Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 08 September 2006, 18:47:47 » |
|
Zo, maandag is het zover. De komende dagen komen er weer overal allerlei films over 9/11 op tv, waaronder een aantal nieuwe. Ook gaat Zembla aandacht besteden aan het verhaal dat het allemaal misschien wel opzet van de VS zelf is geweest. GeenStijl is alvast aan het feautaufucken gegaan: http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/43/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 08 September 2006, 19:38:29 » |
|
er zijn veel belangrijker rampen te memoreren dan die onzin van dat amerikaanse flatje
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 September 2006, 22:11:46 » |
|
Ik vind het nog steeds heel afschuwelijk en ongelofelijk als ik die beelden zie.. :tranen: En daarbij komt nog dat alle grote rampen herdacht dienen te worden... maar da's mijn mening.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 September 2006, 00:08:40 » |
|
Vanavond zijn er allerlei docu's op Nederland 3 die proberen duidelijk te maken dat er heel veel mis is met hoe alles in elkaar steekt, en dat er misschien wel bepaalde complotten zijn vanui de regering van de VS.
O.a. Fahrenheit 9/11 en de complot-docu Loose Change en een aflevering van zembla hierover.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 11 September 2006, 00:35:25 » |
|
er zijn veel belangrijker rampen te memoreren dan die onzin van dat amerikaanse flatje Oh Geje....zo ken ik je niet om daar zo koeltjes op te reageren, waar komt dat vandaan??
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 11 September 2006, 00:52:14 » |
|
die duizenden mensen die in Darfur sterven of in Ruanda vermoord zijn kunnen enkel dromen van tv tijd, laat staan herhalingen
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 September 2006, 10:33:00 » |
|
Tuurlijk, daar heb je ook gelijk in, maar iedere ramp waar onschuldige mensen om het leven komen is toch erg??
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 September 2006, 12:44:06 » |
|
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 September 2006, 13:52:11 » |
|
ik weet het niet :huh: het kwam Bush anders wel verdraaide goed uit nu hij zo het midden oosten kon aanvallen. ik hoop alleen dat het geen complot is. je zou maar nabestaande zijn :tranen:
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 September 2006, 14:17:40 » |
|
Als je gisteren Fahrenheit 9/11 hebt gezien, zag je dat Bush nogal wat banden heeft met het Midden-Oosten en de Bin-Laden Familie. En naar het schijnt waren direct na 11 september alle pijlen al gericht op Irak en niet op Afghanistan. Afghanistan zouden ze voor de vorm zijn binnengevallen.
Irak had massavernietigingswapens, zeiden ze. Bleek niet zo te zijn.
En inmiddels zijn er in de oorlog tegen het terrorisme (Irak & Afghanistan) al meer Amerikaanse doden gevallen dan bij de aanslagen op 11 september.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 11 September 2006, 21:54:09 » |
|
daar wordt je niet vrolijk van :tranen:
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 12 September 2006, 00:05:26 » |
|
Met die dwaas aan het bewind zou het mij niet verbazen als het een complot is en die "paar" doden zijn voor hem aanleiding tot wat het nu is geworden. Wij hebben er onzettend veel last van door dat gezeik met die Amerikanen.Kutvolk
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
|