mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Gepost op: 03 Juli 2006, 23:08:57 » |
|
Vrijdagochtend heel vroeg gaan we richting Hoek van Holland. We moeten anderhalf uur voor vertrek bij de boot zijn. Dit ivm onze hond. Aangekomen in Harwich hebben we een aardige rit voor de boeg. Bij Carlisle hebben we onze eerste overnachting in een hotel. Van daaruit gaan we richting Drumnadrochit[/b], waar we onze eerste week gaan doorbrengen. De tweede week reizen we door naar Penicuik[/b]. Hier hebben we vorig jaar ook een week gezeten en dat was ons zeer goed bevallen. Voordat we naar ons huisje gaan pikken we in Edinburgh mijn vader en mijn broer op. Zij blijven 3 nachten bij ons. Als wij hen op dinsdag weer op het vliegtuig hebben gezet, dan rijden we door naar Glasgow. Zijn we nog nooit echt geweest en gaan die nu dus eens even ontdekken. Het is de bedoeling dat we veel gaan wandelen. We hopen op niet al te warm weer, omdat onze woef dan ook gewoon mee kan wandelen. Gelukkig is hij gewend om lang alleen te zijn, dus als hij niet mee kan dan is dat niet zo'n heel groot probleem. Op zaterdag 22 juli ( de verjaardag van Hans) gaan we weer richting zuiden en hebben dan een overnachting in Stoke-on-Trent. Zondag 23 juli om een uur of 6 nemen we weer de boot terug naar Nederland. :tranen: Tenzij we er nog een week aan vast hebben geplakt. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 03 Juli 2006, 23:13:14 » |
|
Ziet er weer geweldig leuk uit allemaal Mesje, ik kan me voorstellen dat je je erop verheugd.. Hus en Thomas natuurlijk ook. Nergens een webcam in de buurt trouwens? :lachen: We hopen weer op leuke verslagen en mooie foto's
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 03 Juli 2006, 23:21:15 » |
|
Nee, nergens een webcam zover ik weet! :lachen:
Dit jaar gaan we het enigsins anders doen. We houden uiteraard wel een verslag bij, maar die zetten we thuis pas op de site. Dit jaar dus geen internetcafé bezoeken. Het was altijd best wel een gedoe en dit jaar heb ik daar even geen zin in. Daarbij komen mijn pa en broer over, dus die hoeven we ook niet van info te voorzien. Maar uiteraard stuur ik jou Gr@n wel eens een smsje, om je te laten weten hoe het gaat. Dus helemaal verstoken van nieuws blijven jullie niet hoor! Hoewel ik er enorm aan toe ben en zin in heb, durf ik me toch nog niet echt te verheugen op wat komen gaat. Dit heeft natuurlijk te maken met hoe we vorig jaar op vakantie zijn gegaan. Ik blijf ergens toch de angst houden, of we nu wel zonder kleerscheuren op vakantie kunnen gaan. Eerst dus maar op de boot zitten en dan genieten! Vind het wel spannend zo'n eerste keer met Joey op de boot. We hebben alle voorbereidingen getroffen en alle benodigde papieren op zak, maar ben blij als we met Joey door de check in zijn gekomen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 03 Juli 2006, 23:35:13 » |
|
Toch altijd weer een heel gedoe die voorbereidingen. Gelukkig hebben we altijd een lijstje met de dingen die we mee moeten nemen. Morgen even de laatste dingen wassen, woensdag met Joey naar de dierenarts voor de teken en wormen kuur. Donderdag alles inpakken, de huisoppas instructies geven en dan heeeeeel vroeg naar bed om vervolgens er weer heeeeeeeeeeel vroeg eruit te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 03 Juli 2006, 23:38:17 » |
|
oh dit klinkt allemaal super. laat je vakantie voorbereidingen niet teveel overschaduwen door angstige gevoelens Mesje. begrijp het wel hoor, maar geniet lekker van de dingen die komen gaan. ik denk nog wel dat ik je spreek (noujah hier dan) maar mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan wens ik jou en je 2 schatten van mannen een hele fijne vakantie toe
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 04 Juli 2006, 00:00:41 » |
|
Dank je wel!!  Maar ik kom zeker voor die tijd nog even dag zwaaien hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Juli 2006, 00:12:34 » |
|
Dit jaar gaan we het enigsins anders doen. We houden uiteraard wel een verslag bij, maar die zetten we thuis pas op de site. Dit jaar dus geen internetcafé bezoeken. Het was altijd best wel een gedoe en dit jaar heb ik daar even geen zin in. Daarbij komen mijn pa en broer over, dus die hoeven we ook niet van info te voorzien. Maar uiteraard stuur ik jou Gr@n wel eens een smsje, om je te laten weten hoe het gaat. Dus helemaal verstoken van nieuws blijven jullie niet hoor! Je hebt groot gelijk Mesje.. lekker even een paar weekjes geen internet, forzona of wat dan ook. Wel lief dat je me een berichtje wilt sturen hoe het jullie daar vergaat. Maar laat alles even lekker los, en geniet!!! Lijkt me trouwens best leuk voor Joey dat hij ook mee mag. :yes:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Juli 2006, 00:15:54 » |
|
Misschien gaat hij daar wel wat hartjes veroveren! Ben benieuwd of we door Joey meer contacten gaan leggen. Dat is hier al wel vaak het geval! Zou het wel leuk vinden. Want met de locals praten vinden we heerlijk om te doen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 04 Juli 2006, 00:20:14 » |
|
Ongetwijfeld, dat hoor je heel vaak. :yes:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 06 Juli 2006, 13:09:31 » |
|
Ik ga alvast naar jullie  , want we zijn erg druk en gaan vroeg naar bed! Ben er erg aan toe! Zoals gewoonlijk begint de vakantie voor mij met een kwaaltje. Heb al vanaf dinsdag een rare hoofdpijn. Een drukkend gevoel in mijn achterhoofd. Geen asperine helpt ertegen! Bah, lekker hoor! :boos:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 06 Juli 2006, 13:42:24 » |
|
He wat vervelend nou.. misschien de warmte? Hopenlijk gaat het snel beter. Ik/wij wensen jullie een heeeeele fijne vakantie toe.. en geniet ervan!!! Dikke knuffel voor jullie drietjes..  en een aai voor Joey.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 06 Juli 2006, 13:52:28 » |
|
Beterschap Mesje en een hele fijne vakantie! Kom gezond weer terug samen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 06 Juli 2006, 14:20:01 » |
|
Dank jullie wel! Poeh, Hus is nu alles aan het inpakken en ik denk mee en leg klaar. Man, wat voel ik me klote. Kan ik nu effe niet gebruiken zeg! Ik hoop ook dat het van de warmte komt. Of misschien ook wel wat spanning. Nou ja, ik hoop dat het gauw wegtrekt en ik van het vakantiegevoel kan gaan genieten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 06 Juli 2006, 14:37:27 » |
|
Hoi Mesje, Fijne vakantie hoor, tis wel heel wat georganiseer maar zeker de moeite waard. Misschien zakt je hoofdpijn wel als je eenmaal op route bent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 06 Juli 2006, 15:46:54 » |
|
Ik ga daar maar van uit!
We zijn hier al aardig op de rit. Alles is dus nu wel zo'n beetje ingepakt. Straks even de boel schoonmaken hier! Wel lastig met zo'n haarbal in huis. Moet er even wat op verzinnen dat hij de boel niet weer kan bevuilen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 06 Juli 2006, 16:33:33 » |
|
Wel lastig met zo'n haarbal in huis. Moet er even wat op verzinnen dat hij de boel niet weer kan bevuilen. hihi,.... een boodschappen tas aantrekken maar dan natuurlijk met 4 gaten voor zijn poten, kleintje voor zijn staart. Hengsels samenbinden op zijn rug en klaar is kees :cool: Verkrijgbaar in diverse trendy uitvoeringen zoals Super de Boer, maar ook in blauw van Appie Heijn. :lol2: Hoezo ben ik melig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 06 Juli 2006, 17:06:31 » |
|
Fijne vakantie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 06 Juli 2006, 17:11:50 » |
|
hihi,.... een boodschappen tas aantrekken maar dan natuurlijk met 4 gaten voor zijn poten, kleintje voor zijn staart. Hengsels samenbinden op zijn rug en klaar is kees :cool: Verkrijgbaar in diverse trendy uitvoeringen zoals Super de Boer, maar ook in blauw van Appie Heijn. :lol2: Hoezo ben ik melig? :lachen: Idee zeg! Maar ja, dan schiet ie in de stress! :shocked: Sluit hem wel even op in de keuken, zodat hij die dan alleen kan bevuilen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 06 Juli 2006, 20:47:55 » |
|
Zo, alles is klaar! Helaas kookt mijn hoofd nog steeds. Maar in GB is het gelukkig koeler als hier. Ik sluit bij deze af! Tot over 2 en een halve week!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 06 Juli 2006, 21:08:49 » |
|
Doeiiiii Mesje...net te laat thuis om je gedag te zeggen, maar je logt misschien in Schotland nog wel een keer in. Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 06 Juli 2006, 22:15:19 » |
|
zie je daarom zei ik van de week al prettige vakantie. heb je nu dus gemist
maar als je dit nog leest vanuit je vakantiestek dan nog alle goeds en beterschap met je koppie
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 07 Juli 2006, 04:13:37 » |
|
Wel gezien dus! :cheesy: Wilde even de buienradar checken en alles ziet er goed uit gelukkig! Heb erg slecht geslapen. Het is hier Rijnweek. Jan Smit trad op en het was dus druk met lopers. Daarbij hadden we ook groot vuurwerk dus toen ik eenmaal sliep werd ik daardoor weer wakker. Nou ja, haal het wel weer een keer in! Heb gisteren mijn hoofd gekoelt met een icepack en dat heeft wel wat geholpen. Het is echt een warmte kwestie. Mijn buuf blijkt ongeveer hetzelfde te hebben. Nou, even gauw tandenpoetsen en dan weg!! Ik hou Gr@n via de sms op de hoogte!! En zij daarna jullie dus!
Heel veel liefs van ons!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 07 Juli 2006, 11:03:19 » |
|
en nu izjn ze dus weg...shuitje varen. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 07 Juli 2006, 12:31:57 » |
|
Wel gezien dus! :cheesy: Wilde even de buienradar checken en alles ziet er goed uit gelukkig! Heb erg slecht geslapen. Het is hier Rijnweek. Jan Smit trad op en het was dus druk met lopers. Daarbij hadden we ook groot vuurwerk dus toen ik eenmaal sliep werd ik daardoor weer wakker. Nou ja, haal het wel weer een keer in! Heb gisteren mijn hoofd gekoelt met een icepack en dat heeft wel wat geholpen. Het is echt een warmte kwestie. Mijn buuf blijkt ongeveer hetzelfde te hebben. Nou, even gauw tandenpoetsen en dan weg!! Ik hou Gr@n via de sms op de hoogte!! En zij daarna jullie dus!
Heel veel liefs van ons!! m'n mobieltje staat aan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|