mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Gepost op: 01 Juni 2006, 09:38:43 » |
|
Afgelopen zondag zijn we naar het Schots festival in Dordrecht geweest. Natuurlijk moest Joey ook in stijl.  Dit petje hebben we al jaren, maar eigenlijk haast niet gebruikt. Nu hij met ons meegaat op vakantie is als de zon schijnt dit petje voor hem wel prettig. Dus ja dan moest hij er toch maar even aan gaan wennen. En natuurlijk trok dit weer de aandacht bij menig bezoeker. Tja en als Joey ergens gek op is dan is het wel op  . Dus zijn dag kon haast niet meer stuk! De modder die daar in overvloed was, daar was hij veel minder blij mee! :hebikweer:  Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, heerlijk al die aandacht!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 01 Juni 2006, 10:35:47 » |
|
 Grappig die pet.. en idd, je ziet hem genieten.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 01 Juni 2006, 16:06:08 » |
|
Aaaaaaaaaach wat schattig!!!!!! :inlove:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 01 Juni 2006, 17:02:56 » |
|
oh geweldig die pet
een beessie om op te vreten zo
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 01 Juni 2006, 21:03:14 » |
|
Aahh, wat ziet hij er leif uit met dat petje!!! Vandaag was het hier ook weer raak!! Werd vanmorgen door de stalhouder gebeld dat Onassa vol met bulten zat. Ik was net bij de kraakster. Daarna meteen naar stal gereden en wat ik daar zag.....ik werd er naar van! Ik kende bijna mijn eigen paard niet die daar stond! Haar netjes met hooi zaten ook nog vol ,dat vond ik wel heel vreemd. Dierenarts meteen gebeld en die was er om 12 uur. Ze had duidelijk een allergische reaktie ergens op. Blijkbaar iets wat in het hooi zat(achteraf bleek dit dus ook van een ander land af te komen dan van de staleigenaar zelf omdat hij door zijn eigen voorraad heen was). Ze heeft een spuit gehad en gelukkig zag ze er vanavond weer normaal uit. Maar ohhhh, wat zag dat dier eruit zeg!! D'r hoofd was wel bijna twee keer zo breed dan normaal. Ze hoest ook veel en de dierenarts vermoed dus ook dat die zwellingen in haar keel zijn gaan zitten. Ppfff ,maar goed dat het vakantiegeld maand is.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 01 Juni 2006, 21:06:55 » |
|
tjee zeg je hobbelt wel van het een naar het ander zeg. gelukkig is het weer de goede kant op
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 01 Juni 2006, 21:20:03 » |
|
Dat kan je wel zeggen....hopelijk blijft het nu allemaal een beetje rustig!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 01 Juni 2006, 22:15:47 » |
|
Tjeetje wat een toestand zeg!! Wat zielig.. :tranen: Nu ik het zo lees (klinkt misschien raar) heb ik dat ooit ook eens bij James Herriot geziet, een allergische reactie op hooi van een ander land. Beterschapjes maar weer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 01 Juni 2006, 22:45:16 » |
|
Hee kijk, das toevallig, maar zo erg vreemd is het dus niet.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 01 Juni 2006, 22:51:28 » |
|
ook hier wens ik Onnie beterschap Hoe vaker, hoe beter, nietwaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 01 Juni 2006, 23:26:25 » |
|
Dank je Janet....hoop morgen weer een fris en montere hinnikende Onassa aan te treffen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 02 Juni 2006, 23:10:00 » |
|
Arme Onassa! Net zo'n zielepietje als haar bazinnetje! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 02 Juni 2006, 23:17:17 » |
|
Nou ,na dit weer gehad te hebben is het Sjonnie weer die gek doet. Hij is vandaag weer voor het eerst naar buiten geweest en kwam gehavent terug (gevochten dus) Bloed aan het oor, paar flinke strepen op zijn kop en onder zijn oksel. Hij kwam net ook niet naar beneden om te eten...aai ik hem,...voelt hij weer heel warm aan. Dus koorts op gemeten, heeft hij weer 39.4 Ik word er echt nu een beetje gestoord van zeg....wat een zorg toch steeds met die beesten :tranen:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 03 Juni 2006, 18:46:08 » |
|
Zo te lezen is het bij jou beestenboel behoorlijk raak de laatste tijd. Hoop dat daar snel verandering in komt. Is niet leuk als ze ziek zijn.
Hier krijg ik ook sterk het vermoeden dat het 'raak' was toen Frommel laatst op stap ging met de kater. Ze wordt steeds dikker en haar tepeltjes zijn opgezet. De kids vinden het iig reuze spannend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 04 Juni 2006, 00:45:36 » |
|
Ik word er echt nu een beetje gestoord van zeg....wat een zorg toch steeds met die beesten :tranen: Nou zeg.. het is wel steeds raak. semmeke Geplaatst op 3 Jun 2006, 18:46 Hier krijg ik ook sterk het vermoeden dat het 'raak' was toen Frommel laatst op stap ging met de kater. Ze wordt steeds dikker en haar tepeltjes zijn opgezet. De kids vinden het iig reuze spannend. Die Frommel, die frommelt maar raak. Leuk... jonge poesjes. :yes:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 04 Juni 2006, 07:34:15 » |
|
De anti-biotica zit bij Johnny nog in het lijf dus hij is weer opgeknapt en loopt nu al weer vrolijk buiten met Boris.Jimmy ligt nog lekker te slapen en mag straks naar buiten als wij erbij zijn.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 04 Juni 2006, 09:59:08 » |
|
Hier krijg ik ook sterk het vermoeden dat het 'raak' was toen Frommel laatst op stap ging met de kater. Ze wordt steeds dikker en haar tepeltjes zijn opgezet. De kids vinden het iig reuze spannend. Wow, wat spannend! Als je je vlakke hand op haar onderbuik legt, zul je in de laatste week de kleintjes kunnen voelen bewegen! Dat is zo leuk! Vallen de haren ook weg rond de tepels? Dan is ze écht zwanger. :yes: Heb je al een doos klaar met een zachte gladde ondergrond? (het liefst een laken) geen handdoek, want daar blijven de kleine nageltjes aanvast haken. Doos van boodschappen is prima, je moet dan 2 flappen dicht doen, zodat het een beetje schemerig is. Dan kun je poes nu alvast een paar keer in de doos doen, zodat ze dat als een eigen plekje ziet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 04 Juni 2006, 10:36:32 » |
|
Tnx Janet, ben echt een leek in poezenbevallingen. Had al op internet gekeken wat te doen. De doos was al bekend maar de tip van het laken is wel fijn. Kan daar denk ik ook een oude dekbedhoes voor gebruiken. Lakens heb ik niet. Deze week heeft ze een behoorlijk buikje gekregen, ze is ook stukken rustiger. Slaapt veel. Waar ik mij wel zorgen om maak is dat ze nog zo klein is. Ze is pas zelf pas 10 maanden en erg klein van stuk. Kees van maanden oud is al net zo groot als haar. Haar moeder was pas 8 maanden toen ze kittens kreeg, en ook heel klein. Als ik reken vanaf de datum toen ik haar op stap zag gaan met de kater worden de kittens de laatste week van juni verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 04 Juni 2006, 11:18:44 » |
|
Webcammetje!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 04 Juni 2006, 11:25:17 » |
|
Ohhhh Semmeke...Jonge poesjes :inlove: Spannend zeg, lijkt me erg leuk een nestje kittens ....zou ze alleen vrees ik niet weg kunnen doen
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 04 Juni 2006, 11:29:43 » |
|
Ook niet als ze alle acht ofzo in je gordijnen hangen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 04 Juni 2006, 12:19:06 » |
|
Nee, dan zou ik de gordijnen vervangen door lamellen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 04 Juni 2006, 13:03:13 » |
|
Nee, dan zou ik de gordijnen vervangen door lamellen.  :lol2: :muts2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 04 Juni 2006, 14:15:23 » |
|
Tnx Janet, ben echt een leek in poezenbevallingen. Had al op internet gekeken wat te doen. De doos was al bekend maar de tip van het laken is wel fijn. Kan daar denk ik ook een oude dekbedhoes voor gebruiken. Lakens heb ik niet. Deze week heeft ze een behoorlijk buikje gekregen, ze is ook stukken rustiger. Slaapt veel. Waar ik mij wel zorgen om maak is dat ze nog zo klein is. Ze is pas zelf pas 10 maanden en erg klein van stuk. Kees van maanden oud is al net zo groot als haar. Haar moeder was pas 8 maanden toen ze kittens kreeg, en ook heel klein. Als ik reken vanaf de datum toen ik haar op stap zag gaan met de kater worden de kittens de laatste week van juni verwacht. Oja, da's nog wel erg jong. Maar het zal best goed gaan hoor. Als ik jou was, zou ik de doos op een plaatsje zetten waar het rustig is, maar ook niet weer te ver weg van het huiselijke verkeer. En oja, de kinderen niet toestaan om 'alleen' te gaan kijken, alleen met jou erbij en bv niet vaker dan 2 of 3 keer per dag. Poezen vinden het namelijk heel snel te onrustig, en dan gaat ze slepen met de jonkies op allerlei onmogelijke plaatsjes. Dus zorg voor rust rond de doos. Een kattebak (tijdelijk) ernaast en ook voer en water. Dan kan ze haar kroost toch in de gaten houden, dan vindt ze vast heel prettig. Omdat het poesje nog zo jong is, zou ik daar gewoon goed op letten en goede afspraken maken met de kids. Het zou toch jammer zijn als het nestje verstoord wordt wegens teveel drukte, dat snapt zo'n diertje niet. Maar het is zooooooow leuk, een nestje. Je zult merken dat de poesjes na een aantal dagen al kunnen spinnen, een heel leuk ratelend geluidje, een beetje oppervlakkig, nog niet zo'n diep geluid als van een grote poes. Het moet dus rustig zijn, maar wel elke dag even een paar keer met je hand in de doos, om ze aan je geur te laten wennen. De eerste dagen alleen kort en voorzichtig aaien. Je zult merken dat ze dan eerst gaan blazen! Dat is een teken dat ze onraad ruiken. Dus wel elke dag eventjes aaien, maar ze er eerst nog niet uit halen. Dat kan wel na een aantal dagen/weekje, als alles goed gaat. Meestal krijgen ze er drie of vier in het eerste nestje. Ik ben zo benieuwd joh. Het is geweldig, jonge poesjes :yes:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 04 Juni 2006, 14:18:12 » |
|
Oja, toen onze poes aan het bevallen was, heb ik de laatsten zien geboren worden. Ze vertrouwt mij tot en met, maar ze was toch ook nog wel schuw hoor, want dit karweitje knappen ze het liefst helemaal alleen op, zonder pottenkijkers. Ze bijt zelf de navelstreng door, en dan wordt het kleine schreeuwertje helemaal schoongelikt. De poes ruimt ook alles op, de moederkoek, de navelstreng, alles eet ze op. Je zult merken dat het laken nauwelijks nat is. Pas na een paar dagen verschonen. Als het erg vuil is, kun je proberen het snel even om te draaien wanneer ze zit te eten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|