Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 30 Augustus 2009, 22:51:09 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 02 September 2009, 10:39:18 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htm  Pentagrammen 7
Je hebt gedaan wat je kon doen. Vandaag is het alleen maar een kwestie van afwachten, meer kan je niet doen. Straks zal jij de vruchten plukken en genieten van alle inspanningen die nu geleverd hebt. Je bent op de goede weg en je hebt de juiste richting gekozen. Wacht maar af, het komt goed. Geen idee waar het over gaat, maar het zal wel.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 04 September 2009, 19:00:53 » |
|
Pentagrammen 6
Je kan vandaag veel steun verwachten van je omgeving. Wat je immers geeft, krijg je vaak dubbel terug. Delen in elk zin van het woord. Soms ben je voor iemand te gul en is het meer geven dan nemen. Mocht dit het geval zijn, dan wijst de kaart je erop dat je niet te onderdanig moet zijn. Jouw weegschaaltje moet wel in evenwicht zijn. Hou het evenwicht in balans.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 04 September 2009, 23:49:59 » |
|
Je denkt bij alles wat je doet goed na. Je analystische vermogen is erg groot. Vandaag is het een goed moment om je van oude gedachten en patronen los te maken. Jij slaat je er wel doorheen! Denken geeft jouw leven meer inhoud en dat is voor jouw onmisbaar bij alles wat je doet. Je laat je niet gauw uit het veld slaan en je vind echt wel de oplossing voor dat ene probleem.Je zou bijna denken dat ik slim ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 05 September 2009, 00:10:44 » |
|
Is dat niet zo dan? 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 07 September 2009, 14:23:16 » |
|
Ik weet het niet, dat oordeel laat ik aan jou over Je wilt graag iets uitvoeren maar je durft het niet echt. Iets weerhoud je ervan. Probeer eens een andere aanpak. Die aanpak waar jij je wèl goed bij voelt. Jouw orginele en vindingrijke ideeen zijn zeker wel goed! Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 08 September 2009, 15:08:36 » |
|
Bekers 2
Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot.
Ik ben benieuwd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 08 September 2009, 15:12:56 » |
|
De kaart raad je aan om je verantwoording te nemen voor dingen. knopen doorhakken en eerlijk oordelen over jezelf en je situatie. Natuurlijk zit je de voors en tegens af te wegen. Dat mag ook maar neem nu maar eens echt een beslissing. Je bent wijs genoeg om datgene te doen wat voor jouw goed voelt.
ik heb al besloten.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 08 September 2009, 23:40:03 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 13 September 2009, 14:21:07 » |
|
Je hebt de laatste tijd veel geleden. Daardoor heb je ook veel wijsheid opgedaan. Deze wijsheid kan je weer gebruiken om een ander te begrijpen en te helpen. Je haat leugens en maar weinig mensen houden jouw voor de gek. Jij doorziet mensen snel en eerlijkheid gaat bij jou voor alles. Vandaag een goede dag om snel beslissingen te nemen want je hebt zeker een goed zicht op jouw situatie.Dus toch een goede beslissing geweest 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 13 September 2009, 23:03:46 » |
|
De Kluizenaar IX
Vandaag heb je niet zoveel behoefte aan andere mensen. Eigenlijk ben je meer op zoek naar antwoorden in jezelf en naar je eigen ik. Even tot rust komen door bijv. een meditatie.
Ik vond me al zo rustig vandaag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 21 September 2009, 21:39:35 » |
|
De hele dag staat alles een beetje op zijn kop bij jouw. Je hebt het gevoel dat het vandaag allemaal maar niet opschiet. Je stelt dingen maar uit en niets komt vandaag uit je handen. Laat deze dag maar gaan en bekijk het eens van de andere kant; lekker niksen is ook wel eens fijn.
Ik had best veel te doen maar uiteindelijk is het opgemerkt toch een luie dag geworden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 21 September 2009, 21:56:52 » |
|
Je zet de grote stap naar wat rustiger vaarwater. Het is tijd om weg te gaan van je verleden. Datgene wat niet meer bij je past. De tijd van verdriet gaat over en alleen zo kun je weer energie opbouwen. Raap jezelf bijelkaar en overwin jezelf met de hindernissen van je leven. Ook kan deze kaart betekenen; onverwachts een reisje maken. Ik ga op reis.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 22 September 2009, 00:45:42 » |
|
En? is het echt zo? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 27 September 2009, 18:45:59 » |
|
En? is het echt zo?  Iedere dag, maar 's avonds gewoon weer terug hoor... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 02 Oktober 2009, 13:22:00 » |
|
Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk.Nou, het zal me benieuwen haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 02 Oktober 2009, 15:55:06 » |
|
Ik ben vandaag een Kluizenaar en heb geen behoefte aan mensen om me heen vandaag. Valt wel mee hoor, alleen vanwege mijn rug zat een wandeling met mijn cluppie er niet in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 12 Oktober 2009, 08:52:17 » |
|
De hele dag staat alles een beetje op zijn kop bij jouw. Je hebt het gevoel dat het vandaag allemaal maar niet opschiet. Je stelt dingen maar uit en niets komt vandaag uit je handen. Laat deze dag maar gaan en bekijk het eens van de andere kant; lekker niksen is ook wel eens fijn.
Hmmm ziet er niet denderend uit, komt vast omdat ik straks voor de 1e keer naar de mondhygiëniste ga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 12 Oktober 2009, 17:11:21 » |
|
Bekers Aas
Een uitstekend moment voor een meditatie. Kijk maar naar deze kaart en laat het water in je stromen. Je zult zien dat je 1 geheel word en spiritueel op het hoogste niveau komt. Stel je open voor anderen en alle negatieviteit vervaagt. Laat je niet overspoelen door gevoelens en emotie maar pas ze in je leven in. Je invoelend vermogen is zeer groot en al je spirituele kanalen zullen door deze meditatiekaart versterkt worden. "mediteren" heb ik de laatste paar weken genoeg gedaan dacht ik. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 13 Oktober 2009, 00:27:16 » |
|
en heb je daardoor een hogere vorm van spirituele groei bereikt?
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 16 Oktober 2009, 11:38:11 » |
|
Je durft anders te zijn dan anderen en je bent voor de buitenwereld een opvallende verschijning. Soms ben je wat dominant omdat je dat doet wat jij wilt. Ongeacht wat een ander van jouw denkt. Vele leuke nieuwe creatieve ideeën komen vandaag van jouw hand. Je weet ook een ander daarbij te inspireren. Probeer niet te ongeduldig te zijn vandaag, niet iedereen kan jouw tempo bijhouden.ik heb al wel een walnotentaart gebakken vandaag dus misschien valt dat wel onder creatief 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 16 Oktober 2009, 11:47:54 » |
|
Tuurlijk is dat creatief... en wie weet wat er nog komt vandaag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 23 December 2009, 19:22:01 » |
|
het staat hier al ff stil zie ik?
Vol vertrouwen en zorgeloos bewandel jij vrolijk deze dag. Je straalt, alles gaat goed, je bent tevreden en je gezondheid is optimaal. Een heerlijke dag vol met nieuwe kansen. Ze zeggen wel eens: "Leef met de dag", nou dat doe je zeker, jij leeft nu! Je geniet van de warmte van de zon ook al regent het. Jouw zonnetje schijnt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 23 December 2009, 19:43:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 23 December 2009, 19:54:23 » |
|
Eeeeeh misschien heeft de ervaring van de week me ff anders laten denken