mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 01 Juli 2009, 18:27:18 » |
|
Ja, wist je niet hé? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 01 Juli 2009, 20:02:24 » |
|
Ja, wist je niet hé?  
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 05 Juli 2009, 12:39:23 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmBekers 2
Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot.  ik ben benieuwd.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 05 Juli 2009, 21:25:04 » |
|
En?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 05 Juli 2009, 22:31:05 » |
|
(Nog) niemand gezien.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 05 Juli 2009, 23:22:33 » |
|
In je dromen dan waarschijnlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 06 Juli 2009, 01:26:37 » |
|
In je dromen dan waarschijnlijk.
Wie weet, ik ga zo maar eens proberen te dromen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 16 Juli 2009, 01:34:31 » |
|
De Gehangene
De hele dag staat alles een beetje op zijn kop bij jouw. Je hebt het gevoel dat het vandaag allemaal maar niet opschiet. Je stelt dingen maar uit en niets komt vandaag uit je handen. Laat deze dag maar gaan en bekijk het eens van de andere kant; lekker niksen is ook wel eens fijn.
klopt aardig momenteel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 16 Juli 2009, 06:37:19 » |
|
Dat kan ook wel eens fijn zijn Cyber....
ik heb al 2 dagen achter elkaar dezelfde
Hoe ellendig je nu ook voelt, je hebt je dieptepunt bereikt. Erger kan haast niet. Binnenkort komt er een nieuw lichtpuntje in je situatie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 16 Juli 2009, 11:09:49 » |
|
En wie weet is dit de derde dag.. ik ben echt erg momenteel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 19 Juli 2009, 16:27:51 » |
|
Het is belangrijk dat je vanuit je gevoel gaat leven. Met harmonie met jezelf sta je op een weg naar èènwording met het Goddelijke en gidsencontact. Je voelt dat je er weer tegenaan kan gaan en bent herstellende van ziekte en moeheid. Kortom, je zit weer heerlijk in je vel en de omgeving voelt jouw enthiousiastme maar al te goed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 07 Augustus 2009, 13:01:54 » |
|
Bekers 6
Je bent momenteel heel tevreden en je geniet van de kleine en bijzondere dingen in het leven. Kortom, een heerlijk gevoel en dat zien mensen aan je want iedereen is vandaag graag in jouw buurt. Mensen laten je ook vandaag zien dat jij bijzonder bent en daar geniet jij van.
Jahoor, ik ben heel tevreden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 07 Augustus 2009, 14:35:47 » |
|
Vol vertrouwen zie jij vandaag je dag tegemoet. Een prima dagje om je ideeën uit te werken. Alles wat je wilt kan je ook als je maar je durf en lef toont. Jouw bruisende energie zit vol met inspiratie en je creativiteit kent vandaag geen grenzen.
Mmmm, ik zit nog in een vakantiestand, want het enige dat bruist is mijn mineraalwater.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 07 Augustus 2009, 16:21:24 » |
|
 dat is in ieder geval wát.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 11 Augustus 2009, 11:17:08 » |
|
Koningin van Pentagrammen
Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw.
Ik kan niet voor mezelf praten natuurlijk, maar er zit wel wat in
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 11 Augustus 2009, 11:28:37 » |
|
Zover ik je ken klopt het wel.  Pentagrammen 5 Je voelt je vandaag echt in de kou gezet. Je krijgt vandaag zeker niet jouw zin en je hebt het gevoel dat je door iedereen wordt afgewezen. Je voelt je ellendig en uitgeput. Niemand lijkt zich om jouw te bekommeren en je voelt je eenzaam en alleen. Probeer vast te houden aan je innerlijke visie en zorg ervoor dat je het geloof niet in je jezelf verliest. Vertrouw op jezelf, hou vol en ga terug naar je anker. De basis van jezelf. ik zou bijna medelijden met mezelf krijgen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 11 Augustus 2009, 21:42:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 17 Augustus 2009, 12:25:13 » |
|
Heb je intussen fijnere kaarten getrokken?
Deze krijg ik steeds vaker......
Je voelt je vandaag blij en in een feeststemming want je hebt iets te vieren. Een relatie dat goed loopt, een gelukkig gevoel van dankbaarheid voor alles waar je van genieten mag. De vrijheid, een vervelende, drukkende situatie waar eindelijk een einde aan is gekomen of een onverwachte leuke gebeurtenis. Je bent blij, gelukkig en viert het leven.
Als ik terug denk aan de afgelopen tijd, klopt deze ook wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 17 Augustus 2009, 13:27:43 » |
|
Als ik terug denk aan de afgelopen tijd, klopt deze ook wel
 Ik had deze vandaag: Koningin van Bekers
Je bent bijzonder gevoelig en spiritueel. Soms ben je zelfs een dromerig en mysterieus persoon. Een geboren medium en altijd bereid om iemand te helpen met je gevoeligheid en indrukken. Je reageert vandaag bijzonder gevoelig op de buitenwereld omdat je emotioneel erg inleeft bij de mensen in je omgeving. spiritueel en mysterieus? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 17 Augustus 2009, 19:25:25 » |
|
Ja dat zeggen ze toch?  en jij bent de enigste die weet of dit klopt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 23 Augustus 2009, 10:36:41 » |
|
Waarom bouw jij een muurtje om je heen? Je vertrouwen is weg en je voelt je overal in alleen gelaten. Stel je open voor je omgeving en scherm je niet af. Kijk eens goed, er is een uitweg!
Klopt niet helemaal maar ergens zit er wel een kern van waarheid in
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 23 Augustus 2009, 13:21:02 » |
|
Koningin van Staven Je weet vandaag precies wat je wilt en je zal dat ook zeker doen. Wat je in je koppie hebt zitten haal je er zeker niet zomaar uit. Je hebt immers je zaakjes goed op orde en je weet je energie precies goed te verdelen. Bij alles wat je onderneemt vertrouw je vandaag volledig op je intuïtie. Ook maak je snel contact met mensen want je bent een geliefd persoon. Ja, ik wil niks vandaag!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 23 Augustus 2009, 13:47:20 » |
|
De HogepriesterV
Je bent op zoek naar de zin van het leven en probeert zoveel mogelijk kennis te vergaren. Bijvoorbeeld door te zoeken op internet. Een periode van leergierigheid en op zoek naar de sleutel die jouw de antwoorden zal geven. Ook betekent de kaart van elkaar leren in teamverband en elkaar wijsheden geven. Doen wat er van je verlangt wordt. Een echte studiekaart. Misschien zin om een studie weer op te gaan pakken?
Een studie oppakken?... nou nee, lijkt me van niet.  Zoeken op internet, ja dat wel, en in teamverband leren we hier ook best van elkaar. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 28 Augustus 2009, 21:23:24 » |
|
Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw.ik hoop het 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 28 Augustus 2009, 22:42:57 » |
|
Volgens mij klopt het helemaal. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|