Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

94.019 aantal berichten in 1.960 topics- door 58 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Mikado

07 Februari 2012, 06:10:41
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: Het is bijna zover!
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Het is bijna zover!  (gelezen 1962 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 12 Augustus 2006, 23:33:53 »

Het is bijna zo ver…

Vrijdag, 18 augustus 2006, 22:30 uur. Sluit ramen en deuren en zet de computer aan…

Wil jij als eerste een glimp van de Bewoners opvangen? Ben je zo nieuwsgierig naar het vernieuwde Huis dat je bijna niet kan wachten? Het is bijna zo ver. De Kick-Off van Big Brother 6 is zondagavond 20 augustus te zien op Talpa. De reguliere uitzendingen zijn vanaf 21 augustus dagelijks te volgen om 19:00 uur! En de spannende Live-uitzendingen zijn vanaf 28 augustus wekelijks (op maandag) te zien.

Maar er is meer! Big Brother bijt het spits af op internet. De site gaat als eerste online. Wil je alles weten over het hoe, wat en waarom? Zet vrijdag 18 augustus groot in je agenda.
Dus wil jij niets missen van BB6? Kijk dan volgende week om 22:30 uur naar de streams op internet. Dan weet jij als eerste het laatste nieuws…

(bron:talpa.tv)

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 15 Augustus 2006, 11:46:53 »

Het is rood en heet...

De Bewoners krijgen het zwaar in BB6: compleet afgesloten van de buitenwereld, strategische dilemma’s en voor het eerst beschikt het Huis over een angstaanjagende Hot Line…

Big Brother heeft een totaal nieuw wapen: de Big Brother Hot Line. Niemand weet wanneer deze telefoon overgaat, en alles is mogelijk voor degene die hem opneemt. Wie wordt slachtoffer van een keiharde en onvoorspelbare Big Brother? Want wanneer Big Brother belt, weet je nooit wat je boven het hoofd hangt. De Hot Line moet worden opgenomen. En wat zal er gebeuren als er niemand op wil nemen….?

Big Brother gaat de druk voor de Bewoners dit jaar flink opvoeren. Dat betekent ondermeer dat zij totaal zijn afgesloten van de buitenwereld. En natuurlijk is er de stress van de pijnlijke dilemma’s, de geheime missies en de zware opdrachten.. de wapens in handen van een Big Brother die zich dit jaar vooral hard en onvoorspelbaar zal opstellen.

Ook op berichten van het thuisfront hoeven de Bewoners niet meer te rekenen. Binnen het complete isolement is er voor de Bewoners één lichtpuntje. Want dit jaar konden Bewoners zich opgeven samen met een familielid of een geliefde.

Maar of dat de spanning voor de Bewoners ook daadwerkelijk verlicht? Want zijn de familiebanden van de nieuwe Bewoners wel allemaal zo sterk en winnen de bloedbanden het van de psychologische druk in het Big Brother Huis?

Kortom: de nieuwe editie van Big Brother staat voor isolement, familiedrama’s en geheimen en de nooit aflatende dreiging van de Big Brother Hot Line.

Fans van Big Brother hoeven geen seconde te missen. Vanaf net moment dat de Bewoners het huis betreden, is hun leven 24 uur per dag te volgen op http://www.bigbrother.tv.

Nathalie
Forzona Member

« Antwoord #2 Gepost op: 15 Augustus 2006, 12:07:36 »

Shit, nu moet ik een keuze maken tussen online gamen en BB6...

Trouwens, weet een van jullie of er weer zo een 24-uurs kastje gemaakt wordt voor op tv, of dat Tele2 (versatel) er weer mee verder gaat?  :tranen:  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 15 Augustus 2006, 12:49:21 »

Ik denk dat we gewoon gratis streams kunnen kijken via de computer..  :yes:  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #4 Gepost op: 15 Augustus 2006, 22:21:08 »

Gisteravond een compilatie van BB1, met stukjes uit het programma, en intervieuws met de toenmalige bewoners.
Vanavond om 7 uur ging het over BB2.
Ik heb het niet gezien, maar ga vanavond even naar de herhaling kijken.

23.20 op Talpa.

Even kijken of Koosie veranderd is.  :cheesy:  

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #5 Gepost op: 16 Augustus 2006, 22:59:53 »

Koosie is de enige die niet veranderd is. Wel weer leuk om te zien.

Elk jaar dat wij in GB zijn, volgen we zeker een week BB UK. Dit seizoen zit me er toch eentje in. Nikki heet ze. Een tantrum kind. Mijn god wat kan die tekeer gaan zeg! Ze was er ook uitgestemd, maar mocht later toch weer terugkeren. Tja, alles voor de sensatie! Er zijn filmpjes van. Kijk maar op BB UK en dan zoeken naar de filmpjes waar Nikki in voorkomt . Staat wel omschreven naast het plaatje van het filmpje.  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #6 Gepost op: 16 Augustus 2006, 23:06:06 »

Ik zag van de week flashbacks van BB2, o.a. met Ed die er niet uit wilde. Was ik allang vergeten!

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Augustus 2006, 23:48:56 »

Als ik het zie weet ik het wel weer.
Zoals vanavond the Battle.. met Kel enzo..  :cheesy:
Ze kregen toen het bericht van de aanslagen op de Twin-Towers, ze dachten toch dat het verzonnen was door BB?

Was wel de BB met de meeste sex werd gezegd.   :fluiten:  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #8 Gepost op: 18 Augustus 2006, 13:52:30 »

BB-bewoners krijgen het zwaar

Slecht nieuws voor deelnemers van de nieuwe Big Brother. Het huis waarin de serie komend seizoen zal worden opgenomen bevat namelijk geen ramen en deuren en is dus compleet verstoken van enig daglicht. Bovendien is de tuin van het huis ontoegankelijk en zal de regie bepalen wanneer de lichtschakelaar aan en uit wordt gezet.

Inmiddels hebben enkele deskundigen al kritiek gegeven op het nieuwe beleid. "Het is een psychologische marteling. Daglicht geeft je informatie over de realiteit, en niet weten hoe laat het is of wat voor weer het is, kan het bioritme verstoren. Licht is je houvast, het is vervelend te weten dat andere mensen bepalen of het voor jou dag of nacht is", aldus psychologe Monique Schouten.

Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft daar echter totaal geen boodschap aan: "we streven naar een echt isolement. Dit wordt BB in zijn puurste vorm. Er zal werkelijk geen enkel contact zijn met de buitenwereld. Door het ontoegankelijk maken van de tuin en het buitensluiten van daglicht, bereiken we dat mensen zich echt focussen op elkaar. Bewoners zullen niet alleen niet weten hoe laat het is , maar ook niet of de zon schijnt of dat het regent".

Bron: NieuwNieuws.nl

mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #9 Gepost op: 18 Augustus 2006, 15:29:11 »

Mmmmm, ik vind dit eigenlijk te ver gaan. Een mens heeftgewoon daglicht nodig anders  krijgen ze lichamelijke en geestelijke klachten. Ik verwacht dus ook dat er echt een aantal uit zullen vallen hierdoor.  

Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #10 Gepost op: 18 Augustus 2006, 17:25:07 »

Weet je hoe ze chrysanten kweken?

Boefje
Forzona Member

« Antwoord #11 Gepost op: 29 Augustus 2006, 23:05:46 »

Ja, dat weet ik Puc, mijn vader was chrysantenkweker in hart en nieren  :fluiten:  
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #12 Gepost op: 29 Augustus 2006, 23:34:01 »

Dagen van 13 uur toch, in die kassen?

Op de tijden dat het de kweker het beste uitkomt wordt er verduisterd of verlicht.

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: Het is bijna zover!
Ga naar: