Rob voelt zich aangeslagen: „Toen Monique uit het huis kwam heeft ze drie weken lang niet naar de kinderen omgekeken. Voor hen vind ik het het ergste. Mijn vrouw gedraagt zich als een verliefde puber. Hoe ik ook heb geprobeerd mijn huwelijk te redden, het is niet gelukt. Monique is zelf vertrokken. De kinderen zijn bij mij.” Hij aarzelt. „Monique is enorm veranderd door Big Brother. Met de vrouw zoals ze nu is, kan ik niks beginnen.”
Dan hebben we het toch goed gezien.

idd net als een verliefde puber.
Ik vind het triest.
Puc conDoin Geplaatst op 9 Jan 2007, 10:46
En Jeroen en Milica?
Die hebben ook een relatie las ik op haar fansite.
Hallo allemaal,
Ja ja hier ben ik dan....ik zal jullie zelf eens even het grote nieuws vertellen....jaaaaaa we zijn verliefd ;-) en het zit helemaal goed!!! We hebben het echt heel fijn samen. Voor de rest gaat alles goed met ons, ik heb nou vakantie en begin dinsdag weer met werken en Jeroen die is wel weer op zoek naar een baan maar rustig aan allemaal. We hebben hele fijne kerstdagen gehad samen en natuurlijk met onze familie en vrienden. Gister heeft Jeroen ons allemaal mee genomen naar de Efteling en daarna zijn we met ze allen wat wezen eten en dat het was echt heel leuk!!!! Met oud en nieuw zullen we niet samen zijn omdat ik met vriendinnen naar Extrema ga en ik had al kaarten gekocht dus helaas,maar we zien elkaar zeker van te voren en daarna ;-) nou ik zal snel weer iets laten horen en ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling met heeeel veeeeeel liefde toegewenst!!!!!!!