Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.176 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

24 Mei 2012, 09:29:24
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: De bewoners.
Pagina's: 1 2 3 [4]  Allemaal   Omlaag
Print
Auteur Topic: De bewoners.  (gelezen 11849 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Maj
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #75 Gepost op: 09 Januari 2007, 10:28:27 »

BB-Monique verlaat man voor Tijn

door onze redactie

AMSTERDAM -
Big Brother-deelneemster Monique (35) is tot over haar oren verliefd op voormalig medebewoner Tijn Rovers. De Haagse fitness-instructrice heeft haar man Rob verlaten en gaat nu samenwonen met de 24-jarige Brabander. Ook haar zusje Sabrina (27) is gevallen voor een man uit het huis: de 20-jarige Etienne.

De twee blonde zusjes, te zien in de zesde editie van het reality-programma, melden het nieuws op hun website. De liefde tussen Monique en Tijn was voor de kijker thuis indertijd niet onopgemerkt gebleven. Ook haar man Rob vermoedde al dat er wat speelde, want op 12 september 2006 stond hij boos voor de poort van het huis en eiste dat zijn vrouw onmiddellijk vertrok.

Rob was woedend omdat Big Brother intieme knuffelscènes uitzond tussen zijn vrouw en de 11-jaar jongere vrijgezelle Tijn. Volgens Rob was het niet alleen een schande voor hemzelf, maar waren de beelden ook schadelijk voor zijn twee kinderen van 12 en 15 jaar die op hun moeders gedrag aangesproken werden.

Nadat Big Brother beloofde dat de beelden niet meer zouden worden 'gekleurd' - er zou alleen sprake zijn geweest van 'kameraadschap' tussen Monique en Tijn - kwam hij een dag later tot bedaren.

Nu blijkt dat Rob het toen wel degelijk bij het rechte eind had. Monique heeft hem en haar twee kinderen verlaten; ze gaat samenwonen met Tijn. De blondine beweert nu overigens dat ze niet van Rob gaat scheiden om bij haar nieuwe vriend te zijn, maar 'omdat het over is met de liefde voor haar man'.

Haar deelname aan Big Brother heeft haar een spiegel voorgehouden, vindt Monique. Ze had vaak ruzie met Rob, met wie ze 20 jaar samen was, en kiest nu voor 'rust'.

Ook Tijn bevestigt het nieuws op een website: "Beste mensen... Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar. Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar. De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de reden ben waarom ze van Rob wil scheiden. We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen. Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu. Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn. Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden. Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen."

Haar zus Sabrina is inmiddels helemaal in love met voormalig medebewoner Etienne. In het huis hadden ze al toegegeven gevoelens voor elkaar te hebben, maar ze waren allebei nog niet toe aan een vaste relatie. Maar nu blijken ze dan toch een koppel te zijn.

Bron: telegraaf.nl

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #76 Gepost op: 09 Januari 2007, 10:46:12 »

Zozo, een grote BB-Familie dus!

En Jeroen en Milica?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #77 Gepost op: 09 Januari 2007, 21:06:41 »

Citaat
Rob voelt zich aangeslagen: „Toen Monique uit het huis kwam heeft ze drie weken lang niet naar de kinderen omgekeken. Voor hen vind ik het het ergste. Mijn vrouw gedraagt zich als een verliefde puber. Hoe ik ook heb geprobeerd mijn huwelijk te redden, het is niet gelukt. Monique is zelf vertrokken. De kinderen zijn bij mij.” Hij aarzelt. „Monique is enorm veranderd door Big Brother. Met de vrouw zoals ze nu is, kan ik niks beginnen.”

Dan hebben we het toch goed gezien. rolleyes  idd net als een verliefde puber.
Ik vind het triest.
Citaat
Puc conDoin     Geplaatst op 9 Jan 2007, 10:46

En Jeroen en Milica?

Die hebben ook een relatie las ik op haar fansite.
Citaat
Hallo allemaal,

Ja ja hier ben ik dan....ik zal jullie zelf eens even het grote nieuws vertellen....jaaaaaa we zijn verliefd ;-) en het zit helemaal goed!!! We hebben het echt heel fijn samen. Voor de rest gaat alles goed met ons, ik heb nou vakantie en begin dinsdag weer met werken en Jeroen die is wel weer op zoek naar een baan maar rustig aan allemaal. We hebben hele fijne kerstdagen gehad samen en natuurlijk met onze familie en vrienden. Gister heeft Jeroen ons allemaal mee genomen naar de Efteling en daarna zijn we met ze allen wat wezen eten en dat het was echt heel leuk!!!! Met oud en nieuw zullen we niet samen zijn omdat ik met vriendinnen naar Extrema ga en ik had al kaarten gekocht dus helaas,maar we zien elkaar zeker van te voren en daarna ;-) nou ik zal snel weer iets laten horen en ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling met heeeel veeeeeel liefde toegewenst!!!!!!!

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #78 Gepost op: 09 Januari 2007, 22:25:24 »

Zijn Dido en Roel al getrouwd inmiddels?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #79 Gepost op: 09 Januari 2007, 22:57:37 »

Geen idee, ik heb er nog niks over gelezen.  

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: 1 2 3 [4]  Allemaal   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: De bewoners.
Ga naar: