cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 21 Januari 2006, 22:03:59 » |
|
Het scroll-wieltje van m'n muis liep niet soepel meer, dus ik dacht "kom, even losdraaien en kijken wat er aan de hand is" Wat een zooi stof en rommel in dat ding zeg.. :tong: Maarja er zitten 2 van die kleine veertjes in die de boel soepel moeten laten draaien, en die schoten los.. Ik heb al zitten pielen, maar krijg ze er niet goed in..  Nu heb ik het maar even aan de kant gegooid en m'n originele "Mac-mouse" in gebruik genomen.. wat een pokkeding zonder scroll-wieltje.. nu moet ik steeds weer in die balk scrollen.. knap irritant..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Januari 2006, 22:08:09 » |
|
oh irri is dat he en dan merk je pas hoe gewend je bent aan bepaalde dingen je wil zeker steeds gaan wheelen terwijl er niks te wheelen is
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Januari 2006, 22:09:57 » |
|
Ja m'n wijsvinger is nu de weg kwijt..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Januari 2006, 22:19:03 » |
|
Ja m'n wijsvinger is nu de weg kwijt.. Aaaaah wat sielug....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Januari 2006, 00:22:30 » |
|
En nou maar hopen dat je het weer voor elkaar krijgt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Januari 2006, 00:26:26 » |
|
Ik hoop het wel, anders leg ik hem morgen wel even bij hubbie op z'n bureau, die heeft engelengeduld wat dat betreft. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Januari 2006, 00:47:06 » |
|
Mooi zo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Januari 2006, 00:49:53 » |
|
Mannen zijn soms zooooooooooo handig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Januari 2006, 00:50:38 » |
|
en anders word het tijd voor een nieuwe.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Januari 2006, 00:51:27 » |
|
Mannen zijn soms zooooooooooo handig! Af en toe heb je er best wat aan ja..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22 Januari 2006, 01:06:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 Januari 2006, 01:13:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Januari 2006, 01:26:23 » |
|
en anders word het tijd voor een nieuwe.. ;) eerst nog de zondag overleven
|
|
|
|
|
|
deze voorbijganger op uw levensweg groet u 
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Januari 2006, 01:39:49 » |
|
De muis ligt hier al bewusteloos ... ik overleef het wel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Januari 2006, 01:47:49 » |
|
Waar zou je zijn zonder de muis!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 22 Januari 2006, 01:57:25 » |
|
Ik ben blij dat ik nog een reserve heb, maar het is een onding.. :tong:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Januari 2006, 02:04:28 » |
|
Het is wat in ieder geval!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 22 Januari 2006, 13:08:09 » |
|
eerst nog de zondag overleven arme hubbie :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 22 Januari 2006, 13:23:30 » |
|
hoe ouder hoe gekker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 22 Januari 2006, 13:40:54 » |
|
Dat oudje is nog best blij met z'n groene blaadje..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aladin
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 22 Januari 2006, 14:11:54 » |
|
Ik hoop het wel, anders leg ik hem morgen wel even bij hubbie op z'n bureau, die heeft engelengeduld wat dat betreft. en anders word het tijd voor een nieuwe.. dus toch geen nieuwe hubbie? :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Januari 2006, 14:33:56 » |
|
dus toch geen nieuwe hubbie? :D  Ik lees het terug en ja, zo zou je het ook op kunnen vatten.. Weer een uitgeslapen conclusie.. ;) maar ik houd hem toch maar.. hubbie dan he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 22 Januari 2006, 15:29:46 » |
|
gelijk heb je, maar er zijn er die op latere leeftijd nog in/omruilen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 22 Januari 2006, 15:33:04 » |
|
Hou jij je eigen hubbie maar fijn hoor. Bah, ik moet er niet aan denken hoor, helemaal weer te moeten wennen aan een nieuwe met allerlei kuren. :hebikweer:
Heerlijk die goede muizen met scroll wieltje. Nu ik afgelopen vrijdag bij iemand anders op de pc geweest ben (voor die pc-les) kwam ik er pas achter hoe je went aan zo'n scrollwieltje. En de muis van m'n moeders pc is helemaal erg! Die klikt niet eens meer! Je drukt zomaar op het linkerknoppie in het wilde weg. De ene keer doetie het, en de andere weer niet. Bah :tong:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 22 Januari 2006, 15:56:20 » |
|
Jippieeeeeeeeee..... de muis is weer gemaakt dankzij mijn eigen hubbie. Ik wist wel dat het hem zou lukken.. Hou jij je eigen hubbie maar fijn hoor. Bah, ik moet er niet aan denken hoor, helemaal weer te moeten wennen aan een nieuwe met allerlei kuren. Je hebt helemaal gelijk Janet.. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 22 Januari 2006, 19:54:51 » |
|
Ahhhhhh, niet inruilen dus, Gran. Allebei niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 22 Januari 2006, 22:54:14 » |
|
 ik hou ze lekker allebei.. :love:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:03:31 » |
|
Gisteravond ineen hartstikke koud hier, en hoe hoog ik de thermostaat ook zette, de radiatoren bleven ijskoud, ook kwam er geen warm water meer uit de kraan. Nouja, lekker dan.. uiteindelijk de verwarmingsfirma maar gebeld en kreeg een antwoordapparaat. Ik alles ingesproken, en ik zou teruggebeld worden. Tien minuten later.... ineens werden de radiatoren weer warm..  Baalen natuurlijk over dat telefoontje, maar toch maar gewacht tot ik teruggebeld werd. Het verhaal uitgelegd, monteur vroeg naar het merk van de ketel en wat voor thermostaat we hadden Ik heb hem bedankt voor het bellen, en gezegd dat ik wel weer zou bellen als het weer gebeurd. Het is hier nog steeds lekker warm, dus wat dat nou geweest is.... ik snap er niks van. :huh: Spookt het hier soms? :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:05:56 » |
|
Hee Gran! Dat heeft mijn pa twee weken geleden precies zo gehad!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:07:06 » |
|
Echt waar?... en is er toen iemand bij hem wezen kijken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:14:28 » |
|
Nee, want kort daarna werden de radiatoren ook weer warm. Het waren alleen die twee in de kamer die koud werden, boven bleven ze wel warm. Hij heeft het wel nagevraagt aan mijn neef, die is installateur. Hij kon niet met zekerheid een antwoord geven, maar dacht als ik het megoed herinner dat het een propje vuil zou kunnen zijn die wat blokkeerde, maar ik zal het hem nog eens navragen.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:21:28 » |
|
Boven had ik niet eens gekeken trouwens..  Maar wat jij zegt zou heel goed kunnen natuurlijk  Nouja, ik was in ieder geval blij dat het hier weer warm werd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:23:11 » |
|
Ja, kan ik me goed voorstellen . Mijn pa had ook al met een dikke trui en een Noors vest in huis gezeten
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 05 Februari 2006, 23:37:22 » |
|
Brrrrrrrr, niks aan als de kachel het niet doet. :hebikweer: Gelukkig hebben wij hier nog een gaskachel, dus als de verwarming het begeeft, hebben we die nog!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 25 Februari 2006, 14:48:49 » |
|
Vannacht om half vier, ik sliep net een uurtje, ging de telefoon. Je schrikt dan tóch, en denk meteen dat er iets in de familie aan de hand is. Ik nam op, en hoorde een geroezemoes van een soort feest op de achtergrond. Iemand vroeg naar...... iemand die ik niet ken..  ik bleef nog even luisteren, en toen vroeg iemand anders naar Ali Osram..  En dan ook nog vragen met wie ze eigenlijk aan de lijn hangen.. ja daaaaaaaag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 25 Februari 2006, 23:46:02 » |
|
wow, daar schrik je inderdaad van... vorig jaar toen Gerrit jarig was, belde m´n zwager ´s morgens al om half zeven op (hij werkt in de bouw en is dus vroeg op) Wij schrokken ons een hoedje en dachten minstens dat er iemand dood was ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 26 Februari 2006, 12:11:51 » |
|
Woensdag met Suus en haar zusje in het Tikibad, gelijk de eerste glijbaan met de band op zijn kop in de eerste bocht en de rest van de glijbaan op mijn buik afgelegd... daarna heb ik geen glijbaan meer gezien... (nogal een smakker op mijn schouder/nek gemaakt)
Vervolgens iets verkeerds gegeten bij de burger king (vermoed de milkshake omdat Suus en haar zusje hetzelfde hadden op de shake na) en de hele nacht liggen kotsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 26 Februari 2006, 12:18:48 » |
|
Dus het was niet echt jouw week.. Ik denk dat je voorlopig geen milkshake meer kunt zien..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:49:08 » |
|
Vanmorgen wakker geworden en zag ik dat tot mijn grote schrik mijn brilleke in 2en lag. Tja dat moest er een keertje van komen, er zat al een klein scheurtje in. Normaal leg ik hem naast mijn kussen, nu lag ik er bovenop Gauw maar op zoek naar zo'n zelfde.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:50:19 » |
|
balen Edward!!! tis ook niet zo slim hè om op je bril te gaan liggen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Edward
Forzona Member
Geslacht: 
Keep it stupid simple
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:52:15 » |
|
o.o.o.o. ik kan er nu weer om lachen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 26 Februari 2006, 16:52:44 » |
|
das snel !! :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 01 Maart 2006, 23:09:58 » |
|
o.o.o.o. ik kan er nu weer om lachen Heb je al een nieuw brilletje Edward? :cool:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 02 Maart 2006, 19:33:04 » |
|
nu lag ik er bovenop Mijn kleine meisje zou zeggen: hoe ken de nou...?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 13 Maart 2006, 22:11:49 » |
|
Mijn kleine meisje zou zeggen: hoe ken de nou...?  wat een bijdehandje.. :inlove:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 30 Maart 2006, 15:47:35 » |
|
Nouja, het kan weer niet op hier. Vanmorgen knalde de aardlekschakelaar eruit, dus ergens zat iets niet goed. Door al die regen, zat het dus ergens buiten.. stekker van de vijverpomp.. niks aan de hand, stekker eruit, en de schakelaar in de meterkast weer aanzetten.. Maarrrrr.. ik kreeg nooit m'n modem weer aan de praat, steeds weer dat rode lampje.  Helpdesk maar eens gebeld.. "ja mevrouw, het modem zal wel aan vernieuwing toe zijn", u hebt de keuze uit 2 dingen, u kunt een nieuwe halen bij de kpn, dan kost het u 70 euro, of u verlengt het abonement met minimaal 1 jaar dan krijgt u een nieuw modem van ons, en dat duurt een week"  Tja en wat doe je dan..... toch maar voor het laatste gekozen, ik heb al onkosten genoeg gehad de laatste tijd. Ik ben nu eigenlijk constant bezig geweest om het modem aan en uit te zetten, en eindelijk, eerst een oranje lampje, toen een groene erbij, en nu branden ze weer alledrie. Dus als de stroom niet meer uitvalt kan ik hier nog wel even mee doen.. hoop ik. Wat zou het volgende zijn..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:21:03 » |
|
dus.... als k t goed begrijp heb je weer een goede modem maar heb je wel je abonement moeten verlengen (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest... :uhh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:26:55 » |
|
Wat een gedoe weer Gr@n!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:37:45 » |
|
He bah wat vervelend Cyber...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:43:13 » |
|
dus.... als k t goed begrijp heb je weer een goede modem maar heb je wel je abonement moeten verlengen (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest... :uhh: :hebikweer: ik heb het oude modem weer aan de praat gekregen, dus gewoon aan laten staan tot de nieuwe komt. (ik hoop dat hij het nog een weekje uithoud ternminste) En het abonnement zou ik toch wel gehouden hebben, ik ben heel tevreden over xs4all..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 30 Maart 2006, 17:43:52 » |
|
okee dan is t goed! maar wat een gedoe zeg!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 04 April 2006, 17:20:20 » |
|
Ziezo, ik heb een nieuw modem en alles doet het weer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 04 April 2006, 17:25:05 » |
|
Dat is mooi zeg. Kan je weer naar hartelust pielen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 04 April 2006, 17:27:43 » |
|
Ik hoop tenminste dat ik nou alles wel zo'n beetje gehad heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 04 April 2006, 17:29:59 » |
|
Ik hoop het ook voor je! De tijd zal het leren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 05 April 2006, 10:49:00 » |
|
Trouwens, zo begin februari vroegen we internet voor mijn vader aan. Na een aantal weken gewacht te hebben kwamen we erachter dat hij een code moest hebben gehad die via internet ingevoerd had moeten worden. (erg handig als je pa zelf nog geen internet heeft) Waren we dus te laat mee. Die code hebben we overigens nooit gezien. Wij een mail naar hetnet gestuurd en die wilde alle gegevens van mijn pa weer hebben. En vervolgens hoor je niks meer. Vorige week heb ik ze maar gebeld en kreeg te horen dat ze het zooooooooooooo druk hebben, maar het wachtwoord voor mijn pa was onderweg. Nou, die heeft hij dus nog steeds niet. Is toch niet normaal meer! :boos: Heb mijn vader ondertussen maar de weg uitgelegd hoe hij via de telfoonlijn kan internetten. Hij had namelijk op mijn aandringen een speciale cursus gevolgd en het zou zonde zijn als hij het geleerde weer zou vergeten, omdat hij nog niet kan internetten thuis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 05 April 2006, 12:53:37 » |
|
Na een aantal weken gewacht te hebben kwamen we erachter dat hij een code moest hebben gehad die via internet ingevoerd had moeten worden. (erg handig als je pa zelf nog geen internet heeft)  wat een slimbo's. Net zoiets als je storing hebt (wat gelukkig hier praktisch niet voorkomt) , je belt en krijgt een bandje te horen " Belt u voor een storing??.. de meeste oplossingen zijn ook op onze site te vinden...."  Leuk voor je pa dat hij ook de digitale snelweg opgaat.. die gaat zich nooit meer vervelen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 05 April 2006, 22:08:26 » |
|
Nee, dat denk ik ook niet! Maar ik moet het er wel in blijven hameren dat hij niet zomaar overal op drukt. Hij heeft namelijk nogal een heel snel klikvingertje.  En dan kan Hus de ellende die daar uit voortkomt weer goed maken. En dat hij niet op vieze sites moet kijken, want wij kunnen dat allemaal zien! :yes:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Catty
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 05 April 2006, 22:20:35 » |
|
Trouwens, zo begin februari vroegen we internet voor mijn vader aan. Dat is is wel erg lang mesje! Sommige zijn zo dom om het via internet te versturen  (handig als je nog geen internet heb!).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 05 April 2006, 22:23:15 » |
|
Ja, ik snap dat ook niet hoor! Tja en nu alles afzeggen lijkt me ook niet handig, anders zitten we straks met dubbele kosten. Zo kan het dan ook wel weer gaan! Als je goed begint en geen problemen krijgt dan ben je bijna bij elke provider wel tevreden, maar als er problemen zijn dan kan je laaaaang wachten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 05 April 2006, 23:40:46 » |
|
Gewoon ff iedere dag gaan bellen.. zijn ze dat "gezeur" gauw zat, en je word sneller geholpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 11 April 2006, 16:26:26 » |
|
Heb weer gebeld en wat blijkt, mijn vaders aanmelding bleek gecancelled!  Met het overzetten van het systeem zijn er een aantal nieuwe aanmeldingen verdwenen, dus ook die van hem. Vond dat gek omdat ik er 2 weken geleden nog over gebeld had. Zouden het allemaal dus opnieuw moeten aanvragen. Hebben het nu wel gehad met HetNet en gaan mijn pa waarschijnlijk onderbrengen bij Planet. Daar zitten wij nu namelijk ook bij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 11 April 2006, 16:28:48 » |
|
 wat een dombo's daar.. inderdaad je hebt gelijk.. zoiets moet toch sneller te regelen zijn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 11 April 2006, 16:32:35 » |
|
Niet dus. Overigens heel toevallig las ik vorige week een soortgelijk verhaal van iemand in een ingezonden brief in de Telegraaf. Dus we zijn niet de enige!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 13 April 2006, 12:41:28 » |
|
Zo, dinsdagavond hebben we voor mijn vader Planet internet aangevraagd. Nu maar weer wachten op wat komen gaat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 20 April 2006, 11:01:53 » |
|
Zo, dinsdagavond hebben we voor mijn vader Planet internet aangevraagd. Nu maar weer wachten op wat komen gaat. En??... al iets gehoord? :cool:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 20 April 2006, 11:13:43 » |
|
Als het goed is krijgt hij deze week of volgende week de spullen. Dat stond in ieder geval bij zijn status op internet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 20 April 2006, 11:34:51 » |
|
 Het zal er dan toch van gaan komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 30 Mei 2006, 11:30:23 » |
|
Als het goed is krijgt hij deze week of volgende week de spullen. Dat stond in ieder geval bij zijn status op internet. En??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 24 Juli 2007, 00:12:33 » |
|
Jahoor het is hier weer zover..  Vanmiddag had ik de was in de wasdroger gedaan, maar toen ik ging kijken was het nog steeds niet droog terwijl hij al een uur gedraaid had. Ik dacht dat het misschien aan het onderste filter lag, dus die eruit gehaald en goed schoongespoeld. Tussendoor had ik de gordijnen gewassen, die gaan nooit in de droger dus ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht. Vanavond dus maar weer even de droger aangezet, en je raad het al.. nog steeds niet droog.  Hij draaid wel, maar word niet warm.. het verwarmingselement zal wel kapot zijn.. laat nou net in februari de garantie verlopen zijn.. (we hadden er 4 extra jaren garantie bijgekocht)  De was hangt nu op de wasrekjes, want het is niet echt weer om het morgen buiten te hangen.  Hubbie zal morgen zelf eerst kijken, anders moeten we maar weer bellen voor een monteur. 5 jaar is eigenlijk te kort om alweer een nieuwe te kopen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 24 Juli 2007, 10:28:14 » |
|
Dat is zeker balen zeg! Hopelijk is het nog te repareren en vallen de kosten mee. Soms is het bijna net zo duur als een nieuwe, drogers zijn niet ál te duur dacht ik. Succes ermee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 24 Juli 2007, 10:31:48 » |
|
Nou, daar ben je klaar mee zeker nu met dat slechte weer want buiten hangen is idd geen optie. Hopelijk is het iets kleins. Succes ermee.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 24 Juli 2007, 13:48:06 » |
|
Hij ligt al uit elkaar, even een paar nieuwe onderdeeltjes halen.  Komt vast helemaal in orde.. ik heb jaren zonder wasdroger gedaan (toen had ik hem eigenlijk harder nodig dan nu), dus ik maak me er niet zo druk om.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 24 Juli 2007, 15:48:33 » |
|
Nooit leuk als iets kapot is maar de wasdroger vind ik zelf niet zo'n groot probleem (wasmachine vind ik erger) want je kunt 't altijd ophangen aan een wasrek. Maar het is natuurlijk zo makkelijk he en financieel is het ook niet leuk. Hoop dat jullie het zelf op kunnen lossen. Succes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: 24 Juli 2007, 16:45:50 » |
|
Dat is waar, Cyber, je bent nog maar met z'n tweetjes. Gebruik je gewoon je onderbroeken twee keer voor je ze wast  Maar ff alle gekheid op een stokje: hopelijk istie nog weer goed te maken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 24 Juli 2007, 18:26:34 » |
|
ik heb jaren zonder wasdroger gedaan (toen had ik hem eigenlijk harder nodig dan nu),
Hier nog zo iemand, maar daarom ben ik er nu zó blij mee dat ik hem toch niet graag meer wil missen. Hoewel ik nog wel mijn wasje buiten aan de droogmolen laat wapperen met mooi weer hoor. Maar alleen als ik er zin in heb..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 24 Juli 2007, 22:37:13 » |
|
Ja hier nog zo eentje..  ik merkte gisteravond dat het toch een heel gedoe is... knijpertje voor knijpertje de boel ophangen.  Het zijn dus 2 kleine thermostaatjes die stuk zijn, natuurlijk niet in de winkels te krijgen, dus vanavond heb ik ze op internet opgezocht en besteld... leve het internet.  Nou maar afwachten wanneer het pakketje binnenkomt. En idd Maj, beter de droger dan de wasmachine..  (ff afkloppen)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 24 Juli 2007, 23:01:27 » |
|
Mooi dat het zo nog lijkt te gaan lukken, Cyber. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 24 Juli 2007, 23:05:47 » |
|
Vast wel, hubbie is een techneut, dus ik heb er alle vertrouwen in. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 24 Juli 2007, 23:19:41 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 25 Juli 2007, 20:07:32 » |
|
en? zijn de onderdeeltjes al gekomen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 25 Juli 2007, 22:25:12 » |
|
Nog niet, maar ik kreeg mail dat ze vanmiddag verzonden zijn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 26 Juli 2007, 08:14:54 » |
|
ah, da's mooi. Kreeg ik net ook, een mail dat m'n bestelling van bol verzonden was. Maar dat moet eigenlijk bij een ander topic... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 27 Juli 2007, 00:56:27 » |
|
De onderdeeltjes zijn binnen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 27 Juli 2007, 09:46:15 » |
|
dus kan Hubby vandaag aan het knutselen Wens hem veel succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 27 Juli 2007, 11:14:16 » |
|
Die kan vandaag dus lekker ongestoord zijn gang gaan 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 27 Juli 2007, 11:14:59 » |
|
eindelijk istie een dagje eigen baas 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 27 Juli 2007, 11:17:38 » |
|
Precies, want de officiele baas is vandaag aan het meeten 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 27 Juli 2007, 11:24:49 » |
|
Maar de grote vraag is en blijft: is ze aan het meeten met of zonder spijkerjekkie? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 27 Juli 2007, 14:26:50 » |
|
mogelijk wordt ze met of zonder jassie fotografisch vastgelegd en kun je op die manier mee genieten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 27 Juli 2007, 22:18:13 » |
|
Maar de grote vraag is en blijft: is ze aan het meeten met of zonder spijkerjekkie?   Ik heb er speciaal rekening mee gehouden dat ik dat ding niet weer aanhad, en nu zijn er geen foto's gemaakt.  Ik had zelf m'n cameraatje wel bij me, maar gewoon vergeten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 27 Juli 2007, 22:19:12 » |
|
Die kan vandaag dus lekker ongestoord zijn gang gaan   dat doet hij ook wel als ik thuis ben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 27 Juli 2007, 22:42:17 » |
|
 dat doet hij ook wel als ik thuis ben. hij heeft dus meer vrijheden dan Ronald 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 28 Juli 2007, 22:10:52 » |
|
Yess, de wasdroger doet het weer.  hubbie is het repareren nog niet verleerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 28 Juli 2007, 22:59:14 » |
|
Yeah....applaus voor hubbie, knap hoor! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 29 Juli 2007, 05:57:51 » |
|
super Hubby
lekker is dat hoor als dat soort dingen zelf gedaan kunnen worden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 29 Juli 2007, 10:37:20 » |
|
Fijn dat hij het weer doet, Cyber. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 13 December 2007, 13:02:21 » |
|
Tja het was weer eens zover, nu was de wasmachine aan de beurt.  Ik had een donkere was gedraaid, en miste bij het uithalen een stuk beugel van m'n bh. Er leek verder niks aan de hand, maar bij de volgende was kwam er halverwege er een foutmelding op het display, dus ik dacht "NEEHE"..  Toch maar even aan hubbie opgebiecht wat ik wat "kwijt" was. Afijn ik heb het nummer van de klantencervice gebeld, en die mevrouw kon aan de code van de melding zien dat het aan de aan of afvoer moest liggen. Ik zag dat ding al ergens in de afvoer zitten, maar ik had het klepje van de pomp al losgedraaid waar alleen water uitkwam. De mevrouw zei dat ik eens kon proberen de machine naar voren te kantelen, omdat er een lekbak onderzit met iets (ik weet de naam niet meer zo snel) dat de machine blokkeerd als het waterpeil te hoog is/word, maar ze adviseerde me ook om een monteur te laten komen (ja logisch)  Maar omdat ik hier wel wat technische mannen heb, zei ik dat we eerst zelf zouden kijken, en anders wel terug zou bellen. Ik kantelde de machine, en jahoor, daarna hij deed het weer. Hubbie vond het toch vreemd, omdat de verdwenen beugel, de helft dan, toch ergens gebleven moet zijn. Hij heeft de machine nog even opengemaakt, maar kon niks vinden. De kans bestaat dat het in de buitentrommel zit, en dan zou de hele machine uit elkaar meten.  Maar voorlopig doet hij het prima, dus we laten het maar zo. Het is metaal dus hopelijk blijgt het daar liggen. Dus toch in het vervolg die dingen maar met de hand wassen, dat is ook eigenlijk een werkje van niks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 13 December 2007, 14:32:26 » |
|
Heb je dan niet zo'n speciaal waszakje? Daar deed ik ze namelijk altijd in. Nu doe ik ze met de hand, omdat die ik nu heb niet in de wasmachine kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 13 December 2007, 14:36:14 » |
|
Oef, da's wel vervelend ja. Heel bijzonder dattie het nog doet. Een buurvrouw van ons heeft al eens hetzelfde gehad maar zij moest toen een heel nieuwe wasmachine kopen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 13 December 2007, 19:54:09 » |
|
Oei, als ik iets irritant vind dan is dat wel dat de wasmachine het niet doet... Maar hopen dat ie 't blijft doen!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 14 December 2007, 01:13:13 » |
|
Oei, als ik iets irritant vind dan is dat wel dat de wasmachine het niet doet... Maar hopen dat ie 't blijft doen!!
Inderdaad, de droger kun je eventueel buiten, maar de wasmachine word wat lastiger. Hij heeft inmiddels 3 keer gedraaid en het gaat prima.  @Mesje, ik had hem in zo'n wasnetje gedaan, maar die heeft natuurlijk gaatjes.  @Janet, Ohjee, ik hoop dat ik daar nog even voor gespaard blijf.  deze is nog niet zo erg oud, en we hebben er garantie bijgekocht voor een paar jaar, maar als ze komen en ze vinden iets wat er niet inhoord, zal dat wel vervallen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 20 December 2007, 09:57:24 » |
|
Gisteren belde Hus me op het werk, dat het binnenraam van het Velux raam gebarsten was en dat er een scherf rechtop in de zitzak stond. In de zitzak zit nu dus een gat van een centimeter. Ergens blij dat het de zitzak is en niet het hoofd van Thomas die daar vaak zit. Maar ja, die zitzak is ook vrijwel nieuw. Maar het ergste vind ik dus dat dit zomaar kan gebeuren. Misschien is het de kou geweest of een fabrikagefout, geen idee. Velux kon op dit moment weinig voor ons betekenen. Ze zouden proberen om voor de feestdagen iemand langs te sturen, maar acht die kans klein. Hus heeft het glas dat er nog in zit getaped en een vuilniszak erover geplakt. Hopelijk blijft het buitenraam wel heel. Hebben wij een mooie nieuwe zolder gebeurt dit! Dit raam zit er overigens al 5 jaar in. Ik heb gisteravond wel de zak geprobeerd te repareren. Stofachtig plakband ingesmeert met secondenlijm en die aan de binnenkant van de stof geplakt. Het is namelijk spul wat je niet echt kan naaien. Dat gaat trekken, zeker omdat er altijd lucht in zit. Hopelijk houd dit, want anders hebben we door die bolletjes die erin zitten een witte kerst en dat is niet de witte kerst waar we op zitten te wachten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 20 December 2007, 10:53:13 » |
|
op de eerste plaats; jullie hebben geluk gehad dat er nieumand zat tweedes; is er iets aan de scherven te zien? veren, bloedvlekken van een voel die er tegenaangeknald is? stuk steen van baldadige jongeren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 20 December 2007, 11:13:31 » |
|
Poeeeh, zoiets heb ik nog nooit gezien, wij hebben ook 4 van die ramen in ons huis, het moet haast een constructiefout zijn, vooral omdat het alleen de binnenruit is. Ze hebben hier onlangs wel 2 ramen vernieuwd omdat er lucht tussen gekomen was, en daardoor dus ook vocht. Maargoed, gelukkig zat Thomas er niet onder  Wel weer heel vervelend als je de boel net zo netjes voor elkaar hebt hebt, dat verwacht je toch niet. Die zitzak zul je vast ook wel van de verzekering vergoed krijgen, want ik denk dat als Thomas erop ploft je inderdaad weleens een "sneeuwbui" zou kunnen krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 20 December 2007, 11:53:13 » |
|
op de eerste plaats; jullie hebben geluk gehad dat er nieumand zat tweedes; is er iets aan de scherven te zien? veren, bloedvlekken van een voel die er tegenaangeknald is? stuk steen van baldadige jongeren? Het is het dakraam en daarvan het binnenste van het dubbelglas, dus van baldadigheid kan geen sprake zijn. Poeeeh, zoiets heb ik nog nooit gezien, wij hebben ook 4 van die ramen in ons huis, het moet haast een constructiefout zijn, vooral omdat het alleen de binnenruit is. Ze hebben hier onlangs wel 2 ramen vernieuwd omdat er lucht tussen gekomen was, en daardoor dus ook vocht. Maargoed, gelukkig zat Thomas er niet onder  Wel weer heel vervelend als je de boel net zo netjes voor elkaar hebt hebt, dat verwacht je toch niet. Die zitzak zul je vast ook wel van de verzekering vergoed krijgen, want ik denk dat als Thomas erop ploft je inderdaad weleens een "sneeuwbui" zou kunnen krijgen. Er zit altijd een eigen risico met die verzekeringen, dus zal dat wel niet op gaan. Maar goed, het zit goed gelijmd, dus hopelijk houd het. Er is overigens ook wat gruis op het zeil terecht gekomen en een paar zijn erin gelopen helaas. Met een pincet geprobeerd die eruit te krijgen, maar dat lukte niet, dus toen er maar ingedrukt en je ziet er gelukkig niks van. Ik dacht dat tegenwoordig overal van dat veiligheidsglas in zat, maar bij deze ramen dus niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 20 December 2007, 11:57:53 » |
|
Ohja van die verzekering dat klopt. Misschien opgeven bij Velux, het is tenslotte een gevolg van een verkeerd raam.. gewoon proberen, misschien hebben zij daar een verzekering voor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 20 December 2007, 12:03:35 » |
|
We kijken wel even! Als Velux het kapotte raam niet als garantie ziet kunnen we gelukkig de glasverzekering gebruiken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 21 December 2007, 10:53:48 » |
|
Ja, dat is ook zo.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 10 Januari 2008, 17:08:30 » |
|
Dinsdag wilde hubbie even met de auto weg, na 20 meter een enorme knal (ik was niet thuis dus heb het niet gehoord). Na een klein rondje toch maar terug naar huis gegaan en de garage gebeld.Gisteren heeft hij hem weggebracht. Wat het nou was?? De veer bij een voorwiel was gebroken, en volgens de monteur komt het momenteel veel voor..... dankzij de verkeersdrempels.  Hubbie rijd er altijd met gepaste snelheid overheen, dus daar kan het niet aan liggen, maar het constante schijnt dus funest te zijn. Pffffffft... verkeersdrempels.. verkeersveilig, maar niet autovriendelijk. De knip kan weer getrokken worden. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 10 Januari 2008, 18:03:39 » |
|
dat is pech hebben. ik heb de mijne naar de apk gebracht, ik hoop dat ze niets verborgen vinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dees
Forzona Member
Geslacht: 
"i tawt i taw a puddytat"
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 10 Januari 2008, 20:37:16 » |
|
tsjeemig, houdt het wel in de gaten, wij hebben dat ooit eens gehad met een auto die bij stilstand de voorveer afbrak, twee weken later de andere. Later is de hele serie auto's van dat type uit de handel genomen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 11 Januari 2008, 00:38:50 » |
|
Dat hoop ik toch niet.  Ik vroeg me ook al af waarom niet meteen beide vernieuwd werden, maar dat was niet nodig volgens de garage. Maargoed, hij is weer gerepareerd, dus we kunnen weer.  dat is pech hebben. ik heb de mijne naar de apk gebracht, ik hoop dat ze niets verborgen vinden Deze was een paar maanden geleden ook gekeurd, en toen was alles in orde, ik weet niet of ze daar ook naar kijken trouwens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #113 Gepost op: 11 Januari 2008, 01:19:45 » |
|
bij een garage hebben ze een lijstje wat ze afwerken en als ze er geen opdracht toe hebben kijken ze meestal niet verder. ik zeg er meestal wel bij, als iets opvalt dat niet tot het apk behoord maar dat wel vervangen dient te worden; doen of bellen als het een groot bedrag is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 11 Januari 2008, 01:23:04 » |
|
Ja dat doen wij ook altijd, maar dit is iets dat spontaan gebeurd denk ik, anders hadden ze dat vast wel gezien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 11 Januari 2008, 01:26:10 » |
|
iets wat je veel gebruikt slijt, dat is heel normaal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 12 Januari 2008, 12:10:47 » |
|
Dat is zo, maar onze auto word niet zo erg veel meer gebruikt.  Hubbie fietst liever.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 13 Januari 2008, 02:09:54 » |
|
heel slim, dan zie je veel meer dan in de auto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 22 Januari 2008, 16:50:53 » |
|
 Het is bijna niet te geloven, maar toen we vanmorgen weg wilden rijden brak de andere voorveer.  tsjeemig, houdt het wel in de gaten, wij hebben dat ooit eens gehad met een auto die bij stilstand de voorveer afbrak, twee weken later de andere. Later is de hele serie auto's van dat type uit de handel genomen
Dat is bij deze gelukkig niet het geval, laatst was er wel een uitzending waarbij het ging om de Fiat (type weet ik niet meer), daar braken de veren ook spontaan, en vielen zo onder de auto uit.. kan levensgevaarlijk zijn natuurlijk omdat die veer door de banden kan prikken, of door bepaalde leidingen. Die auto's zijn in het buitenland teruggeroepen naar de dealers, maar hier doen ze daar niks mee en draait de eigenaar gewoon voor de schade op. Ik zou geen meter met zo'n auto durven rijden.  je zult maar op de snelweg rijden met een flinke gang,je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Hubbie kan morgen met deze nog gewoon (rustig) naar de garage rijden omdat de veer er wel gewoon tussen blijft zitten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 23 Januari 2008, 05:52:23 » |
|
mozes kriebel dan schrik je je ook rot 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #120 Gepost op: 23 Januari 2008, 11:17:42 » |
|
Ja inderdaad, gelukkig gebeurde het toen we net weg wilden rijden. Vandaag gaat de auto dus weer naar de garage,  en hopelijk is dat voorlopig de laatste keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #121 Gepost op: 02 Juni 2009, 09:47:11 » |
|
Ik had zondag ook weer eens wat "leuks" Ik zou voor de kleinkinderen buiten pannenkoeken gaan bakken in een grote elektrische pan die ik pas gekocht had. Alles klaargezet, ik had van die schudflessen die je bijvult met melk, flink schudden en klaar is kees. De eerste fles was al snel leeg, en de pannenkoeken gingen er met smaak in. De tweede fles was al snel aan de beurt, dus hetzelfde ritueel, hubbie even schudden en Thijs ook nog even. Wat er gebeurd is zal ik nooit weten, maar toen ik voor het schenken in de pan nog een keer schudde schoot de dop eraf, en zat ik van top tot teen onder de smurrie...... tot m'm haar toe (dat ik net gedaan had) algehele hilariteit natuurlijk. Terwijl ik me snel om ging kleden, mezelf waste, de zooi uit m'n haar probeerde te krijgen en m'n shirtje maar meteen in een emmer water zette maakt m'n schoondochter de stoep schoon.. wat een troep zeg. Gisteren toen alle zoons er waren vroeg Thijs of ik nog een fles pannekoekmeel had, zodat ik de "show" voor hen nog eens over zou kunnen doen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geje
Forzona Member
Geslacht: 
"voorbijganger"
|
 |
« Antwoord #122 Gepost op: 02 Juni 2009, 10:21:47 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #123 Gepost op: 02 Juni 2009, 11:30:09 » |
|
 Sorry hoor, maar zie het helemaal voor me en dan kan je niet anders dan in een deuk liggen 
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #124 Gepost op: 02 Juni 2009, 12:36:37 » |
|
 Ja dat hebben we dan ook met z'n allen gedaan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #125 Gepost op: 02 Juni 2009, 13:26:01 » |
|
Dat had ik best willen zien... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #126 Gepost op: 02 Juni 2009, 14:54:33 » |
|
Jammer dat er geen foto's gemaakt zijn dan... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #127 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:11:37 » |
|
hahahaha, die Ietjepietje! effe shake!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #128 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:15:58 » |
|
Over 'dat heb ik weer' gesproken. Niet ik, maar m'n zus had dat vorige week. Ze hebben net een nieuwe caravan, en gingen voor 't eerst uit kamperen. Niet ver voor de eerste keer, ze hoefden nog geen drie kwartier te rijden. Toen ze op de camping aankwamen, kon m'n zwager gelijk weer terug naar huis. De kat was namelijk thuis stiekem in de caravan gekropen, en die kwam er kiekeboe uit toen ze de deur open deden op de camping. Gelukkig zaten ze niet helemaal in Oostenrijk ofzo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #129 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:26:56 » |
|
hahahaha, die Ietjepietje! effe shake!
 shake baby shake...  Aaaach, mocht poes niet eens mee? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #130 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:37:41 » |
|
Geweldige blunder Gr@n!  En waar is de foto???? En wie paste er thuis op de poes, Janet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #131 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:43:22 » |
|
Ik weet alleen nog steeds niet wie de dop al open gedraaid had..  ik verdenk Thijs ervan, niet expres, maar hij wilde zo graag helpen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #132 Gepost op: 02 Juni 2009, 23:46:36 » |
|
Jammer dat er geen beelden van zijn!! Oma pannenkoek! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #133 Gepost op: 03 Juni 2009, 00:15:10 » |
|
 geweldig... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fleur
Gast
|
 |
« Antwoord #134 Gepost op: 03 Juni 2009, 00:17:20 » |
|
Whahaha...dit staat voor altijd in de familiegeschiedenis! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #135 Gepost op: 03 Juni 2009, 01:11:33 » |
|
 ongetwijfeld..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 03 Juni 2009, 10:15:49 » |
|
Niet eens zo erg dat er geen foto's van zijn. Ik kan het me zo ook al wel voorstellen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #137 Gepost op: 23 Augustus 2009, 13:49:46 » |
|
Hus keek naar de grond en vroeg wie er zand onder z'n schoenen had. Overal lag zwarte aarde. Niemand, dus poes kreeg de schuld. Even later weer allemaal zwarte troep. Toen keek ik eens goed, naar mijn sandalen. Deze vielen letterlijk helemaal uit elkaar. Ik heb ze jaren geleden gekocht. Van die gezondheids sandalen. Goed voor de voetjes. Niet vaak aan gehad en zagen er daarom nog goed uit. Maar de tand des tijds heeft het materiaal uitgedroogd en verteerd. Ik kon ze zo breken. Ze waren best duur toen, maar dat zegt dus niks. Gelukkig had ik ze nu aan en niet morgen naar mijn werk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #138 Gepost op: 23 Augustus 2009, 15:07:06 » |
|
hihihi, toch maar aan de Ecco's? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #139 Gepost op: 24 Augustus 2009, 11:41:25 » |
|
 Je hebt ze in ieder geval goed versleten Mesje..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #140 Gepost op: 24 Augustus 2009, 21:21:29 » |
|
Gebroken eerder.  Ook slippers met zo'n massagebed, die ik ook al jaren had, brak ik al lopend doormidden. Deze lagen al een tijd in de gangkast en ik had gen zin om naar boven te lopen om ander schoeisel te pakken. Moest uiteindelijk toch. Ruimt wel op 2 paar de prullenbak in. Je merkt wel dat ik niet snel iets weggooi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #141 Gepost op: 24 Augustus 2009, 22:56:56 » |
|
hihihi, ik dacht: wat lees ik daar nou? Massa gebed? Maar nee, al lezende kwam ik er achter dat het massage bed moest zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: