cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 13 September 2006, 12:09:58 » |
|
Haar kinderen, 14 en 12 jaar (pubers dus)krijgen natuurlijk ook heel wat te verduren van de buitenwereld. Als moeder zou je dat toch moeten weten.. ik vind dat ze meer afstand had moeten bewaren als getrouwde vrouw en moeder. Of denk ik nu te ouderwets.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 13 September 2006, 12:55:42 » |
|
Tsja, als je meedoet aan BB moet je weten wat eventuele consequenties zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 14 September 2006, 11:18:20 » |
|
Haar kinderen, 14 en 12 jaar (pubers dus)krijgen natuurlijk ook heel wat te verduren van de buitenwereld. Als moeder zou je dat toch moeten weten.. ik vind dat ze meer afstand had moeten bewaren als getrouwde vrouw en moeder. Of denk ik nu te ouderwets.  Ik ben het helemaal met je eens Cyber!! Tsja, als je meedoet aan BB moet je weten wat eventuele consequenties zijn. BB is maar tijdelijk en bovenal een spelletje, huwelijk en kinderen niet, die zijn voor het leven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 14 September 2006, 11:26:43 » |
|
Het verhaal van Rob staat vandaag in de telegraaf: [Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’
’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT
Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob. De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.” Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.” In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”
Standvastig „Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.” Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”
Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.” Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.” Heeft eigenlijk weinig meer met "BigBrother" (geen contact met de buitenwereld) te maken. Monique word nu min of meer van thuis uit "geregiseerd", ze had dit zelf ook kunnen bedenken. Ik denk dat het verstandig van haar is als ze alsnog het huis vrijwillig verlaat .
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 14 September 2006, 11:41:14 » |
|
Hummie had d'r poot stijf moeten houden en niet eraan toe moeten geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 14 September 2006, 11:53:51 » |
|
Ben ik ten dele wel met je eens, maar ze wilde geen gebroken huwelijk op haar geweten hebben denk ik.
De bewoners zouden trouwens zelf wijzer moeten zijn, het is nu al de 6e editie, dus ze wisten/weten wat de buitenwereld te zien krijgt. En dat de redactie de tv-uitzendingen "kleurt" was al langer bekend, op de streams zie je hele andere dingen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 14 September 2006, 12:54:42 » |
|
Ben ik ten dele wel met je eens, maar ze wilde geen gebroken huwelijk op haar geweten hebben denk ik.
De bewoners zouden trouwens zelf wijzer moeten zijn, het is nu al de 6e editie, dus ze wisten/weten wat de buitenwereld te zien krijgt. En dat de redactie de tv-uitzendingen "kleurt" was al langer bekend, op de streams zie je hele andere dingen... Met je laatste zinnen maak je je 1e zin overbodig. Iedereen wordt geacht op de hoogte te zijn van wat BB met je kan doen. Als je er dan toch in gaat, ben je aan BB overgeleverd. Huwelijk of niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 15 September 2006, 00:15:20 » |
|
Ik denk dat ze die Rob heel dankbaar moeten zijn.. de kijkcijfers waren een ietsiepietsie beter gisteren. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 23 September 2006, 13:18:24 » |
|
Hebben die mensen nou echt niks anders te doen dan slapen, hangen en luieren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 23 September 2006, 14:17:54 » |
|
Ehm, hebben we ons dat vele vorige BB's niet ook afgevraagd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 23 September 2006, 14:29:08 » |
|
Vorig jaar verzonnen ze nog weleens wat leuke dingen om te doen, vooral Joost was daar goed in.  En ze hadden ook meerdere en vooral langere opdrachten. Dit stel heeft gewoon niks te doen.. Dag en nacht fietsen om de lamp brandend te houden bv, bonen sorteren, "thuiswerk" doen .. Hummie komop verzin eens wat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 26 September 2006, 19:15:41 » |
|
Waarom mag met Marlies eigenlijk niet? Dat ontgaat me ff...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 26 September 2006, 21:41:40 » |
|
Ze vinden dat ze teveel met alle winden mee waait
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 26 September 2006, 21:45:45 » |
|
Schurft in Big Brother huis
door de redactie Privé
AMSTERDAM - Er heerst schurft in het Big Brother-huis. Bewoner Rick blijkt last te hebben van de kleine beestjes die op de huid een verschrikkelijke jeuk veroorzaken. Big Brother hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft onmiddellijk maatregelen genomen...
"De dokter heeft de schurft ontdekt. Hij heeft Rick, die dacht eczeem te hebben onderzocht en ons geadviseerd hoe we het probleem te lijf moeten. Al het beddengoed, de handdoeken en de kleding van alle twaalf nog overgebleven bewoners is uit het huis gehaald om zorgvuldig te worden gewassen. De bewoners hebben allemaal zalf gekregen om zich mee in te smeren. Dat moet afdoende zijn. Maar we houden het in de gaten."
Het is overigens niet duidelijk of Rick de schurft besmetting mee het huis in heeft genomen. Bewoner Egbert, die in het gevangeniswezen werkt, vertelde gisteren dat hij het op zijn werk al eerder had meegemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 26 September 2006, 21:51:04 » |
|
Ik hoorde er vanmiddag iets over en heb toen de streams even aangezet.. Lekker dan. :fluiten: Ze zijn inmiddels ook met de weekopdracht begonnen.. Lange Weekopdracht van start
In de Live Uitzending van maandag kondigde Bridget de Weekopdracht aan. Ze liet de Bewoners zelfs al even kennis maken met een wasknijper. Rik en Egbert zetten toen als snelsten een knijper in elkaar.
Dat was één per persoon. Nu moeten de Bewoners 20.000 knijpers in elkaar zetten. Lekker eten ligt in het vooruitzicht , dus de Bewoners overleggen heel fanatiek en enthousiast.
Big Brother legt uit:
Bewoners, De nieuwe weekopdracht staat klaar. Dit wordt de week van de handenarbeid. Een voorproefje hebben jullie al gehad. Jullie gaan knijpers maken. Om de opdracht haalbaar te maken, heeft Big Brother zelf het onderstaande werkschema vastgesteld. Jullie gaan aan de slag zoals mensen met een baan in ploegendiensten dat gewend zijn.
Want ook in het Huis van Big Brother gaat voor niets alleen de zon op. Big Brother zorgt ervoor dat jullie op tijd naar het werk gaan. Want jullie krijgen een klok op de werkplek. Jullie moeten ook koffie en thee meenemen naar het werk en een boterhammetje voor in de pauze.
Jullie gaan in ploegendienst werken. Want jullie snappen het al, wil je wat verdienen met het maken van knijpers, dan moet er dag en nacht worden doorgewerkt. De ploegen moeten netjes op tijd in de fabriek zijn (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werktijd uitdienen. Dus koffie en thee drinken en een boterhammetje eten aan de werktafel. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze de werkplek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)
Ploeg A: Egbert, Etiënne, Semih en Tijn Ploeg B: Jeroen, Marlies, Marcia en Micheline Ploeg C: Janine, Rik, Sabrina en Monique
De bonus
Deze ploegendiensten voor de fabriek betekenen niet dat de anderen, die geen dienst hebben alleen maar lekker kunnen gaan slapen. Wie niet aan het werk is, moet de huishouding doen. Wat wordt onder huishouding verstaan. In ieder geval er voor zorgen dat het eten op tafel staat wanneer de werkers moe van het werk komen. Dat er brood wordt gebakken, de WC wordt schoongemaakt enz.
In de Big Brother-werkplaats staat alles klaar. Laarzen en werkkleding die verplicht gedragen moeten worden. De knijpers moeten per 24 stuks op een kaart worden aangeleverd.
De opdracht is gehaald als er vrijdagochtend om kloksslag negen uur 20.000 wasknijpers op kaarten van 24 stuks in het Washok staan. De kaarten die af zijn worden in de grijze dozen verzameld. De hele bestelling moet in een keer in het Washok worden afgeleverd.
Voor iedere 1000 knijpers meer dan de opdracht krijgen jullie 5% op het weekbudget. Het loont dus om hard te werken.
De precieze regels
Jullie moeten bij het afleveren van de knijpers precies (!) aangeven hoeveel knijpers er in het Washok staan. Ook hier geldt dus weer dat goed nadenken en tellen een kunst op zich is. Verder MOETEN de volgende regels worden nageleefd.
1. De ploegen moeten op tijd op de werkplek staan. Dat betekent klaarstaan in de overall met de werkschoenen aan. 2. De werkkleding mag alleen in de werkplaats worden gedragen. Dus daar moeten de ploegen zich omkleden. 3. De aangegeven werktijden moeten stipt worden aangehouden. Op te laat komen staat een sanctie. 4. Alleen tijdens de pauzes mag er gebruik worden gemaakt van de WC. Ook het roken moet tot de pauzes worden beperkt. Jullie mogen twee keer een kwartier pauze nemen in elke shift van zes uur. Deel deze zelf in onderling overleg in. Maar let op, want Big Brother telt de minuten. 5. Overtreding van de regels kan altijd tot een sanctie leiden. 6. Staken of boycotten van de weekopdracht betekent automatisch dat er een noodrantsoen komt.
Aanvullende regels: 1. Tijdens werkuren mogen de Bewoners met huishoudelijke taken niet in de fabriek komen. 2. De taken tijdens het werk moeten de Bewoners onderling verdelen 3. De ploegen moeten blijven in de samenstelling die Big Brother heeft aangegeven.
Succes, Big Brother (bron:Talpa)
Het werd een keer tijd voor een fikse opdracht.. zal mij benieuwen of ze het redden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 26 September 2006, 23:01:24 » |
|
Schurft... Lijkt me helemaal lache als ze ringschurft hebben...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 27 September 2006, 00:16:09 » |
|
Schurft... Lijkt me helemaal lache als ze ringschurft hebben... Ringschurft Ringschurft is een huidschimmelinfectie bij rundvee die veroorzaakt wordt door Trichophyton verrucosum. :lachen: :lachen:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 27 September 2006, 09:20:26 » |
|
Mensen kunnen dat ook krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 09 Oktober 2006, 19:49:31 » |
|
Zo! Ze hadden afgelopen weekend een feestje dat op gigantische ruzies is uitgelopen. Best heftig allemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 09 Oktober 2006, 19:50:58 » |
|
Nou zeg, ik had er al iets over gelezen, en heb net ook gekeken.. Kun je zien wat drank kan doen.  was de bedoeling natuurlijk ook van BB.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 10 Oktober 2006, 10:24:43 » |
|
Uiteraard!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 17 Oktober 2006, 20:14:24 » |
|
Wat was er nou precies voor ophef en moeilijk gedoe rond het vertrek van Etienne? Heeft BB weer eens wat uitgehaald ofzo?
Wel beter dat dat vervelende mannetje eruit is!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 24 Oktober 2006, 00:14:12 » |
|
Ik lees af en toe op de Talpa-site en op de BB-forums mee zodat ik het een klein beetje kan volgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 24 Oktober 2006, 08:02:42 » |
|
Ik zag ineens iets over Marcia die de telefoon had opgenomen. Na even speuren op internet zag ik dat ze een groot bedrag heeft gekregen oid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: