amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 30 Januari 2006, 14:22:15 » |
|
Groot veel dank !
|
|
|
|
|
|
Het riet buigt, maar breekt niet
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 30 Januari 2006, 18:23:59 » |
|
Zal ik deze er maar even neerzetten?.. dan heb je in ieder geval 2 koplampen.. :D
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
itisme
Gast
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 30 Januari 2006, 19:23:58 » |
|
Hahahahaha Mooie auto's he die volvo's :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 30 Januari 2006, 19:49:55 » |
|
sommige zijn mooi maar de meeste vind ik te hoekig..  sorry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 30 Januari 2006, 20:41:54 » |
|
My other Car is also a Volvo - zo'n hoekige dus
Deze nieuwe is o.k. Cyber !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 30 Januari 2006, 20:43:39 » |
|
My other Car is also a Volvo - zo'n hoekige dus
Deze nieuwe is o.k. Cyber ! welke bedoel je nou..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 30 Januari 2006, 21:35:58 » |
|
3 Zal ik deze er maar even neerzetten?.. dan heb je in ieder geval 2 koplampen.. Pff. Het Volvo Amazone plaatje bij deze text.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 01 Februari 2006, 19:30:44 » |
|
Hey Amazon......welkom hier hoor.
Kan me kont niet keren of er staat een hoop post hier. hahaha leuk. Volvo liefhebber ja...ik ook hoor.
M'n laatste was een prachtige 940 turbo, prachtige wagen. Old l*llenbak in wolfskleren.
Leuk dat jij begonnen bent met de commodore 64. Tja je had commodore en de ZX Spectrum van Sinclaire. Die had ik dus.....bandjes vol getikt met code's zodat je later een pinpong spelletje kon doen op de tv. haha. Goeie oude tijd.
Nou veel plezier hier hoor! :proost:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 01 Februari 2006, 20:40:14 » |
|
Dank je Edward !
Ik ben eigenlijk via jou op dit forum terechtgekomen - Je had op Forzona een opmerking gemaakt over Jhony Camaro - Alfred Lagarde : Sex, Drugs en (Hard) Rock & Roll.
Weet je wat meer over de opkomst en vooral ondergang van Alfred Lagarde ?
Hij is een jaar of 8 geleden overleden.
Weet je wat meer ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 01 Februari 2006, 20:44:30 » |
|
Hier staat nog een post van Edward over Alfred Lagarde. ;) http://www.forzona.nl/forum/index.php?show...50entry317345
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 06 Februari 2006, 18:13:32 » |
|
ook voor jou alsnog welkom
|
|
|
|
|
|
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 06 Februari 2006, 21:48:44 » |
|
Dankjewel !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 14 April 2011, 01:59:58 » |
|
Hallo Ik was vandaag wat nummers van een nltalige cd van mijn moeder aan het invoeren in de I tunes van mijn Mac mini en vroeg me af wat er precies met Johnnie Camaro gebeurd was (alfred Lagarde - dj bij de vara van een hardrockprogramma.) was dus inderdaad gestorven aan sex drugs en rock & roll - las ik op een forum of poll van deze site. Hoe zit dat precies ? Was Alfred echt een rock & roll sex and drugs junkie ?! Ik ben hem 1 x tegengekomen in 1977 en vond het een beetje een dullig klein mannetje ?! Maar goed - hij kon er misschien niet zo goed tegen ! Ik ben net 48 geworden  :birthday:  en heb mij ingeschreven onder de naam AMAZON. Ik heb tot vorig jaar een eigen zaak gedreven, maar ben daar mee opgehouden. Het ondernemersklimaat in Nederland is totaal verpest en nu bezin ik mij op de toekomst. 11 jaar geleden heb ik van mijn broer een Volvo Amazone als gezinsauto "gekregen" vandaar die naam. Ik heb 1 dochter (co ouderschap) van 11 - die houd van paardrijden (paardengek) en is dus amazone. Ik woon in Enschede in een buitenwijk - midden in een bos. Dat ligt nu half op de grond. Ik ga denk ik maar een open haard of allesbraqnder aanschaffen. Dit forum lijkt me leuk - Het is niet zo hyperdruk en de mensen lijken me netjes - goeie zaak ! hobbys / voorkeuren / liefhebberijen ? Zakendoen was mijn grootste hobby, maar of ik dat weer oppik is maar geheel de vraag. Autorijden dus ook - lekker crossen met de Amazone - Muziek (zeer breed) - politiek - geschiedenis - TV - Het meest houdt ik mij bezig hoe de maatschappij (nu0 in elkaar zit en hoe het verder moet in Nederland, want we staan toch echt wel op op een kruispunt ! Internet is nu heel belangrijk geworden. ik heb al meer dan 20 jaar computers (C64/PC-AT / XT / Powerbook / Macperforma / G3 / Windows / SCCI / Imac / Macmini, maar ik ben daar nooit echt diep ingegaan - dus dat ga ik nu maar eens doen - zelfs internet (doe ik al 14 jaar) heb ik eigenlijk niet echt verstand van - dus daar wil ik met nu op richten. :koffiepc: Ik zat dit topic nog eens even door te lezen... is er veel veranderd sinds 2006? nouja behalve dan dat we allemaal 5 jaar ouder geworden zijn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 14 April 2011, 10:46:01 » |
|
Misschien heeft ie in inmiddels wat meer verstand van het internet gekregen. 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 14 April 2011, 17:42:55 » |
|
hmmm ik studeer nog steeds op vrouwen en krijg er alleen maar steeds minder hoogte van 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peganuse
Forzona Member
Geslacht: 
Vrolijke Brabantse
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 14 April 2011, 17:44:18 » |
|
dat is ook de bedoeling Ali, dat is de bedoeling 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 14 April 2011, 22:01:42 » |
|
Vrouwen zijn ook niet te doorgronden Ala, dat moet jij tocj ook allang geconcludeert hebben? 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 15 April 2011, 13:12:07 » |
|
Ja ze snappen zichzelf niet maar verwachten het wel van een vent dus....  nou ja, de verpakking maakt veel goed gelukkkig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|