Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.132 aantal berichten in 1.960 topics- door 60 geregistreerde leden - Nieuwste lid: rokadoxbroors

09 Februari 2012, 23:06:13
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: De bewoners.
Pagina's: 1 2 3 4 [Allemaal]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De bewoners.  (gelezen 11656 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 18 Augustus 2006, 19:08:08 »

Lees hier alles over de bewoners van BB6

http://www.talpa.tv/web/show/id=403163/lan...ypeofpage=47019

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #1 Gepost op: 19 Augustus 2006, 13:00:52 »

Wanneer zijn er tv-uizendingen?

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Augustus 2006, 19:01:35 »

Een programmaatje om 4 streams tegelijk te zien is al weer te downloaden, maar helaas alleen voor de pc!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Augustus 2006, 20:10:14 »

Ik kan ze ook zien hoor. ;)

Straks om 20.30 de kick-off van BB6.  

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Augustus 2006, 23:00:38 »

Ja via de website natuurlijk wel, maar wij hebben nu een klein programmaatje waarmee je rechtstreeks alle 4 streams in 1 keer kan kijken.

BB is al weer lekker aan het stoken!!!

Fleur
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Augustus 2006, 23:01:19 »

Nou ik heb gekeken hoor! Volgens mij wordt dit knokken met een paar van die zéér aanwezige dames erbij! shutup  
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #6 Gepost op: 20 Augustus 2006, 23:17:42 »

Wat een eikels allemaal. Allemaal met zichzelf bezig en niemand durft wat.

En zit er nou een nieuwe Koos in?

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #7 Gepost op: 20 Augustus 2006, 23:33:57 »

Ik vind het een gewoon groepje mensen eigenlijk.  

Maj
Forzona Member

« Antwoord #8 Gepost op: 25 Augustus 2006, 22:06:13 »

Big Brother-bewoner heeft extreemrechtse trekjes

AMSTERDAM - In Big Brother zit dit keer een bewoner met extreem-rechtse sympathieën. De 19-jarige Etiënne, die samen met zijn vader Marcel in het Big Brother-huis bivakkeert, blijkt op internet een CU2-profiel te hebben gehad dat onder meer het logo van het internationale netwerk van neonazi's Blood & Honour bevatte.

Het profiel, onder de naam 'Hollandsetrots', is net gewist, maar klik hier voor de Google-cache.

Het profiel van Etiënne leek veel op de standaard-profielen die hardcorehouse-liefhebbers er op nahouden. Zo was te lezen dat American History X, een keiharde film over Amerikaanse skinheads, zijn favoriete film is.

De BB-bewoner, die onder meer met kleurlinge Janine en homo Rick in het huis zit, maakt er bovendien geen geheim van dat hij niets moet hebben van allochtonen en homo's.

Endemol zegt vooraf op de hoogte te zijn geweest van Etiënnes politieke voorkeuren: ''Wij doen een uitvoerig antecedentenonderzoek naar de kandidaten. Verder is Big Brother een spiegel van de samenleving. En daar horen mensen met verschillende opvattingen bij. Bovendien hebben de makers van Big Brother bewust een groep mensen bij elkaar gezet die samen een verhaal vertellen'', aldus een woordvoerder van Endemol.

Bron: Prive

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #9 Gepost op: 25 Augustus 2006, 22:37:00 »

Ik las het vandaag al op GeenStijl ja dat ie een kaalkopje is... Lekker hoor. Gaan ze d'r ook nog wat mee doen bij BB?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #10 Gepost op: 25 Augustus 2006, 23:07:37 »

Dat zou me niks verwonderen... alles voor de kijkcijfers.  

Maj
Forzona Member

« Antwoord #11 Gepost op: 29 Augustus 2006, 11:19:21 »

Als ik hem zo bekijk heeft ie zelf ook een kleurtje.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #12 Gepost op: 31 Augustus 2006, 11:16:48 »

Die Etienne  :tong:  vind ik echt een vervelend opschepperig mannetje zeg..  puke  

Maj
Forzona Member

« Antwoord #13 Gepost op: 07 September 2006, 19:56:42 »

Hilde vind ik ook niks, die zit volgens mij de hele dag te niksen, eten, drinken, roken en vooral te klagen..  shutup zou mij niks verbazen als zij eruit moet. Ze voegt niet echt iets toe.  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #14 Gepost op: 07 September 2006, 22:54:43 »

Hebben jullie gehoord wat er met de nominaties gebeurd is?

Die 2 die eerst vanaf een van de eerste dagen al genomineerd waren staan nu in eens niet meer genomineerd, omdat Etienne en nog iemand met elkaar besproken hadden wie ze genomineerd hadden. Die staan nu dus genomineerd.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #15 Gepost op: 07 September 2006, 23:07:59 »

Etienne en z'n vader dan zeker?  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #16 Gepost op: 08 September 2006, 07:48:24 »

Ikk weet niet, ik ben nog niet zo goed in het onthouden van ieders naam bij de bhijhorende kop.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #17 Gepost op: 08 September 2006, 09:58:47 »

Ja, vader en zoon  duimen  

Maj
Forzona Member

« Antwoord #18 Gepost op: 08 September 2006, 17:14:30 »

Citaat
Die Etienne  :tong:  vind ik echt een vervelend opschepperig mannetje zeg..  puke
Is er nou niemand die met me mee roddelt?  treurig  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #19 Gepost op: 08 September 2006, 17:22:15 »

Dit is de eerste keer dat ik te weinig kijk om echt te kunnen roddelen.  :lol2:
Ik vind het nog steeds een irritant stelletje.
Ik keek een paar dagen geleden even naar de streams, en viel midden in een gesprek van een van de twee blonde zusjes.. ik kreeg accuut jeuk, en een slaapaanval  gaap

:lachen:  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #20 Gepost op: 08 September 2006, 17:28:57 »

Etienne is toch dat kaalkopje? Die moeten ze echt eens flink te grazen nemen. Arrogant figuur. En dan zielig lopen doen over een meisje wattie ooit per ongeluk zwanger gemaakt zou hebben. En dat hij dat er klaar voor was om vader te worden en zij het weg liet halen. Niemand geloofde zijn verhaal.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #21 Gepost op: 08 September 2006, 17:31:26 »

Ik heb ook het idee dat het niet waar is.  nee  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #22 Gepost op: 13 September 2006, 08:59:07 »

Zo, de vader van Etienne is eruit.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #23 Gepost op: 13 September 2006, 10:45:16 »

Wat een toestanden in het huis zeg, ik zette gisteravond toevallig even de streams aan, gebuffer, streams op zwart, geen geluid, logo's in beeld.
Dit las ik dus vanmorgen.

Citaat
Big Brother wordt echtgenoot te veel

Van onze redactie Prive
AALSMEER, woensdag
       Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
        Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
       Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
       Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
       De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.

En nu op de Talpa-BB-site..

Citaat
Zware beslissing

Monique heeft een zware avond gehad, en een moeilijke dag voor de boeg. Ze wil graag haar gezin in de armen sluiten en uitleggen wat er aan de hand is, maar ook wil ze blijven en bewijzen dat er niets anders speelt tussen haar en Tijn. Een lastig dilemma!

Monique heeft gisteravond een flinke emotionele klap te verduren gehad. Na 27 dagen in het Big Brother Huis werd duidelijk dat haar man en kinderen de 35-jarige moeder verschrikkelijk missen. Ook was het moeilijk voor hen om de band tussen haar en Tijn te zien groeien. Monique kan het erg goed vinden met de Brabantse Tijn en is dan ook veel in zijn gezelschap te zien geweest. Hoewel het duidelijk is voor Monique dat hier geen gevoelens meespelen, en de twee slechts goede maatjes zijn, was het voor de omgeving van Monique reden om zich zorgen te maken. Om elf uur gisteravond heeft Monique de gevoelens van haar familie via de Dagboekkamer te horen gekregen. Ze ontving daar van Big Brother een brief, waarin stond te lezen dat haar gezin graag wil dat ze naar huis komt.

In eerste instantie wil de 35-jarige moeder meteen het Huis verlaten.  Na overleg met zusje Sabrina besloot Monique gisteravond om 24 uur te wachten voordat ze een definitieve beslissing neemt. Ook benadrukt ze dat er niets is tussen haar en Tijn, maar dat ze begrijpt dat haar aanhankelijke gedrag misschien anders overkomt. Ze vindt hem een 'mooi mens' en is dol op hem, maar puur als maatje. Dit alles heeft ze in een brief aan haar man uitgelegd. Vandaag wacht haar een zware keuze: gaan of blijven?
Geen contact met de buitenwereld??? rolleyes
Nog steeds geen streams..

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #24 Gepost op: 13 September 2006, 11:33:06 »

Dat BB dit toestaat. Die vent heeft maar thuis te blijven tot ze eruit gestemd wordt of wint.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #25 Gepost op: 13 September 2006, 12:09:58 »

Haar kinderen, 14 en 12 jaar (pubers dus)krijgen natuurlijk ook heel wat te verduren van de buitenwereld.
Als moeder zou je dat toch moeten weten.. ik vind dat ze meer afstand had moeten bewaren als getrouwde vrouw en moeder.
Of denk ik nu te ouderwets.  zucht  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #26 Gepost op: 13 September 2006, 12:55:42 »

Tsja, als je meedoet aan BB moet je weten wat eventuele consequenties zijn.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #27 Gepost op: 14 September 2006, 11:18:20 »

Citaat
Haar kinderen, 14 en 12 jaar (pubers dus)krijgen natuurlijk ook heel wat te verduren van de buitenwereld.
Als moeder zou je dat toch moeten weten.. ik vind dat ze meer afstand had moeten bewaren als getrouwde vrouw en moeder.
Of denk ik nu te ouderwets.  zucht
Ik ben het helemaal met je eens Cyber!!

Citaat
Tsja, als je meedoet aan BB moet je weten wat eventuele consequenties zijn.
BB is maar tijdelijk en bovenal een spelletje, huwelijk en kinderen niet, die zijn voor het leven.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #28 Gepost op: 14 September 2006, 11:26:43 »

Het verhaal van Rob staat vandaag in de telegraaf:

Citaat
[Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’

’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT

Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob.
        De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.”
       Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.”

In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”

Standvastig
        „Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.”
       Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”

Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.”
       Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.”

Heeft eigenlijk weinig meer met "BigBrother" (geen contact met de buitenwereld) te maken.
Monique word nu min of meer van thuis uit "geregiseerd", ze had dit zelf ook kunnen bedenken.

Ik denk dat het verstandig van haar is als ze alsnog het huis vrijwillig verlaat .

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #29 Gepost op: 14 September 2006, 11:41:14 »

Hummie had d'r poot stijf moeten houden en niet eraan toe moeten geven.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #30 Gepost op: 14 September 2006, 11:53:51 »

Ben ik ten dele wel met je eens, maar ze wilde geen gebroken huwelijk op haar geweten hebben denk ik.

De bewoners zouden trouwens zelf wijzer moeten zijn, het is nu al de 6e editie, dus ze wisten/weten wat de buitenwereld te zien krijgt.
En dat de redactie de tv-uitzendingen "kleurt" was al langer bekend, op de streams zie je hele andere dingen...  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #31 Gepost op: 14 September 2006, 12:54:42 »

Citaat
Ben ik ten dele wel met je eens, maar ze wilde geen gebroken huwelijk op haar geweten hebben denk ik.

De bewoners zouden trouwens zelf wijzer moeten zijn, het is nu al de 6e editie, dus ze wisten/weten wat de buitenwereld te zien krijgt.
En dat de redactie de tv-uitzendingen "kleurt" was al langer bekend, op de streams zie je hele andere dingen...
Met je laatste zinnen maak je je 1e zin overbodig.

Iedereen wordt geacht op de hoogte te zijn van wat BB met je kan doen. Als je er dan toch in gaat, ben je aan BB overgeleverd. Huwelijk of niet.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #32 Gepost op: 15 September 2006, 00:15:20 »

Ik denk dat ze die Rob heel dankbaar moeten zijn.. de kijkcijfers waren een ietsiepietsie beter gisteren.  :cheesy:  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #33 Gepost op: 23 September 2006, 13:18:24 »

Hebben die mensen nou echt niks anders te doen dan slapen, hangen en luieren?  ehm  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #34 Gepost op: 23 September 2006, 14:17:54 »

Ehm, hebben we ons dat vele vorige BB's niet ook afgevraagd?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #35 Gepost op: 23 September 2006, 14:29:08 »

Vorig jaar verzonnen ze nog weleens wat leuke dingen om te doen, vooral Joost was daar goed in.  duimen

En ze hadden ook meerdere  en vooral langere opdrachten.
Dit stel heeft gewoon niks te doen..

Dag en nacht fietsen om de lamp brandend te houden bv, bonen sorteren, "thuiswerk" doen .. Hummie komop verzin eens wat.  frowntap  

Maj
Forzona Member

« Antwoord #36 Gepost op: 26 September 2006, 19:15:41 »

Waarom mag met Marlies eigenlijk niet? Dat ontgaat me ff...  ehm  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #37 Gepost op: 26 September 2006, 21:41:40 »

Ze vinden dat ze teveel met alle winden mee waait dontknow

Maj
Forzona Member

« Antwoord #38 Gepost op: 26 September 2006, 21:45:45 »

Schurft in Big Brother huis

door de redactie Privé

AMSTERDAM - Er heerst schurft in het Big Brother-huis. Bewoner Rick blijkt last te hebben van de kleine beestjes die op de huid een verschrikkelijke jeuk veroorzaken. Big Brother hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft onmiddellijk maatregelen genomen...

"De dokter heeft de schurft ontdekt. Hij heeft Rick, die dacht eczeem te hebben onderzocht en ons geadviseerd hoe we het probleem te lijf moeten. Al het beddengoed, de handdoeken en de kleding van alle twaalf nog overgebleven bewoners is uit het huis gehaald om zorgvuldig te worden gewassen. De bewoners hebben allemaal zalf gekregen om zich mee in te smeren. Dat moet afdoende zijn. Maar we houden het in de gaten."

Het is overigens niet duidelijk of Rick de schurft besmetting mee het huis in heeft genomen. Bewoner Egbert, die in het gevangeniswezen werkt, vertelde gisteren dat hij het op zijn werk al eerder had meegemaakt.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #39 Gepost op: 26 September 2006, 21:51:04 »

Ik hoorde er vanmiddag iets over en heb toen de streams even aangezet..
Lekker dan.  :fluiten:

Ze zijn inmiddels ook met de weekopdracht begonnen..

Citaat
Lange Weekopdracht van start

In de Live Uitzending van maandag kondigde Bridget de Weekopdracht aan. Ze liet de Bewoners zelfs al even kennis maken met een wasknijper. Rik en Egbert zetten toen als snelsten een knijper in elkaar.

Dat was één per persoon. Nu moeten de Bewoners 20.000 knijpers in elkaar zetten. Lekker eten ligt in het vooruitzicht , dus de Bewoners overleggen heel fanatiek en enthousiast.

Big Brother legt uit:

Bewoners,
De nieuwe weekopdracht staat klaar. Dit wordt de week van de handenarbeid. Een voorproefje hebben jullie al gehad. Jullie gaan knijpers maken. Om de opdracht haalbaar te maken, heeft Big Brother zelf het onderstaande werkschema vastgesteld. Jullie gaan aan de slag zoals mensen met een baan in ploegendiensten dat gewend zijn.

Want ook in het Huis van Big Brother gaat voor niets alleen de zon op. Big Brother zorgt ervoor dat jullie op tijd naar het werk gaan. Want jullie krijgen een klok op de werkplek.  Jullie moeten ook koffie en thee meenemen naar het werk en een boterhammetje voor in de pauze.

Jullie gaan in ploegendienst werken. Want jullie snappen het al, wil je wat verdienen met het maken van knijpers, dan moet er dag en nacht worden doorgewerkt. De ploegen moeten netjes op tijd in de fabriek zijn (op te laat komen staat een sanctie) en daar de volle werktijd uitdienen. Dus koffie en thee drinken en een boterhammetje eten aan de werktafel. Alleen voor WC-bezoek mag in de thee en koffie-pauze de werkplek worden verlaten. (Bij tussentijds verlaten: een sanctie!!!)

Ploeg A: Egbert, Etiënne, Semih en Tijn
Ploeg B: Jeroen, Marlies, Marcia en Micheline
Ploeg C: Janine, Rik, Sabrina en Monique

De bonus

Deze ploegendiensten voor de fabriek betekenen niet dat de anderen, die geen dienst hebben alleen maar lekker kunnen gaan slapen. Wie niet aan het werk is, moet de huishouding doen. Wat wordt onder huishouding verstaan. In ieder geval er voor zorgen dat het eten op tafel staat wanneer de werkers moe van het werk komen. Dat er brood wordt gebakken, de WC wordt schoongemaakt enz.

In de Big Brother-werkplaats staat alles klaar. Laarzen en werkkleding die verplicht gedragen moeten worden. De knijpers moeten per 24 stuks op een kaart worden aangeleverd.

De opdracht is gehaald als er vrijdagochtend om kloksslag negen uur 20.000 wasknijpers op kaarten van 24 stuks in het Washok staan. De kaarten die af zijn worden in de grijze dozen verzameld. De hele bestelling moet in een keer in het Washok worden afgeleverd.

Voor iedere 1000 knijpers meer dan de opdracht krijgen jullie 5% op het weekbudget. Het loont dus om hard te werken.

De precieze regels

Jullie moeten bij het afleveren van de knijpers precies (!) aangeven hoeveel knijpers er in het Washok staan. Ook hier geldt dus weer dat goed nadenken en tellen een kunst op zich is. Verder MOETEN de volgende regels worden nageleefd.

1. De ploegen moeten op tijd op de werkplek staan. Dat betekent klaarstaan in de overall met de werkschoenen aan.
2. De werkkleding mag alleen in de werkplaats worden gedragen. Dus daar moeten de ploegen zich omkleden.
3. De aangegeven werktijden moeten stipt worden aangehouden. Op te laat komen staat een sanctie.
4. Alleen tijdens de pauzes mag er gebruik worden gemaakt van de WC. Ook het roken moet tot de pauzes worden beperkt. Jullie mogen twee keer een kwartier pauze nemen in elke shift van zes uur. Deel deze zelf in onderling overleg in. Maar let op, want Big Brother telt de minuten.
5. Overtreding van de regels kan altijd tot een sanctie leiden.
6. Staken of boycotten van de weekopdracht betekent automatisch dat er een noodrantsoen komt.

Aanvullende regels:
1. Tijdens werkuren mogen de Bewoners met huishoudelijke taken niet in de fabriek komen.
2. De taken tijdens het werk moeten de Bewoners onderling verdelen
3. De ploegen moeten blijven in de samenstelling die Big Brother heeft aangegeven.

Succes,
Big Brother
(bron:Talpa)

Het werd een keer tijd voor een fikse opdracht.. zal mij benieuwen of ze het redden rolleyes

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #40 Gepost op: 26 September 2006, 23:01:24 »

Schurft... Lijkt me helemaal lache als ze ringschurft hebben...

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #41 Gepost op: 27 September 2006, 00:16:09 »

Citaat
Schurft... Lijkt me helemaal lache als ze ringschurft hebben...
Citaat
Ringschurft
Ringschurft is een huidschimmelinfectie bij rundvee die veroorzaakt wordt door Trichophyton verrucosum.

:lachen:  :lachen:  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #42 Gepost op: 27 September 2006, 09:20:26 »

Mensen kunnen dat ook krijgen.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #43 Gepost op: 09 Oktober 2006, 19:49:31 »

Zo! Ze hadden afgelopen weekend een feestje dat op gigantische ruzies is uitgelopen. Best heftig allemaal!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #44 Gepost op: 09 Oktober 2006, 19:50:58 »

Nou zeg, ik had er al iets over gelezen, en heb net ook gekeken..
Kun je zien wat drank kan doen.  gekkie  was de bedoeling natuurlijk ook van BB.  

Maj
Forzona Member

« Antwoord #45 Gepost op: 10 Oktober 2006, 10:24:43 »

Uiteraard!!

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #46 Gepost op: 17 Oktober 2006, 20:14:24 »

Wat was er nou precies voor ophef en moeilijk gedoe rond het vertrek van Etienne? Heeft BB weer eens wat uitgehaald ofzo?

Wel beter dat dat vervelende mannetje eruit is!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #47 Gepost op: 24 Oktober 2006, 00:14:12 »

Ik lees af en toe op de Talpa-site en op de BB-forums mee zodat ik het een klein beetje kan volgen.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #48 Gepost op: 24 Oktober 2006, 08:02:42 »

Ik zag ineens iets over Marcia die de telefoon had opgenomen. Na even speuren op internet zag ik dat ze een groot bedrag heeft gekregen oid.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #49 Gepost op: 24 Oktober 2006, 22:35:45 »

15.000 euro  duimen  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #50 Gepost op: 27 Oktober 2006, 19:12:41 »

Wat een stel zeikerds weer! En vooral de 2 die als eerste een joker hadden (gekocht)!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #51 Gepost op: 16 November 2006, 18:25:53 »

Kijkt er nog iemand?

Ik kijk nu tegen het eind van het programma wel wat vaker, en ook de streams.
Maandag gaat de laatste eruit, Monique of Jeroen, maar het leukste is dat al de bewoners  voor de laatste week het huis weer inkomen, met natuurlijk al de info die ze inmiddels hebben.

Diegene die er maandag dus uitgaat, gaat er ook meteen weer in.  :lol2:  maar ze kunnen dan niet meer winnen, dat gaat tussen de 4 finalisten.

Ik ben zo benieuwd naar al die verbaasde gezichten als ze ineens iedereen weer binnen zien komen.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #52 Gepost op: 16 November 2006, 18:49:26 »

Wie is er maandag uitgegaan? Ik heb even een stuk of 3 afleveringen gemist.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #53 Gepost op: 16 November 2006, 20:56:37 »

Maandag is Semih eruit gegaan.

Er zijn nu nog 5 bewoners.  Tijn, Rik, Monique, Sabrina en Jeroen.

Jeroen en Mo staan genomineerd.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #54 Gepost op: 16 November 2006, 21:40:51 »

Hmmm, er blijft dus zoiezo 1 stel over... Tijn en Rik...

Zou een beetje flauw zijn als het 2 tegen 2 wordt...

Is er al bekend hoe ze de finale gaan doen?

Het lijkt mij trouwens een beetje raar om alle ex-bewoners weer terug het huis in te doen de laatste periode. Het gaat er toch ook juist om dat die laatste loodjes het zwaarst moeten zijn?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #55 Gepost op: 16 November 2006, 22:12:18 »

Citaat
Het lijkt mij trouwens een beetje raar om alle ex-bewoners weer terug het huis in te doen de laatste periode. Het gaat er toch ook juist om dat die laatste loodjes het zwaarst moeten zijn?
Ik denk dat die juist heel zwaar word met 15 mensen in het huis.
Ze vonden het juist zo knusjes met zo'n klein ploegje.  biglol

Let maar op, dat zal best wat commotie geven.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #56 Gepost op: 16 November 2006, 23:10:24 »

Ja, maar ze hebben dan ook een week lang afleiding van al die mensen. Dan zijn ze veel minder op elkaar aangewezen.

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #57 Gepost op: 16 November 2006, 23:19:46 »

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik verwacht toch nog wel wat vuurwerk.  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #58 Gepost op: 20 November 2006, 17:40:32 »

Vanavond is het dzover.. de meeste oud-bewoners komen tijdens de live weer binnen, behalve Milica, die komt donderdag.

Ik ben best benieuwd hoe het zal gaan, dus ik zit vanavond voor de buis.  duimen  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #59 Gepost op: 20 November 2006, 18:54:23 »

Ik ben ook benieuwd!

Maarre, wie zal er als laatste moeten gaan??? :D

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #60 Gepost op: 20 November 2006, 19:35:16 »

Ik kreeg net echt ff de slappe lach... Lekker exit-diner! Alles uitgekotst! :D

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #61 Gepost op: 22 November 2006, 17:47:32 »

Onthullende beelden

Kijk vanavond rond 20.00 uur mee op de streams en bekijk de onthullende film die de Bewoners te zien krijgen. Hoogte-en dieptepunten passeren de revue.

Nu de finalisten weer kunnen bijpraten met alle ex-Bewoners, is er een hoop te bespreken. Zij hebben immers alles terug kunnen zien en weten wie er oprecht is en wie niet. Vanavond rond 20.00 uur krijgen zowel de finalisten als de andere Bewoners onthullende beelden te zien. En jij kan alles live volgen op de streams. Op stream 4 wordt de film die de Bewoners te zien krijgen namelijk live uitgezonden. Op de andere drie streams kun je direct volgen hoe de Bewoners reageren.

Zorg dat je ruim op tijd klaar zit!
Sinds de oud-Bewoners teruggekeerd zijn in het Big Brother Huis is er al heel wat losgekomen. Ze hebben thuis een hoop terug kunnen kijken en denken te weten hoe de vork in de steel zit. De finalisten hebben echter geen idee wie wat achter wiens rug gezegd heeft. Wat werd er allemaal bekokstoofd op momenten dat er niemand in de buurt was, maar de camera wel draaide? De meest onthullende momenten, maar ook de hoogte- en dieptepunten van de Bewoners, zullen ze vanavond te zien krijgen op het witte doek. Ongetwijfeld zal de vertoning van de film de tongen losmaken en flink wat reacties uitlokken in het Huis. Zorg dus dat je ruim op tijd klaar zit en geen seconde mist!
(bron:Talpa)

Ik ga kijken.
 :cool:  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #62 Gepost op: 22 November 2006, 19:40:51 »

Ik niet. Ik hoef daar niet voor te betalen en heb er geen tijd voor.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #63 Gepost op: 23 November 2006, 17:45:02 »

Hoe was het Cyber?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #64 Gepost op: 23 November 2006, 18:20:26 »

Heel heftig,  bijna oorlog in het huis.  :cheesy:

Maar eigenlijk heeft dit niks meer met BB te maken, ze hebben en krijgen nu zoveel info van buiten.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #65 Gepost op: 23 November 2006, 19:38:58 »

Dat niet maar wel spannend  duimen  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #66 Gepost op: 23 November 2006, 19:56:20 »

Ik had dit niet verwacht zo... En zeker die film gooit ook lekker veel overhoop.

Dit zal ongetwijfeld de hele opzet van BB geweest zijn.

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #67 Gepost op: 24 November 2006, 21:21:04 »

Godsamme! Wat is die Etienne een ongelofelijke eikel zeg!

Boefje
Forzona Member

« Antwoord #68 Gepost op: 26 November 2006, 13:19:48 »

Wie gaat er winnen Cyber, heb je een idee?
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #69 Gepost op: 27 November 2006, 10:15:13 »

Ja, idd... Wie o wie zal er gaan winnen? Ik heb niet echt een uitgesproken voorkeur, maar ik denk dat Jeroen 'm dan toch mag winnen.

Maj
Forzona Member

« Antwoord #70 Gepost op: 27 November 2006, 11:09:37 »

Als die Tijn 't maar niet wordt!!  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #71 Gepost op: 27 November 2006, 11:23:48 »

Van mij mag Jeroen ook winnen, wat heeft die jongen soms af moeten zien met dat stel om zich heen.  doh  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #72 Gepost op: 28 November 2006, 08:15:29 »

Nou, vanaf het begin van de uitzending had het al geen zin meer om te bellen. Jeroen stond duidelijk mijlenver voor!

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #73 Gepost op: 28 November 2006, 08:17:14 »

Ik zag dat Dido en Roel (BB5) gaan trouwen:

http://www.didovankuijk.nl

Boefje
Forzona Member

« Antwoord #74 Gepost op: 28 November 2006, 18:59:52 »

Jammer voor Dido biglol

Maj
Forzona Member

« Antwoord #75 Gepost op: 09 Januari 2007, 10:28:27 »

BB-Monique verlaat man voor Tijn

door onze redactie

AMSTERDAM -
Big Brother-deelneemster Monique (35) is tot over haar oren verliefd op voormalig medebewoner Tijn Rovers. De Haagse fitness-instructrice heeft haar man Rob verlaten en gaat nu samenwonen met de 24-jarige Brabander. Ook haar zusje Sabrina (27) is gevallen voor een man uit het huis: de 20-jarige Etienne.

De twee blonde zusjes, te zien in de zesde editie van het reality-programma, melden het nieuws op hun website. De liefde tussen Monique en Tijn was voor de kijker thuis indertijd niet onopgemerkt gebleven. Ook haar man Rob vermoedde al dat er wat speelde, want op 12 september 2006 stond hij boos voor de poort van het huis en eiste dat zijn vrouw onmiddellijk vertrok.

Rob was woedend omdat Big Brother intieme knuffelscènes uitzond tussen zijn vrouw en de 11-jaar jongere vrijgezelle Tijn. Volgens Rob was het niet alleen een schande voor hemzelf, maar waren de beelden ook schadelijk voor zijn twee kinderen van 12 en 15 jaar die op hun moeders gedrag aangesproken werden.

Nadat Big Brother beloofde dat de beelden niet meer zouden worden 'gekleurd' - er zou alleen sprake zijn geweest van 'kameraadschap' tussen Monique en Tijn - kwam hij een dag later tot bedaren.

Nu blijkt dat Rob het toen wel degelijk bij het rechte eind had. Monique heeft hem en haar twee kinderen verlaten; ze gaat samenwonen met Tijn. De blondine beweert nu overigens dat ze niet van Rob gaat scheiden om bij haar nieuwe vriend te zijn, maar 'omdat het over is met de liefde voor haar man'.

Haar deelname aan Big Brother heeft haar een spiegel voorgehouden, vindt Monique. Ze had vaak ruzie met Rob, met wie ze 20 jaar samen was, en kiest nu voor 'rust'.

Ook Tijn bevestigt het nieuws op een website: "Beste mensen... Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar. Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar. De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de reden ben waarom ze van Rob wil scheiden. We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen. Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu. Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn. Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden. Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen."

Haar zus Sabrina is inmiddels helemaal in love met voormalig medebewoner Etienne. In het huis hadden ze al toegegeven gevoelens voor elkaar te hebben, maar ze waren allebei nog niet toe aan een vaste relatie. Maar nu blijken ze dan toch een koppel te zijn.

Bron: telegraaf.nl

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #76 Gepost op: 09 Januari 2007, 10:46:12 »

Zozo, een grote BB-Familie dus!

En Jeroen en Milica?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #77 Gepost op: 09 Januari 2007, 21:06:41 »

Citaat
Rob voelt zich aangeslagen: „Toen Monique uit het huis kwam heeft ze drie weken lang niet naar de kinderen omgekeken. Voor hen vind ik het het ergste. Mijn vrouw gedraagt zich als een verliefde puber. Hoe ik ook heb geprobeerd mijn huwelijk te redden, het is niet gelukt. Monique is zelf vertrokken. De kinderen zijn bij mij.” Hij aarzelt. „Monique is enorm veranderd door Big Brother. Met de vrouw zoals ze nu is, kan ik niks beginnen.”

Dan hebben we het toch goed gezien. rolleyes  idd net als een verliefde puber.
Ik vind het triest.
Citaat
Puc conDoin     Geplaatst op 9 Jan 2007, 10:46

En Jeroen en Milica?

Die hebben ook een relatie las ik op haar fansite.
Citaat
Hallo allemaal,

Ja ja hier ben ik dan....ik zal jullie zelf eens even het grote nieuws vertellen....jaaaaaa we zijn verliefd ;-) en het zit helemaal goed!!! We hebben het echt heel fijn samen. Voor de rest gaat alles goed met ons, ik heb nou vakantie en begin dinsdag weer met werken en Jeroen die is wel weer op zoek naar een baan maar rustig aan allemaal. We hebben hele fijne kerstdagen gehad samen en natuurlijk met onze familie en vrienden. Gister heeft Jeroen ons allemaal mee genomen naar de Efteling en daarna zijn we met ze allen wat wezen eten en dat het was echt heel leuk!!!! Met oud en nieuw zullen we niet samen zijn omdat ik met vriendinnen naar Extrema ga en ik had al kaarten gekocht dus helaas,maar we zien elkaar zeker van te voren en daarna ;-) nou ik zal snel weer iets laten horen en ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling met heeeel veeeeeel liefde toegewenst!!!!!!!

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #78 Gepost op: 09 Januari 2007, 22:25:24 »

Zijn Dido en Roel al getrouwd inmiddels?

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #79 Gepost op: 09 Januari 2007, 22:57:37 »

Geen idee, ik heb er nog niks over gelezen.  

Pagina's: 1 2 3 4 [Allemaal]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: De bewoners.
Ga naar: