Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Gepost op: 02 Augustus 2005, 21:13:19 » |
|
Wie gaat er allemaal naar Rotterdam Racing kijken? Meer info op http://www.rotterdamracing.nlHier het programma: Programma
13:00u
Warming-up Voor wie er op tijd is: o.a. demonstraties en acts van het Formula Student Racing team (aan de TU gebouwde race-auto's) en... The Dukes of Hazzard!
14:00u Formule 1 demo
Demonstratie van de Chinees-Nederlandse coureur Ho-Pin Tung in de Williams BMW F1. Hij won in 2003 de BMW Asia F3 Cup en rijdt nu in het Duits Formule 3 kampioenschap.
14:15u
Formule 3000 demo
Demonstratie van het Italiaanse F3000-team Scuderia Fama met o.a. de Nederlandse coureur Olivier Tielemans.
14:25u Drive for Kids Diverse race-klassiekers en recente droomauto's, waarmee door de Lions Club Rotterdam geld wordt ingezameld voor KidsRights. Met o.a. Christijan Albers, Robert Doornbos, Gijs van Lennep, Cor Euser en auto's zoals de Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT en de Marcos.
14:55u
Historische Grand Prix-motoren Een unieke club motorhelden uit de jaren '70 en '80 met tal van Nederlands, Europees en Wereldkampioenen. Aan de start ondermeer de wereldkampioenen Jan de Vries en Kent Anderson (Zweden), maar ook TT-winnaar en Europees kampioen Wil 'de Witte Reus' Hartog..
15.05u
Formule 1 demo
Demonstratie van Minardi F1-coureur Christijan Albers. Debuteerde dit jaar in de Formule 1 na een 2e en 3e plaats in het DTM-kampioenschap in 2003 en 2004.
15:20u
Historische Formule 1 Show met o.a. Classic Team Lotus uit Engeland met vier befaamde F1 raceauto’s uit de jaren '70 en '80. Eén van de coureurs is Nelsinho Piquet junior, die in de gele ‘Camel’ auto van zijn vader Nelson Piquet rijdt.
15:40u
Dakar Parade
Trucks en auto’s uit de Dakar Rally 2005 én 2006. Met de trucks van Hans Bekx en Hans Stacey, de Bowler van Chris Leyds, en bij de motoren o.a. Eric Verhoef.
15:50u Le Mans demo
Met ondermeer Jan Lammers in zijn Dome Judd en Donny Crevels in de Spyker C-8 Spyder GT2-R vanuit de 24 uur van Le Mans 2005.
16:05u
Historische Grand Prix-motoren De tweede helft van de show van onze motorhelden van weleer!
16:15u Formule 1 demo
Demonstratie van Robert Doornbos. In 2004 Rookie of the Year in het FIA International F3000 Championship, in 2005 testrijder voor Jordan F1 en nu Minardi F1-coureur.
16.30u
Einde programma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 02 Augustus 2005, 23:45:28 » |
|
Ik denk niet dat wij gaan! Ik verwacht dat het vreselijk druk wordt en dat je daardoor niet veel zal zien. En door die drukte zie ik het ook niet zitten om daar met Thomas te lopen. En daarbij ook weer het feit dat we de dag ervoor naar Castlefest gaan! Beetje druk allemaal! Maar voor jou is het een stuk makkelijker om te gaan, dus jij bent er vast! :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 02 Augustus 2005, 23:48:00 » |
|
Lijkt me wel heel leuk als ik het programma zo bekijk..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 03 Augustus 2005, 09:06:07 » |
|
Ik ga daar zeker heen! Ik zorg dat ik van tevoren eten en drinken inkoop. Hoef ik niet weg bij het hek, haha.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 03 Augustus 2005, 23:25:22 » |
|
Ach weet je. Hus en ik hebben al veel races gezien, dus dan hoeft dit niet perse. Ik zat net het filmpje van Londen te kijken. Man wat een mensen daar. Dit verwacht ik ook in Rotterdam. Nee, werd vandaag al gek van al die mensen! Maar goed, heel veel plezier Puc!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 06 Augustus 2005, 22:17:41 » |
|
Ook hier weer de plannen veranderd! Doordat wij niet naar Castlefest gaan, hebben we besloten om dan maar naar Rotterdam te gaan! Dus Puc........wees gewaarschuwd! ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 07 Augustus 2005, 19:46:55 » |
|
Nou, we zijn weer terug! Hebben heerlijk genoten van dat F1 geluid!  Het was vreselijk druk, maar gelukkig hebben we toch nog een mooi plekje gevonden, waar we genoeg konden zien! Om ons heen stonden leuke mensen, die net als wij genoten van alles! Af en toe kwam er een dikke bui en iedereen die een plu had deed hem ook omhoog, dus je kreeg echt een plu dak. Was wel erg lachen steeds. We hebben ons dus weer reuze vermaakt. Was alleen wel jammer dat er veel ruimte tussen de demo's was, dus af en toe lang wachten tot het volgende kwam. Daarbij waren ze ook nog uitgelopen, waardoor ze bepaalde demo's moesten afgelasten ( die voor de tweede keer moesten) en ook moesten inkorten! Maar verder TOP!!  Voor een korte impressie van ons dagje uit, is hier ons filmpje van Monaco aan de Maas te downloaden (3.74 Mb).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 07 Augustus 2005, 22:52:43 » |
|
Leuk dat filmpje.. lekker geluidje ook.. kunnen we toch even meegenieten Zo te zien hadden jullie best een goeie plek gevonden..
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 07 Augustus 2005, 23:04:26 » |
|
Zeker! We hadden echt mazzel! Overal was het druk en eigenlijk op alle hekken hadden ze zwart zeil, zodat je niks kon zien! Maar van deze hadden een paar gasten het er van af gehaald en konden er dus een aantal lekker achter staan Wij dus ook, alleen zagen we het nog niet zo goed. Maar toen kwam er echt een fikse regenbui en een heleboel hadden geen paraplu en vluchtten weg. Dus konden wij lekker naar voren kruipen! Dat blonde krullenkoppie ben ik dus. ;) Thomas kon op een gegeven moment helemaal voor het hek staan en vermaakte zich prima met een andere jongen die daar ook stond! Dat zeil lag overigens wel op de grond en dat was wel handig als het weer erg begon te regenen. Dan trokken ze het weer omhoog, zodat we beschut stonden voor de wind!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 07 Augustus 2005, 23:53:22 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 08 Augustus 2005, 10:59:49 » |
|
Jullie stonden op de Coolsingel???
Ik stond net onder de Kubuswoningen door in de bocht richting de Mariniersweg.
Mooi geluid zeg! Mooie auto's! Jammer van die paar fikse buien, maar dat mocht de pret niet drukken. We schoven gewoon bij andere mensen onder de paraplu!
Die bocht waar we stonden was erg krap, maar Doornbos maakte daar toch echt een donut!
Ik heb 100+ foto's. Daar ga ik later vandaag ff naar kijken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hussie
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 08 Augustus 2005, 15:33:24 » |
|
Jullie stonden op de Coolsingel???
Ik stond net onder de Kubuswoningen door in de bocht richting de Mariniersweg.
Die bocht waar we stonden was erg krap, maar Doornbos maakte daar toch echt een donut!
Je bedoeld deze bocht?  (foto gevonden op het Robert Doornbos forum)
|
|
|
|
|
|
 A Dram for every person... Slainthe!
|
|
|
Puc conDoin
Forumbeheerder
Geslacht: 
Machtigste Magiër
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 08 Augustus 2005, 15:35:35 » |
|
Ja! Als de fotograaf z'n camera iets meer naar links had gehouden, had ik er misschien nog op gestaan!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hussie
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 08 Augustus 2005, 15:37:50 » |
|
Ja we stonden op de Coolsingel. Dat was het makkelijkste aanlopen van het centraal station. En bij ons werden idd regelmatig paraplu luifels gebouwd icm een stuk zeil langs het hek.
|
|
|
|
|
|
 A Dram for every person... Slainthe!
|
|
|
|