Kim
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #225 Gepost op: 09 September 2010, 22:23:06 » |
|
Zwaarden 6 Je zet de grote stap naar wat rustiger vaarwater. Het is tijd om weg te gaan van je verleden. Datgene wat niet meer bij je past. De tijd van verdriet gaat over en alleen zo kun je weer energie opbouwen. Raap jezelf bijelkaar en overwin jezelf met de hindernissen van je leven. Ook kan deze kaart betekenen; onverwachts een reisje maken. het gatsie ze hebben nog gelijk aan.. nu die stap nog zetten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #226 Gepost op: 09 September 2010, 23:04:29 » |
|
Ohjee Kim, wel heel toepasselijk voor je momenteel.
Ik trek er vandaag maar geen, geen goed gevoel erover, dus dan ook maar niet doen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #227 Gepost op: 09 September 2010, 23:07:44 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmDe Zegewagen VII Je hebt je eigen touwtjes in handen genomen. Een groot zelfvertrouwen die tot een succes zal leiden. Je inzet zal vandaag beloont worden en er zal daarna een rust over je heenkomen. De opluchting dat je het hebt gered. Een groot compliment naar jezelf toe en je mag dan ook best wel eens jezelf een schouderklopje geven. Zie je nu wel dat je het kan? Als je maar jezelf voor 100% inzet en durft toont dan kan je alles aan! Goed zo! ja een beetje gelijk hebben ze wel maar voor de rest......bleeeeeeeh!!  Ik had dezelfde als jij vandaag. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #228 Gepost op: 10 September 2010, 09:35:21 » |
|
en als hij dan ook nog eens klopte maar nee hoor.... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #229 Gepost op: 10 September 2010, 10:44:40 » |
|
Wat niet is kan nog komen. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Kim
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #230 Gepost op: 10 September 2010, 13:14:51 » |
|
Koning Staven
Je durft anders te zijn dan anderen en je bent voor de buitenwereld een opvallende verschijning. Soms ben je wat dominant omdat je dat doet wat jij wilt. Ongeacht wat een ander van jouw denkt. Vele leuke nieuwe creatieve ideeën komen vandaag van jouw hand. Je weet ook een ander daarbij te inspireren. Probeer niet te ongeduldig te zijn vandaag, niet iedereen kan jouw tempo bijhouden.
zo maar eens creatief gaan doen op me werk ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #231 Gepost op: 10 September 2010, 13:25:27 » |
|
Je bent idd een vreselijk dominant portret 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #232 Gepost op: 10 September 2010, 13:28:25 » |
|
 is dat zo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #233 Gepost op: 10 September 2010, 13:30:30 » |
|
Nou, merk je wel 3 Oktober 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #234 Gepost op: 10 September 2010, 13:30:50 » |
|
Staven 2
Je wilt graag iets uitvoeren maar je durft het niet echt. Iets weerhoud je ervan. Probeer eens een andere aanpak. Die aanpak waar jij je wèl goed bij voelt. Jouw orginele en vindingrijke ideeen zijn zeker wel goed! Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid.
Geen idee wat ik zou willen.... maar ik durf alles. Nouja ALLES. Als ik hier op zou schrijven wat ik niet durf word het een heel rijtje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kim
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #235 Gepost op: 10 September 2010, 13:43:39 » |
|
Wie zegt dat ik er ben 3 oktober volgens mij moet ik zelfs werken :| 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #236 Gepost op: 10 September 2010, 13:44:50 » |
|
Neeeee, dan hoef jij niet te werken muts! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Kim
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #237 Gepost op: 10 September 2010, 14:13:25 » |
|
Je hebt mijn agenda sneller gevonden als ikzelf haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #238 Gepost op: 10 September 2010, 14:15:35 » |
|
En anders neem je maar een dag vrij hoor! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #239 Gepost op: 10 September 2010, 17:56:38 » |
|
de voorste kaart aangeklikt...
Koning Staven
Je durft anders te zijn dan anderen en je bent voor de buitenwereld een opvallende verschijning. Soms ben je wat dominant omdat je dat doet wat jij wilt. Ongeacht wat een ander van jouw denkt. Vele leuke nieuwe creatieve ideeën komen vandaag van jouw hand. Je weet ook een ander daarbij te inspireren. Probeer niet te ongeduldig te zijn vandaag, niet iedereen kan jouw tempo bijhouden.
ik wou vandaag inderdaad iets te snel
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #240 Gepost op: 10 September 2010, 19:57:29 » |
|
paar keer op F5 geklikt en toen ook de voorste. Ridder van de Pentagrammen
Je hebt veel doorzettingsvermogen en wacht geduldig af op het resultaat waar je zo hard voor hebt gewerkt de laatste tijd. Half werk ken je niet en betrouwbaarheid staat hoog bij jouw in het vaandel. Je houd niet van veranderingen en je bent heel vastberaden om te wachten op je oogst.klopt aardig, op 1 ding na en dan weten jullie denk ik al wel wat dat is 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #241 Gepost op: 11 September 2010, 10:29:13 » |
|
ik pak altijd meteen de eerste kaart
Staven 2
Je wilt graag iets uitvoeren maar je durft het niet echt. Iets weerhoud je ervan. Probeer eens een andere aanpak. Die aanpak waar jij je wèl goed bij voelt. Jouw orginele en vindingrijke ideeen zijn zeker wel goed! Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #242 Gepost op: 11 September 2010, 10:35:05 » |
|
Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid.  doen! De Ster XVII
Een dag vol hoop, geloof, liefde, vol met vernieuwing en vervulling. Je bent ontzettend gemotiveerd om de dingen te doen die jij duidelijk voor ogen hebt. Ze zeggen wel eens "hoop doet leven" nou zeker wel, jij leeft! Een mooie dag waar jij de vruchten van mag plukken. Jij bent vandaag de ster! Ook kan deze kaart je vertellen dat je wel eens de antwoorden krijgt door woorden van mensen die je toevallig opvangt in de voorbijgang. Je hart staat open, klaar voor de liefde om te geven en te ontvangen. ik ben dus de ster vandaag. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #243 Gepost op: 11 September 2010, 12:02:09 » |
|
Gaan we je maandag ok bin RTL Boulevard zien dan?? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #244 Gepost op: 11 September 2010, 13:26:02 » |
|
Wie weet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #245 Gepost op: 11 September 2010, 13:33:41 » |
|
Aaaahhhh, we krijgen een beroemdheid in ons midden 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #246 Gepost op: 11 September 2010, 20:49:54 » |
|
Leuk en wat gaat ze dan vertellen? 
|
|
|
|
|
|
Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
|
|
|
Enneavier
Forzona Member
Geslacht: 
"ik besta, dus ik denk"
|
 |
« Antwoord #247 Gepost op: 11 September 2010, 21:04:56 » |
|
Staven 7 Je kan nogal wat tegenwerking verwachten. Besef wel dat je niet te snel in de verdediging gaat. Jij weet immers toch wel dat je gelijk hebt. Door de ervaringen in het verleden ben je soms bang voor de tegenstand van jouw denkwijze. Geef niet op, je bent op de goede weg. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kim
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #248 Gepost op: 11 September 2010, 21:08:36 » |
|
De keizer IV
Het is tijd om eens een goede opruiming te houden. Zowel in je huis of de emoties van je innerlijke leven. Schep vandaag eens orde. Dat geeft je rust en zelfvertrouwen. Neem je verantwoordelijkheid voor dingen die je maanden geleden eigenlijk al had moeten doen. Schep rust en orde en hou niet stug vast aan je eigen regels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: