Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Gepost op: 12 Januari 2006, 20:50:35 » |
|
Happy want......Jelle Klaassen blijft voor sensatie in de Lakeside zorgen. De 21-jarige Tilburgse darter bereikte donderdagavond als eerste de halve finale van het officieuze wereldkampioenschap in Frimley Green. Na een aarzelend begin en een zenuwachtig slot overmeesterde hij de Engelsman Paul Hogan, 5-4. De kwartfinale ging over best-of-9-sets. Hogan was de man die in de eerste en tweede ronde twee Nederlanders had uitgeschakeld: Mareno Michels en Albertino Essers. Jelle Klaassen speelt in de halve finale tegen de winnaar van de kwartfinale tussen de Engelsman Shaun Greatbatch en de Schot Paul Hanvidge ---------------------------- wie weet in de finale: Barney - Klaassen :fluiten:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunshine
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Januari 2006, 21:47:37 » |
|
Dat zou wel erg tof zijn!!! Echt een goede prestatie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 14 Januari 2006, 19:13:27 » |
|
Happy want......Jelle Klaassen blijft voor sensatie in de Lakeside zorgen. De 21-jarige Tilburgse darter bereikte donderdagavond als eerste de halve finale van het officieuze wereldkampioenschap in Frimley Green. Na een aarzelend begin en een zenuwachtig slot overmeesterde hij de Engelsman Paul Hogan, 5-4. De kwartfinale ging over best-of-9-sets. Hogan was de man die in de eerste en tweede ronde twee Nederlanders had uitgeschakeld: Mareno Michels en Albertino Essers. Jelle Klaassen speelt in de halve finale tegen de winnaar van de kwartfinale tussen de Engelsman Shaun Greatbatch en de Schot Paul Hanvidge ---------------------------- wie weet in de finale: Barney - Klaassen :fluiten: Nederlandse finale!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Januari 2006, 19:26:47 » |
|
Heeft Klaassen gewonnen??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Januari 2006, 19:31:03 » |
|
Heeft Klaassen gewonnen??  Met 6-3, terwijl 'ie met 1-3 achterstond!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
|
Sunshine
Gast
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Januari 2006, 19:32:20 » |
|
 Met 6-3, terwijl 'ie met 1-3 achterstond! Echt heel goed... Ik zal heel ingetogen juichen ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Januari 2006, 01:15:21 » |
|
Een geweldige prestatie van onze "Snelle Jelle".. het was heel spannend. ik hoop dat hij wint morgen.. Klaasen zorgt voor Nederlandse finale Lakeside kleurt Oranje
door onze redactie FRIMLEY GREEN - Aan de opmars van Jelle Klaasen komt maar geen einde. De Nederlandse darter plaatste zich zaterdag verrassend voor de eindstrijd op de Lakeside. Na Mervyn King en Paul Hogan was ditmaal Shaun Greatbatch het slachtoffer. Klaasen klopte de Engelsman met 6-3.
Klaasen begon in Frimley Green even onbevangen als overtuigend aan de naar later zou blijken voorlaatste klus. In zijn bekende hoge tempo pakte hij de eerste set. Het vervolg bleef evenwel uit. Greatbatch, die één keer eerder had gespeeld tegen Klaasen en toen had verloren, zag een kans en won drie sets op rij.
Het keerpunt in de partij vond vlak voor de pauze plaats. Greatbatch miste één pijl voor een 4-1-voorsprong, waarna Klaasen de achterstand verkleinde tot 3-2. Na de 'break' was de 21-jarige darter uit het Brabantse plaatsje Alphen ontketend en zegevierde alsnog met 6-3. De grote verrassing van het toernooi had een simpele verklaring voor zijn succes. "Ik heb geen last van zenuwen en sta lekker te gooien. Dat is het.”
Klaasen komt zondag in de finale uit tegen landgenoot Raymond van Barneveld, die eerder op de dag Martin Adams klopte. Klaasen schat zijn kans in op 'fifty-fifty'. "Natuurlijk kan ik winnen."
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
Sunshine
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Januari 2006, 10:29:10 » |
|
Echt heel knap... En het is sowieso heel leuk om de finale te gaan kijken, want we weten alvast dat er een Nederlandse winnaar zal zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Januari 2006, 12:59:48 » |
|
Ik vind die Jelle geweldig spelen.Prachtig om te zien zoals hij terug komt van een achterstand.Geweldig.Barney moet dus uitkijken......
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Januari 2006, 14:39:21 » |
|
Go Jelle.. :dart:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Januari 2006, 20:56:12 » |
|
Jelle gewonnen!!!  7-5... Echt gooeeehooooeeeed!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Januari 2006, 21:14:30 » |
|
Allemachtig....wat was dat spannend!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Januari 2006, 21:38:14 » |
|
Dit was inderdaad helemaal super! Wat heeft die gozer het goed gedaan. Het zakte af en toe wel in, maar maakte het toch steeds weer goed! The Young Matador did it!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Januari 2006, 22:54:54 » |
|
Geweldig.. wat een supertalent, en een hele sympathieke jongen. Van harte gegund en verdiend..  :dart:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 15 Januari 2006, 23:11:49 » |
|
Ik gun het ze allebei,maar Barney vanwege de 5e titel.Jelle vanwege zijn goede spel en over het toernooi gezien is hij de beste.jongste en sympathiek.'t was wel slecht voor mijn hart,zo spannend. :dart:
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
|
itisme
Gast
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 15 Januari 2006, 23:55:17 » |
|
Geef mij barney maar, dat vind ik een erg sympathieke gozer. Jammer alleen dat het publiek tegen hem was. Die jelle speelde goed, dat zeker maar het deed hem volgens mij helemaal niks. Vond hem een beetje op een verwende buurjongen van mij lijken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 15 Januari 2006, 23:59:23 » |
|
:hebikweer: Ik heb Barney nooit erg gemogen.. hij heeft ook nooit tegen z'n verlies gekund, en reken maar dat hij slecht slaapt vannacht.
Tsja, je buurjongen.. maar kan die ook darten dan? :cheesy: Jelle beseft het zelf nog niet goed dacht ik.. maar talent heeft hij daar kun je niet omheen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 16 Januari 2006, 00:00:37 » |
|
Kan me helemaal aansluiten bij de woorden van Cyber
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
Sunshine
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 16 Januari 2006, 07:32:52 » |
|
Tsja, je buurjongen.. maar kan die ook darten dan? :cheesy: Eigenlijk kan die helemaal niets.... Alleen denkt ie zelf altijd van wel ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
itisme
Gast
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 16 Januari 2006, 09:05:25 » |
|
Eigenlijk kan die helemaal niets.... Alleen denkt ie zelf altijd van wel ;) `Shit dat is waar jij kent hem ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunshine
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 16 Januari 2006, 17:15:16 » |
|
Wel blijven opletten hè?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 18 Januari 2006, 23:07:42 » |
|
Geef mij barney maar, dat vind ik een erg sympathieke gozer Vertel me even waar zijn sympathie zit Wat was ik blij dat Jelle won, ik wilde hem naar de overwinning schreven maar dat hoefde niet eens, Van Barneveld werd gewoon ingemaakt en afgeslacht :cheesy: Ik denk dat je zo'n overwinning pas beseft als je gewoon weer thuis in je eigen omgeving bent. Zo zie je dat bij elke sport vaak een nieuwe lading jeugd het overneemt van de 'oudere garde' en dat is alleen maar een goed teken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 18 Januari 2006, 23:12:51 » |
|
Heb Barney ook nooit gemogen, voorzover ik dat kan zeggen want echt kennen doe ik hem niet natuurlijk. Vindt hem arrogant en vindt wel dat hij van de week Jelle zijn arm wel even de lucht in had mogen trekken en hem dan aan het publiek tonen zo van dit is de nieuwe kampioen. Nee wat deed hij, hij liep gelijk weg. Stakker. Ook weet ik van zijn ex collega postbodes dat hij die niet eens bekijkt als hij ze voor de deur tegenkomt. Hoezo hoog in je bol.
Maar feit blijft wel dat hij NL op de kaart heeft gezet wat darten betreft.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 18 Januari 2006, 23:45:00 » |
|
Goed gezegd Trolly.. helemaal mee eens. en wat je vertelt over z'n collega's verwonderd me niks.. wat een kwallebal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 20 Januari 2006, 09:06:56 » |
|
DEN HAAG - De fanclub van Raymond van Barneveld heeft zich opgeheven op de dag dat de darter de finale van het officieuze wereldkampioenschap verloor. In een verklaring op zijn internetpagina staat dat de fanclub voor de derde keer aan schulden ten onder dreigde te gaan. Met het verlies in de finale van de Lakeside tegen talent Jelle Klaasen zou de beslissing niets te maken hebben. De beslissing kwam niet helemaal onverwacht. Het aantal fanclubleden was afgenomen tot ongeveer 190. 'Barney' was zelf op de hoogte van het dreigende besluit en zou die "betreuren".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 20 Januari 2006, 11:40:50 » |
|
ach wat sielug.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
itisme
Gast
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 23 Januari 2006, 23:16:13 » |
|
Ach ik mag barney wel. Kan me voorstellen dat je nou niet echt leuk vind om te verliezen. Zeker niet wanneer je gelijk kan komen met de hoeveelheid kampioenschappen die behaalt zijn op de lakeside.
En dan wat me erg irriteerd aan die jelle. :boos: Dat het helemaal niks deed. Even handje omhoog zo van ja leuk. Het is een hele goede prestatie. Vind het alleen een robot.
Volgens mij is het zo'n dooie kikker dat ie alles wel best vind wat er met hem gebeurd. Kortom emotiloos.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 23 Januari 2006, 23:47:47 » |
|
Ach hij is nog jong..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Februari 2006, 10:15:21 » |
|
Van Barneveld niet meer in Lakeside Uitgegeven: 15 februari 2006 16:07 Laatst gewijzigd: 15 februari 2006 16:07 MANCHESTER - Raymond van Barneveld (38) heeft dit jaar zijn laatste Lakeside gedart. Hij stapt over van de British Darts Organisation (BDO) naar de concurrerende Professional Darts Corporation (PDC). Dat maakte de darter uit Den Haag woensdag in Manchester bekend.
Van Barneveld won vier keer het belangrijkste toernooi van de BDO, de Lakeside (voorheen Embassy). Hij verloor dit jaar de finale van zijn jonge landgenoot Jelle Klaasen. The Power De darter stapt niet alleen over om het geld. Hij heeft bij de PDC ook de gelegenheid vaker zijn krachten te meten met Phil Taylor, de man die algemeen wordt beschouwd als de beste darter ter wereld. Barney heeft een negatieve score tegen 'The Power'. De verandering brengt Van Barneveld in het lucratieve circuit van de Premier League Darts, een competitie met de zeven sterkste darters ter wereld. Naast Barney en Taylor zijn dat Ronnie Baxter, Roland Scholten, Colin Lloyd, Peter Manley en Wayne Mardle. De cyclus, met een prijzengeld van bijna 260.000 euro, begint donderdag in Blackburn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 16 Februari 2006, 10:48:55 » |
|
Hij heeft bij de PDC ook de gelegenheid vaker zijn krachten te meten met Phil Taylor, de man die algemeen wordt beschouwd als de beste darter ter wereld. Ik ben benieuwd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|