Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.176 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

24 Mei 2012, 08:38:07
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: De 7 plagen.
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: De 7 plagen.  (gelezen 1661 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Gepost op: 25 Maart 2006, 12:39:40 »

Het televisieprogramma 7 Plagen is vanaf 3 april dagelijks te zien op Talpa, maar al sinds 21 maart te volgen op Talpa.tv. Door eerder online te zijn dan op televisie heeft Talpa.tv een absolute primeur te pakken! Er zijn twee livestreams; één vanuit het Nederlandse huis en één vanuit het Belgische stulpje.

7 Plagen is een programma waarin de rivaliteit tussen Nederland en België centraal staat. Twee teams van vier Nederlanders en vier Belgen nemen hun intrek in aangrenzende huizen en proberen elkaars leven vervolgens tot een vrolijke hel te maken.

De teams treffen elkaar elke dag op het Speelveld voor een confrontatie op leven en dood. De ene keer spelen ze een potje darts, dan weer een atletiekwedstrijd, of zelfs een spelletje Mens erger je niet. Alles is mogelijk, maar de inzet is onveranderlijk hoog.
stream: http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid...ypeofpage=51230
Als de teams hun huis verlaten (bijv. voor boodschappen doen of een strijd op het speelveld) zal het logo in beeld komen.

De winnaar mag namelijk één van de zeven plagen kiezen uit het keuzemenu en die op de verliezer loslaten. Zo mag men de tegenstander bijvoorbeeld opzadelen met 5 biggen in huis. Of ze dag en nacht een sumoworstelaarspak laten dragen. En....een eenmaal uitgedeelde plaag is onomkeerbaar en oneindig.

Het draait dus uit op een uitputtingsslag. Wie houdt dit het langst vol? De Belgen of de Nederlanders? Wie blijft lachen in een constante temperatuur van 30 graden Celsius en omringd door 5 biggen – verkleed als sumoworstelaar en geboeid aan een andere bewoner – alleen zingend mogen praten, terwijl 50 keer per dag een schlager door het huis schalt en je maar 3 uur achter elkaar mag slapen?

De verliezer staat met lege handen. De winnaar pakt de jackpot die kan oplopen tot tienduizenden euro’s.
 © 2006 TALPA

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Katerulezzz
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: 25 Maart 2006, 12:48:54 »

30 graden én een sumoworstelaarspak? Das niet gezond hoor... :hebikweer:

It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Antwoord #2 Gepost op: 25 Maart 2006, 13:51:37 »

Er zal vast een dokter bij het programma aanwezig zijn... haha

Wouter
Forzona Member

« Antwoord #3 Gepost op: 06 Juni 2006, 13:16:13 »

Ik heb het een paar keer gezien maar vind het erg zwaar tegenvallen

Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #4 Gepost op: 06 Juni 2006, 19:13:47 »

Ik heb er nog niks van gezien eerlijk gezegd...

repod
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 09 Juni 2006, 15:41:08 »

WIE KIJKT ER NOU NAAR TALPA !
Puc conDoin
Forumbeheerder

Machtigste Magiër

« Antwoord #6 Gepost op: 10 Juni 2006, 20:13:46 »

Ehm, ik... Af en toe. Dat mag toch?

Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona MediaReal-life soapsTopic: De 7 plagen.
Ga naar: