Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: 18 Mei 2006, 22:42:00 » |
|
Big Brother 6 in augustus op de buis!-------------------------------------------------------------------------------- Big Brother gaat families ontvangen. John de Mol en Endemol-directeur Paul Römer hebben gisteren besloten tot het maken van een nieuwe serie van de moeder van de reallife soaps, aanstaande augustus. Dat meldt de Telegraaf. Johns andere veelbesproken programma De gouden kooi start dan iets later in het seizoen. Hummie van der Tonnekreek is ook dit zesde seizoen weer hoofdredacteur van het programma. Paul Römer: "Ze heeft wrede plannen." Hummie: "Zo zit het niet precies. Big Brother is een psycholoog die houdt van spelletjes. Maar met individuele deelnemers hebben we in zes seizoenen intussen alles gedaan wat er te doen valt. En we willen toch een stap verder gaan. Stapjes verder eigenlijk, want de natuurlijke grens is bereikt. Daardoor kwamen we op het idee om elke individuele kandidaat een metgezel in het huis te gunnen. Een geliefde, een vriendje wat dan ook. Iemand op wie hij of zij echt kan bouwen. Zodat we de opdrachten psychologisch zwaarder kunnen maken." Paul: "Snel werd toen het idee geboren echtparen of zelfs gezinnen als bewoners toe te laten. Dan schakel je de factor eenzaamheid uit. En je kunt op sensationele situaties rekenen. Wat als een gezinslid het kind of de vader of moeder van een andere familie nomineert. In de hogedrukpan die Big Brother heet kun je dan rekenen op vuurwerk." =============================== Dus eerst BB 6 en dan de Gouden Kooi :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 06 Juni 2006, 13:13:46 » |
|
ze zijn ook op zoek naar homostellen die mee willen doen zet dat naast een stel wat uit staphorst komt en .....
|
|
|
|
|
|
Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Juni 2006, 13:14:48 » |
|
de gouden kooi is dus nog niet begonnen in de vorm van de 7 plagen die nu dagelijks op Talpa te zien is?
|
|
|
|
|
|
Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Juni 2006, 10:04:09 » |
|
ze zijn ook op zoek naar homostellen die mee willen doen zet dat naast een stel wat uit staphorst komt en ..... en dan wat.....? Wil best meedoen hoor De gouden kooi komt volgens mij pas na BB6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Juni 2006, 10:44:00 » |
|
een zeer gelovig stel (uit staphorst) zal denk ik zeker moeite hebben met 2 homo's en dan 2 fundamentelistische Imams erbij en het is helemaal feest in het BB6 huis :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Juni 2006, 12:41:13 » |
|
Tsja, als die mensen uit staphorst al mee willen doen, hebben ze dan nog geloofwaardigheid?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Juni 2006, 12:43:23 » |
|
Ik denk ook niet dat ze zo'n stel zullen vinden.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Juni 2006, 21:27:41 » |
|
Ik weet niet hoor je hebt er altijd wel wat van die zendelingwerkers die niet vies zijn om hun woord te kunnen verspreiden. Hoewel ik denk dat de kans op een antiwesters georienteerde Marokaanse jongere groter is :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Juni 2006, 23:49:05 » |
|
de forumleiding van een pas opgericht forum heeft zich ook aangemeld, een persoon heeft in het verleden ook hier vertoefd, nl E... :cheesy:
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Juni 2006, 00:19:54 » |
|
de forumleiding van een pas opgericht forum heeft zich ook aangemeld, een persoon heeft in het verleden ook hier vertoefd, nl E... :cheesy:  echt iets voor E****..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 17 Juni 2006, 03:10:36 » |
|
ze moet doen wat ze niet laten kan :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 Juni 2006, 13:18:09 » |
|
de forumleiding van een pas opgericht forum heeft zich ook aangemeld, een persoon heeft in het verleden ook hier vertoefd, nl E... :cheesy: heb je het over Emma?  die gestoorde meid we nomineren haar meteen weg  waar is dat pas opgerichte forum dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Juni 2006, 14:20:53 » |
|
ik ga hier geen link plaatsen, mar de tweede letter is een s en geen m. die staat soms 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 18 Juni 2006, 00:06:47 » |
|
ik ga hier geen link plaatsen, mar de tweede letter is een s en geen m. die staat soms 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 18 Juni 2006, 11:18:13 » |
|
ow ik denk dat ik nu wel weet wie bedoeld word op plek 4 en 5 staat dan een E of niet :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 18 Juni 2006, 15:08:11 » |
|
ow ik denk dat ik nu wel weet wie bedoeld word op plek 4 en 5 staat dan een E of niet :D Ik denk dat je het doorhebt.. :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 19 Juni 2006, 21:02:36 » |
|
In ieder geval een bekend iemand erin, als het door zou gaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Juli 2006, 14:45:58 » |
|
Mag ik er nog ff een nieuwsflash tussendoor gooien van de vorige BB...?
Big Brother Ingrid ruilt Menno in voor Rob AMSTERDAM - De laatste editie van Big Brother heeft nóg een liefdesrelatie opgeleverd. In navolging van deelnemers Dido en Roel zijn nu ook Ingrid Hofland (27), die in 'het huis' een affaire had met Menno, en Rob van Nood (44) een stel. Ingrid reageert in een weekblad: "We wilden het eigenlijk voor onszelf houden, maar nu jullie bellen, mag iedereen het weten!
Rob en ik hadden elkaar al bij de voorselectie op het oog, maar in het huis kreeg ik iets met bewoner Menno. Ik spreek hem niet meer. Ik ben nu helemaal gek op Rob, al hebben we eerst heel rustig aan gedaan."
Toch lijkt de zakenman nog niet volledig het vertrouwen van de blondine te hebben gewonnen. "Ik heb wel wat moeite om mannen in het algemeen te vertrouwen", aldus Ingrid. "Dat komt puur door wat ik om me heen heb meegemaakt. We overwegen om ons op te geven voor Temptation Island..."
Bron: Privé ---------------------------------------------------------------------------------------- Zijn Roel en Dido ook nog bij elkaar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nathalie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 19 Juli 2006, 23:02:54 » |
|
OMG, Temptation Island? Nou dat zal een korte relatie worden dan :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 26 Juli 2006, 21:43:53 » |
|
Zal wel weer een spannende Temptation kunnen worden dan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 27 Juli 2006, 00:37:44 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 27 Juli 2006, 08:06:13 » |
|
Zal het nog boeiend worden? En BB, en gelijk er achteraan elke dag de Gouden Kooi?
Kweetniet hoor...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 27 Juli 2006, 15:04:10 » |
|
We zullen zien.
Allicht dat ik er iets van meepak. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Juli 2006, 20:59:24 » |
|
Ik kijk er alweer naar uit en ga alles ook zekerz volgen
|