mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Gepost op: 16 November 2005, 00:10:08 » |
|
We zijn er vroeg bij, maar ja, dan duurt de voorpret ook langer!  We gaan pas in juli 2006. De eerste week gaan we in een huisje bij Loch Ness en de tweede week weer naar die Schapenboerderij. En deze keer is het de bedoeling dat we Joey meenemen. We hebben al een bloedtest laten doen of zijn rabiës waarden goed zijn en dat blijkt goed te zijn. Nu hoeven we volgend jaar alleen nog een nieuwe rabiës enting, wormen en vlooienkuur te doen en dan mag hij mee! Joey heeft het op zich best goed gehad afgelopen vakantie, in het dierenpension. Maar ik vond hem erg mager en schor toen we hem ophaalden. Niet dat hij slecht had gegeten, maar hij is gewoon veel te druk geweest. Omdat hij nu een hartruisje heeft en niet meer de jongste is, willen we hem nu echt meenemen. Hopelijk is hij dan nog net zo fit als nu, want dan kan hij samen met ons lekkere wandelingen maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 16 November 2005, 00:17:12 » |
|
 Jullie zijn er zeker vroeg bij zeg.. Eerst nog herfts, winter en lente.. maarja, voorpret is ook leuk.
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 November 2005, 07:50:33 » |
|
oh lekker zeg en wat leuk dat Joey ook mee kan.
en jah de voorpret duurt lekker lang.
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 November 2005, 15:35:15 » |
|
We gaan pas in juli 2006. Dat is het al bijna Mesje Ik mag er nog even over nadenken waar de reis volgend jaar heen gaat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 November 2005, 15:44:03 » |
|
Ik denk dat Gerrit en ik saampies naar Hongarije gaan, om daar wat vrienden op te zoeken en tussendoor wat leuke hotelletjes aan doen.
En misschien nog eens een paar daagjes. Wij kunnen makkelijker drie keer een paar dagen gaan, dan 2 of 3 weken achtereen. Om de boerderij he?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 November 2005, 15:53:01 » |
|
Een boerderij is toch al een soort van vakantie? ;)
We hebben ook al weer leuk email contact met die mensen van onze afgelopen vakantie. We hadden hen als dank voor de leuke week een mandje met Nederlandse lekkernijen gegeven. En dus vroeg ik nu wat ze daar het lekkerste van vonden, zodat we dat weer mee kunnen nemen. Schrijft ze de Toffee wafer biscuits. Wat zou ze nou bedoelen? ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 November 2005, 18:25:37 » |
|
Misschien is het snel, maar ik wil al jaren met een meisje een weekendje weg, het word bij kerst en Suus staat er openvoor, dus wie weet... al is het maar Maastricht oid :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 November 2005, 10:40:16 » |
|
We zijn er vroeg bij, maar ja, dan duurt de voorpret ook langer!  We gaan pas in juli 2006. De eerste week gaan we in een huisje bij Loch Ness en de tweede week weer naar die Schapenboerderij. En deze keer is het de bedoeling dat we Joey meenemen. We hebben al een bloedtest laten doen of zijn rabiës waarden goed zijn en dat blijkt goed te zijn. Nu hoeven we volgend jaar alleen nog een nieuwe rabiës enting, wormen en vlooienkuur te doen en dan mag hij mee! Joey heeft het op zich best goed gehad afgelopen vakantie, in het dierenpension. Maar ik vond hem erg mager en schor toen we hem ophaalden. Niet dat hij slecht had gegeten, maar hij is gewoon veel te druk geweest. Omdat hij nu een hartruisje heeft en niet meer de jongste is, willen we hem nu echt meenemen. Hopelijk is hij dan nog net zo fit als nu, want dan kan hij samen met ons lekkere wandelingen maken. weer naar die schapenboerderij? Vertel eens, is dat ook in schotland?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nathalie
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 02 Februari 2006, 10:26:22 » |
|
Jaaaa wij hebben ook geboekt!! We gaan van 11 mei tot 1 juni lekker saampjes met Kids en ouders naar Sint Maarten! Ik heb er zo een zin in!! Zoveel te zien, zoveel te doen! Ben ook zeer benieuwd hoe het er is!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
semmeke
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 02 Februari 2006, 10:42:15 » |
|
Ik blijf dit jaar lekker thuis en met een beetje mazzel ben ik dan druk met verhuizen of heb dat alweer gehad en dan druk met mijn huisje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 02 Februari 2006, 11:45:06 » |
|
Ik blijf dit jaar lekker thuis en met een beetje mazzel ben ik dan druk met verhuizen of heb dat alweer gehad en dan druk met mijn huisje. alweer verhuizen?? @Nathalie: leuk joh, reisje naar jouw "paradise"
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
amazon
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 02 Februari 2006, 12:22:22 » |
|
Vandaag via internet wat geprobeerd via Corendon & Spirit - werkt allemaal niet - Sites niet te zien - zelfs aanbiedingen op internet zijn helemaal niet boeken Halve pagina i.d. Tel. & nothing works - bellen dan maar ?
|
|
|
|
|
|
Het riet buigt, maar breekt niet
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 April 2006, 12:21:25 » |
|
Jaaaa wij hebben ook geboekt!! We gaan van 11 mei tot 1 juni lekker saampjes met Kids en ouders naar Sint Maarten! Ik heb er zo een zin in!! Zoveel te zien, zoveel te doen! Ben ook zeer benieuwd hoe het er is! Begint al op te schieten Nathalie... :bravo:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|