hey wat toevallig ik heb nog een blond dagboek gevonden.
Januarie:
Het nieuwe jaar begint goed , vandaag had ik me toch eventjes geluk, toen ik in het park liep keek ik net naar boven toen er een vogel overvloog die precies boven mijn hoofd poepte, gelukkig had ik mijn mond open anders was het recht in mijn gezicht terecht gekomen.
Februarie:
poeh poeh, zal vandaag terug gaan naar de winkel en de baas eens het hoofd wassen over zijn personeel,ik had aan de verkoper nochthans gevraagd wat het was, hij had gezegd dat het glimmende ding een thermoskan was en dat je er warme dingen in kon doen die dan warm bleven , en als je er koude dingen in deed dat ze koud zouden blijven. Maar dat is helemaal niet waar Ik heb er 2 kopjes capoe,..capputsi,.. koffie in gedaan en een ijsje. Op het werk was de koffie koud en het ijsje was verdwenen. Ik denk dat hij lek is of zo.
Maart
Eindelijk heb ik een vriendin gevonden die even intel,..intilli.... slim is als ik en ze is ook blond, maar ze heeft nogal veel haar en ook een beetje vreemde naam , Labrador ofzo.
April
Heb vandaag iets heel vreemds meegemaakt, heb gisteren een flesje water in de ijskast gezet en vanmorgen was het flesje helemaal vol met een stuk ijs dat precies zo groot was als het flesje. Ik denk dat het een toverfee was, want een gewoon mens kan dat grote stuk ijs niet door dat kleine gaatje van boven krijgen.
Mei
Stond vandaag bij het stoplicht en vroeg me af waarom het rinkelde als het licht op groen sprong???? Een vriendelijke meneer heeft me dan uitgelegd dat ze het laten rinkelen zodat ook blinde mensen het kunnen horen en dan veilig de straat over steken. Maar ik vind wel dat ze dan ook wel eens iets kunnen doen voor dove mensen, het is een schande,die zijn ze weer helemaal vergeten.
Juni
Het was mijn verjaardag maar ik ben al weer vergeten hoe oud ik ben, het is ook zo latig he, elk jaar is het anders.
Ik heb ook een kado gekregen, het was een boek,gelukkig zat het bonnetje er nog in. Ik denk dat ik het zal terug brengen , ik heb namelijk al een boek.
Juli
Ben gaan shoppen , er stonden broeken in de aanbieding, twee broeken voor de prijs van een, jammer dat ik ze pas in de winter kan dragen, twee broeken is echt te warm in de zomer.
Augustus
Ik heb de poes gewassen ,bah wat is dat vies, mijn tong zit nog steeds vol met haar.
September
Ben met het vliegtuig naar Parijs gevlogen,eerst zat ik bij het raam, wat een geluk dat die vriendelijke meneer dan maar op mijn plaats aan het raam is gaan zitten, hij vertelde me dat alleen de middelste stoelen-rij naar Parijs ging.
Oktober
Ik heb het nu al zo vaak geprobeerd, elke keer als ik wil zien hoe ik eruit zie als ik slaap en met mijn ogen dicht voor de spiegel ga staan zie ik het weer niet. Misschien moet ik het eens liggend proberen.
November
Ik ben in de bibliotheek geweest omdat ik Kafka wilde lezen,heb het niet kunnen vinden, jammer genoeg weet ik niet wie het geschreven heeft.
December
Eindelijk heb ik iemand gevonden om te carpoolen, we hebben afgesproken om 08.45 op het werk.