cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 08 April 2006, 11:44:02 » |
|
De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen
HILVERSUM - John de Mol ontwikkelt voor zijn omroep Talpa een programma waarin een groep mensen minstens een jaar in een villa wordt afgezonderd met de opdracht elkaar weg te pesten. De grootste treiteraar die uiteindelijk overblijft, krijgt de villa waarin het programma zich afspeelt en een grote som geld.
Een woordvoerder van Talpa bevestigde zaterdag een verhaal over het programma in De Telegraaf. Voor het programma, dat als naam 'De Gouden Kooi' krijgt, worden tien mensen opgesloten in een villa van 1 miljoen euro. Hun pogingen elkaar weg te pesten worden geregistreerd door camera's.
Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn vindt het nieuwe programma van Talpa verwerpelijk. Dat zei de staatssecretaris zaterdag in het programma 'In de ban van de week' van BNR Nieuwsradio.
Wijn vindt het niet goed dat het programma slecht gedrag beloont. Kinderen zouden van een programma als 'De gouden kooi' leren dat het loont een ander "kapot te maken en weg te treiteren". Wijn is niet van plan het programma te verbieden. "We hebben in Nederland vrijheid van meningsuiting en die moet heel ver gaan wat mij betreft." (bron:nu.nl)
Hoe verzinnen ze het, elkaar wegpesten.. lijkt me helemaal niks.. :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 10 April 2006, 08:28:19 » |
|
Dat ze daar een jaar voor nodig hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 10 April 2006, 11:22:51 » |
|
Dat ze daar een jaar voor nodig hebben Kun jij het sneller?
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 10 April 2006, 11:31:25 » |
|
 Goed plaatje Gr@n Of het mij sneller lukt weet ik niet  , ik hou niet zo van pesten maar je hebt altijd mensen die zich hiervoor aan willen melden, het zal me een zootje ongeregeld worden zeg daar...pffff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 10 April 2006, 11:34:40 » |
|
Nou zeg.. mensen afbranden voor een villa van een miljoen.. inderdaad, ik ben wel benieuwd welk soort mensen zich daarvoor aanmelden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 10 April 2006, 11:41:45 » |
|
Ik denk deze drie  Wat moet je nu met villa, kan je beter een miljoen geven, dan wil ik nog weleens nadenken :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 10 April 2006, 11:45:08 » |
|
 die komen er niet levend uit.. wat moet je nou met een miljoen..  trouwens als je zo'n kast van een huis zou winnen zal het ook nog onderhouden moeten worden, dus een beetje "zakgeld" zul je dan wel moeten hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 10 April 2006, 11:49:29 » |
|
Patty hoeft er ook niet levend uit te komen :lol2: Onderhoud heb je aan zo'n villa maar wat denk je van de vaste lasten, die worden vast niet betaald door Johnnie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 10 April 2006, 11:52:15 » |
|
Onderhoud heb je aan zo'n villa maar wat denk je van de vaste lasten, die worden vast niet betaald door Johnnie Ja precies.. wel iets om over na te denken als je mee wilt doen.. Laat mij maar lekker in m'n kleine huisje zitten.. :cool:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 11 April 2006, 17:36:27 » |
|
Walgelijk concept weer! Beloond worden voor treiteren!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 April 2006, 12:30:09 » |
|
Stichting de kinderconsument vraagt kijkers en producenten om de treitershow De Gouden Kooi die Talpa wil gaan uitzenden te boycotten. De stichting toonde zich geschokt dat pesten tot amusement is verklaard. 'Pesten is een groot probleem voor kinderen'. Het moet worden ontmoedigd, in plaats van gestimuleerd of beloond. ======================= Geheel mee eens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 12 April 2006, 17:01:28 » |
|
Ik vind het ook waanzin dit hele idee. Alhoewel ik wel 1 persoon ken (tja familie  ) die zo in dat huis zou kunnen stappen. Hoeft ze alleen maar zichzelf te zijn
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
|