Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.167 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

23 Mei 2012, 23:11:09
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: computer,routers en aanverwante zaken
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: computer,routers en aanverwante zaken  (gelezen 1030 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Wouter
Forzona Member

« Gepost op: 06 September 2005, 08:51:24 »

Ik wordt binnenkort geopereerd waardoor ik voor een periode van minstens 8 weken niet zou kunnen computeren/ internetten. Ik wordt aan mijn knie geopereerd en zit voor een periode van 8 tot 10 weken vanaf mijn heup tot aan mijn enkel in het gips.

We hebben een laptop die ik kan gebruiken om te computeren, maar ik weet niet wat ik precies allemaal nodig heb om de oude computer gewoon aangesloten te houden en toch meerdere computers via 1 kabel aansluiting te laten verlopen. We hebben een Chello classic abbo en ik weet dat je iets als een router nodig hebt.

Ik zou het liefste alles draadloos willen hebben en dat het dus mogelijk is om van de laptop in de computer te kijken en andersom.

Graag jullie hulp hierbij

Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
Shanon
Forzona Member

Geslacht: Vrouw

tattoo bitch

« Antwoord #1 Gepost op: 06 September 2005, 10:44:56 »

Jee, das een lange tijd zeg!
Maar als je knie maar weer goed komt, das het belangrijkste bloemetje

Dat hebben wij ook ,alleen ik kan je vragen niet exact beantwoorden ,Ronald heeft dat zo gemaakt.
Als je wilt kan je me een pb'tje sturen, dan kan ik je zijn 06 nummer wel geven ,dan kan hij je precies vertellen wat je zoal nodig hebt en hoe het aan te sluiten.
Laat het maar effe weten.

Doe eens normaal man!!!!
Wouter
Forzona Member

« Antwoord #2 Gepost op: 06 September 2005, 13:06:07 »

Ik ben vannochtend gewoon naar de winkel gegaan en heb me laten informeren en heb het al aangeschaft en aangesloten.  :cheesy: Ik heb nu alleen nog geen link tussen de 2 computers maar dat vind ik nu nog niet nodig

Tolerantie is niet zelden een uiting van grote onverschilligheid ten aanzien van het algemeen welzijn van de ander.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlPraatcafé en meerVakantie, Hobby's en Vrije tijdTopic: computer,routers en aanverwante zaken
Ga naar: