cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Gepost op: 22 Oktober 2005, 17:59:55 » |
|
Vanavond de eerste uitzending, om 20:00 op RTL4. IDOLS VOORPROEFJE! De eerste kansloze kandidaat is hier te zien! Zou het vanaf vanavond weer ouderwets genieten worden met Idols?. Elke week zie je 'geweldig' zangtalent voorbij komen of kandidaten die denken dat ze zangtalent hebben.   Maak jij zelf maar uit onder welke categorie je deze jongen op schaart. Hij zingt zijn eigen versie van. Daniel Powders Bad Day. IDOLS VOORPROEFJE? KLIK HIER:D
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 22 Oktober 2005, 18:17:56 » |
|
Ik ga zeker kijken, dat vind ik altijd wel een vermakelijk programma.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Oktober 2005, 18:44:08 » |
|
Vooral de eerste uitzendingen..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 Oktober 2005, 19:22:22 » |
|
Ja precies, dan lig je helemaal in een deuk......hoe mensen zich dan te kacken kunnen zetten!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:22:21 » |
|
Zegt u dat deftig Shanon! Kacken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:24:20 » |
|
Shanon kakt altijd deftig.... met ck dus..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:24:43 » |
|
Ja, ben echt een deftige dame hoor
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:27:10 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:29:12 » |
|
:lol2: Ik heb trouwens in een deuk gelegen om al die lui die Robbie Williams nadeden... vaaaaaaals.. :lala: http://www.rtl.nl/shows/idols3/home/index.xml
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:31:21 » |
|
Ja, prachtig he......ik schreef dat net ook al op het paarden forum. Dat zelfs de brandweer uitrukte (in scene gezet dan), maar heb me echt kapot gelachen!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:33:55 » |
|
ik ook, hoe sommige mensen een liedje kunnen verkloten... echt niet te geloven!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:36:04 » |
|
Maar gelukkig kwam de echte Robbie wel veel in beeld :inlove:
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:37:05 » |
|
ja gelukkig dat wel, maar ondertuusen dat gebleer dr doorheen is ook niet echt vertederend...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:38:08 » |
|
Nee, maar wel lachen hoor.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Oktober 2005, 23:38:42 » |
|
ja da twel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 23 Oktober 2005, 09:35:04 » |
|
En die jongen met dat rode haar, die kwam zo zelfverzekerd over en toen ie op de stip zijn liedje zong kon je hem nauwelijks horen.... :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 23 Oktober 2005, 23:14:53 » |
|
Toch grappig dat zulke mensen het blijven proberen
Hoorde vanochtend eentje op 538 die was afgewezen. Maar niet omdat ze slecht was, maar te goed. Ze had een eigen bandje geloof ik. En ze klonk inderdaad heel goed! Kan dus ook!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 24 Oktober 2005, 13:42:34 » |
|
Ik heb bij sommige kandidaten echt de gedachten: hoe kan je in vredesnaam ‘zo dom’ zijn om eraan mee te doen!! Die denken echt van zichzelf dat ze fantastisch kunnen zingen, nou dan staan mijn haren (dat bosje wat ik heb :D ) echt overeind en vallen mijn oren dicht, gelukkig!
Die ene jongen (met die ontzettende acne, misschien dat jullie dan weten wie ik bedoel ;) ) die vorig jaar ook op de middenstip van het stadion stond met nog een aantal andere ‘valszingers’, die heeft een boek uitgebracht…..’Misbruikt door Idols’...? Dan denk ik ook: je doet toch zelf aan zo’n programma mee en ze hebben je echt niet gedwongen om daar op die middenstip te gaan staan!
Ik was wel weer blij om Jerney te zien :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 24 Oktober 2005, 13:50:08 » |
|
Ik was wel weer blij om Jerney te zien :cheesy: Ik las er vanmorgen dit over: Gelukkig is ’Idols’ terug. Met een aanstekelijk intro werd meteen de sfeer gezet, waarna de juryleden Jerney („ik probeer iets vriendelijker te kijken”),
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 24 Oktober 2005, 13:54:56 » |
|
Dat is die laiverd nog niet echt gelukt vond ik Ik denk dat ze die stiekjes van haar mond naar haar oren moeten laten schieten :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 24 Oktober 2005, 13:57:23 » |
|
Of haar vlechtjes wat losser doen.. Wel leuk om het hele stukje hier ff te plaatsen: Zang Gelukkig is ’Idols’ terug. Met een aanstekelijk intro werd meteen de sfeer gezet, waarna de juryleden Jerney („ik probeer iets vriendelijker te kijken”), Henkjan („toch nog vrij veel talent”) en Eric („ik ga meer op karakter letten”) aan de slag konden. Wat een dwazen waren er weer komen opdagen, wat een zelfkritieklozen, wat een ego’s en, inderdaad, weer enkele treffers. Zij trotseerden het trio achter de slagerscounter – leuke vondst (?) van RTL – en werden opgevangen door een presentatieduo waar we nog hevig aan moeten wennen. Dat alles omgeven door hilarische zaalimpressies en vileine montages. Waartoe ’t allemaal zal leiden, weten we: de beste stemmen van Idols 1 en 2 (Hind en Maud) verloren door toedoen van televotende pubermeisjes en zijn nu verre van ster, dus ook deze derde ronde zal wel weer lieve jongetjes met dunne stemmetjes opleveren. Wél sterren waren de vocalisten die we daarna zagen in het zinderende ’Congratulations, 50 jaar Eurovisie Songfestival’ bij de TROS (waarom niet bij de NOS?). Er mocht door kenners en publiek uit hun repertoire worden gekozen en de drie ultieme songs kwamen (dús) uit het vakjurytijdperk: ’Waterloo’, ’Volare’ en ’Hold me Now’. Een terechte keus, zelfs niet door sms’ers weg te branden. Over dat soort stemmers gesproken: bij het Televizierfeestje, dit weekeinde, mompelde een Endemol-voorman iets humeurigs over de Ring voor Jan Smit en televoting. Terwijl uitgerekend zijn bedrijf dat dodelijke tv-virus mede heeft bedacht. Een gotspe dus. TON DE ZEEUW (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 24 Oktober 2005, 14:17:45 » |
|
en werden opgevangen door een presentatieduo waar we nog hevig aan moeten wennen. Ik zie Martijn Krabbe veel liever dan die Reinout (oh wat ben ik geweldig) Oerlemans...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 24 Oktober 2005, 14:53:49 » |
|
Wie presenteren er dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Oktober 2005, 15:18:01 » |
|
Chantal Janszen & Martijn Krabbe :hebikweer: Ik zag liever Tooske en Reinout  en nog beter had geweest: Bridget Maasland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 24 Oktober 2005, 15:51:52 » |
|
Maar die zitten allemaal bij andere omroepen/zenders.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 Oktober 2005, 17:58:22 » |
|
Oh nee niet die Tooske........ :shocked: Die mond van haar is net een wagenloods Hoe vonden jullie die schreeuwlelijk? :lol2:
|
|
|
|
|
|
Het is goed om niet alles te onthouden; Sommige zaken kun je beter vergeten.
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 24 Oktober 2005, 18:16:21 » |
|
 die Gijs bedoel je. HIER kun je hem nog een keer horen als je wilt.. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 Oktober 2005, 18:57:09 » |
|
 liever niet hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 24 Oktober 2005, 19:21:03 » |
|
 liever niet hoor! Klik gerust hoor, er staan ook nog anderen... oa die van "the lion sleept tonight".. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 24 Oktober 2005, 19:55:40 » |
|
ik heb de uitzending op tv al gezien :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 24 Oktober 2005, 21:21:55 » |
|
Tsja, dat grunten is ook een muziekstijl...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 24 Oktober 2005, 21:29:17 » |
|
Je bedoeld van die Gijs??
Lijkt me niet zo gezond voor je keel.. :huh:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 24 Oktober 2005, 22:10:35 » |
|
Als je het goed doet schijnt het geen kwaad te kunnen. En hij kwam behoorlijk goed over. Jongens, wat een pokkeherrie zeg.
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 26 Oktober 2005, 21:38:39 » |
|
Zeg, die Italiaan...
Nieuwe Marco Borsato? :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wouter
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 26 Oktober 2005, 22:42:50 » |
|
 die Gijs bedoel je. HIER kun je hem nog een keer horen als je wilt.. :D :cheesy: was wel lachen die gozer
|
|
|
|
|
|
Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 05 November 2005, 22:40:31 » |
|
Het was wel weer lachen met Jerney :cheesy: met het meisje wat zong: Een beetje verliefd 'Het dak gaat eraf' --> vond ik een geplaatste opmerking van haar Er werd ook weer gecrunched ofzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 05 November 2005, 23:07:29 » |
|
Ik heb het niet gezien, kijk wel naar de herhaling.. Wie heeft afgelopen week onze herman gezien bij Jensen..  I'm a dancer.. i'm a dancer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Loebas
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 05 November 2005, 23:32:11 » |
|
Ja, Herman wel :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Just_Eri
Forzona Member
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 07 November 2005, 17:43:14 » |
|
Ut is wel grappig jah.. :P Alleen maar nu gaan meer mensen voor expres "grappig"ziingen enzo. Er zitten wel een paar goeie tussen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 13 November 2005, 12:08:26 » |
|
Ik heb gisteravond weer genoten .. :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 11 Maart 2006, 14:25:10 » |
|
Vanavond: De grote finale!
Er waren eens twee meiden die tijdens de zomer van 2005 besloten zich in te schrijven voor de Audities van Idols 3. Zij zongen zich een weg door de verschillende rondes en zijn inmiddels bekend als de laatste twee finalisten van het programma. Hun namen: Raffaëla en Floortje. Zaterdagavond beslis jij in de grote Finale voor wie het sprookje een gelukkig einde krijgt. Wie gaat er winnen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 11 Maart 2006, 15:22:27 » |
|
Ik heb nog geen aflevering gemist ,vind het altijd erg leuk om te zien. Wie er gaat winnen....tja....in hoeverre word er echt enkel en alleen maar door publiek gestemd....ik vraag me toch wel eens af of het niet gemanipuleerd word. Rafaella is echt een buhne beest en heeft de looks ,ze weet zich heel goed te verkopen, maar is wel zwanger en dat in de tijd dat ze een platencontract kan krijgen, vind ik dat erg ongunstig. Floortje vind ik een toffe meid, lekker zichzelf en heeft zich puur door haar kwaliteit in zang in de finale weten te zingen. DUs van mij mag Floortje de winnaar worden.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 11 Maart 2006, 16:45:18 » |
|
Heb ook nog geen aflevering gemist, vind het super Alleen had ik een finale verwacht tussen Angelique en Floortje  maar helaas het publiek stemt en ik denk dat ze dat niet altijd doordacht gedaan hebben :fluiten: De laatste keer vond ik Floortje echt super, ook zij liet zien dat ze een echt 'podiumbeest' is  Daarentegen vind ik dat Raffaela meer uitstraling heeft en ik dus totaal geen idee heb wie van deze meiden gaat winnen, ze zijn voor mij terechte finalisten maar echt, als ik zou moeten kiezen, word het toch Raffaela maar in hoeverre staat haar zwangerschap 'in de weg'. Het is niet erg om zwanger te worden/zijn maar op zo'n cruciaal moment voor een eventuele carriere heb ik daar mijn vraagtekens bij! Moge de beste vanavond winnen :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 11 Maart 2006, 19:47:46 » |
|
Ik vind Raffaela erg goed de laatste weken en dus een geduchte tegenstander.Erik van Thijn heeft er wel moeite mee dat zij zwanger is en dat kan wel eens in haar nadeel zijn.Het zal wel een hevige strijd zijn en een close finish die dan wel eens voor Floortje kan zijn.
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 11 Maart 2006, 22:43:14 » |
|
Boefje schreef: als ik zou moeten kiezen, word het toch Raffaela maar in hoeverre staat haar zwangerschap 'in de weg' Helemaal mee eens, en in deze tijd mag die zwangerschap geen beletsel zijn dacht ik.. Nog even en we weten het..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 11 Maart 2006, 22:45:16 » |
|
Ik ga kijken..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 11 Maart 2006, 23:26:09 » |
|
Yesssss Rafaella..  het is haar van harte gegund. :winnaar: Floortje komt er ook wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 11 Maart 2006, 23:46:50 » |
|
En met een beste meerderheid van de stemmen gewonnen. Ik zag dat al wel aankomen, ze was weer spetterent vanavond! Het momente dat die mannen haar optilden en dan gewoon zuiver door kunnen zingen.....mannnnn....wat een kei van een meid zeg! Heb nog wel stiekem even een sms'je voor Floortje gestuurd ,vond het erg sneu dat ze juist vanavond met keelontsteking moest zingen ,want ze heeft ook echt een gouden stem. Maar Raffaela....tja...het is echt een buhnebeest!
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|
chuky
Gast
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 12 Maart 2006, 21:24:17 » |
|
hmm idols was er ook nog  ? allang vergeten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 13 Maart 2006, 08:09:44 » |
|
Ovetuigend gewonnen  en zoals Gr@n schreef. Floortje komt er wel  Misschien nog wel eerder als Raffaela ;) daarnaast zie ik ook nog wel een zangcarriere voor Angelique  Mooi he Shanon, was dat stukje, ik vond het inderdaad ook gaaf hoor, ze stal gewoon de hele avond Gisteravond zag ik nog een stukje van Raffaela bij Hart van Nederland, de gehele dag stonden er fans te wachten maar ze kwam niet naar buiten en toen ze naar buiten liep, liep ze gewoon hard door. Mijn gedachten waren: meid, daar doe je niet verstandig aan, van je fans moet je het op dit moment wel hebben  had er even een half uurtje de tijd ervoor genomen maar goed....dat is misschien ook even wennen voor haar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boefje
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 07 April 2006, 09:24:36 » |
|
Hebben jullie gister Raffaela nog gezien op tv :cheesy: ? Wat een geweldige humor heeft ze zeg, super en toch blijf ik erbij, ze heeft terecht gewonnen  Ze treden straks ook op met de 3 Toppers, echt heel leuk voor Raffaela, Floortje en Ellen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 07 April 2006, 09:50:59 » |
|
Ik heb het gezien.. echt een topper die Raffaela..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronald
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 07 April 2006, 12:29:25 » |
|
Eigenlijk maar 2 toppers want die galbak van Froger hangt er maar een beetje bij.Lamzak
|
|
|
|
|
|
----------------------------------------------------------------- Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid: Ik recreeer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks. Homepagina van Ronald en Diane
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 24 Augustus 2006, 23:31:01 » |
|
Dochtertje voor Raffaëla
door Colette Boegman AMSTERDAM - Idols-winnares Raffaëla (23) is donderdagochtend moeder geworden van een dochtertje. “De bevalling is uitstekend verlopen en moeder en kind maken het prima”, zo laat de woordvoerder van de zangeres weten.
Verdere details zijn nog niet bekendgemaakt. “Raffaëla en haar vriend Paul willen het geluk eerst in kleine kring vieren”, aldus de manager.
Ondertussen gaan er op internet al geruchten over de naam van het meisje. Het dochtertje van Raffaëla zou luisteren naar de naam Beautiful. (bron:telegraaf)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shanon
Forzona Member
Geslacht: 
tattoo bitch
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 24 Augustus 2006, 23:34:51 » |
|
Nee toch.,...zo zullen ze dat arme kind toch niet echt gaan noemen??? Maar goed, de nieuwe zuigeling is geboren, ben benieuwd of ze nu haar "carriere" weer op gaat pakken.
|
|
|
|
|
|
Doe eens normaal man!!!!
|
|
|
|