Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 30 Augustus 2006, 14:07:29 » |
|
Loebas, dus je hebt er nu al eentje, denk je? Maar je weet het niet zeker? :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nathalie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 30 Augustus 2006, 14:22:08 » |
|
Dus je tankt uit principe ook geen benzine, omdat iedereen dat ook doet/moet  :lachen: Grapje natuurlijk. Ik zie alleen het hele 'massa' verhaal gewoon niet. Er zijn zat mensen die ook naar de V&D gaan, Xenos en Leen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 30 Augustus 2006, 14:33:49 » |
|
Loebas, dus je hebt er nu al eentje, denk je? Maar je weet het niet zeker? :lol2: :cheesy: ik weet het wel zeker :cheesy: het enige wat ik niet zeker wist was of het vorige week was of die week daarvoor
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 07 Oktober 2006, 12:11:32 » |
|
IKEA-KLANTEN DOOR SLAAP OVERVALLEN
door Coen Springelkamp HAARLEM, zaterdag Beddenhallen en meubelboulevards worden geteisterd door mensen die in de showroom ongegeneerd hun slaap inhalen of roes uitslapen. Ook kinderen worden geregeld in bedjes gedumpt terwijl ouders over de meubelboulevard struinen. Zo was het afgelopen week weer raak op de beddenafdeling van Ikea in Haarlem. Daar lag een man te snurken op een Sultan latex matras. Een van de verkoopsters op de afdeling kijkt er niet meer van op: „In het begin was het even wennen, maar het gebeurt regelmatig.” Vooral in de ochtenduren op doordeweekse dagen is de kans volgens haar groot slapers in de winkel aan te treffen. In Eindhoven moesten Ikea-medewerkers onlangs nog een jong stel wakker schudden dat op een bed in de showroom in een diepe slaap was verzonken. „Ze waren thuis al weken aan het verbouwen. Dat was zo vermoeiend dat ze tijdens het uitproberen van een matras al na een paar minuten als een blok in slaap vielen”, weet Ikea-woordvoerder Ellen van den Boomgaard. Ikea-medewerkers hebben het stel onder grote belangstelling van andere klanten een paar uurtjes laten slapen. Van den Boomgaard: „Op een gegeven moment stonden er zo veel nieuwsgierige mensen rondom het bed dat we ze maar wakker hebben gemaakt.” (bron:telegraaf)
:lachen: goeie reclame voor de bedden van Ikea!
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 07 Oktober 2006, 14:08:02 » |
|
Nou, dat lijkt me nou echt verschrikkelijk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 07 Oktober 2006, 15:42:59 » |
|
 Ja vooral als je dan ook nog zou gaan snurken.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 07 Oktober 2006, 18:21:30 » |
|
 'k zou me dood schamen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 08 Oktober 2006, 12:52:00 » |
|
Of als je gaat praten in je slaap.........hahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 10 Oktober 2006, 11:44:57 » |
|
Zal mij niet gebeuren, want ik zou niet op zo'n bed gaan liggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 26 Augustus 2009, 21:18:40 » |
|
Chinezen tukken massaal in Ikea
PEKING - Chinezen trekken massaal naar de Ikea. Niet om hun interieur te voorzien van nieuwe meubelen, maar om er een tukje te doen.
De Chinezen in Peking maken er een echt dagje uit van. Ze slenteren wat rond, genieten van een gratis drankje, eten hun buikje rond in het goedkope restaurant en kruipen daarna rustig een uurtje onder de wol.
Niet alleen de bedden liggen vol Chinezen, ook de banken worden gebruikt om even bij te komen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 26 Augustus 2009, 22:19:18 » |
|
Verbaasd me weer niks. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 26 Augustus 2009, 23:01:50 » |
|
Hihihi, ik zal es aan Janco vragen, die is momenteel in Beijing. Maar oftie naar de Ikea zal gaan, betwijfel ik  Zelf heb ik trouwens laatst een paar prachtige nepplantjes gekocht, ze zijn niet van echt te onderscheiden en ze staan zo leuk in een paar donkere hoekjes, waar echte planten nooit tieren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 01 September 2009, 11:07:30 » |
|
Ik heb ook een paar echte plantjes gekocht, ze hebben daar ook werkelijk bijna alles. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 04 September 2009, 13:10:57 » |
|
Een kennisje van mij vertelde vanmorgen dat een vriendin van haar aan haar kleindochter vroeg waar ze graag heen wilde voor een dagje uit.. Ze koos Ikea. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 05 September 2009, 21:36:17 » |
|
Hihihi, wat grappig.  En hoe oud is dat kind ongeveer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 06 September 2009, 01:38:11 » |
|
Geen idee eigenlijk, ik zal het eens vragen. Ik vond het ook wel grappig.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|