Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Gepost op: 24 Mei 2006, 19:13:18 » |
|
Onze hond Sonja gaat haar laatste maandjes in :tranen: Vanmorgen kwam de dierenarts voor de koeien, en toen hebben we gelijk even naar onze Son laten kijken. Ruim twee jaar geleden hebben we haar laten opereren aan een gezwel bij haar tepel, en dat is weggenomen, en ook de eierstokken en baarmoeder laten verwijderen. Daarna ging het anderhalf jaar heel goed, maar het laatste halfjaar voelden wij allemaal bobbeltjes op haar buik en borst, die steeds groter werden. Ze groeien langzaam, maar de laatste weken groeit het steeds harder. Maar ze eet nog goed, en ze loopt nog goed. Ze is de laatste paar weken wel wat slomer... Het lijkt erop of ze nog geen pijn heeft, maar als dat wel het geval is, moet ze een spuitje...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Mei 2006, 23:44:54 » |
|
 Wat triest Janet... Geniet van je beestje zolang het nog kan, en laat haar merken hoeveel ze voor je betekent!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Mei 2006, 00:29:01 » |
|
He bah wat akelig.  altijd triest als je een geliefd huisdier moet missen, maar als ze echt pijn gaat krijgen, hoe naar ook, is dat toch het beste. Hoe oud is ze Janet?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Mei 2006, 07:55:34 » |
|
Dat zijn minder leuke berichten...  Dat is toch dat hondje van die leuke foto destijds? Dat zij en haar dochter door het keukenraam op een koekje wachten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Mei 2006, 08:34:00 » |
|
oh Janet dat zijn van die dingen waar je eigenlijk niet aan moet denken maar wat hier boven al geschreven wordt je bent pas een dieren vriend als je je beestje helpt als het gaat lijden
veel sterkte ermee Meis
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Mei 2006, 11:47:30 » |
|
Tsja, altijd triest als je een dier gaat/moet verliezen waaraan je gehecht bent.
Hoe oud is ze al?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Mei 2006, 12:21:07 » |
|
He bah Janet, wat vreselijk sneu! Dat is het grote nadeel van huisdieren vind ik, je overleefd ze meestal als het goed is en het verdriet erom is steeds weer enorm! Gister hing Sjonnie ook tussen leven en dood, maar door een paar spuiten knapt hij gelukkig weer zienderogen op. Ze kunnen je niets vertellen ,maar als je je dier kent, weet je precies wanneer het niet goed. Geniet en verwen Sonja maar lekker zolang het nog kan. Ze heeft in ieder geval een fanatastisch leven bij jullie!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Mei 2006, 14:14:03 » |
|
Sonja is vorige week 13 geworden. Dus voor een hond al best aardig oud. Als je rekent dat een hondenleven 7 jaar telt, is ze dus al 91
Yep, ze is een bruin witte Friese Stabij (driekwart dan).
Vanmorgen moest ik nog weer op haar mopperen: ze zat te graven in m'n tuin waar ik juist eergisteren bloemen had gepoot. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 Mei 2006, 17:39:37 » |
|
Echt al een hoogbejaard beesie dus. Maar zo te horen nog best ondeugend. :yes:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Mei 2006, 22:10:24 » |
|
maar ik heb haar straf gegeven hoor :boos:
ze moest voor straf een korstje zelfgebakken vers brood opeten :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Mei 2006, 00:46:41 » |
|
 dat vond ze vast vreselijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Mei 2006, 11:49:14 » |
|
alle kans dat ze vandaag weer gaat graven... om een stukje brood te krijgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Mei 2006, 11:53:50 » |
|
Ohja, dat zit er natuurlijk ook nog in. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 Mei 2006, 12:57:08 » |
|
Dat graven kun je uitbuiten natuurlijk. Als je d'r daar laat graven waar de nieuwe plantjes moeten komen, is 't erg handig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Mei 2006, 19:27:22 » |
|
Als ze ze dan ook direct poot en er even overheen plast  , hoef je zelf niks meer te doen Janet :cheesy: Het is altijd triest om je huisdiertje in te laten slapen, ons laatste hondje heette ook Sonja en die hebben mijn ouders in laten slapen toen ik op wintersport was, vond ik wel heel vervelend  toen ik thuis kwam waren alle spullen van haar opgeruimd.... Sterkte voor de aankomende periode Janet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 26 Mei 2006, 22:48:00 » |
|
De onrust is weer een beetje gezakt.
Vandaag was ik bezig in de tuin, en dan loopt ze gewoon zo om me heen te dribbelen, het lijkt wel of ze niets mankeert...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 27 Mei 2006, 00:13:36 » |
|
Het is altijd triest om je huisdiertje in te laten slapen, ons laatste hondje heette ook Sonja en die hebben mijn ouders in laten slapen toen ik op wintersport was, vond ik wel heel vervelend  toen ik thuis kwam waren alle spullen van haar opgeruimd.... Zoiets had ik ook Boef, alleen ging het om ons konijn en heette die niet Sonja... ;) Was een hele schok voor me toen ik thuis kwam. Ik hoop dat jullie nog een lange mooie tijd met haar kunnen hebben en dat jullie goed afscheid kunnen nemen.
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 27 Mei 2006, 14:05:33 » |
|
Kan best nog wel een tijdje duren hoor Janet. Dat was bij de eerste hond van mijn ouders ook. Doen ze 16 was werd er ook het een en ander ontdekt en weggehaald, maar ze is toch nog 18 geworden. Zelfs toen wilde mebrouw nog niet dood, maar haar toestand was toen te ernstig om haar te laten leven. Wonden wilden namelijk niet meer helen en het eten kwam er net zo hard uit als dat het er in ging. Er was ook niks meer aan te doen. Maar de tijd zal het leren. Dus geniet zolang het kan van die doerak!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 27 Mei 2006, 18:24:07 » |
|
Precies, en zolang ze er zelf nog plezier in heeft, en geen pijn heeft, kunnen jullie samen vast nog een fijne tijd hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 27 Mei 2006, 22:33:28 » |
|
Vanavond heeft ze m'n neef nog gebeten, die in de schuur kwam kijken bij de kalfjes. Ze is nog steeds heel erg waaks, en ze dacht dat m'n neef aan de dieren kwam. 't Was wel alleen een waarschuwingsbeet, maar toch! Maar ene bult op haar buik, bij haar achterbeen, die is al wel zo groot als een flinke mandarijn, dus ik ben bang dat die wel gauw gaat opspelen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 27 Mei 2006, 22:58:22 » |
|
He wat akelig, maar zo te horen heeft ze er zelf (nog) geen last van. Nog steeds flink waaks dus.. dat zou ze misschien niet doen als ze zich niet lekker zou voelen. :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Mei 2006, 11:17:58 » |
|
he bah zeg! Hopelijk heeft het beestje niet al teveel pijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 07 Juni 2006, 11:20:15 » |
|
Hoe gaat het nou met Sonja?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 07 Juni 2006, 14:14:29 » |
|
Eigenlijk redelijk wel. Toch wordt ze wel trager. En ze rolt niet meer op haar rug, zodat we haar buikie kunnen aaien. Daar hield ze altijd zo van. Maar ik denk dat haar dat nu pijn doet ofzo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: