Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Gepost op: 23 November 2006, 20:57:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 23 November 2006, 21:46:48 » |
|
ik kijk vaak hier, naar een persoonlijke horoscoop en aanvullende tekst: http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?&lang=hKwestie van even je gegevens vastleggen en je hebt elke dag een horoscoop.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 23 November 2006, 22:28:14 » |
|
De Kracht VIII
Je bruist van energie en innerlijke krachten. Soms sta je versteld van jezelf. Zo ook vandaag. Je zal vandaag stevig in je schoenen moeten staan zodat je jezelf extra moed geeft om door te kunnen gaan. Ook al voel je misschien dat je uitzicht wat somber is vandaag. Diep in je hart weet je best dat jij er door je kracht ook wel weer door deze situatie heen komt. Een kalme aanpak geeft de resultaten die jij voor ogen hebt.
ach wat zal ik eens zeggen
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
diaantje
Forzona Member
"Titelloos"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 23 November 2006, 22:41:58 » |
|
Pentagrammen 7
Je hebt gedaan wat je kon doen. Vandaag is het alleen maar een kwestie van afwachten, meer kan je niet doen. Straks zal jij de vruchten plukken en genieten van alle inspanningen die nu geleverd hebt. Je bent op de goede weg en je hebt de juiste richting gekozen. Wacht maar af, het komt goed.
Ja en nee
|
|
|
|
|
|
 C'est la vie
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 23 November 2006, 22:45:39 » |
|
:cheesy: the fool. De Dwaas Het is fijn dat je vandaag je zorgeloos kan voelen. Lekker he, om gewoon vandaag je hart eens te volgen. Heerlijk even dwaas doen met gekke bokkesprongen. Pak vandaag de kansen die op je pad komen. Dans, wees vrolijk en voel je vrij. Vandaag even geen zorgen. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24 November 2006, 07:54:43 » |
|
ik had gisteren de Dromer ofzo, kan dat? Ik weet 't al niet meer :uhh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 November 2006, 09:16:44 » |
|
Staven 10
Deze kaart geeft je een waarschuwing. Door je lasten en verantwoordelijkheden raak je gestresst en overbelast. Je neemt geen tijd voor rust en ontspanning. Alles gaat steeds stroever en stroever lopen omdat je het gevoel hebt dat je alles alleen moet doen. De zorgen drukken op je schouders en toch blijf je ja en amen zeggen. STOP! Het kan ook anders. Deel je tijd eens anders in en geef jezelf de ruimte voor ontspanning. Doe vandaag iets leuks voor jezelf. Een spelletje op de pc of een rustgevende boswandelling. Je zal zien dat je de zorgen even zal vergeten en nieuwe energie op zal doen.
Klopt wel aardig ,de afgelopen tijd ben ik steeds aan het rennen en vliegen geweest voor alles en iedereen. Stoppen doe ik nu want ben stront verkouden. Maar iets leuks doen...denk dat ik het grootst gedeelte van de dag boven zal zijn omdat het beneden nu te koud is omdat ze de scuifpui aan het plaatsten zijn.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 24 November 2006, 09:43:41 » |
|
Het Oordeel XX
Wat je ook bezighoud vandaag, er komt een verandering in. Je wordt in een heel andere richting getrokken en er is vernieuwing van je situatie op komst. Een opleving die je leven zal beinvloeden.
hmmmmmmm ook gek ik had het net met Stekel over iets wat hierboven exact beschreven staat spooky :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
diaantje
Forzona Member
"Titelloos"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 November 2006, 09:50:41 » |
|
Bekers 6
Je bent momenteel heel tevreden en je geniet van de kleine en bijzondere dingen in het leven. Kortom, een heerlijk gevoel en dat zien mensen aan je want iedereen is vandaag graag in jouw buurt. Mensen laten je ook vandaag zien dat jij bijzonder bent en daar geniet jij van.
|
|
|
|
|
|
 C'est la vie
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 26 November 2006, 11:17:14 » |
|
Bekers 7
Je weet niet wat je moet kiezen vandaag. Je wordt bedolven door een overvloed van keuzes. Je wordt er zelfs door overschaduwd en je raakt daardoor in verwarring. Deze kaart waarschuwt je er ook voor dat je jouw gezondheid niet moet verwaarlozen en dingen niet moet zien die er niet zijn. (Waanbeelden, luchtkastelen) Blijf realistisch!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 November 2006, 12:10:01 » |
|
Zoals gewoonlijk met dit soort dingen trek ik een negatieve kaart!
De Duivel XV
De laatste tijd denk je wel erg negatief he? Je kan soms zomaar overvallen worden door het gevoel dat alles fout gaat bij je. Het lijkt wel of het nooit eens goed kan gaan. Je doet dingen die je eigenlijk helemaal niet wilt doen. Tegen je zin heb je verplichtingen waar je eigenlijk het liefst onderuit zou willen komen. Gebonden aan iets wat totaal niet meer bij je past. Dat alles maakt je somber en vaak zie je daardoor het leven niet meer rooskleurig in. Het moeten en het niet willen moeten omdat je er slecht bij voelt. Ook kan deze kaart betekenen: je zit vol obsessie en verslaving.
Op zich zit er wel wat van waarheid in. Vooral de zin "Gebonden aan iets wat totaal niet meer bij je past." klopt wel. Zou graag bij Bart weg willen. Ik heb absoluut geen passie meer voor dit werk. Ik doe het alleen nog maar voor de centen, verder niet. Zoek al heel lang naar wat anders. Weet nu ondertussen ook wel wat ik dan zou willen doen, maar daar is niet veel werk in te vinden en je moet er een lange omscholingscursus voor volgen. Ik blijf echter op zoek, maar ondertussen voelt het alsof ik levenslang heb bij Bart. Maar dat ik het leven niet meer rooskleurig zou zien, valt wel mee hoor. Ik maak van iets negatiefs ook wel weer iets positiefs zodat ik toch volop van het leven kan genieten en dat lukt ook wel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 November 2006, 12:31:41 » |
|
Schildknaap van Staven
Er zal vandaag nieuws in jouw richting komen. Er komt waarschijnlijk wat op je pad waar je volvertrouwen en zorgeloos mee in zee gaat. Het ontdekken van een nieuw begin en vol avontuur. Het volgen van een roeping. Bevalt die je niet meer? Ach, dan ga je weer vrolijk een andere richting op. Als het moet kan jij elke uitdaging aan ook al is dat soms zeer risicovol. Als jij er maar plezier in hebt
Nou dan ga ik maar eens lekker op de bank zitten wachten wat er op mijn pad gaat komen. Ben heel benieuwd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 November 2006, 13:18:18 » |
|
De Gehangene
De hele dag staat alles een beetje op zijn kop bij jouw. Je hebt het gevoel dat het vandaag allemaal maar niet opschiet. Je stelt dingen maar uit en niets komt vandaag uit je handen. Laat deze dag maar gaan en bekijk het eens van de andere kant; lekker niksen is ook wel eens fijn.
===================================
Ik trek voorlopig geen kaart meer :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 November 2006, 13:18:19 » |
|
Het Rad van Fortuin
Tja, het leven valt niet mee. Zo spoel je over van geluk en zo zit je in een diep dal. Alles wat er op dit moment gebeurd heeft zo moeten zijn en hoort bij je levensweg (karma). Zoek eens het verband in je even waarom dingen soms terugkeren. De frustraties zullen plaats maken voor een weg om het juist nu eens anders te doen. Het leven is en blijft een leerproces. Probeer je lessen zo te leren zodat het niet meer terug hoeft te komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 November 2006, 13:59:35 » |
|
Koning van Pentagrammen
Mensen kunnen op je bouwen want je bent iemand van je woord. Wat je ook doet, jouw succes staat al vast. Je bent geboren voor de zakelijke wereld. Iedereen geef je voldoende aandacht en je kan je situatie heel goed inschatten. Je werkt graag met je handen en kan van niets iets maken. Let wel op dat je stemmingswissellingen vermijd, want dit doet je geen goed en zal je belemmeren in je dagelijkse werkzaamheden.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 28 November 2006, 16:57:29 » |
|
Koningin van Zwaarden
Je hebt de laatste tijd veel geleden. Daardoor heb je ook veel wijsheid opgedaan. Deze wijsheid kan je weer gebruiken om een ander te begrijpen en te helpen. Je haat leugens en maar weinig mensen houden jouw voor de gek. Jij doorziet mensen snel en eerlijkheid gaat bij jou voor alles. Vandaag een goede dag om snel beslissingen te nemen want je hebt zeker een goed zicht op jouw situatie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 28 November 2006, 19:23:34 » |
|
Ik trek niet veel rooskleurige kaarten op dit moment :hebikweer:
De Duivel XV
De laatste tijd denk je wel erg negatief he? Je kan soms zomaar overvallen worden door het gevoel dat alles fout gaat bij je. Het lijkt wel of het nooit eens goed kan gaan. Je doet dingen die je eigenlijk helemaal niet wilt doen. Tegen je zin heb je verplichtingen waar je eigenlijk het liefst onderuit zou willen komen. Gebonden aan iets wat totaal niet meer bij je past. Dat alles maakt je somber en vaak zie je daardoor het leven niet meer rooskleurig in. Het moeten en het niet willen moeten omdat je er slecht bij voelt. Ook kan deze kaart betekenen: je zit vol obsessie en verslaving.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 28 November 2006, 22:06:41 » |
|
Gematigdheid XIV Het is belangrijk dat je vanuit je gevoel gaat leven. Met harmonie met jezelf sta je op een weg naar èènwording met het Goddelijke en gidsencontact. Je voelt dat je er weer tegenaan kan gaan en bent herstellende van ziekte en moeheid. Kortom, je zit weer heerlijk in je vel en de omgeving voelt jouw enthiousiastme maar al te goed. zo zo herstellende van ziekte en moeheid. dat ik ziek ben geweest wist ik niet en als je het mij vraagt nog altijd de hele dag moe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 07 Mei 2009, 10:44:53 » |
|
Staven 6 Vandaag voel je jezelf heerlijk door een persoonlijke overwinning. Je bent trots op jezelf en krijgt het gevoel dat mensen je waarderen om wie jij bent. Let wel op dat je niet arrogant wordt want dit gevoel is echt maar tijdelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 13 Juni 2009, 17:03:07 » |
|
De Zegewagen VII
Je hebt je eigen touwtjes in handen genomen. Een groot zelfvertrouwen die tot een succes zal leiden. Je inzet zal vandaag beloont worden en er zal daarna een rust over je heenkomen. De opluchting dat je het hebt gered. Een groot compliment naar jezelf toe en je mag dan ook best wel eens jezelf een schouderklopje geven. Zie je nu wel dat je het kan? Als je maar jezelf voor 100% inzet en durft toont dan kan je alles aan! Goed zo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 13 Juni 2009, 21:14:16 » |
|
 klinkt allemaal goed... kun je jezelf er in vinden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 13 Juni 2009, 21:42:55 » |
|
Waarom wil je zo graag alles krampachtig vasthouden? Bang voor verlies en onzekerheden? Vertrouw je niemand en wil je het allemaal zelf doen? Blijf niet stilstaan want dat betekent achteruitgang en je dwarsboomt voor jezelf nieuwe ontwikkelingen. De rijkdom om je heen maakt je zeker niet gelukkig als je geestelijk zit gevangen. Denk aan de mensen die je dierbaar zijn in je omgeving. Spullen zijn vervangbaar maar die mensen niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 13 Juni 2009, 21:43:39 » |
|
De Zon XIX Vol vertrouwen en zorgeloos bewandel jij vrolijk deze dag. Je straalt, alles gaat goed, je bent tevreden en je gezondheid is optimaal. Een heerlijke dag vol met nieuwe kansen. Ze zeggen wel eens: "Leef met de dag", nou dat doe je zeker, jij leeft nu! Je geniet van de warmte van de zon ook al regent het. Jouw zonnetje schijnt! 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 13 Juni 2009, 22:21:11 » |
|
 klinkt allemaal goed... kun je jezelf er in vinden? Eigenlijk helemaal niet tot vandaag.......stom toevallig heb ik vandaag een besluit genomen dat de touwtjes daadwerkelijk in mijn handen legt, vreemd maar waar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 13 Juni 2009, 22:26:32 » |
|
 dat is mooi toch? @Shanon: Jouw kaart voor vandaag ziet er ook goed uit.  "jouw zonnetje schijnt"... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|