cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 12 Februari 2010, 22:10:32 » |
|
Koningin van Bekers
Je bent bijzonder gevoelig en spiritueel. Soms ben je zelfs een dromerig en mysterieus persoon. Een geboren medium en altijd bereid om iemand te helpen met je gevoeligheid en indrukken. Je reageert vandaag bijzonder gevoelig op de buitenwereld omdat je emotioneel erg inleeft bij de mensen in je omgeving. http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmIk had dezelfde vandaag. 
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 13 Februari 2010, 09:17:55 » |
|
Da's dan een doorgestoken kaart! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 23 Maart 2010, 14:30:47 » |
|
Koningin van Pentagrammen Je geniet van het comfort in je leven en de liefde voor de natuur en dieren maken je leven helemaal compleet. Veel mensen vinden jouw vriendelijk en betrouwbaar omdat je vaak voor iedereen klaarstaat met een luisterend oor. Je bent voor iemand een echte vriend(in) omdat iedereen zich thuis voelt bij jouw. Als we nu willen weten of dat werkelijk zo is, trek dan vandaag de kaart en vergelijk hem dan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 23 Maart 2010, 15:58:31 » |
|
 Volgens mij klopt het als een bus.  Ik sta er vandaag iets minder goed voor, maar kan me er niet in vinden.  Zwaarden 7
Ow, wat ben je nu aan het doen? Is dit wel de juiste manier? Je ontloopt je verantwoordelijkheden en verteld halve waarheden. Je doet dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Pas daar mee op, je werkt jezelf en anderen daarmee in de problemen. Probeer eerlijk te zijn tegenover jezelf en anderen. Van dubbelgedrag wordt niemand gelukkig want al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 24 Maart 2010, 20:26:20 » |
|
Lief van je  Vandaag weer eens proberen, ik geloof er niet echt in maar vaak klopt het toch wel. Je wilt graag iets uitvoeren maar je durft het niet echt. Iets weerhoud je ervan. Probeer eens een andere aanpak. Die aanpak waar jij je wèl goed bij voelt. Jouw orginele en vindingrijke ideeen zijn zeker wel goed! Volg je gevoel en vertrouw op je kennis en wijsheid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 24 Maart 2010, 22:33:29 » |
|
De laatste regel zegt genoeg.  Ik krijg wel vreemde teksten.  Zwaarden 9
Je kan vandaag je gedachten maar niet stilzetten. Je twijfelt aan alles en de vraag die je aan jezelf stelt is: "Komt dit allemaal wel goed?" Je zit vol schuldgevoelens en bent aan het einde van je krachten. Langzaam wordt je ervan bewust wat er eigenlijk echt aan de hand is. Ook al kan je misschien het probleem nu niet snel oplossen, blijf toch kijken naar de hoopvolle lichtpuntjes want die zijn er echt. Deze vervelende periode gaat echt voorbij want je bent net wakker geworden uit je nachtmerrie. Nachtmerrie? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 25 Maart 2010, 21:49:29 » |
|
 ff een knuffie voor je! Je hebt de laatste tijd veel geleden. Daardoor heb je ook veel wijsheid opgedaan. Deze wijsheid kan je weer gebruiken om een ander te begrijpen en te helpen. Je haat leugens en maar weinig mensen houden jouw voor de gek. Jij doorziet mensen snel en eerlijkheid gaat bij jou voor alles. Vandaag een goede dag om snel beslissingen te nemen want je hebt zeker een goed zicht op jouw situatie.hier zit wel heel veel waarheid in van het laatste jaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 26 Maart 2010, 18:22:07 » |
|
Hoe ellendig je nu ook voelt, je hebt je dieptepunt bereikt. Erger kan haast niet. Binnenkort komt er een nieuw lichtpuntje in je situatie.ik heb het idee dat die kaarten een dag achterlopen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 26 Maart 2010, 22:34:51 » |
|
 Voor mij eindelijk weer eens iets goeds. Staven 3
Verkijk je niet op dat ene ding. Het wordt tijd dat je jouw blikveld gaat verruimen. Je ziet nu pas de nieuwe mogelijkheden. Je kunt je plannen in je hoofd eindelijk eens uitwerken. Natuurlijk is het spannend maar door alle positieve ontwikkelingen kan je best de volgende stap zetten. Jouw ideeën zijn goed, dus je krijgt ook vast een positief resultaat te zien. De wereld ligt voor je open en wacht met smart op je komst. De wereld wacht met smart op m'n komst. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 27 Maart 2010, 13:31:23 » |
|
Een goede dag om je voorbereide werk goed te gaan uitvoeren. Je zal vandaag succes hebben want je kent je vak. Je weet immers heel goed waar je over praat. Hup aan de slag, nu geen woorden maar daden. Een fantastische samenwerking met jezelf en anderen. Deze kaart kan ook wijzen op het slagen van een examen of moeilijke opdracht.Okè, fijn om te weten dat wat ik ook ga doen, het goed komt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 28 Maart 2010, 16:56:33 » |
|
Deze kaart geeft je een waarschuwing. Door je lasten en verantwoordelijkheden raak je gestresst en overbelast. Je neemt geen tijd voor rust en ontspanning. Alles gaat steeds stroever en stroever lopen omdat je het gevoel hebt dat je alles alleen moet doen. De zorgen drukken op je schouders en toch blijf je ja en amen zeggen. STOP! Het kan ook anders. Deel je tijd eens anders in en geef jezelf de ruimte voor ontspanning. Doe vandaag iets leuks voor jezelf. Een spelletje op de pc of een rustgevende boswandelling. Je zal zien dat je de zorgen even zal vergeten en nieuwe energie op zal doen.het gaat wel op en neer hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 28 Maart 2010, 17:03:10 » |
|
 lijken wij op elkaar? Staven 10
Deze kaart geeft je een waarschuwing. Door je lasten en verantwoordelijkheden raak je gestresst en overbelast. Je neemt geen tijd voor rust en ontspanning. Alles gaat steeds stroever en stroever lopen omdat je het gevoel hebt dat je alles alleen moet doen. De zorgen drukken op je schouders en toch blijf je ja en amen zeggen. STOP! Het kan ook anders. Deel je tijd eens anders in en geef jezelf de ruimte voor ontspanning. Doe vandaag iets leuks voor jezelf. Een spelletje op de pc of een rustgevende boswandelling. Je zal zien dat je de zorgen even zal vergeten en nieuwe energie op zal doen.
Doe vandaag iets leuks voor jezelf. Een spelletje op de pc Daar was ik net mee bezig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 29 Maart 2010, 13:21:58 » |
|
Het lijkt er wel op........  Ben jij ook arrogant vandaag?? Staven 6
Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 29 Maart 2010, 15:36:34 » |
|
 vandaag niet. Zwaarden 2
Je zit met een probleem waar je geen uitweg meer in ziet. Je bent blind voor alles wat er om je heen gebeurd en durft nu geen beslissingen te nemen. Probeer toch een keuze te maken.
Een keuze maken? geen idee. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 30 Maart 2010, 12:01:58 » |
|
ff omhoog halen http://www.maantjeslicht.nl/maantjes%20kaarten%20script.htmZwaarden 8
Door je situatie voel je je gebonden. Je voelt je slachtoffer en hebt het gevoel dat je wegzakt. Er is een uitweg ook al zal die moeilijk zijn. Probeer hulp te zoeken voor je situatie.Okeeej??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 30 Maart 2010, 17:51:42 » |
|
herkenbaar?  Pentagrammen 4
Waarom wil je zo graag alles krampachtig vasthouden? Bang voor verlies en onzekerheden? Vertrouw je niemand en wil je het allemaal zelf doen? Blijf niet stilstaan want dat betekent achteruitgang en je dwarsboomt voor jezelf nieuwe ontwikkelingen. De rijkdom om je heen maakt je zeker niet gelukkig als je geestelijk zit gevangen. Denk aan de mensen die je dierbaar zijn in je omgeving. Spullen zijn vervangbaar maar die mensen niet. iets om over na te denken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 31 Maart 2010, 19:52:11 » |
|
nee niet echt herkenbaar.....deze krijg ik overigens wel veel en ik kan me daar goed in vinden, ...
Je hebt de laatste tijd veel geleden. Daardoor heb je ook veel wijsheid opgedaan. Deze wijsheid kan je weer gebruiken om een ander te begrijpen en te helpen. Je haat leugens en maar weinig mensen houden jouw voor de gek. Jij doorziet mensen snel en eerlijkheid gaat bij jou voor alles. Vandaag een goede dag om snel beslissingen te nemen want je hebt zeker een goed zicht op jouw situatie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #142 Gepost op: 16 April 2010, 12:17:50 » |
|
Staven 5
Deze dag berust op misverstanden en je hebt totaal je dag niet. Soms reageer je dat af op een ander. Je hebt het gevoel dat je overal tegen moet vechten, wat je ook wilt of doet, je botst altijd wel ergens tegenop. Problemen die onvermijdelijk zijn. Maar je bent op de goede weg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #143 Gepost op: 16 April 2010, 13:26:02 » |
|
De Zon XIX
Vol vertrouwen en zorgeloos bewandel jij vrolijk deze dag. Je straalt, alles gaat goed, je bent tevreden en je gezondheid is optimaal. Een heerlijke dag vol met nieuwe kansen. Ze zeggen wel eens: "Leef met de dag", nou dat doe je zeker, jij leeft nu! Je geniet van de warmte van de zon ook al regent het. Jouw zonnetje schijnt!
Klopt niks van,  ik ben snotverkouden en hoesterig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #144 Gepost op: 16 April 2010, 23:32:55 » |
|
bij mij wel, zit of slaap al de hele dag op de bank, bleeeeeh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #145 Gepost op: 17 April 2010, 23:29:58 » |
|
Nooit eerder was het zo treffent als deze keer. Koningin van Zwaarden
Je hebt de laatste tijd veel geleden. Daardoor heb je ook veel wijsheid opgedaan. Deze wijsheid kan je weer gebruiken om een ander te begrijpen en te helpen. Je haat leugens en maar weinig mensen houden jouw voor de gek. Jij doorziet mensen snel en eerlijkheid gaat bij jou voor alles. Vandaag een goede dag om snel beslissingen te nemen want je hebt zeker een goed zicht op jouw situatie.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #146 Gepost op: 18 April 2010, 00:34:58 » |
|
 beter kan niet toch? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #147 Gepost op: 19 April 2010, 19:13:03 » |
|
@shanon, ze kloppen meestal maar deels maar deze is inderdaad treffend voor je
Deze klopt voor mij ook heel erg vandaag
Je wordt heen en weer geslingerd door tegenstrijdige gevoelens. Dromen en angst brengen je in verwarirng. Het onbewuste wordt ineens bewust. Wat is waarheid? Wat is bedrog? Je vertrouwd jezelf niet meer en je bent stuurloos. Een positief puntje: Je intuïtie is sterk aan het ontwikkelen en je zoekt naar de weg tot jezelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #148 Gepost op: 19 April 2010, 21:14:15 » |
|
 Ik heb ook maar weer eens gekeken: Zwaarden 6
Je zet de grote stap naar wat rustiger vaarwater. Het is tijd om weg te gaan van je verleden. Datgene wat niet meer bij je past. De tijd van verdriet gaat over en alleen zo kun je weer energie opbouwen. Raap jezelf bijelkaar en overwin jezelf met de hindernissen van je leven. Ook kan deze kaart betekenen; onverwachts een reisje maken. Beetje energie erbij kan nooit kwaad.  een onverwacht reisje? als ik maar niet hoef te vliegen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #149 Gepost op: 19 April 2010, 21:54:35 » |
|
Vandaag ook wel weer aardig in de richting, je moet het alleen vaak niet te letterlijk nemen. Schildknaap van Staven
Er zal vandaag nieuws in jouw richting komen. Er komt waarschijnlijk wat op je pad waar je volvertrouwen en zorgeloos mee in zee gaat. Het ontdekken van een nieuw begin en vol avontuur. Het volgen van een roeping. Bevalt die je niet meer? Ach, dan ga je weer vrolijk een andere richting op. Als het moet kan jij elke uitdaging aan ook al is dat soms zeer risicovol. Als jij er maar plezier in hebt.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|