeren. De frustraties zullen plaats maken voor een weg om het juist nu eens anders te doen. Het leven is en blijft een leerproces. Probeer je lessen zo te leren zodat het niet meer terug hoeft te komen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 19 Januari 2010, 15:44:32 » |
|
Staven 2
Je wilt graag iets uitvoeren maar je durft het niet echt. Iets weerhoud je ervan. Probeer eens een andere aanpak. Die aanpak waar jij je wèl goed bij voelt. Jouw orginele en vindingrijke ideeen zijn zeker wel goed! Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid.Hmmmm, weet niet echt wat ik me hierbij moet voorstellen. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 20 Januari 2010, 19:12:29 » |
|
Je bent lief, rustig en leergierig. Mensen houden van je om wie je bent. Ook je intuïtie spreekt vandaag veel tegen je. Vertrouw er maar op, je zal zien dat je echt op je gave mag vertrouwen. Twijfel niet, je hebt die gave! Misschien moet je eens proberen om er meer voor open te staan want het is er echt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 20 Januari 2010, 22:14:18 » |
|
Misschien moet je eens proberen om er meer voor open te staan want het is er echt! Hoe denk je daar zelf over?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 21 Januari 2010, 13:05:48 » |
|
Pentagrammen 10
Ook al heb je het finiancieel goed en mag je eigenlijk niet klagen, toch heb je soms het gevoel van "is dit nu alles?" Alles wat je wilt hebben kan je kopen maar toch zit je een beetje in een sleur. Je neemt die weliswaar voor lief omdat je heel goed beseft dat er ook mensen zijn die het een stuk minder hebben dan jij. Je geniet dan ook zeker van alle gezinsgeluk en succes dat je om je heen hebt vergaart. Je aardse geluk hoeft niet altijd materialisme te betekenen. Je gezin, partner of de dieren om je heen waar je veel liefde van ontvangt kunnen ook een rijk gevoel geven.
Deze klopt wel aardig, hoewel we zeker echt niet alles kunnen kopen, zeker niet, maar ik voel me wel rijk met mijn "gezin" en mijn dieren en besef donders goed dat er heel veel mensen zijn die het vele malen beroerden hebben.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 24 Januari 2010, 22:36:44 » |
|
Hoe denk je daar zelf over?
het is er ook, al jaren maar ik kan er niet goed genoeg mee omgaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 24 Januari 2010, 22:45:54 » |
|
Het lijkt wel of jij nooit gespannen of zenuwachtig bent. Je hebt je gevoelens heel goed onder controle. Je doorgrond vaak de kern van een probleem en hebt het inzicht van een geboren therapeut of heler. Anderen voelen zich prettig bij jouw omdat je rustig en geduldig bent. Mensen leggen dan ook bij jouw hun problemen op tafel. Door je groot invoelend vermogen kun je de mensen de juiste weg wijzen en goed steunen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 25 Januari 2010, 13:54:44 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmOw, wat ben je nu aan het doen? Is dit wel de juiste manier? Je ontloopt je verantwoordelijkheden en verteld halve waarheden. Je doet dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Pas daar mee op, je werkt jezelf en anderen daarmee in de problemen. Probeer eerlijk te zijn tegenover jezelf en anderen. Van dubbelgedrag wordt niemand gelukkig want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.eeeeh, wat doe ik dan? ik ben de hele dag al alleen thuis 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 25 Januari 2010, 16:02:56 » |
|
Pentagrammen 5
Je voelt je vandaag echt in de kou gezet. Je krijgt vandaag zeker niet jouw zin en je hebt het gevoel dat je door iedereen wordt afgewezen. Je voelt je ellendig en uitgeput. Niemand lijkt zich om jouw te bekommeren en je voelt je eenzaam en alleen. Probeer vast te houden aan je innerlijke visie en zorg ervoor dat je het geloof niet in je jezelf verliest. Vertrouw op jezelf, hou vol en ga terug naar je anker. De basis van jezelf.
Hmmm, kan me er niet echt in vinden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 25 Januari 2010, 21:38:45 » |
|
eeeeh, wat doe ik dan? ik ben de hele dag al alleen thuis  Geen idee.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 25 Januari 2010, 21:40:28 » |
|
Schildknaap van Bekers
Je bent lief, rustig en leergierig. Mensen houden van je om wie je bent. Ook je intuïtie spreekt vandaag veel tegen je. Vertrouw er maar op, je zal zien dat je echt op je gave mag vertrouwen. Twijfel niet, je hebt die gave! Misschien moet je eens proberen om er meer voor open te staan want het is er echt!
Joepieeee.. ik heb een gave.. wat voor gave dat vandaag was weet ik niet, maar het was niet veel goeds. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 26 Januari 2010, 08:55:50 » |
|
je bent in ieder geval lief Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk.ja hoor, tis weer tijdelijk, ik wist het wel.......... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 10 Februari 2010, 15:59:42 » |
|
Zwaarden 8
Door je situatie voel je je gebonden. Je voelt je slachtoffer en hebt het gevoel dat je wegzakt. Er is een uitweg ook al zal die moeilijk zijn. Probeer hulp te zoeken voor je situatie.
Ohjeetje.....klein beetje klopt het wel eigenlijk, voel me alleen geen slachtoffer.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 10 Februari 2010, 16:17:39 » |
|
Dat is in ieder geval positief! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 10 Februari 2010, 20:28:20 » |
|
Zwaarden 4
Het is noodzaak dat je het vandaag eens rustig aan gaat doen. Herzie eens de dingen die je doet en zoek vooral naar ontspanning. Je hebt het nodig! Probeer alles eens op een rijtje te zetten en luister goed naar je innerlijke stem. Gun jezelf eens wat rust!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 10 Februari 2010, 23:15:36 » |
|
En?... heb je dat gedaan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 12 Februari 2010, 16:25:26 » |
|
Koningin van Bekers
Je bent bijzonder gevoelig en spiritueel. Soms ben je zelfs een dromerig en mysterieus persoon. Een geboren medium en altijd bereid om iemand te helpen met je gevoeligheid en indrukken. Je reageert vandaag bijzonder gevoelig op de buitenwereld omdat je emotioneel erg inleeft bij de mensen in je omgeving.
Hoe toevallig. Hier zat ik vandaag ook aan te denken. Dat ik heel gevoelig ben is mij wel bekend. Bepaalde dingen kon ik echter nooit plaatsen. Waarom ik bepaalde dingen nou zo extreem moet voelen enzo. Het is enorm lastig om dit uit te leggen. Maar in ieder geval weet ik door de juf van Thomas hier nu een naam voor te geven. Zij vond namelijk dat Thomas de kenmerken heeft van iemand die Hyper sensitief (hoog sensitief) is. Ik ben toen eens gaan zoeken wat dat nu inhield en opeens vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|