Wat er gebeurde was op zich wel spectaculair. Ik vond alleen dat de camera's het niet goed lieten zien. Je zag geregeld niet goed wat de oorzaak nou precies was.
Las op de weblog van Frits van Eldik een negatief stukkie over Christijan.
Onnodig[/size] (door Frits)
Onnodig
Het was de laatste van het seizoen en dus was het een moment van afscheid nemen. Even bij alle vrienden en bekenden langslopen en met name bij Minardi en mannen gedag zeggen. Ruim 10 jaar was ik daar kind aan huis. Altijd welkom, altijd gezellig en altijd vriendelijk. De BBQ van zaterdagavond was typerend. Het was er drukker dan op welk ander feestje van welk ander team dan ook. De monteurs konden niet zeggen of ze er in 2006 weer bij zijn en dus bedank je ze niet alleen voor dit jaar maar ook voor al die andere jaren. Jammer is het dan als er zo’n blaaskaak van een Christijan Albers langs komt er gaat schreeuwen dat ik niet met zijn monteurs mag praten. Zou die jongen nou echt niet beseffen dat er misschien wat mensen rondlopen in de paddock die iets meer met deze mensen te maken hebben gehad dan hij ooit zal hebben. Want geloof me, ik liep hier rond voor dat Jos Verstappen kwam kijken, maar ik weet ook zeker dat ik in 2006 op de grid zal staan bij de eerste Grand Prix. De komende week zullen er in de media uitspraken van de heer Albers verschijnen die jammer zijn. Jammer omdat hij het niet nodig heeft. Hij rijdt hard genoeg en alle cijfertjes zijn in zijn voordeel. Maar gaan roepen wat je van je teamgenoot vindt kan in dat licht onverstandig zijn. Ook zijn reactie over de aanrijding met Schumacher. “Beter crashen met de zevenvoudig wereldkampioen dan met een derderangs coureur als Monteiro, Karthikeyan of Doornbos”. Denkt ie nu echt dat ie zoveel meer is? Nogmaals het is jammer want hij heeft het echt niet nodig naar mijn mening. Mijn mening. Ach naar aanleiding van dit stukje zal er wel weer een mailtje volgen van zijn management dat we geen verstand hebben van autosport en zielige mensen zijn. Mensen die zichzelf op een voetstuk plaatsen kunnen hard vallen, mensen die er door anderen op geplaatst zijn worden 9 van de 10 keer gevangen....
Erg jammer dat Christijan zo is, er lopen al genoeg blaaskaken in de F1. Nu ben ik er zelf dan niet bij geweest, maar ik neem zondermeer aan dat Frits wel weet waar hij het over heeft. Vraag me ook constant af waar om Doornbos en Christijan elkaar niet liggen. Begin het nu een beetje te begrijpen geloof ik