Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:51:30 » |
|
En trouwens...  warom gaat dit topic over mij, het heet kindergedoe.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:53:19 » |
|
Je bent heel kinderachtig af en toe... En pas 18, nog niet eens droog achter je oren. :fluiten: Nee, jij mag best in kindergedoe.
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:54:55 » |
|
Hahahaha en bedankt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:55:31 » |
|
Graag gedaan  Maare... Offtopic!
|
|
|
|
|
|
It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not. So... Be yourself!
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:55:35 » |
|
Setna, moet ik (je grote broer) je helpen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:56:13 » |
|
Jaaaaaa!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bigsmile:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:56:47 » |
|
Wie moet 'r op d'r falie hebben dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:57:36 » |
|
Je zus KR
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Janet
100.000 poster.
Forzona Member
Geslacht: 
"Forzona's gewone mens"
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:58:24 » |
|
Oh... maar ik moet eerst plassen eventjes wachten hoor. En anders roep je mama maar vast
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katerulezzz
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 18 Augustus 2005, 14:59:41 » |
|
Mama!!! Ze willen me slaaaaaan! :P
Doe nou ns lief en blijf on-topic.... :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 18 Augustus 2005, 15:00:28 » |
|
Dit gaat over jou dus aardig topic-achtig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 18 Augustus 2005, 17:30:30 » |
|
hihihihi.. wel leuk dit kindergedoe-topic.. :baby: :maf:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:20:45 » |
|
 Dan te bedenken dat de mijne nu bijna 8 zou zijn geweest. Brrrrrrrrrrrrr, nee voorlopig nog maar even geen kinderen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:30:00 » |
|
 Dan te bedenken dat de mijne nu bijna 8 zou zijn geweest. Hoe bedoel je dat? ik niet snap. :fluiten:
|
|
|
|
|
|
"Age is a matter of mind: if you don't mind, it doesn't matter!"----------------------------------- Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels. 
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:34:04 » |
|
Uhm allebei 16 jaar, elkaars eerste intieme partners. Met haar ouders en broertje op vakantie 3 weken lang. Maar nee ik hoef niets mee te nemen want het komt er toch niet van. Nou ja je snapt hem al, het kwam er dus wel van en dat was net in de tricky periode van de maand. :hebikweer:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:37:32 » |
|
Ohjee.. dom-dom dus..  Nouja wees maar blij, zo jong nog...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpio1980
Gast
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:41:02 » |
|
Jups jong en naief en dat naieve heb ik alleen met sommige dingen nog. Dus nee kiddo's pas rond mijn 30ste, eerst maar zorgen voor een lange stabiele relatie en niet dat geklooi met steeds 2 a 3 maanden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 19 Augustus 2005, 00:52:53 » |
|
Je kunt in die dingen niks plannen of afdwingen.. gewoon laten komen zoals het komt.
Mijn 2 jongste zoons van 31 en 35jaar zijn ook nog vrijgezel.. er zijn trouwens heel veel vrijgezellen momenteel.. zowel mannen als vrouwen.. En dan te bedenken dat ik voor m'n 30e al 4 kinderen had.. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Setna
Forzona Member
Geslacht: 
"hittepetitje"
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 19 Augustus 2005, 10:32:17 » |
|
Wouw, al 4 kinderen!  Das wel veel, hoe oud was je bij de oudste?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 19 Augustus 2005, 11:37:40 » |
|
Wouw, al 4 kinderen!  Das wel veel, hoe oud was je bij de oudste? Hoe jong ik toen was? :cheesy: 22 jaar. ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maj
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 19 Augustus 2005, 11:49:42 » |
|
Toen beide ouders van mijn moeder waren overleden kwam de notaris langs om het een en ander door te spreken. En in die tijd had de notaris nog een lange slipjas aan. Ik was toen 5 jaar en was een beetje aan het spelen, op een gegeven moment vroeg ik om een koekje en kreeg er ook een van mijn moeder. Toen ik het koekje op had zaten mijn handen vol met kruimels, je weet hoe dat gaat. Mijn moeder hield mij angstvallig in de gaten (want ik was nogal druk in die tijd) en zei dat ik mijn handen maar even moest gaan afvegen. Heel netjes liep ik achter de notaris langs en hij maakte de opmerking dat ik zo'n keurig netjes opgevoed kind was. Meteen toen hij dat zei veegde ik 'netjes' mijn handen af aan de slip van zijn lange slipjas....  :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 19 Augustus 2005, 12:02:10 » |
|
 geweldig.. ik zit hier te hikken van het lachen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mesje
Forzona Member
Geslacht: 
Die Hard
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 19 Augustus 2005, 13:24:08 » |
|
Tja, die dingen zitten er niet voor niets!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trolly
Forzona Member
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 22 Augustus 2005, 23:05:33 » |
|
Romy was laatst bij de buren en daar hadden ze eenjong parkietje, ze was er helemaal verliefd op. Dus na lang zeuren bij paps (ik was gelijk al om) ging paps met Romy op zoek naar een babyparkiet. Ze kwamen thuis met kooi en baby valkparkiet. De gewone vlogen al en zijn dus moeilijker tam te krijgen (ppfff alsof er maar 1 adresje is maar goed) Deze valkparkiet moet nog 4 maal daags gevoerd worden met pap uit een spuitje, is wel fijn wordt ie goed tam. Maar goed dus 4x daags op de aanrecht voeren. Romy is zo wezenloos van dat ding dat ze de hele dag tegen hem praat. Zo erg dat hij al helemaal op haar stem reageerd en ik hem alleen kan voeren als ze erbij staat anders probeert hij toch enigszins richting haar te vliegen, wat dus vanochtend leide tot het tafereel dat hij op haar hoofd zat en ik pap in zijn bekkie spoot. ( eigenlijk meer dierengedoe dit maar de kinderuitspraak komt zo, lees gerust door  ) We hebben een paar keer gezegd Lorrie (zo heeft ze hem genoemd) denkt dat jij zijn mama bent dus daarom wil hij steeds naar je toe. En nu komt het: Zegt ze vanochtend ineens. Komt Lorrie uit China. Ik zeg nee gewoon hier uit de buurt. Waarom vraag je dat. Nou ik ben zijn mama maar hij is niet uit mijn buik gekomen. Is hij dan uit China geapeert (geadopteerd).
|
|
|
|
|
|
Pst it's me; the little one  
|
|
|
cybergr@n
Forumbeheerder
Geslacht: 
"watching eye"
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 22 Augustus 2005, 23:22:39 » |
|
 kostelijk... "geapeert". :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|