Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #150 Gepost op: 25 April 2010, 13:41:51 » |
|
toch is dat een positief steuntje in de rug 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #151 Gepost op: 20 Mei 2010, 11:15:15 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmKoningin van Pentagrammen
Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw. Zo dat is tenminste een leuke opsteker voor vandaag. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #152 Gepost op: 29 Mei 2010, 16:05:00 » |
|
en terecht Gran, geniet er maar van Schildknaap van de Pentagrammen
Je bent vandaag heel realistisch. Je weet dat als je ergens gaat instorten, dat je nieuwe dingen vanzelf kan creëeren. Een studie met een goed eindresultaat bijvoorbeeld. Je bent op zoek naar zekerheden. Misschien moet je vandaag maar eens van je dromen echt plannen gaan maken, om je toekomst zo te kunnen verwezenlijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #153 Gepost op: 29 Mei 2010, 16:13:41 » |
|
Je weet dat als je ergens gaat instorten, dat je nieuwe dingen vanzelf kan creëeren. Vandaag ben je creatief bezig geweest toch? De Kluizenaar IX
Vandaag heb je niet zoveel behoefte aan andere mensen. Eigenlijk ben je meer op zoek naar antwoorden in jezelf en naar je eigen ik. Even tot rust komen door bijv. een meditatie.
Dat zal vandaag niet lukken denk ik. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #154 Gepost op: 29 Mei 2010, 20:43:11 » |
|
 ja dat kan je wel zeggen je hebt nog ongeveer 3 uur hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #155 Gepost op: 31 Mei 2010, 19:18:14 » |
|
Zwaarden Aas
Je denkt bij alles wat je doet goed na. Je analystische vermogen is erg groot. Vandaag is het een goed moment om je van oude gedachten en patronen los te maken. Jij slaat je er wel doorheen! Denken geeft jouw leven meer inhoud en dat is voor jouw onmisbaar bij alles wat je doet. Je laat je niet gauw uit het veld slaan en je vind echt wel de oplossing voor dat ene probleem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #156 Gepost op: 31 Mei 2010, 23:58:27 » |
|
Koningin van Staven
Je weet vandaag precies wat je wilt en je zal dat ook zeker doen. Wat je in je koppie hebt zitten haal je er zeker niet zomaar uit. Je hebt immers je zaakjes goed op orde en je weet je energie precies goed te verdelen. Bij alles wat je onderneemt vertrouw je vandaag volledig op je intuïtie. Ook maak je snel contact met mensen want je bent een geliefd persoon......Heb Ronald anders gister aardig open gekrabt 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #157 Gepost op: 01 Juni 2010, 13:36:28 » |
|
 echt waar??? hoe reageert hij daar op? Zwaarden 3
Je bent vandaag tot het diepste van je ziel geraakt. Je hart huilt en je zit in een diepe en emotionele pijn. Je voelt je in de steek gelaten en je zit gevangen in je verdriet. Misschien ben je net achter een pijnlijke waarheid gekomen of ben je in diepe rouw door een verlies of afscheid. Besef dat dit verdriet ooit ook weer overgaat en dat het ook iets positiefs kan voortbrengen. Ook al kan je dat nu niet geloven.dit kan ik even niet plaatsen of het moet nog komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #158 Gepost op: 01 Juni 2010, 15:16:06 » |
|
Hij liep me uit te dagen en gezien mijn eigen nagels nu best lang zijn, kan ik dat mooi als wapen gebruiken tegen hem 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #159 Gepost op: 01 Juni 2010, 15:18:51 » |
|
Soms kan je de kaarten ook niet echt plaatsen, dat hoeft ook niet. Pentagrammen 10
Ook al heb je het finiancieel goed en mag je eigenlijk niet klagen, toch heb je soms het gevoel van "is dit nu alles?" Alles wat je wilt hebben kan je kopen maar toch zit je een beetje in een sleur. Je neemt die weliswaar voor lief omdat je heel goed beseft dat er ook mensen zijn die het een stuk minder hebben dan jij. Je geniet dan ook zeker van alle gezinsgeluk en succes dat je om je heen hebt vergaart. Je aardse geluk hoeft niet altijd materialisme te betekenen. Je gezin, partner of de dieren om je heen waar je veel liefde van ontvangt kunnen ook een rijk gevoel geven.Dit klopt weer als een zwerende vinger en dan vooral dat laatst.....de dieren om me heen 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #160 Gepost op: 01 Juni 2010, 16:54:22 » |
|
http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmBekers 9
Dromen zijn bedrog? Jij bewijst dat deze woorden niet altijd opgaan. De eenvoudigste dingen kunnen jou al gelukkig maken. He he, even lekker niets doen en alleen maar vandaag genieten. Je hebt al veel bereikt, echt, maar je bent er nog steeds niet. Vandaag mag je uitrusten maar morgen.....? Hup dan weer aan de slag want er is nog meer te doen.  ik mag gewoon blijven zitten dus. klopt wel een beetje, ik ben niet echt veeleisend. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #161 Gepost op: 04 Juni 2010, 08:34:16 » |
|
lekker genieten Gran Pentagrammen 6
Je kan vandaag veel steun verwachten van je omgeving. Wat je immers geeft, krijg je vaak dubbel terug. Delen in elk zin van het woord. Soms ben je voor iemand te gul en is het meer geven dan nemen. Mocht dit het geval zijn, dan wijst de kaart je erop dat je niet te onderdanig moet zijn. Jouw weegschaaltje moet wel in evenwicht zijn. Hou het evenwicht in balans.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #162 Gepost op: 04 Juni 2010, 11:47:55 » |
|
De Dwaas 0
Het is fijn dat je vandaag je zorgeloos kan voelen. Lekker he, om gewoon vandaag je hart eens te volgen. Heerlijk even dwaas doen met gekke bokkesprongen. Pak vandaag de kansen die op je pad komen. Dans, wees vrolijk en voel je vrij. Vandaag even geen zorgen. Ohjeee...bokke sprongen....ik heb vandaag wel les met Drop 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #163 Gepost op: 04 Juni 2010, 15:55:52 » |
|
 kijk maar uit dan. Staven 8
Vandaag gaat alles supersnel. Een periode van verandering dat sneller gaat komen dan je denkt. Zaken worden sneller afgerond of je krijgt ineens belangrijk nieuws. Er is volop bewegelijkheid dat ook soms betekent: de waarheid achterhalen. supersnel?..belangrijk nieuws? zegt me niks. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #164 Gepost op: 07 Juni 2010, 19:19:29 » |
|
Zwaarden 8
Door je situatie voel je je gebonden. Je voelt je slachtoffer en hebt het gevoel dat je wegzakt. Er is een uitweg ook al zal die moeilijk zijn. Probeer hulp te zoeken voor je situatie.  ook weer een beetje vreemd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #165 Gepost op: 07 Juni 2010, 22:58:50 » |
|
Bekers 4
Je hebt vandaag nergens zin in en bent ontevreden. Je zit totaal vast in je verwarde emoties. Neem de tijd voor jezelf om je weer op te laden en ga op zoek naar nieuwe inzichten door meditatie en rust.
Had idd een wat minder dagje vandaag.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #166 Gepost op: 08 Juni 2010, 11:49:05 » |
|
Zwaarden 3
Je bent vandaag tot het diepste van je ziel geraakt. Je hart huilt en je zit in een diepe en emotionele pijn. Je voelt je in de steek gelaten en je zit gevangen in je verdriet. Misschien ben je net achter een pijnlijke waarheid gekomen of ben je in diepe rouw door een verlies of afscheid. Besef dat dit verdriet ooit ook weer overgaat en dat het ook iets positiefs kan voortbrengen. Ook al kan je dat nu niet geloven.ik weet niet hoor maar volgens mij is er nog een tweede Peganuse en word ik hiermee verward 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #167 Gepost op: 08 Juni 2010, 12:17:47 » |
|
Staven Aas
Vol vertrouwen zie jij vandaag je dag tegemoet. Een prima dagje om je ideeën uit te werken. Alles wat je wilt kan je ook als je maar je durf en lef toont. Jouw bruisende energie zit vol met inspiratie en je creativiteit kent vandaag geen grenzen.
Inspiratie genoeg, alleen kan ik die bruisende energie nog niet ontdekken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #168 Gepost op: 08 Juni 2010, 12:20:24 » |
|
Gewoon rsutig blijven wachten Gran, dan komt ie vanzelf Koning Staven
Je durft anders te zijn dan anderen en je bent voor de buitenwereld een opvallende verschijning. Soms ben je wat dominant omdat je dat doet wat jij wilt. Ongeacht wat een ander van jouw denkt. Vele leuke nieuwe creatieve ideeën komen vandaag van jouw hand. Je weet ook een ander daarbij te inspireren. Probeer niet te ongeduldig te zijn vandaag, niet iedereen kan jouw tempo bijhouden.Ik ongeduldig????!!!!!! Nouja zeg!!! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #169 Gepost op: 08 Juni 2010, 12:22:51 » |
|
Ik ongeduldig????!!!!!! Nouja zeg!!!   hoe was je "bijnaam" ook alweer??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #170 Gepost op: 08 Juni 2010, 13:14:53 » |
|
Tja.....iets met "juffertje" ofzo .....staat me héél vaag iets van bij 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #171 Gepost op: 08 Juni 2010, 13:24:37 » |
|
dacht toch echt een bitcherig juffertje te zien maar ik kan me vergissen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #172 Gepost op: 08 Juni 2010, 16:26:28 » |
|
dacht toch echt een bitcherig juffertje te zien maar ik kan me vergissen  "juffertje ongeduld"... net als mijn moeder mij vroeger ook noemde. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #173 Gepost op: 14 Juni 2010, 09:06:13 » |
|
Zwaarden 4
Het is noodzaak dat je het vandaag eens rustig aan gaat doen. Herzie eens de dingen die je doet en zoek vooral naar ontspanning. Je hebt het nodig! Probeer alles eens op een rijtje te zetten en luister goed naar je innerlijke stem. Gun jezelf eens wat rust!Mooi! Laat ik daar nu eens van gaan profiteren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #174 Gepost op: 14 Juni 2010, 10:44:57 » |
|
Mooi Peg, kan jij op je gemakkie voetbal gaan kijken Bekers 10
Zit je met een probleem? Dan zegt deze kaart dat er snel oplossingen komen. Voel jij je goed? Dan bevestigd deze kaart het alleen maar. Gezinsgeluk en tevredenheid vol met liefde en onbezorgdheid.Mooie kaart ook, heb kaart 14 getrokken omdat het vandaag de 14e is en vandaag Nederland speeld. Kiezen jullie ook altijd een speciale kaart of willekeurig? Ik kies soms een bepaald getal en soms willekeurig.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|