Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Geavanceerd zoeken

97.165 aantal berichten in 2.023 topics- door 61 geregistreerde leden - Nieuwste lid: Boserud

23 Mei 2012, 22:46:28
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Grand Prix Silverstone
Pagina's: [1]   Omlaag
Print
Auteur Topic: Grand Prix Silverstone  (gelezen 442 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Puc conDoin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Machtigste Magiër

« Gepost op: 07 Juli 2005, 21:08:54 »

Citaat
Statement from Silverstone Circuits Limited

Following the events that took place in London today Silverstone would like to reassure all visitors attending the 2005 FORMULA 1™ Foster’s British Grand Prix that the security of both spectators and participants is of paramount importance.

Silverstone has a well established set of security measures in place that have been agreed and planned in detail with the Police and other agencies.

Silverstone is confident that these measures are adequate to ensure the safety of all attending.

cybergr@n
Forumbeheerder

Geslacht: Vrouw

"watching eye"

« Antwoord #1 Gepost op: 07 Juli 2005, 22:33:18 »

En nu even in het Nederlands.. ;)

Citaat
Silverstone zet extra beveiliging in

Een woordvoerder van het circuit van Silverstone heeft inmiddels gereageerd en heeft verklaard dat de Grand Prix niet in gevaar zal komen, de race gaat dus gewoon door. Wel is de organisatie gewaarschuwd en wordt er uitgebreid gecontroleerd.

"Voor ons is er geen reden voor paniek", verklaart de woordvoerder. "Er komt meer bewaking als dat was geplant, maar we hebben het er voor over".

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
mesje
Forzona Member

Die Hard

« Antwoord #2 Gepost op: 11 Juli 2005, 00:18:38 »

Schumacher vond het allemaal wat belachelijk. In ieder geval dat de rijders ook werden gecontroleerd! Hij zei dat nadat de hond van zijn broer ontvoerd werd hij toch zeker geen bom ging meenemen...... nou ja  argh Zolang je niks te verbergen hebt maakt zo'n controle niks uit! En daarbij, niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen, dus je kan niet voorzichtig genoeg zijn!

Vond het niet echt een spectaculaire race! Nummers 1 2 en 3 waren wel verrassend!  duimen Montoya, Raikkonen en Fisichella!  

cybergr@n
Forumbeheerder

"watching eye"

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Juli 2005, 13:31:39 »

Citaat
Vond het niet echt een spectaculaire race! Nummers 1 2 en 3 waren wel verrassend!  duimen Montoya, Raikkonen en Fisichella!
:no:
Juan Pablo Montoya pakt in Silverstone zijn eerste overwinning van het jaar, voor Fernando Alonso en Kimi Räikkönen, die dankzij een mislukte pitstop van Giancarlo Fisichella toch nog op het podium komt.

"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"
-----------------------------------
Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels.
Pagina's: [1]   Omhoog
Print
Forzona.nlForzona SportAuto en motorsportTopic: Grand Prix Silverstone
Ga naar: