Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.129 aantal berichten in 1.960 topics- door 60 geregistreerde leden - Nieuwste lid: rokadoxbroors

09 Februari 2012, 22:21:58
Forzona.nlPraatcafé en meerSpelletjesTopic: Trek hier je eigen dagkaart
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17   Omlaag
Print
Auteur Topic: Trek hier je eigen dagkaart  (gelezen 7649 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Peganuse
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #175 Gepost op: 14 Juni 2010, 11:20:25 »

kan je kiezen dan??
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #176 Gepost op: 14 Juni 2010, 21:36:17 »

Nee, maar je kunt wel een aantal met F5 drukken en dan pas als je denkt "NU" een kaart aan klikken.
Vandaag deze voor me
De Zegewagen VII

Je hebt je eigen touwtjes in handen genomen. Een groot zelfvertrouwen die tot een succes zal leiden. Je inzet zal vandaag beloont worden en er zal daarna een rust over je heenkomen. De opluchting dat je het hebt gered. Een groot compliment naar jezelf toe en je mag dan ook best wel eens jezelf een schouderklopje geven. Zie je nu wel dat je het kan? Als je maar jezelf voor 100% inzet en durft toont dan kan je alles aan! Goed zo!

Die rust die ik zou moeten voelen is er nog niet, ben juist een beetje onrustig.

Doe eens normaal man!!!!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #177 Gepost op: 16 Juni 2010, 20:23:00 »

dan komt de rust zeker nog, later op de dag  knipoog

ik ben vandaag eens op een ander site belandt met tarotkaarten, daar krijg je meer te lezen  rolleyes

Bokalen Page
De pages in de tarot duiden erop dat je een kans geboden krijgt. Bokalen Page is daarop geen uitzondering. Bokalen Page biedt je de kans op verzoening met iemand waarmee je in het recente verleden bonje hebt gehad. Het is die ander die daarbij het initiatief neemt. Je hebt misschien de neiging om daar terughoudend en afstandelijk op te reageren. Probeer dat niet te doen en neem het aanbod aan.
Liefde en relaties
Op het gebied van je persoonlijke relaties is Bokalen Page een kaart die erop duidt dat je vanuit je directe omgeving een zetje in de rug krijgt om je ergens mee te helpen waar je het moeilijk mee lijkt te hebben. Troost, begrip, wijze raad en een arm om je heen is wat je nodig hebt en is wat je ook krijgt. Laat het binnen.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat deze kaart je zien dat je kunt rekenen op een ervaring die je goed doet. Denk niet meteen aan financieel gewin. Het geluk zit eerder in een onverwacht compliment of in waardering uit onverwachte hoek. Het kan ook zijn dat je plotseling hulp krijgt aangeboden om een lastige klus te klaren.

http://www.tarotweb.nl/dagkaart.html
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #178 Gepost op: 18 Juni 2010, 23:18:49 »

ik moet zeggen dat deze site veel dichter bij de waarheid ligt als die andere...

Aas van Zwaarden
Ieder aas in de tarot belichaamt een mogelijkheid die je met je meedraagt. Het Aas van Zwaarden duidt op de hogere rede. Je beziet alles helder, beslist en zonder twijfel. Helder denkend neem je de juiste beslissingen ten aanzien van een bepaalde kwestie. Zonder dat er sprake is van een 'zwaard van Damocles' durf je keuzes te maken.
Liefde en relaties
Op het gebied van je persoonlijke relaties is het Aas van Zwaarden de kaart die staat voor het verhelderende gesprek na een periode vol conflicten. Deze kaart wordt vaak gezien als kil en nuchter. In die zin kan het Aas van Zwaarden duiden op een zekere afstand binnen een relatie.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat deze kaart je zien dat je een frisse wind door al je oude patronen laat waaien. Je voelt je helder en in staat om complexe kwesties op te lossen. Deze kaart kan er ook op duiden dat je er over denkt een verhelderend gesprek met een collega te voeren. Doen!

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #179 Gepost op: 18 Juni 2010, 23:45:05 »

De HogepriesterV

Je bent op zoek naar de zin van het leven en probeert zoveel mogelijk kennis te vergaren. Bijvoorbeeld door te zoeken op internet. Een periode van leergierigheid en op zoek naar de sleutel die jouw de antwoorden zal geven. Ook betekent de kaart van elkaar leren in teamverband en elkaar wijsheden geven. Doen wat er van je verlangt wordt. Een echte studiekaart. Misschien zin om een studie weer op te gaan pakken?

Deze klopt wel.
ben veel site's aan het bekijken over hoog gevoeligheid en spirituele zaken.
vanaf ga ik een cursus meditatie en healing volgen.

Doe eens normaal man!!!!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #180 Gepost op: 28 Juni 2010, 09:21:25 »

http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htm

De Hogepriesteres II

De antwoorden die je zoekt, zoek je bij jezelf want jij bezit al je eigen antwoorden en wijsheden. Luister goed naar je innerlijke stem en niet naar je verstand. Je keert in jezelf en beleefd Spiritualiteit op het hoogste niveau op zoek naar alle levensgeheimen.
Enneavier
Forzona Member

Geslacht: Man

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #181 Gepost op: 02 Augustus 2010, 19:50:59 »

Zwaarden 4

Het is noodzaak dat je het vandaag eens rustig aan gaat doen. Herzie eens de dingen die je doet en zoek vooral naar ontspanning. Je hebt het nodig! Probeer alles eens op een rijtje te zetten en luister goed naar je innerlijke stem. Gun jezelf eens wat rust!

D03

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #182 Gepost op: 02 Augustus 2010, 22:33:32 »

Hij klopt weer griezelig goed deze keer.

De keizer IV

Het is tijd om eens een goede opruiming te houden. Zowel in je huis of de emoties van je innerlijke leven. Schep vandaag eens orde. Dat geeft je rust en zelfvertrouwen. Neem je verantwoordelijkheid voor dingen die je maanden geleden eigenlijk al had moeten doen. Schep rust en orde en hou niet stug vast aan je eigen regels.

Doe eens normaal man!!!!
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #183 Gepost op: 03 Augustus 2010, 00:25:16 »

De Magier I

Door je sterke wil en zelfvertrouwen heb je het gevoel dat je vandaag heel de wereld aan kunt. Alles lijkt vandaag wel vanzelf te gaan. Als je plannen hebt, ga er dan mee aan de slag, je kan het!

Ik mag het hopen, ik heb plannen genoeg, maar het zal niet vanzelf gaan.  applaus

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Enneavier
Forzona Member

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #184 Gepost op: 03 Augustus 2010, 22:04:46 »

Staven 10

Deze kaart geeft je een waarschuwing. Door je lasten en verantwoordelijkheden raak je gestresst en overbelast. Je neemt geen tijd voor rust en ontspanning. Alles gaat steeds stroever en stroever lopen omdat je het gevoel hebt dat je alles alleen moet doen. De zorgen drukken op je schouders en toch blijf je ja en amen zeggen. STOP! Het kan ook anders. Deel je tijd eens anders in en geef jezelf de ruimte voor ontspanning. Doe vandaag iets leuks voor jezelf. Een spelletje op de pc of een rustgevende boswandelling. Je zal zien dat je de zorgen even zal vergeten en nieuwe energie op zal doen.

pfffff  mij een beetje stress aanpraten.. nee   deze klopt niet

Gedachten zijn slechts je fixatie, voorbij je angst zit de ultieme vrijheid; de diamant die je zelf bent!
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #185 Gepost op: 03 Augustus 2010, 23:06:37 »

Kort maar krachtig
Bekers 2

Een prima dag om samen te werken met een ander of alleen op een hoog spiritueel niveau. De kans dat je vandaag een bijzonder persoon gaat ontmoeten is groot.

Dat samen werken klopt wel, ging lekker het rijden met mijn nieuwe stalgenootje.

Doe eens normaal man!!!!
Enneavier
Forzona Member

"ik besta, dus ik denk"

« Antwoord #186 Gepost op: 05 Augustus 2010, 20:13:54 »

De Dwaas 0

Het is fijn dat je vandaag je zorgeloos kan voelen. Lekker he, om gewoon vandaag je hart eens te volgen. Heerlijk even dwaas doen met gekke bokkesprongen. Pak vandaag de kansen die op je pad komen. Dans, wees vrolijk en voel je vrij. Vandaag even geen zorgen. 

ha eindelijk wat positiefs ..  ik maak me geen zorgen, morgen ook niet,  overmorgen ook niet en alle dagen daarna ook niet   warm

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #187 Gepost op: 08 Augustus 2010, 17:53:02 »

Je bent bijzonder gevoelig en spiritueel. Soms ben je zelfs een dromerig en mysterieus persoon. Een geboren medium en altijd bereid om iemand te helpen met je gevoeligheid en indrukken. Je reageert vandaag bijzonder gevoelig op de buitenwereld omdat je emotioneel erg inleeft bij de mensen in je omgeving.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #188 Gepost op: 08 Augustus 2010, 18:20:37 »

ha eindelijk wat positiefs ..  ik maak me geen zorgen, morgen ook niet,  overmorgen ook niet en alle dagen daarna ook niet   warm

duimenB01 that's the spirit !

Citaat
Schildknaap van Staven

Je grootste vijand is niet de buitenwereld maar zit in jezelf. Door de angsten kan je soms wel eens paniekerig reageren maar probeer je verstand te gebruiken. De lucht klaart op na een ruzie of een conflict. Vaak ben je wat onhandig omdat je op je hoede bent. Zie de feiten onder ogen ook al zou dat moeten betekenen dat je jouw fouten toe moet geven. Je bent eerlijk dus zet je ook je fouten recht. Je laat je niet uit het veld slaan want de aanhouder wint.

Mmm... rolleyes

Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #189 Gepost op: 08 Augustus 2010, 23:36:41 »

Staven 9

Waarom bouw jij een muurtje om je heen? Je vertrouwen is weg en je voelt je overal in alleen gelaten. Stel je open voor je omgeving en scherm je niet af. Kijk eens goed, er is een uitweg!

Klopt wel een beetje....ben een beetje het vertrouwen in mijn "echte" vrienden kwijt geraakt.

Doe eens normaal man!!!!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #190 Gepost op: 09 Augustus 2010, 20:31:37 »

Zwaarden 10

Hoe ellendig je nu ook voelt, je hebt je dieptepunt bereikt. Erger kan haast niet. Binnenkort komt er een nieuw lichtpuntje in je situatie.

die kan ik niet plaatsen hoor  neehe
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #191 Gepost op: 09 Augustus 2010, 23:26:04 »

Staven 5

Deze dag berust op misverstanden en je hebt totaal je dag niet. Soms reageer je dat af op een ander. Je hebt het gevoel dat je overal tegen moet vechten, wat je ook wilt of doet, je botst altijd wel ergens tegenop. Problemen die onvermijdelijk zijn. Maar je bent op de goede weg.

deze klopt echt voor geen meter!

Doe eens normaal man!!!!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #192 Gepost op: 10 Augustus 2010, 19:05:30 »

http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htm

Koningin van Staven

Je weet vandaag precies wat je wilt en je zal dat ook zeker doen. Wat je in je koppie hebt zitten haal je er zeker niet zomaar uit. Je hebt immers je zaakjes goed op orde en je weet je energie precies goed te verdelen. Bij alles wat je onderneemt vertrouw je vandaag volledig op je intuïtie. Ook maak je snel contact met mensen want je bent een geliefd persoon.

deels waar maar heb een prutdag achter de rug met flinke teleurstellingen en misschien wel blijvende gevolgen
Shanon
Forzona Member

tattoo bitch

« Antwoord #193 Gepost op: 10 Augustus 2010, 23:46:00 »

deze klopt denk ik wel aardig, alleen het geduldige daar herken ik mezelf niet zo in, wel naar andere toe, kan uren,dagen, weken, maanden verhalen van andere aanhoren, maar ben voor mezelf niet echt de meest geduldige persoon.
En ik ben zeker wel iemand die gespannen of zenuwachtig kan zijn,hoewel dat de laatste tijd ook veel beter word.

Koning van Bekers

Het lijkt wel of jij nooit gespannen of zenuwachtig bent. Je hebt je gevoelens heel goed onder controle. Je doorgrond vaak de kern van een probleem en hebt het inzicht van een geboren therapeut of heler. Anderen voelen zich prettig bij jouw omdat je rustig en geduldig bent. Mensen leggen dan ook bij jouw hun problemen op tafel. Door je groot invoelend vermogen kun je de mensen de juiste weg wijzen en goed steunen.

Doe eens normaal man!!!!
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #194 Gepost op: 11 Augustus 2010, 09:46:06 »

Zwaarden 5

Je hebt gekregen en bereikt wat je wilde maar niet op die manier dat eerlijk is tegenover jezelf of een ander. Ruzie en problemen laten het stormen in je leven. Probeer eerlijk te zijn want je wordt hier niet gelukkig van en een ander doe je er pijn mee.

tongue naja als er iemand een hekel heeft aan ruzie, dan ben ik het wel
Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #195 Gepost op: 17 Augustus 2010, 21:30:07 »

Pentagrammen Aas

Je geniet in overvloed van alle aardse dingen. Financïeel heb je niets te klagen en je hebt zelfs kansen op een promotie. Je hebt tenslotte alle middelen in huis om te bereiken wat je wilt. Er ligt een wereld voor je open en je hebt alle kansen om je vandaag te ontplooïen in je dagelijkse bezigheden. Het ultieme geluksgevoel ligt voor het grijpen.

wel fijn om te weten  lol002
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #196 Gepost op: 17 Augustus 2010, 21:37:44 »

duimenB01 klinkt goed.

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #197 Gepost op: 18 Augustus 2010, 18:59:43 »

De Ster XVII

Een dag vol hoop, geloof, liefde, vol met vernieuwing en vervulling. Je bent ontzettend gemotiveerd om de dingen te doen die jij duidelijk voor ogen hebt. Ze zeggen wel eens "hoop doet leven" nou zeker wel, jij leeft! Een mooie dag waar jij de vruchten van mag plukken. Jij bent vandaag de ster! Ook kan deze kaart je vertellen dat je wel eens de antwoorden krijgt door woorden van mensen die je toevallig opvangt in de voorbijgang. Je hart staat open, klaar voor de liefde om te geven en te ontvangen.

Klaar voor de liefde, yes!! Ik ben benieuwd met wie  lol
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #198 Gepost op: 18 Augustus 2010, 22:07:54 »

lol002

Citaat
De Kracht VIII

Je bruist van energie en innerlijke krachten. Soms sta je versteld van jezelf. Zo ook vandaag. Je zal vandaag stevig in je schoenen moeten staan zodat je jezelf extra moed geeft om door te kunnen gaan. Ook al voel je misschien dat je uitzicht wat somber is vandaag. Diep in je hart weet je best dat jij er door je kracht ook wel weer door deze situatie heen komt. Een kalme aanpak geeft de resultaten die jij voor ogen hebt.

Nouja "bruisen"..  rolleyes
de rest klopt eigenlijk wel.  duimenB01

Peganuse
Forzona Member

Vrolijke Brabantse

« Antwoord #199 Gepost op: 19 Augustus 2010, 19:27:43 »

Cyber  vriend

Staven 4

Je voelt je vandaag blij en in een feeststemming want je hebt iets te vieren. Een relatie dat goed loopt, een gelukkig gevoel van dankbaarheid voor alles waar je van genieten mag. De vrijheid, een vervelende, drukkende situatie waar eindelijk een einde aan is gekomen of een onverwachte leuke gebeurtenis. Je bent blij, gelukkig en viert het leven.

Nouuuuuuu dat klopt toch niet echt, heb straks onrust op het werk gehad en dat zit me nog steeds niet lekker, ik denk dat ik nog een gesprek wil met baas maar zie er nu al tegenop
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerSpelletjesTopic: Trek hier je eigen dagkaart
Ga naar: