Zo, even een aparte topic hoor!
Wat een dag, wat een dag!
Een dag die ietwat zonnig begon.
Wij hadden onze gebruikelijke outfit aan. Alleen deze keer moest Joey er ook aan geloven. Hij kreeg vleugels. :cheesy: De Oooohs en de Aaaaaaaaaaaaahhs waren niet van de lucht. Man man, wat kreeg dat beesje een aandacht. Hij is ook geregeld op de kiek gezet.
Vandaag was ook Teun van 538 aanwezig. En natuurlijk papte ik effe met hem aan. Vond hij natuurlijk wel leuk. Kon meteen even in de camera zwaaien voor de uitzending op internet. Hij vroeg ook het een en ander zoals waar ik vandaan kwam en dat kon hij goed onthouden, want later hoorde ik ineens "hee vrouwtje uit Rhenen!!!!!!!!!!!" En ikke, heeeeeeeee Teun! Wilde wel met hem op de foto, maar Hus liep weg om een ander kwartet op de kiek te zetten. Ik hem na roepen, maar Teun nam van de gelegenheid gebruik om mij even flink vast te pakken en in mijn bips te knijpen.

Toen riep hij heel hard naar Hus dat ie moest komen en die heeft ons op de kiek gezet. Later ging ik effe ergens zitten en daar was Teun weer en kwam weer naast me zitten. Leuke vent hoor!!

Als het goed is dan kunnen we dat van internet deze week terugkijken op de wesite van Rick van Veldhuysen. Maar dat laat ik dan wel weten.
Maar goed, de kostuums waren weer prachtig! Men had weer vreselijk zijn best gedaan. Het weer zat in het begin heel erg mee, waardoor we alles goed op ons gemak konden bekijken. Maar helaas begon het om half vier te regenen, terwijl dat dus niet voorspelt was. Het werd ook niet meer droog en alles veranderde in een drabzooi. We zijn nog naar het grote elfen ( zo'n 200) tegen de Orcs en ander ongeregeld spul gevecht gaan kijken. Daarna nog even op zoek naar een vriendin die er ook was en toen verkleumd en nattig naar huis.
Maar ondanks het natte einde wel weer een leuke dag!
En hier staan dan de
FOTO'S!!!!