Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 22 Januari 2006, 19:54:51 » |
|
Ahhhhhh, niet inruilen dus, Gran. Allebei niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 22 Januari 2006, 22:54:14 » |
|
 ik hou ze lekker allebei.. :love:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:03:31 » |
|
Gisteravond ineen hartstikke koud hier, en hoe hoog ik de thermostaat ook zette, de radiatoren bleven ijskoud, ook kwam er geen warm water meer uit de kraan. Nouja, lekker dan.. uiteindelijk de verwarmingsfirma maar gebeld en kreeg een antwoordapparaat. Ik alles ingesproken, en ik zou teruggebeld worden. Tien minuten later.... ineens werden de radiatoren weer warm..  Baalen natuurlijk over dat telefoontje, maar toch maar gewacht tot ik teruggebeld werd. Het verhaal uitgelegd, monteur vroeg naar het merk van de ketel en wat voor thermostaat we hadden Ik heb hem bedankt voor het bellen, en gezegd dat ik wel weer zou bellen als het weer gebeurd. Het is hier nog steeds lekker warm, dus wat dat nou geweest is.... ik snap er niks van. :huh: Spookt het hier soms? :D
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:05:56 » |
|
Hee Gran! Dat heeft mijn pa twee weken geleden precies zo gehad!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:07:06 » |
|
Echt waar?... en is er toen iemand bij hem wezen kijken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:14:28 » |
|
Nee, want kort daarna werden de radiatoren ook weer warm. Het waren alleen die twee in de kamer die koud werden, boven bleven ze wel warm. Hij heeft het wel nagevraagt aan mijn neef, die is installateur. Hij kon niet met zekerheid een antwoord geven, maar dacht als ik het megoed herinner dat het een propje vuil zou kunnen zijn die wat blokkeerde, maar ik zal het hem nog eens navragen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:21:28 » |
|
Boven had ik niet eens gekeken trouwens..  Maar wat jij zegt zou heel goed kunnen natuurlijk  Nouja, ik was in ieder geval blij dat het hier weer warm werd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:23:11 » |
|
Ja, kan ik me goed voorstellen . Mijn pa had ook al met een dikke trui en een Noors vest in huis gezeten
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:37:22 » |
|
Brrrrrrrr, niks aan als de kachel het niet doet. :hebikweer: Gelukkig hebben wij hier nog een gaskachel, dus als de verwarming het begeeft, hebben we die nog!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 25 Februari 2006, 14:48:49 » |
|
Vannacht om half vier, ik sliep net een uurtje, ging de telefoon. Je schrikt dan tóch, en denk meteen dat er iets in de familie aan de hand is. Ik nam op, en hoorde een geroezemoes van een soort feest op de achtergrond. Iemand vroeg naar...... iemand die ik niet ken..  ik bleef nog even luisteren, en toen vroeg iemand anders naar Ali Osram..  En dan ook nog vragen met wie ze eigenlijk aan de lijn hangen.. ja daaaaaaaag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 25 Februari 2006, 23:46:02 » |
|
wow, daar schrik je inderdaad van... vorig jaar toen Gerrit jarig was, belde m´n zwager ´s morgens al om half zeven op (hij werkt in de bouw en is dus vroeg op) Wij schrokken ons een hoedje en dachten minstens dat er iemand dood was ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 26 Februari 2006, 12:11:51 » |
|
Woensdag met Suus en haar zusje in het Tikibad, gelijk de eerste glijbaan met de band op zijn kop in de eerste bocht en de rest van de glijbaan op mijn buik afgelegd... daarna heb ik geen glijbaan meer gezien... (nogal een smakker op mijn schouder/nek gemaakt)
Vervolgens iets verkeerds gegeten bij de burger king (vermoed de milkshake omdat Suus en haar zusje hetzelfde hadden op de shake na) en de hele nacht liggen kotsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 26 Februari 2006, 12:18:48 » |
|
Dus het was niet echt jouw week.. Ik denk dat je voorlopig geen milkshake meer kunt zien..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:49:08 » |
|
Vanmorgen wakker geworden en zag ik dat tot mijn grote schrik mijn brilleke in 2en lag. Tja dat moest er een keertje van komen, er zat al een klein scheurtje in. Normaal leg ik hem naast mijn kussen, nu lag ik er bovenop Gauw maar op zoek naar zo'n zelfde.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:50:19 » |
|
balen Edward!!! tis ook niet zo slim hè om op je bril te gaan liggen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:52:15 » |
|
o.o.o.o. ik kan er nu weer om lachen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:52:44 » |
|
das snel !! :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 01 Maart 2006, 23:09:58 » |
|
o.o.o.o. ik kan er nu weer om lachen Heb je al een nieuw brilletje Edward? :cool:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 02 Maart 2006, 19:33:04 » |
|
nu lag ik er bovenop Mijn kleine meisje zou zeggen: hoe ken de nou...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 13 Maart 2006, 22:11:49 » |
|
Mijn kleine meisje zou zeggen: hoe ken de nou...?  wat een bijdehandje.. :inlove:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 30 Maart 2006, 15:47:35 » |
|
Nouja, het kan weer niet op hier. Vanmorgen knalde de aardlekschakelaar eruit, dus ergens zat iets niet goed. Door al die regen, zat het dus ergens buiten.. stekker van de vijverpomp.. niks aan de hand, stekker eruit, en de schakelaar in de meterkast weer aanzetten.. Maarrrrr.. ik kreeg nooit m'n modem weer aan de praat, steeds weer dat rode lampje.  Helpdesk maar eens gebeld.. "ja mevrouw, het modem zal wel aan vernieuwing toe zijn", u hebt de keuze uit 2 dingen, u kunt een nieuwe halen bij de kpn, dan kost het u 70 euro, of u verlengt het abonement met minimaal 1 jaar dan krijgt u een nieuw modem van ons, en dat duurt een week"  Tja en wat doe je dan..... toch maar voor het laatste gekozen, ik heb al onkosten genoeg gehad de laatste tijd. Ik ben nu eigenlijk constant bezig geweest om het modem aan en uit te zetten, en eindelijk, eerst een oranje lampje, toen een groene erbij, en nu branden ze weer alledrie. Dus als de stroom niet meer uitvalt kan ik hier nog wel even mee doen.. hoop ik. Wat zou het volgende zijn..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:21:03 » |
|
dus.... als k t goed begrijp heb je weer een goede modem maar heb je wel je abonement moeten verlengen (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest... :uhh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:26:55 » |
|
Wat een gedoe weer Gr@n!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:37:45 » |
|
He bah wat vervelend Cyber...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:43:13 » |
|
dus.... als k t goed begrijp heb je weer een goede modem maar heb je wel je abonement moeten verlengen (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest... :uhh: :hebikweer: ik heb het oude modem weer aan de praat gekregen, dus gewoon aan laten staan tot de nieuwe komt. (ik hoop dat hij het nog een weekje uithoud ternminste) En het abonnement zou ik toch wel gehouden hebben, ik ben heel tevreden over xs4all..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|